84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 marca 2019 09:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 marca 2019 07:13
Salon - samochody nowe
Wszystko w porządku ...
... jeżeli chodzi o salon i obsługę, ale podłogę mają tam bardzo śliską i stanowi duże niebezpieczeństwo dla odwiedzajacych. Osobiście miałem okazję się o tym przekonać a także 2 moich znajomych.
Użytkownik sieci
14 lutego 2019 12:25
Salon - samochody nowe
Obsługa kompetentna i ...
... bardzo uprzejma. Jednym słowem świetni fachowcy.
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 00:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 lutego 2019 12:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 lutego 2019 09:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 stycznia 2019 17:41
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
28 stycznia 2019 11:11
Salon - samochody nowe
Super obsługa.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2019 14:05
Salon - samochody nowe
Dobry deller
Użytkownik sieci
13 stycznia 2019 13:53
Salon - samochody nowe
Super obsługa klienta
Użytkownik sieci
12 stycznia 2019 15:09
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 stycznia 2019 13:57
Salon - samochody nowe
Do serwisu Ford ...
... Bemo w sprawie części zamiennych jest bardzo ciężko się dodzwonić i cokolwiek załatwić, a na miejscu miła obsługa i zupełnie inne podejście do klienta.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2019 13:37
Salon - samochody nowe
Długo kazano mi czekać ...!
Użytkownik sieci
26 grudnia 2018 10:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 grudnia 2018 17:08
Salon - samochody nowe
Z serwisem zetknąłem ...
... się dlatego,że Tato ma Forda Focusa z 2008 r.Pierwsze starcie miało miejsce kilka lat temu.Wysiadło radio z nawigacją.Pojechaliśmy do Bemo Motoros w Biesiekierzu.Została przeprowadzona diagnostyka,za którą zapłaciliśmy,by ostatecznie dowiedzieć się,że radia nie da się naprawić i że trzeba je wymienić.Koszt 10 000 zł.Wstrzymaliśmy się.Pojechaliśmy do serwisu Forda Euro-Car w Gdyni.Tam problem był technikom znany,bo jak się okazało,nie my pierwsi z takim problemem przyjechaliśmy.Powiedzieli,że to wada fabryczna radia i nawigacji,która objawia się gdy dochodzi do rozładowania akumulatora.Zrobili diagnostykę i stwierdzili,że nie mogą nam pomóc,ale nie wzięli od nas ani grosza i wskazali adres prywatnego warsztatu i specjalisty,który zajmuje się tylko tego typu rzeczami.Okazało się,że radia nie trzeba było wymieniać na nowe.2 h pracy,500 zł i wada została usunięta.Teraz mięliśmy do wymiany przednią szybę.Szyba została wymieniona,ubezpieczyciel pokrył szkodę.Ale okazało się, że szyba została wymieniona nieprawidłowo.Od osiągnięcia pewnej prędkości w samochodzie zaczynało piszczeć i gwizdać.Zadzwoniłem do serwisu w Biesiekierzu.Pani przyjęła reklamację i próbowała mnie przekierować do drugiej Pani,która była za tego typu sprawy odpowiedzialna.Nie udało się,bo druga Pani prowadziła właśnie rozmowę.Zostawiłem numer telefonu i powiedziano mi,że do mnie oddzwonią.Czekałem więc na telefon i nic.Sprawdziłem godziny otwarcia i okazało się,że serwis jest już zamknięty.To była pierwsza rzecz,która mnie uderzyła.Jeszcze bym zrozumiał,gdyby Pani poinformowała mnie,że serwis za chwile będzie zamykany i zadzwonią najszybciej w poniedziałek.Ale nie.Tylko hasło:'oddzwonimy'.Gdybym miał firmę i klient by dzwonił do mnie z dość poważną reklamacją,raczej starałbym się obsłużyć go jak najszybciej,żeby oszczędzić mu jeszcze dalszych frustracji.Z podobnymi wnioskami napisałem wiadomość do Bemo Motors na facebooku.Tam reakcja nastąpiła w poniedziałek rano.Przekazano mój numer i w końcu zadzwonił do mnie dyrektor.Umówiliśmy się na sprawdzenie auta.Po stwierdzeniu,że rzeczywiście serwis popełnił błąd, szyba została wymieniona i to mógłby być szczęśliwy finał tej historii,ale...Odbierając auto zadałem pytanie zastępcy dyrektora:'czy wie Pan, dlaczego ludzie przyjeżdżają do ASO?'.Niezbyt przyjemnie stwierdził, że nie wie do czego zmierzam.Próbowałem,więc wytłumaczyć,że kiedy zwykły człowiek przyjeżdża do ASO,oczekuje pewnego rodzaju jakości wykonanej usługi.Że tutaj tej jakości nie było,za to był zmarnowany czas i pieniądze wydane na paliwo, których nikt nam nie zwróci.Tato mieszka 70 km od serwisu i musieliśmy dodatkowo jeździć w te i z powrotem na dwa samochody i płacić nie za swój błąd.Zapytałem się czy są nam w stanie zrekompensować stracony czas i pieniądze w jakiś inny sposób.Że mamy do wymiany rozrząd i może dałoby się zejść z ceny.Pan stwierdził, że nie są w stanie,bo ceny oryginalnych części narzuca Ford i nic nie mogą w tej kwestii zrobić,że na przegląd mogą dać rabat,ale na rozrząd nie.Do tego stwierdził,że wszystko jest w porządku,bo serwis przecież przyznał się do błędu i szyba została wymieniona jeszcze raz bezpłatnie.Pomijając fakt, że nawet nie usłyszałem zwykłego słowa 'przepraszam'w imieniu firmy za źle wykonaną usługę i to,że Pan sam z siebie nie zadeklarował chęci rekompensaty,to jeszcze gdy ja poruszyłem ten temat,nawet nie chciano mnie wysłuchać tylko zostałem przegadany.Gdy powiedziałem,że po takich doświadczeniach rozrząd zrobimy gdzie indziej,Pan niezbyt się przejął,że stracił klienta.Dla przykładu w ASO Seata nie miałem problemu z wymianą łożyska w prawym kole w cenie serwisu gwarancyjnego,chociaż sam je uszkodziłem i serwis nie musiał jej wymieniać.Sama część była warta 1050 zł, a została mi ona wliczona w serwis,za który zapłaciłem 1091 zł i za który i tak bym tyle zapłacił czy by ona była do wymiany czy nie.Jednak tam,problemu nie było.Była za to dobra wola pracownika i ludzkie podejście.Życzę serwisowi Bemo-Motors żeby nauczył się obsługiwać klientów,zwłaszcza tych, których zaufanie zawiedli.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2018 15:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 grudnia 2018 09:11
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 grudnia 2018 17:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 grudnia 2018 08:01
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) dobrze (Wersja oryginalna) OK
Użytkownik sieci
27 listopada 2018 18:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek