84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 listopada 2018 11:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 listopada 2018 19:13
Salon - samochody nowe
Byłem w tym ...
... serwisie po raz trzeci i tym razem po raz ostatni. Ford dwuletni, ostatnie dni na gwarancji, podczas jazdy wchodził w awaryjny tryb pracy i gasł po wyluzowaniu. Nie potrafili zdiagnozować usterki, mechanik dopatrzył się niskiego poziomu płynu chłodzącego, i zatrzymano auto do dnia następnego bo zdiagnozowano pęknięty przewód do nagrzewnicy z tyłu pojazdu. Następnego dnia zero kontaktu, po moim telefonie po południu dostaję odpowiedź że potrzebują jeszcze jednego dnia, bo przewód nie dotarł... Trzeciego dnia (w sobotę) dzwonią, że auto zostanie u nich do poniedziałku, bo przewód doszedł ale uszkodzony (!). Na szczęście musiałem moje auto odebrać od nich w sobotę, co zaznaczałem przy oddaniu do serwisu, bo tego dnia jechaliśmy na Śląsk. Przy odbiorze Pan z serwisu skupił się na tym, bym podpisał mu oświadczenie że odbieram auto na swoją odpowiedzialność i świadomie rezygnuję z gwarancji, bo w dalszym ciągu płyn chłodzący ucieka. Ponieważ wiedziałem że nieszczelność nie jest duża, a gwarancja i tak kończy się za 2 dni podpisałem mu wszystko, a wydający zapewnił mnie, że płyn jest uzupełniony bym mógł spokojnie dojechać do domu. Jeszcze przed odjazdem z serwisu dla formalności sprawdziłem jego poziom, i tu niespodzianka - płyn nieuzupełniony. Po przyjeździe do domu zauważyłem, że zdjęta osłona silnika nie została zamontowana tylko wrzucona na tylne fotele, przez co je ubrudziła. Temat wycieku płynu rozpoznałem sam, i tu kolejna nieprawda bo żaden przewód nie był uszkodzony, nie trzymała dość mocno jedna opaska zaciskowa ii to nie na przewodzie z tyłu tylko z przodu dokładnie pod kierowcą. Założyłem prowizorycznie na podróż zwykłą opaskę zaciskową na wąż ogrodowy, która praktycznie zlikwidowała nieszczelność. Po przyjeździe na Śląsk umówiłem się na serwis w Autoboss Chorzów, gdzie bez problemu zdiagnozowali usterkę czujnika położenia wału. Fachowcy z Bemo - to była usterka przez którą szwankował silnik. Czujnik wymieniono, do tego zrobili mi duży serwis na 30 tyś km, a to wszystko w ciągu 1 dnia. Po co Bemo Koszalin trzymało moje auto przez 3 dni, nie robiąc nic poza ubrudzeniem tylnych foteli osłoną silnika? Komu i po co chcieli zamówić wąż do nagrzewnicy? Tego nie wiem, wiem że tam więcej nie pojadę, a każdemu znajomemu również odradzę. To nie jest moje pierwsze złe doświadczenie z tym serwisem, wcześniej byłem tam umówiony na akcję serwisową, podczas której przez pół dnia nie potrafili wgrać aktualizacji oprogramowania po wymianie miarki oleju w silniku. Podsumowując szkoda na nich czasu, jedyne co mogę polecić to szerokim łukiem omijać to miejsce.
Użytkownik sieci
31 października 2018 23:53
Salon - samochody nowe
Bardzo dobrs profesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
30 października 2018 13:03
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bogu służba (Wersja oryginalna) God service
Użytkownik sieci
25 października 2018 12:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 października 2018 17:09
Salon - samochody nowe
Najlepszy serwis w jakim byłem
Użytkownik sieci
11 października 2018 11:29
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 października 2018 17:18
Salon - samochody nowe
Bardzo przyjazne miejsce
Użytkownik sieci
3 października 2018 15:44
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
3 października 2018 15:42
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
1 października 2018 13:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 września 2018 10:04
Salon - samochody nowe
Fajny salon super obsługa bardzo miło
Użytkownik sieci
19 września 2018 12:59
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa 😀
Użytkownik sieci
14 września 2018 12:37
Salon - samochody nowe
Bardzo przyjemna i ...
... miła obsługa. Serwis na najwyższym poziomie. Polecam
Użytkownik sieci
11 września 2018 16:29
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2018 11:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2018 17:40
Salon - samochody nowe
Chcieli mi skrócić ...
... czas gwarancji. Trzeba było dwa razy jechać. Inne ok
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2018 13:58
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2018 19:20
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 lipca 2018 11:47
Salon - samochody nowe
Znakomity serwis z profesjonalną obsługą