82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2020 22:01
Salon - samochody nowe
Nie polecam, Kretacze, ...
... cwaniacto Januszy na granicy oszustwa. Ludzie uważajcie i czytajcie dokumenty przy wydaniu samochodu z wyprzedaży rocznika, oszukują na terminie gwarancji. Samochód wydany grudzień 19 a termin gwarancji wpisany od lipca 19, bo pewnie wleciał im do planu sprzedaży w lipcu. O terminie krótszym gwarancji sprzedawca wcześniej ani be ani me, a przy wydaniu wiadomo kasa wypłacona, auto zarejestrowane, umowy podpisane i jesteście w ch... . w plecy z gwarancją pół roku z terminu 2 lat. Z tego tytułu zero kompletne rekompensaty, rabat wynosił dokładnie tyle jak z reklamy wyprzedaży. I teraz przy wydaniu jesteś w kropce czy odebrać auto czy niech u nich stoi bo wałek robiony na terminie gwarancji. Nie polecam. Dopytujecie się o termin gwarancji na wyprzedaży rocznika nie dajcie się oszukać jak ja, być może w związku z takim podejściem sprzedawców jeszcze coś urwiecie z ceny ponad rabat wyprzedaży. Nie dajcie sobie wmówić że taki wałek miesi się w ramach rabatu wyprzedaży bo to bzdura.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2020 12:11
Salon - samochody nowe
08.01.20, g. 11:45. ...
... Wszedłem do salonu, bo chciałem kupić auto na wyprzedaży rocznika. Jedyny egzemplarz modelu, który mnie interesował, był zamknięty. Nikt nie raczył do mnie podejść i zapytać jak może pomóc. Wszyscy jakoś zajęci nic nie robieniem... uznałem, że to nie miejsce dla mnie i właśnie pojechałem do konkurencji.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2019 23:06
Salon - samochody nowe
Wymiana oleju umówiona ...
... przez recepcje miała potrwać 1,5h a odebrałem auto po 3h ze zrobionym również przeglądem karoserii, tylko że podczas otwierania zlecenia nie miałem informacji werbalnej od przyjmującego a podobno na zleceniu na którym się niestety podpisałem nie czytając. Zaznaczałem ze się spieszę, ale co tam trzeba naciągnąć firmę leasingowa. Flota zapłaci. Odbierając pan mówi proszę podpisać tu i tu, a potem mnie informuje ze maja zastrzeżenia do powłoki lakierniczej ze drzwi są obite patrzę na ikonę auta na protokole a tam zaznaczone krzyżyki z każdej strony. Robię autem 1 tys km / miesięcznie i dokładnie taki przegląd robili 2 miesiące temu i nie było ani jednego zastrzeżenia. Ludzie dokładnie czytajcie co podpisujecie i dopytajcie się co zamierzają z autem robić. Mój błąd. Za nie dotrzymanie prognozowanego czasu wymiany oleju, a także za brak informowania o zakresie planowanych czynności przy aucie jedna gwiazdka a na dodatek dyskutujący pan który wydawał auto „no przecież Pan podpisał” tak podpisałem ale również informowałem ze się spieszę, przegląd karoserii raz w roku a nie co dwa miesiące. Po tym doświadczeniu z serwisem Ford ze względu na taka obsługę stanowczo NIE!
Użytkownik sieci
9 grudnia 2019 11:39
Salon - samochody nowe
Nieuprzejma obsługa
Użytkownik sieci
7 grudnia 2019 23:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 listopada 2019 15:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 listopada 2019 16:44
Salon - samochody nowe
Nie polecam naprawdę olewczw podejście do klienta
Użytkownik sieci
14 listopada 2019 10:46
Salon - samochody nowe
Serwis. Fatalna komunikacja, ...
... terminowość i jakość. W pełni zasluzona 1 gwiazdka. Moja noga więcej tam nie postanie.
Użytkownik sieci
6 listopada 2019 10:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 listopada 2019 14:46
Salon - samochody nowe
Coś się dzieje skoro można dostać nieswiezy stek
Użytkownik sieci
29 września 2019 09:33
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 września 2019 09:10
Salon - samochody nowe
Gdyby możliwość oceny ...
... pracy serwisu uwzględniałaby punkty minusowe to na pewno, ku przestrodze dla innych taką ocenę właśnie bym wybrał. Cały warsztat, jak i kompetencje ludzi tam pracujących sięga dna. Zdecydowałem się na naprawę swojego auta właśnie w tym ASO licząc na to, że samochód zostanie przywrócony do stany sprzed zdarzenia. W zamian otrzymałem auto, w którym zderzak został przykręcony na widoczne z zewnątrz wkręty do blachy! Oprócz tego jakimś cudem znikły moje stare części na których zezłomowanie podpisując wcześniej dokumenty nie wyraziłem zgody, a na połowie samochodu był odkurz po niepoprawnym zabezpieczeniu nadwozia. Poza tym było wiele, wiele innych mankamentów takich jak: niepomalowane śruby zdejmowanych elementów, odróżniający się kolor malowanych elementów, nie wspominając już o ich pasowaniu... Zgłosiłem więc reklamację. Sam ton rozmowy prowadzony już w tym momencie przez kierownika zakładu był żenujący. Otóż w dużym skrócie próbował wmówić mi, że powodem takiego stanu rzeczy jest pochodzenie auta (samochód ściągnięty był z USA). Mimo to po burzliwej dyskusji auto zostało przyjęte z powrotem na warsztat. Po jego odbiorze okazało się, że jest gorzej niż było więc samochód ponownie tam wrócił. Zdenerwowany całą sytuację i olewczym mnie traktowaniem zgłosiłem sprawę do kancelarii prawnej, ponieważ sytuacja rozgrywała się o koszty rzędu 25 tys. zł za nierzetelną naprawę. Przedstawiciel kancelarii wystosował pismo, które zostało przesłane do przedmiotowego warsztatu oraz do centrali FORD POLSKA, która oczywiście nie zainteresowała się sprawą. Pomijając już fakt zerowego kontaktu, niezapewnienia samochodu służbowego i wielu wielu innych ostatnia naprawa związana z reklamacją przerosła moje najskrytsze oczekiwania. Panowie po złości spuścili mi część paliwa ze zbiornika i spowodowali, że na każdym najmniejszej nierówności na drodze coś stuka pod tylnymi plastikami. Najprawdopodobniej został tam wrzucony jakiś metalowy wkręt lub cokolwiek innego co podskakuje na dołkach. Przejechałem już trochę i samochód jeździ ale nie już nie zdziwię się jeśli silnik lub skrzynia odmówi posłuszeństwa po jakimś czasie, bo może Panowie wpadli na pomysł, żeby tam też pogrzebać... OMIJAJCIE TEN SERWIS Z DALEKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik sieci
19 września 2019 17:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2019 12:34
Salon - samochody nowe
Porażający brak kompetencji ...
... serwisu , pomimo wielokrotnych zgłoszeń usterek na gwarancji , serwis nie reaguje.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2019 12:21
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się do ...
... działu części zamiennych graniczy z cudem. Dobrze, że to nie jedyny salon forda w Warszawie..
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2019 08:06
Salon - samochody nowe
Samochód umówiony na ...
... 13. Miał być zrobiony w 2h. Po 5h próba kontaktu z doradcą ale Pan nie odbiera telefonu, nie oddzwania. Kontakt z recepcją serwisu, ale niestety nic nie wiedzą, sami też nie mogą się skontaktować z doradcą. Obiecują że oddzwonia z informacją zwrotną, ale ta nie następuje. Wizyta w serwisie następnego dnia i informacja że samochód nie został jeszcze sprawdzony. To moja ostatnia wizyta w tym serwisie. Nie polecam.
Użytkownik sieci
26 lipca 2019 12:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lipca 2019 16:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 lipca 2019 11:21
Salon - samochody nowe
Pracownicy nie odpisują ...
... na maila, nie odbierają telefonów, nie bookują auta zastępczego na czas, a jesli w końcu to zrobią, trzeba czekać w poczekalni 2,5h na podstawienie samochodu.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2019 18:13
Salon - samochody nowe
Rok temu byłem ...
... z pękniętą szybą czołową. Czas oczekiwania na części zaproponowany przez BEMO wynosił +6 tygodni. Rozumiem, że może nie być szyby w oficjalnej dystrybucji, jednak inne ASO zamówiło szybę w 2 dni i dostarczyło ją do BEMO, które za zadanie miało tylko ją założyć. Kontakt z BEMO żaden... Mieli dzwonić, informować. Nic z tych rzeczy.... Musiałem wydzwaniać, przypominać... Za każdym razem tłumaczyć swój przypadek... Wycena była niekompletna. Musiałem osobiście jechać uszkodzonym samochodem do rzeczoznawcy i się odwoływać. Oczywiście udało się. Mieli podstawić auto zastępcze. Oczywiście jego nie było, bo ktoś nie zarezerwował jego dla mnie... Wracałem Uberem. Aktualnie serwisuję się w innym ASO (tym od szyby) - niebo a ziemia. Oddzwaniają, interesują się klientem, co obiecują to wykonują. Terminy bardzo przyziemne. Obsługa na duży wyższym poziomie. Czyli tak jak powinno być. Polecam omijać szerokim łukiem BEMO przy alei Krakowskiej 169. Szkoda czasu, są lepsze autoryzowane punkty Forda. BEMO TO DNO!