82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 marca 2023 13:51
Salon - samochody nowe
Uprzejmy personel. Auto ...
... oddali w terminie. Czyste i sprawne
Użytkownik sieci
8 marca 2023 13:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 marca 2023 14:05
Salon - samochody nowe
Przyznaję dwie gwiazdki: ...
... 1) za recepcje, która odbiera telefony, sprawdza terminy (działa jak powinna) a dodatkowo przekazuje też informacje kiedy można się spodziewać, że osoby zatrudnione w innych działach (p.poniżej) mogą być dostępne do rozmowy telefoniczej, 2) za aktualny dział sprzedaży i zaintersowanie (przy ostataniej wizycie miałam przyjemność dowiedzieć się bardzo dużo o nowych modelach samochodów w ofercie sprzedażowej szczególnie Mustangów od miłej Pani z działu sprzedaży). Pozostałych gwiadek nie przynaję.. stety/niestety Bemo Motors, z któtrym mam kontakt od ponad 6 lat (licząc od czasu wyboru auta) bardzo stara się zapracować maksymalnie na dwie gwiadki:a) serwis częsci zamiennych- działa jeszcze jako tako (mam na myśli całą obsługę), choć są obsuwy ok. 15 min (zdarzają się wszędzie, znam z autopsji) przy oddaniu/odbiorze auta (o umówionej godzinie); b) gorzej jeśli przychodzimy z wymianą na gwarancji (przeproceswanie całej sprawy zajęło ok. 3 tyg., nie wliczam czasu, w krórym poinformowano mnie, że moge oddać samochód na wymianę elementu; c) serwis blacharsko-lakierniczy... to już jest kolejny wymiar, to miejsce gdzie dzieje się prawdziwa magia na macierzach.. bo jak inaczej można ująć to, że z kwoty netto do zapłacenia robi się kwota brutto, która rośnie o 81%.. [to znacznie więcej niż przewiduje VAT (23% akutalnie najwyższa stawka VATu)].... Tak usłyszałam na mijescu. W wersji mailowej (która niechętnie została mi wysłana) kwota ta różniła się zaledwie o 20% wliczając normalia.. Niemniej jednak, przedstawienie kosztów i kwestie obsługi pozstawiły negatywne wrażenie. Gdby serwisy działał tak dobrze, jak działy recepcji i sprzedaży (a na dobry początek wystarczyłoby szkolenie z podejścia do klienta..) to byłby to zdecydowany postęp, może też przyniosło by to większe zyski dla całego oddziału. Komunikacja jest kluczem, warto to zapamiętać. Niesety czuję się na tyle zniechęcona, że czy to z własnej kieszeni czy też ze składek nie mam zamiaru finsować tej sieci, a szczególnie oddziału mieszczącego się w Al. Krakowskiej 169 w Warszawie. Życzę więcej autorefleksji, lecz nie pozdrawiam. AC
Użytkownik sieci
27 lutego 2023 01:17
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 lutego 2023 15:18
Salon - samochody nowe
Polecam gorąco Pana ...
... Adama - był niezwykle pomocny i doradzał mi w wyborze samochodu, a jego podejście do klienta było bardzo profesjonalne i uprzejme. Przy okazji chcialbym polecić również pracowników recepcji - byli bardzo mili i pomocni.
Użytkownik sieci
20 lutego 2023 23:52
Salon - samochody nowe
Jazda testowa to ...
... nieporozumienie! Niecałe 15 minut, niecałe 10 km. To podobno standardowa trasa w tej Firmie. Trudno poznać samochód, za który trzeba zapłacić około 180000 PLN, w tak krótkim czasie. Możliwości użyczenia samochodu na dłużej nie ma. Testowałem ostatnio kilka samochodów, ale tak źle nigdzie nie było. Ponadto, Kuga FHEV przy bardzo delikatnej jeździe spaliła 7.1. Totalne rozczarowanie! Podobno dlatego, że „była zimna”. Szkoda, że nie zdążyła się rozgrzać 😁 In plus jedynie obsługa przez panią Sylwię.
Użytkownik sieci
19 lutego 2023 19:26
Salon - samochody nowe
Zarezerwowałem używane auto, ...
... dostałem potwierdzenie ceny mailowo, ofertę leasingu, niestety zanim pojawiłem się w uzgodnionym terminie salon podniósł cenę o prawie 20 tys. Podobno taka decyzja jakiegoś dyrektora. Jest to brak szacunku i pogarda dla klienta. Pani Paulina (starszy doradca handlowy) bardzo miła i stara się odpowiedzieć na wszystkie pytania, niestety szkoda że ustalenia z nią nie mają żadnego znaczenia wykonawczego ponieważ jej przełożeni i tak zmieniają wynegocjonowane z nią warunki.
Użytkownik sieci
13 lutego 2023 09:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 lutego 2023 08:35
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lutego 2023 22:18
Salon - samochody nowe
Polecam serdecznie! Zwłaszcza ...
... Pana Jakuba Mróz, ujął mnie swoim profesjonalnym podejściem. Bardzo pomocny, słuchający potrzeb klienta, rzetelny i cierpliwy na plus również zawsze dostępny pod telefonem.
Użytkownik sieci
7 lutego 2023 08:19
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
3 lutego 2023 21:10
Salon - samochody nowe
W dziale aut ...
... używanych kupiłem KIE Optima. Panowie sprawdzili i dobrali opony oraz oznajmili, że 2 zostały wymienione na nowe. Brzmiało super... w mailu. W rzeczywistości podczas śniegu auto tak bardzo się ślizgało momentami, że w końcu skończyło się to bliskim spotkaniem z barierkami. Po odebraniu auta z serwisu KIA oddałem do wulkanizacji. Wyrok - Zbierzność rozregulowana przez opony i komplet 4 do śmieci. Kiedy? 6 msc po odebraniu sprawdzonego auta. Dlaczego nie jedna gwiazdka? Bo auto ogólnie fajne i udało się nie stracić wtedy życia na S8. Ale już wolałbym aby Panowie dali auto z info "opon nie sprawdzaliśmy" niż takie bardzo ryzykowne dla zdrowia i życia ściemy.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2023 13:58
Salon - samochody nowe
Przyszedłem dwa tygodnie ...
... temu zainteresowany autem używanym. Moją uwagę zwrócił jednak nowy samochód z finansowaniem. Pan z obsługi klienta miał mi wysłać @ konkretną ofertę z konfiguracją, o której rozmawialiśmy oraz przedstawić ewentualne warunki zostawienia obecnego auta w rozliczeniu. Nikt więcej do mnie się nie odezwał. Może nikomu nie zależało na sprzedaży :) Salon ładny, ale odniosłem wrażenie, że jak się nie kupuje auta za 200.000 to klient jest niewidzialny.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2023 21:11
Salon - samochody nowe
Jestem zadowolony z obsługi oraz wykonania
Użytkownik sieci
3 stycznia 2023 17:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 grudnia 2022 12:14
Salon - samochody nowe
Serdeczne podziękowania dla ...
... Pana Adama za naszą wspólną podróż - od pierwszego spotkania, w czasie którego wybieraliśmy kolor, felgi i wyposażenie, aż do ostatniego, kiedy odebraliśmy wymarzonego Mustanga 5.0 :) Pan Adam cechuje się ogromną wiedzą (której, niestety, zabrakło w innym salonie), kulturą osobistą i chęcią pomocy. Mimo opóźnień w dostawie auta byliśmy pewni, że finalnie do nas trafi (w obecnych czasach nie ma gwarancji, że każde zamówione auto dostanie dostarczone) i prędzej czy później wyjedziemy nim z salonu. Jeśli ktoś szuka doradztwa i obsługi na najwyższym profesjonalnym poziomie - zdecydowanie polecamy Pana Adama i Bemo Motors. Weronika i Bartosz
Użytkownik sieci
27 grudnia 2022 20:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 grudnia 2022 11:22
Salon - samochody nowe
Salon i serwis ...
... Ford, bardzo miła obsługa i wszystko w moim aucie zrobione szybko sprawnie i auto umyte :)
Użytkownik sieci
20 grudnia 2022 14:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 grudnia 2022 15:35
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa, ...
... w trakcie oczekiwania zaproponowano nam kawę lub herbatę do picia. Korzystamy już kolejny raz i napewno będziemy wracać. Sami fachowcy. Gorąco polecamy.