82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 grudnia 2018 09:24
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 grudnia 2018 19:08
Salon - samochody nowe
Oceniam na 3 ...
... z plusem. Mam bardzo mieszane uczucia po wykonaniu naprawy w tym miejscu. Najlepiej będzie jezeli ocenię różne aspekty tej usługi. Oceniam naprawę BMW - bo jest to tez ASO tej marki. Jakość wykonania - jest ok. Wymienianych i lakierowanych było kilka elementów karoserii. Zostalo to zrobione dobrze, na tyle na ile jestem to w stanie ocenić nieprofesjonalnym okiem. Cala elektronika, ktora musiala zostać rozlączona i podłączona ponownie działa (bylo tego sporo). Lakier dopasowywany na podstawie VINu, więc kolor jest ok. Terminowość - tu jest źle. Kiedy oddawalam samochód, przewidywano, ze naprawa zajmie 5-6 dni roboczych. Ostatecznie zajęła 13 dni roboczych plus musialam jeszcze raz podjechać domontowac jedną część, ktora wcześniej nie dojechała. Wiele razy termin odbioru samochodu był przekladany z dnia na dzień. Kontakt z klientem - tutaj pomijając jedną osobę, ktora przez 1 dzień zastepowala pana, który zajmowal sie obsługą likwidacji ze strony ASO, bylo bardzo dobrze. Raczej dawało sie dodzwonić i uzyskac informację. Na miejscu wszyscy byli bardzo uprzejmi i pomocni. Na dołożenie brakujacej części przyjechałam z wyciśniętym czujnikiem parkowania (zrobiono mi to gdzie indziej podczas mycia samochodu) i przy okazji wyciagnieto mi ten czujnik ze zderzaka, co bylo bardzo miłe i za co jestem wdzięczna. Samochód zastępczy - nie na to liczyłam. Przyjechałam samochodem z segmentu D, a jako zastępczy dostałam Fiestę w manualu z dość zabawnym wyposażeniem (np. miała kontrolę zmiany pasa ruchu, czy podgrzewana przednia szybe, ale nie miala nawigacji, ani nawet uchwytu na telefon). Jasne, korona mi z glowy nie spadnie. Pomyślałam, ze 5-6 dni przeżyję. Po tym jednak jak jezdzilam nią 2,5 tygodnia bardzo tęsknilam za swoim samochodem. Wydaje mi się, ze to ASO ma jakąś korzystną dla ubezpieczyciela umowę i to on ponosi koszt samochodu zastępczego, ale ja nastepnym razem nie dam się namówić na taki układ. Dział części - główny winny obniżonej oceny. Na jakąś mega pierdołę przy wlewie paliwa czekałam tydzień. Juz pomijam, ze w pierwszej kolejności zapomniano te część zamowic, ale jak juz zamowiono szla tydzień, mimo ze kazdego dnia zapewnieno mnie, ze kurier juz jedzie, juz zaraz bedzie ta część.. Recenzja długa, ale chciałam zeby była maksymalnie obiektywna.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2018 05:46
Salon - samochody nowe
Klasyczny serwis Forda. ...
... Niestety umówienie się na przegląd graniczy z cudem. Po 10 telefonach jest sukces . W samym serwisie wymiana oleju 5 godzin. Niestety auto na gwarancji i muszę jeździć do ASO. Nie polecam
Użytkownik sieci
18 grudnia 2018 18:28
Salon - samochody nowe
Dno dna. Będąc ...
... przejazdem w Warszawie, przydarzyła mi się awaria mechaniczna auta (ford). Jako, że najbliższy był serwis forda "Bemo", postanowiłem tam pozostawić auto. To był błąd. Kontakt, to tak naprawdę wyłącznie moje telefony. Doradca serwisowy, który wiecznie coś sprawdza i zaraz ma oddzwonić. Oczywiście tego nie robi. Każda kolejna informacja, to chyba czytana z kartki gotowa bajka, mająca na celu spławienie klienta. Żadnych terminów dat, nic. Po trzech tygodniach, nie mam pojęcia co dzieje się z autem i kiedy będzie gotowe do odbioru. Od autoryzowanego serwisu oczekujemy profesjonalnego podejścia. Dlatego proszę was, przyszli klienci. Opisujcie swoje przygody z ASO. Zgłaszajcie zastrzeżenia do kierownictwa. W przeciwnym przypadku, będziemy dymani jeszcze bardziej. Nie chce tu pisać więcej, ale w tym przypadku przelała się czara goryczy. Na pewno nie zostawię tej sprawy. Może jeden list do centrali nic nie da, ale kropla drąży skałę i kiedyś doczekamy czasów, że autoryzację danej marki nie będą dostawać przypadkowi "janusze". PŁACICIE WIĘCEJ-WYMAGAJCIE WIĘCEJ. Aktualizacja 18 grudnia 2018. Po chyba 100 telefonach udało się odebrać auto z serwisu. Uszkodzona przekładnia kątowa. Dodatkowo kilka elementów w tylnym zawieszeniu. Koszt 6 tyś, zł. Po przejechaniu 150 kilometrów w drodze powrotnej z serwisu auto ponownie odmówiło posłuszeństwa. Narastające wycie z tylnego napędu uniemożliwiło dalszą jazdę. Oczywiście zadzwoniłem do serwisu. Jednak doradca serwisowy na moja prośbę o pomoc, odpowiedział. "Musi Pan sobie sam zorganizować pomoc". Czekając na lawetę próbowałem bezskutecznie dodzwonić się do Bemo motors oraz Ford Polska. Panowie z Ford Polska potrafią tylko ładnie do fotek pozować. Także, tego. Polecam.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2018 15:56
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie
Użytkownik sieci
14 grudnia 2018 15:38
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna obsługa, ...
... pojazd po serwisie ekstra umyte i wyczyszczony wewnątrz polecam
Użytkownik sieci
14 grudnia 2018 10:58
Salon - samochody nowe
Z firmą Mazda ...
... BEMO-MOTORS współpracuję od niedługiego czasu, jednakże w tym okresie miałam okazję już kilkukrotnie korzystać z serwisu tej firmy. Po zgłoszeniu chęci usunięcia szkody w tym serwisie, zarówno kontakt jak i usunięcie szkody było błyskawiczne. Doradca serwisu zaproponował termin celem usunięcia szkody (zbita szyba frontowa) już w kolejnym dniu roboczym! Wszystkie osoby zarówno z serwisu jak i biura (w szczególności Pan Paweł Dudziński) były bardzo uprzejme, profesjonalne i dążyły do możliwie najszybszego rozwiązania problemu. Polecam ten serwis wszystkim z czystym sumieniem! Na pewno będę tam wracać w przyszłości w razie jakiegokolwiek problemu z autem.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2018 10:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 grudnia 2018 15:20
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa! Na ...
... każdym etapie obsługi (przegląd + naprawa auta flotowego) byłem informowany o podejmowanych krokach związanych zarówno z serwisem auta jak i kontaktem z firmą administrującą pojazdem. Polecam i dziękuję za profesjonalizm.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2018 08:29
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolony ...
... z przeglądu. Pracownik bardzo zaaganżowany i pomocny.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2018 15:18
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 grudnia 2018 14:25
Salon - samochody nowe
Byłem ostatnio we ...
... wszystkich salonach marek tej samej klasy samochodów poza skodą i francuzami. Najgorsza obsługa była w tym salonie. Nawet gdybym nie miał porównania to bym tu nie wrócił. Gdyby decyzja padła na forda to miałbym wrażenie, że robię komuś problem, że w ogóle chce kupić samochód.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2018 21:10
Salon - samochody nowe
Najwysza jakość obsługi
Użytkownik sieci
6 grudnia 2018 22:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Klient ...
... traktowany jest jak intruz który przeszkadza w ciężkiej pracy. Naprawa blacharska samochodu przeprowadzona niechlujnie. Spasowanie elementów pozostawia wiele do życzenia
Użytkownik sieci
5 grudnia 2018 11:31
Salon - samochody nowe
Polecam Pana Rafała ...
... za fachową pomoc, profesjonalną obsługę i dbałość o każdy szczegół, zarówno przy rozmowie z klientem jak i sprawdzaniu auta.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2018 11:52
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna obsluga
Użytkownik sieci
30 listopada 2018 08:24
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 listopada 2018 18:45
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i profesjonalna obsługa serwisu. Polecam
Użytkownik sieci
26 listopada 2018 10:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 listopada 2018 09:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek