85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 listopada 2022 07:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 listopada 2022 16:25
Salon - samochody nowe
Korzystałem ostatnio z ...
... usług Auto Club Hyundai. Pełny profesjonalizm a jednocześnie miło i sympatycznie.
Użytkownik sieci
19 listopada 2022 09:37
Salon - samochody nowe
Spoko
Użytkownik sieci
17 listopada 2022 22:33
Salon - samochody nowe
Udałem się do ...
... serwisu celem naprawy pokolizjnej. Obsługa serwisowa jak i udostępnienie samochodu zastępczego szybko, sprawnie, bez zbędnych sztucznych problemów. Tak trzymać. Za dwa lata przyjeżdżam po nowego Forda. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
12 listopada 2022 17:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 listopada 2022 19:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 października 2022 11:22
Salon - samochody nowe
Fachowa i miła obsługa klienta.
Użytkownik sieci
15 października 2022 16:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 października 2022 15:15
Salon - samochody nowe
Szybka obsługa.i ok.
Użytkownik sieci
11 października 2022 06:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 października 2022 10:01
Salon - samochody nowe
Jestem z tym ...
... salonem od 5 lat. Miła i profesjonalna obsługa na każdym dziale. Szczególne podziękowania dla Pana Roberta, który jest pomocny w każdej kwestii. Przy zakupie nowego auta pokierował bardzo rzetelnie dzięki czemu wszystko poszło szybko i sprawnie. Podziękowania również dla P. Małgosi i P. Piotra. Miłej współpracy na dalsze lata.Polecam
Użytkownik sieci
20 września 2022 21:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 września 2022 08:11
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 września 2022 11:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 września 2022 21:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 września 2022 20:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 września 2022 08:24
Salon - samochody nowe
Polecam . Wszystko na wysokim poziomie.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2022 16:53
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2022 22:05
Salon - samochody nowe
Wracając z Niemiec ...
... 3.08 do polski miałam awarie silnika po drodze zajechałam do serwisu forda w Koszalinie Wytłumaczyłam serwisantowi co mi się dzieje z samochodem samochód został przyjęty na warsztat za dwa dni dostałam tel ze samochód mogę odebrać .Odebrałam samochód to było Piątek po popołudniu jadąc do Słupska pojawił się ten sam problem . W Poniedziałek rano umówiłam się na .wtorek na 12 na termin kazali poczekać sprawdzą co się dzieje czekałam 5 godzin W końcu przeszył serwisant i powiedział ze trzeba wymienić turbosprężarkę choć wczesnej pytałam czy turbosprężarka jest ok serwisant powiedział ze tak . Zapłaciłam za wymienione części i za przegląd całego samochodu . Proszę przesłuchać rozmowę telefoniczną z dnia 4.08 2020 stały klient i rozczarowany
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2022 04:49
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... W drodze powrotnej do domu nasz Ford Ford C-Max miał problemy tuż przed Koszalinem. Pojawił się komunikat o błędzie „Silnik, proszę serwis!”, a on jechał z mniej niż połową mocy. Byliśmy tylko 180 km za nami, 530 km przed nami, aw piątek było południe. Świetny! Szybkie wyszukiwanie w Google wywołało Bemo Motors. Więc staraliśmy się tam dotrzeć. Samochód naprawdę nie chciał... Zostaliśmy bardzo przyjaźnie przyjęci, pracownik poprowadził nasz samochód do diagnozy i zaoferowano nam napoje. Błąd został szybko odczytany, a mechanik też się przyjrzał. Pompa próżniowa turbosprężarki pożegnała się. Dostaliśmy kosztorys, jeden wariant z oryginalnymi częściami, jeden z częścią zamienną z rynku wtórnego i obiecano nam, że wszystko zostanie zrobione, abyśmy mogli kontynuować jazdę w sobotę. Nie było to możliwe tego samego dnia, ponieważ część najpierw musiała zostać dostarczona przez kuriera. Na szczęście pokój został szybko znaleziony i miły pan nawet podwiózł nas do kwatery. Obiecał nam, że odbierze nas również następnego dnia. Kolejny telefon nastąpił po południu, że wysyła kolegę. Zapomniał, że ma wolną sobotę... 😉 W sobotę przy śniadaniu o 9:30 nadszedł telefon, że samochód jest już gotowy i że powinniśmy zadzwonić, kiedy będzie można nas odebrać. Oczywiście, że tak się stało. Cena była taka sama jak w KV, płatność kartą była możliwa bez żadnych problemów. Okazało się, że kolega dyżurny sam w sobotę rano pojechał do innego oddziału, żeby odebrać pompę, żeby można było ją zamontować i szybko wracać do domu. 5 gwiazdek to w rzeczywistości za mało dla pozytywnych doświadczeń, jakie mieliśmy w tym salonie. Naprawdę nie spodziewaliśmy się, że będziemy mogli wrócić do domu w sobotę. Podziękowania dla Pana Andrzeja Thiela i Pana Grzegorza Hildebrandta za bardzo miłą i nieoczywistą obsługę. Wizyta w warsztacie w piątek po południu bez umówionego spotkania i możliwość odbioru samochodu w sobotę rano to naprawdę nie jest oczywistość. Ponadto sprowadzenie rodziny do iz miejsca zakwaterowania nie jest sprawą oczywistą. Tak trzymaj! To nie tylko bardzo dobra obsługa, ale również filantropia na bardzo wysokim poziomie. Wielkie dzięki! (Wersja oryginalna) Auf unserer Rückreise nach Hause hat unser Ford Ford C-Max kurz vor Koszalin Probleme gemacht. Es kam eine Fehlermeldung „Motor, bitte Service!“ und er fuhr nur noch mit weniger als halber Kraft. Wir hatten grad erst 180 km hinter uns, noch 530 km vor uns und es war Freitag Mittag. Prima! Eine kurze Google-Suche brachte Bemo Motors als Ergebnis. Also haben wir uns dort irgendwie hingequält. Das Auto wollte wirklich nicht… Wir wurden sehr freundlich empfangen, ein Mitarbeiter fuhr unser Auto zur Diagnose, uns wurden Getränke angeboten. Der Fehler wurde schnell ausgelesen, ein Mechaniker schaute zusätzlich noch etwas genauer. Die Vakuumpumpe für den Turbolader hatte sich verabschiedet. Man machte uns einen Kostenvoranschlag, eine Variante mit Originalteilen, einen mit einem Ersatzteil aus dem Zubehörhandel und versprach uns, alles in Bewegung zu setzen, dass wir am Samstag weiterfahren können. Am selben Tag ging es nicht, da das Teil erst durch einen Kurier geliefert werden musste. Das Zimmer war zum Glück schnell gefunden und der nette Herr fuhr uns sogar zur Unterkunft. Er versprach uns, dass er uns auch am nächsten Tag abholen wird. Es folgte nachmittags noch ein Anruf, dass er einen Kollegen schickt. Er hatte vergessen, dass er am Samstag frei hat… 😉 Am Samstag kam pünktlich beim Frühstück um 9:30 Uhr der Anruf, dass das Auto bereits fertig ist und wir anrufen sollen, wenn wir abgeholt werden können. Das wurde natürlich auch erledigt. Der Preis war wie im KV, die Bezahlung per Karte problemlos möglich. Es stellte sich noch heraus, dass der diensthabende Kollege am Samstag früh selbst noch schnell in einer anderen Filiale vorbeigefahren ist, um die Pumpe dort abzuholen, damit sie noch eingebaut werden kann und wir schnell nach Hause können. 5 Sterne reichen eigentlich nicht für die positive Erfahrung, die wir in diesem Autohaus gemacht haben. Wir haben echt nicht damit gerechnet, dass wir Samstag nach Hause fahren können. Danke an Herrn Andrzej Thiel und an Herrn Grzegorz Hildebrandt für den sehr netten und nicht selbstverständlichen Service. Freitag Mittag ohne Termin in eine Werkstatt kommen und das Auto am Samstag Vormittag abholen können ist wirklich nicht selbstverständlich. Dazu noch eine Familie zur Unterkunft zu bringen und abzuholen ist auch nicht selbstverständlich. Weiter so! Das ist nicht nur sehr guter Service, sondern auch Menschenfreundlichkeit auf ganz hohem Niveau. Vielen vielen Dank!