88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 12:13
Salon - samochody nowe
Dziadowska firma. Jestem ...
... klientem blacharni. Z dużą łatwością szafują czasem klienta.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2023 12:40
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie Nie polecam 👎
Użytkownik sieci
28 listopada 2023 19:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam usług ...
... blacharsko lakierniczych. Miałem tam dwa razy auto rok po roku i porażka . Także nie oddawajcie tam auta.
Użytkownik sieci
24 września 2023 09:01
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2023 18:19
Salon - samochody nowe
W marcu byłam ...
... na wymianie opon. Auto wróciło popsute. Tylne drzwi z obu stron nie domykały się, ponieważ wylatywały peszele. Wróciłam z reklamacją. Wpierw obsługujący powiedział, że "żeby tak się stało na myjni musieliby myć auto myjką przy otwartych drzwiach". Zostawiłam auto. Przy odbiorze otrzymałam informację, że to nie ich wina, tylko auto jest stare (4,5 roku) i nie daje żadnej gwarancji, że z powrotem nie będą wypadać. Aktualnie peszele z jednej strony z powrotem wypadają znacznie utrudniając otwieranie i zamykanie drzwi... Podkreślę, że oddając auto do wymiany opon auto było całkowicie sprawne. Dodatkową niedogodnością było to, że o umycie auta za każdym razem przy wymianie opon lub przeglądzie trzeba było się dopominać, ponieważ odbierałam nie umyte (cena, jak za samą wymianę, bez mycia, trochę wysoka), no i to, że czas pozostania auta w serwisie był znacznie dłuższy od zadeklarowanego. Jedyną pozytywną rzeczą, którą wspominam jest to, że kiedy miałam przebitą oponę tuż przy Bemo, pani z obsługi, która mnie wtenczas przyjęła sprawnie wszystko załatwiła.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2023 19:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2023 00:05
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem w sprawie ...
... czujnika, Pan nie mógł go znaleźć w katalogu, obiecał, że oddzwoni, minął dzień i zero kontaktu… w innym oddziale znalezienie czujnika zajęło niecałe 30 sekund. Nie polecam skoro nie radzą sobie z tak prostymi czynnościami.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2023 17:33
Salon - samochody nowe
Serwis czynny do ...
... 19.00 - o 16.45 praktycznie brak obsługi !!!
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2022 10:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2022 15:23
Salon - samochody nowe
Przyjechałem do salonu ...
... potrzebowałem czesci do mojego forda, niestety nikt nie podszedł do mnie, bardziej były telefony i usmieszki wsrod pracowników tak jakby byli na wakacjach niz w pracy po 15 minutach czekania wyszedłem dla mnie tragedia tak klientów sie nie traktuje.
Mateusz Jas
10 maja 2022 18:19
Serwis
Najgorszy/Fatalny serwis
Jakiś czas temu oddałem na serwis auto ponieważ doznało kolizji , zostało uszkodzone zawieszenie po długim czasie oczekiwania salon zadzwonił z informacją co jest do wymiany (felga,drążek kierowniczy,) wymienili po czym po tygodniu kolejny telefon ,że zbieżność się nie zgadza i wymienili tylną belkę i tylną felgę (jakby nie widzieli wcześniej...) , auto zostało mi oddane twierdząc , że wszystko jest sprawne po jednym dniu jazdy z zawieszenie wydobywały się nie przyjemne hałasy (kolejna wizyta w serwisie) po całym dniu stwierdziłem ,że jest to łożysko (jestem laikiem) mistrz serwisu stwierdził ,że nic nie słyszy... dalsze negocjacje naprawcze odbywały się już tylko z szefem serwisu która musiał bardzo się wsłuchać w to co się dzieje z autem (słyszał to każdy oprócz serwisu..) po dłużej jeździe próbnej po zdiagnozowaniu przez serwis stwierdzili ,że faktycznie to łożysko... (czekałem kolejny tydzień na wymianę cały czas jeżdżąc nie sprawnym autem ) po wymianie problem nie ustał do końca mistrz serwisu (odzyskał słuch) stwierdził ,że trzeba oczyścić tarcze zrobili , problem nie ustał . Na kolejny dzień wyjechałem w trasę w ciąż z niesprawnym autem po 80 km dodatkowy nie przyjemny dźwięk , okazało się że drugie łożysko również nie zostało wymienione (tak sprawdzają po serwisie) kolejny tydzień za nami wymienili kolejne łożysko o znów oczyścili tarczę , problem przy prędkościach ustał ale wciąż został pierwszy problem z tarczami którą zostały tak na prawdę stwierdzone na samym końcu ( brawo serwis bezpieczeństwo najważniejsze hamulce sprawdzamy na końcu ) dodam że kierownica biła przy hamowaniu istny cyrk nie serwis wszystko to było naprawiane w ramach ubezpieczenia ale nie tarcze i klocki na to serwis chciał mnie naciągnąć na mój rachunek twierdząc ,że ubezpieczalnie nie uzna wymiany tarcz bo są to rzeczy eksploatacyjne. Auto zostało oddane nie sprawne z bijąc kierownicą i nie przyjemny dźwiękiem (serwis nie dostał zgody na wymianę w ramach ubezpieczenia a było to ich winna że nie stwierdzili tego wcześniej , tarcza była krzywa od uderzenia ) i serwis i ubezpieczalnia po mojej reklamacji twierdziła ,że było to nie możliwe od uderzenia ( przed uderzeniem auto było sprawne 100 % 19 rocznik przebieg mniej niż 30 tyś ) reasumując wymieniłem tarcze na własny koszt u swojego mechanika i problem ustał , jeśli chodzi o salon w jelonku bemo motors nie polecam najgorszemu wrogowi jak najdalej od tego serwisu mistrz serwisu nie wiem czego jest mistrzem ale na pewno nie tego miejsca ani klucza chyba , że od roweru o ile będzie słyszał ,że mu coś hałasuje . Serwis kpina tylko biorą pieniądze PS w między czasie miałem serwis auta w tym samym czasie pierwszy przegląd od nowości jaki jest wymagany dostałem dokumenty które wnioskowały , że auto jest sprawne w 100% ( ptaszki w rubrykach oznaczające poprawność działania auta były chyba robione z zamkniętymi oczami i stoperami w uszach ) dodam jeszcze ,że całą akcja trwała grubo ponad 3 miesiące , dużo czasu i nerwów stracone przez brak profesjonalizmu. NIE POLECAM !! wszędzie byle nie tam
Użytkownik sieci
8 grudnia 2021 19:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 listopada 2021 13:52
Salon - samochody nowe
Uważajcie na czas ...
... wymiany opon. Jestem już tutaj 3 godziny a jak nie mam samochodu tak nie mam. To był mój pierwszy i ostatni raz. Dobrze że chociaż obsługa serwisu jest miła. Szkoda bo jak kupowałem samochód to było miło ale tego sprzedawcy już nie ma. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
28 października 2021 13:56
Salon - samochody nowe
Po wymianie opon ...
... przyszło do płacenia. Z ustalonych wcześniej 190 zł za wszystkie usługi, zrobiło się 324 zł. Dopytujcie o cenę przed umówieniem się na usługę, żebyście nie zdziwili po jej wykonaniu. ZŁOILI MNIE NA 134 ZYLA, tłumacząc się tym, że BEMO MOTORS zakupił nową maszynę. A fe😡
Użytkownik sieci
8 października 2021 11:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2021 11:47
Salon - samochody nowe
W rozmowie telefonicznej ...
... w sprawie używanego Mondeo pytałem o możliwość podesłania na maila historii serwisowej, ze względu na to, że miałem tam 350km. Dostałem informacje, ze historia jak najbardziej jest udokumentowana, ale może mi być udostępniona na miejscu. Niestety po przyjeździe, okazało się, że serwis w ASO był robiony przez pierwszy rok, a kolejne 3 lata to jedna wielka niewiadoma - dosłownie 0 informacji… Panowie nie byli nawet w stanie powiedzieć kiedy ostatnio był wymieniany olej (plakietka pod maską sugerowała 2018 rok xd). Jakość obsługi tragiczna EDIT: Po tej odpowiedzi jestem bardziej zażenowany, niż po wizycie w salonie.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2021 06:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 czerwca 2021 02:03
Salon - samochody nowe
Brak personelu,
Użytkownik sieci
15 czerwca 2021 22:13
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 czerwca 2021 19:46
Salon - samochody nowe
Jak to zazwyczaj ...
... w Polandowie: zachachmęcić,oszukać, mimo gwarancji wystawić rachunek etc. Nigdy moja noga tam nie postanie. Dotyczy to oczywiście BEMO MOTORS a nie AUTO WATIN. Żeby była jasność!!! W Auto Watin nigdy nie potraktowano mnie w taki sposób, no ale widocznie FORD BEMO MOTORS na zupełnie inną politykę prowadzenia firmy. I jeszcze jedno gwoli śmiesznej odpowiedzi którą ktoś zamieścił: auto na gwarancji jest autem na gwarancji i KAŻDA powtarzam KAŻDA tzw.DIAGNOSTYKA czyli wepnięcie wtyczki jest BEZPŁATNE. Dopiero po diagnostyce jest wiadomo jakiego rodzaju jest to usterka i czy naprawę jej obejmuje gwarancja czy też nie. Proszę więc przynajmniej NIE KŁAMAĆ bo prawda była taka że przyjechałem samochodem a tu od razu rozmowa o płatnościach. Po prostu ŻENUJĄCE !!!!