85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2019 15:09
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 stycznia 2019 13:57
Salon - samochody nowe
Do serwisu Ford ...
... Bemo w sprawie części zamiennych jest bardzo ciężko się dodzwonić i cokolwiek załatwić, a na miejscu miła obsługa i zupełnie inne podejście do klienta.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2019 13:37
Salon - samochody nowe
Długo kazano mi czekać ...!
Użytkownik sieci
26 grudnia 2018 10:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 grudnia 2018 17:08
Salon - samochody nowe
Z serwisem zetknąłem ...
... się dlatego,że Tato ma Forda Focusa z 2008 r.Pierwsze starcie miało miejsce kilka lat temu.Wysiadło radio z nawigacją.Pojechaliśmy do Bemo Motoros w Biesiekierzu.Została przeprowadzona diagnostyka,za którą zapłaciliśmy,by ostatecznie dowiedzieć się,że radia nie da się naprawić i że trzeba je wymienić.Koszt 10 000 zł.Wstrzymaliśmy się.Pojechaliśmy do serwisu Forda Euro-Car w Gdyni.Tam problem był technikom znany,bo jak się okazało,nie my pierwsi z takim problemem przyjechaliśmy.Powiedzieli,że to wada fabryczna radia i nawigacji,która objawia się gdy dochodzi do rozładowania akumulatora.Zrobili diagnostykę i stwierdzili,że nie mogą nam pomóc,ale nie wzięli od nas ani grosza i wskazali adres prywatnego warsztatu i specjalisty,który zajmuje się tylko tego typu rzeczami.Okazało się,że radia nie trzeba było wymieniać na nowe.2 h pracy,500 zł i wada została usunięta.Teraz mięliśmy do wymiany przednią szybę.Szyba została wymieniona,ubezpieczyciel pokrył szkodę.Ale okazało się, że szyba została wymieniona nieprawidłowo.Od osiągnięcia pewnej prędkości w samochodzie zaczynało piszczeć i gwizdać.Zadzwoniłem do serwisu w Biesiekierzu.Pani przyjęła reklamację i próbowała mnie przekierować do drugiej Pani,która była za tego typu sprawy odpowiedzialna.Nie udało się,bo druga Pani prowadziła właśnie rozmowę.Zostawiłem numer telefonu i powiedziano mi,że do mnie oddzwonią.Czekałem więc na telefon i nic.Sprawdziłem godziny otwarcia i okazało się,że serwis jest już zamknięty.To była pierwsza rzecz,która mnie uderzyła.Jeszcze bym zrozumiał,gdyby Pani poinformowała mnie,że serwis za chwile będzie zamykany i zadzwonią najszybciej w poniedziałek.Ale nie.Tylko hasło:'oddzwonimy'.Gdybym miał firmę i klient by dzwonił do mnie z dość poważną reklamacją,raczej starałbym się obsłużyć go jak najszybciej,żeby oszczędzić mu jeszcze dalszych frustracji.Z podobnymi wnioskami napisałem wiadomość do Bemo Motors na facebooku.Tam reakcja nastąpiła w poniedziałek rano.Przekazano mój numer i w końcu zadzwonił do mnie dyrektor.Umówiliśmy się na sprawdzenie auta.Po stwierdzeniu,że rzeczywiście serwis popełnił błąd, szyba została wymieniona i to mógłby być szczęśliwy finał tej historii,ale...Odbierając auto zadałem pytanie zastępcy dyrektora:'czy wie Pan, dlaczego ludzie przyjeżdżają do ASO?'.Niezbyt przyjemnie stwierdził, że nie wie do czego zmierzam.Próbowałem,więc wytłumaczyć,że kiedy zwykły człowiek przyjeżdża do ASO,oczekuje pewnego rodzaju jakości wykonanej usługi.Że tutaj tej jakości nie było,za to był zmarnowany czas i pieniądze wydane na paliwo, których nikt nam nie zwróci.Tato mieszka 70 km od serwisu i musieliśmy dodatkowo jeździć w te i z powrotem na dwa samochody i płacić nie za swój błąd.Zapytałem się czy są nam w stanie zrekompensować stracony czas i pieniądze w jakiś inny sposób.Że mamy do wymiany rozrząd i może dałoby się zejść z ceny.Pan stwierdził, że nie są w stanie,bo ceny oryginalnych części narzuca Ford i nic nie mogą w tej kwestii zrobić,że na przegląd mogą dać rabat,ale na rozrząd nie.Do tego stwierdził,że wszystko jest w porządku,bo serwis przecież przyznał się do błędu i szyba została wymieniona jeszcze raz bezpłatnie.Pomijając fakt, że nawet nie usłyszałem zwykłego słowa 'przepraszam'w imieniu firmy za źle wykonaną usługę i to,że Pan sam z siebie nie zadeklarował chęci rekompensaty,to jeszcze gdy ja poruszyłem ten temat,nawet nie chciano mnie wysłuchać tylko zostałem przegadany.Gdy powiedziałem,że po takich doświadczeniach rozrząd zrobimy gdzie indziej,Pan niezbyt się przejął,że stracił klienta.Dla przykładu w ASO Seata nie miałem problemu z wymianą łożyska w prawym kole w cenie serwisu gwarancyjnego,chociaż sam je uszkodziłem i serwis nie musiał jej wymieniać.Sama część była warta 1050 zł, a została mi ona wliczona w serwis,za który zapłaciłem 1091 zł i za który i tak bym tyle zapłacił czy by ona była do wymiany czy nie.Jednak tam,problemu nie było.Była za to dobra wola pracownika i ludzkie podejście.Życzę serwisowi Bemo-Motors żeby nauczył się obsługiwać klientów,zwłaszcza tych, których zaufanie zawiedli.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2018 15:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 grudnia 2018 09:11
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 grudnia 2018 17:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 grudnia 2018 08:01
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) dobrze (Wersja oryginalna) OK
Użytkownik sieci
27 listopada 2018 18:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 listopada 2018 11:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 listopada 2018 19:13
Salon - samochody nowe
Byłem w tym ...
... serwisie po raz trzeci i tym razem po raz ostatni. Ford dwuletni, ostatnie dni na gwarancji, podczas jazdy wchodził w awaryjny tryb pracy i gasł po wyluzowaniu. Nie potrafili zdiagnozować usterki, mechanik dopatrzył się niskiego poziomu płynu chłodzącego, i zatrzymano auto do dnia następnego bo zdiagnozowano pęknięty przewód do nagrzewnicy z tyłu pojazdu. Następnego dnia zero kontaktu, po moim telefonie po południu dostaję odpowiedź że potrzebują jeszcze jednego dnia, bo przewód nie dotarł... Trzeciego dnia (w sobotę) dzwonią, że auto zostanie u nich do poniedziałku, bo przewód doszedł ale uszkodzony (!). Na szczęście musiałem moje auto odebrać od nich w sobotę, co zaznaczałem przy oddaniu do serwisu, bo tego dnia jechaliśmy na Śląsk. Przy odbiorze Pan z serwisu skupił się na tym, bym podpisał mu oświadczenie że odbieram auto na swoją odpowiedzialność i świadomie rezygnuję z gwarancji, bo w dalszym ciągu płyn chłodzący ucieka. Ponieważ wiedziałem że nieszczelność nie jest duża, a gwarancja i tak kończy się za 2 dni podpisałem mu wszystko, a wydający zapewnił mnie, że płyn jest uzupełniony bym mógł spokojnie dojechać do domu. Jeszcze przed odjazdem z serwisu dla formalności sprawdziłem jego poziom, i tu niespodzianka - płyn nieuzupełniony. Po przyjeździe do domu zauważyłem, że zdjęta osłona silnika nie została zamontowana tylko wrzucona na tylne fotele, przez co je ubrudziła. Temat wycieku płynu rozpoznałem sam, i tu kolejna nieprawda bo żaden przewód nie był uszkodzony, nie trzymała dość mocno jedna opaska zaciskowa ii to nie na przewodzie z tyłu tylko z przodu dokładnie pod kierowcą. Założyłem prowizorycznie na podróż zwykłą opaskę zaciskową na wąż ogrodowy, która praktycznie zlikwidowała nieszczelność. Po przyjeździe na Śląsk umówiłem się na serwis w Autoboss Chorzów, gdzie bez problemu zdiagnozowali usterkę czujnika położenia wału. Fachowcy z Bemo - to była usterka przez którą szwankował silnik. Czujnik wymieniono, do tego zrobili mi duży serwis na 30 tyś km, a to wszystko w ciągu 1 dnia. Po co Bemo Koszalin trzymało moje auto przez 3 dni, nie robiąc nic poza ubrudzeniem tylnych foteli osłoną silnika? Komu i po co chcieli zamówić wąż do nagrzewnicy? Tego nie wiem, wiem że tam więcej nie pojadę, a każdemu znajomemu również odradzę. To nie jest moje pierwsze złe doświadczenie z tym serwisem, wcześniej byłem tam umówiony na akcję serwisową, podczas której przez pół dnia nie potrafili wgrać aktualizacji oprogramowania po wymianie miarki oleju w silniku. Podsumowując szkoda na nich czasu, jedyne co mogę polecić to szerokim łukiem omijać to miejsce.
Użytkownik sieci
31 października 2018 23:53
Salon - samochody nowe
Bardzo dobrs profesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
30 października 2018 13:03
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bogu służba (Wersja oryginalna) God service
Użytkownik sieci
25 października 2018 12:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 października 2018 17:09
Salon - samochody nowe
Najlepszy serwis w jakim byłem
Użytkownik sieci
11 października 2018 11:29
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 października 2018 17:18
Salon - samochody nowe
Bardzo przyjazne miejsce
Użytkownik sieci
3 października 2018 15:44
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
3 października 2018 15:42
Salon - samochody nowe
Ok