88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 listopada 2024 21:14
Salon - samochody nowe
Podejście importera Ford ...
... Polska oraz serwisu Bemo Motors to absolutna porażka i skandal pod każdym względem i na każdym etapie kontaktu. Począwszy od dnia zakupu samochodu ford mondeo wszelkie czynności sewisowe pojazdu były wykonywane terminowo, zgodnie z książką serwisową samochodu. W sierpniu 2023 roku zgłosiłam problem ubytku płynu chłodzącego, niestety autoryzowany serwis nie był w stanie (lub nie chciał)zdiagnozować przyczyny ubytku płynu, zamiast tego zlecono mi abym obserwowała samochód i w razie powtórnego wystąpienia problemu ponownie udała się do serwisu. Już po miesiącu ponownie zgłosiłam się do serwisu Bemo Motors z tym samym problemem, odpowiedź otrzymałam tę samą. Dolewałam płyn chłodzący i po raz kolejny udałam się do autoryzowanego serwisu tym razem zostałam poinformowana, że uszczelka pod głowicą silnika uległa rozszczelnieniu. Przebieg mojego samochodu to 66 tyś km.(niewiarygodne) uzyskałam informację, że konieczne jest wymontowanie głowicy i wykonanie jej planowania, przy czym muszę wymienić również dolny blok silnika, w razie zaniechania wymiany dolnego bloku silnika- serwis nie udzieliłby mi gwarancji na wykonane prace i zastosowane części. Tymczasem z informacji uzyskanych od doradcy serwisowego wynika, że wprowadzono do obrotu wadliwą partię silników, posiadającą wadę konstrukcyjną, która została następnie wyeliminowana w nowszych modelach pojazdów. Zgłaszane przeze mnie ubytki płynu chłodzącego są bezpośrednią konsekwencją wady konstrukcyjnej silnika. Bulwersujący jest fakt, że wiedząc o istniejącej wadzie konstrukcyjnej silników Forda z 2019 roku i jej nieuniknionych następstwach Ford Polska oraz serwis zatajają tak istotną wadę podejmując próby obciążenia kosztami usunięcia wad własnych klientów. Zabrałam samochód z serwisu Bemo Motors bez naprawy, nigdy więcej nie pojawie się tam, nikomu nie polecam marki Ford oraz serwisu Bemo Motors.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2024 20:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam !!!! ...
... Po dzisiejszej rozmowie telefonicznej umówiliśmy się ze przyjeżdżam po samochód. Po 150 km na miejscu okazuje się że auto jest w trakcie sprzedaży .. podejście do klienta oraz obsługa na poziomie zero !! Jestem rozczarowany jak można tak potraktować klienta !!!!
Użytkownik sieci
28 czerwca 2024 16:27
Salon - samochody nowe
Serwis porażka!!! Samochód ...
... od 14 czerwca w serwisie mechanicznym i lakierniczym- gwarancja. Brak samochodu zastępczego bo ford nie świadczy takich usług .Mechanik stwierdził wymiana silnika. Lakiernia w między czasie naprawa tylnej klapy,(rdza). Samochód 2,5 roku 46000 km. Wymiana silnika zajęła 2 tygodnie. Po dodaniu samochodu z serwisu mechanicznego do lakierni okazuje się że jeszcze muszę czekać na założenie tylnej klapy,(klapa polakierowana półtora tygodnia temu). Po dodzwonienia się do Ford Polska i opowiedzeniu całej histori co i jak było stwierdził że samochód będzie gotowy 1.07.2004 na godzinę 8 rano. Więc się pytam jak to jest możliwe że 28.06 piatek na godzinę 16:00 nie idzie zrobić tego samochodu. A w poniedziałek już będzie gotowy na godzinę 8 jak pracują od 8-16. Nawet pani kierownik nic nie zrobiła w tej sprawie. Serwis mechaniczny pozbył się kłopotu bo stwierdził że oni samochód oddalił że to wina lakierni. A lakiernia że to wina serwisu mechanicznego. Mam nadzieję że ta opinia zostanie przez inne osoby przeczytana i się zastanowić nad tym czy warto tam oddawać samochody. Ja już więcej tam nie pojadę. Chociaż jest samochód na gwarancji. Tak jak Ford Polska i Bemo motors mnie potraktował to jest nie do uwierzenia. Skandal skandal. Kup pan nowy nie będziesz miał problemu . Nie musi się pan o nic martwić.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2024 19:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Zadzwoniłem ...
... z pytaniem, jak mogę skorzystać z gwarancji zakupionej w niemieckim salonie Forda, która obowiązuje także w Polsce. Pani z którą rozmawiałem nie potrafiła odpowiedzieć, obiecała dowiedzieć się i oddzwonić. Niestety nie zrobiła tego. Po czterech dniach wysłałem to samo pytanie... Czekam tydzień i chyba nie doczekam się wcale. Niestety nie można liczyć na ten serwis. Odpowiedziałem e-mailem na prośbę właściciela o kontakt w sprawie tego komentarza i.... w dalszym ciągu cisza.
Użytkownik sieci
1 maja 2024 22:02
Salon - samochody nowe
Nie polecam zakupu ...
... aut używanych u tego dealera. Kupiłem w tym salonie VW passata z 2016 roku w dość dobrej cenie, niestety okazało się bardzo szybko że okazji nie ma. Obsługa salonu sprzedała samochód w niższej cenie niż odkupiła od klienta, moim zdaniem świadczy to o tym że byli świadomi wad tego auta. Bardzo szybko okazało się że auto ma do wymiany dwumasę i niesprawną klimatyzację (przejechałem raptem 1500 km), odpuściłem dochodzenie swoich praw ponieważ nie przebywam aktualnie w Polsce i szkoda mi czasu i pieniędzy żeby napsuć im krwi. Życzę im z całego serca żeby wszyscy ich nabijali w butelkę, tak jak oni mnie
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 12:13
Salon - samochody nowe
Dziadowska firma. Jestem ...
... klientem blacharni. Z dużą łatwością szafują czasem klienta.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2023 12:40
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie Nie polecam 👎
Użytkownik sieci
28 listopada 2023 19:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam usług ...
... blacharsko lakierniczych. Miałem tam dwa razy auto rok po roku i porażka . Także nie oddawajcie tam auta.
Użytkownik sieci
24 września 2023 09:01
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2023 18:19
Salon - samochody nowe
W marcu byłam ...
... na wymianie opon. Auto wróciło popsute. Tylne drzwi z obu stron nie domykały się, ponieważ wylatywały peszele. Wróciłam z reklamacją. Wpierw obsługujący powiedział, że "żeby tak się stało na myjni musieliby myć auto myjką przy otwartych drzwiach". Zostawiłam auto. Przy odbiorze otrzymałam informację, że to nie ich wina, tylko auto jest stare (4,5 roku) i nie daje żadnej gwarancji, że z powrotem nie będą wypadać. Aktualnie peszele z jednej strony z powrotem wypadają znacznie utrudniając otwieranie i zamykanie drzwi... Podkreślę, że oddając auto do wymiany opon auto było całkowicie sprawne. Dodatkową niedogodnością było to, że o umycie auta za każdym razem przy wymianie opon lub przeglądzie trzeba było się dopominać, ponieważ odbierałam nie umyte (cena, jak za samą wymianę, bez mycia, trochę wysoka), no i to, że czas pozostania auta w serwisie był znacznie dłuższy od zadeklarowanego. Jedyną pozytywną rzeczą, którą wspominam jest to, że kiedy miałam przebitą oponę tuż przy Bemo, pani z obsługi, która mnie wtenczas przyjęła sprawnie wszystko załatwiła.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2023 19:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2023 00:05
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem w sprawie ...
... czujnika, Pan nie mógł go znaleźć w katalogu, obiecał, że oddzwoni, minął dzień i zero kontaktu… w innym oddziale znalezienie czujnika zajęło niecałe 30 sekund. Nie polecam skoro nie radzą sobie z tak prostymi czynnościami.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2023 17:33
Salon - samochody nowe
Serwis czynny do ...
... 19.00 - o 16.45 praktycznie brak obsługi !!!
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2022 10:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2022 15:23
Salon - samochody nowe
Przyjechałem do salonu ...
... potrzebowałem czesci do mojego forda, niestety nikt nie podszedł do mnie, bardziej były telefony i usmieszki wsrod pracowników tak jakby byli na wakacjach niz w pracy po 15 minutach czekania wyszedłem dla mnie tragedia tak klientów sie nie traktuje.
Mateusz Jas
10 maja 2022 18:19
Serwis
Najgorszy/Fatalny serwis
Jakiś czas temu oddałem na serwis auto ponieważ doznało kolizji , zostało uszkodzone zawieszenie po długim czasie oczekiwania salon zadzwonił z informacją co jest do wymiany (felga,drążek kierowniczy,) wymienili po czym po tygodniu kolejny telefon ,że zbieżność się nie zgadza i wymienili tylną belkę i tylną felgę (jakby nie widzieli wcześniej...) , auto zostało mi oddane twierdząc , że wszystko jest sprawne po jednym dniu jazdy z zawieszenie wydobywały się nie przyjemne hałasy (kolejna wizyta w serwisie) po całym dniu stwierdziłem ,że jest to łożysko (jestem laikiem) mistrz serwisu stwierdził ,że nic nie słyszy... dalsze negocjacje naprawcze odbywały się już tylko z szefem serwisu która musiał bardzo się wsłuchać w to co się dzieje z autem (słyszał to każdy oprócz serwisu..) po dłużej jeździe próbnej po zdiagnozowaniu przez serwis stwierdzili ,że faktycznie to łożysko... (czekałem kolejny tydzień na wymianę cały czas jeżdżąc nie sprawnym autem ) po wymianie problem nie ustał do końca mistrz serwisu (odzyskał słuch) stwierdził ,że trzeba oczyścić tarcze zrobili , problem nie ustał . Na kolejny dzień wyjechałem w trasę w ciąż z niesprawnym autem po 80 km dodatkowy nie przyjemny dźwięk , okazało się że drugie łożysko również nie zostało wymienione (tak sprawdzają po serwisie) kolejny tydzień za nami wymienili kolejne łożysko o znów oczyścili tarczę , problem przy prędkościach ustał ale wciąż został pierwszy problem z tarczami którą zostały tak na prawdę stwierdzone na samym końcu ( brawo serwis bezpieczeństwo najważniejsze hamulce sprawdzamy na końcu ) dodam że kierownica biła przy hamowaniu istny cyrk nie serwis wszystko to było naprawiane w ramach ubezpieczenia ale nie tarcze i klocki na to serwis chciał mnie naciągnąć na mój rachunek twierdząc ,że ubezpieczalnie nie uzna wymiany tarcz bo są to rzeczy eksploatacyjne. Auto zostało oddane nie sprawne z bijąc kierownicą i nie przyjemny dźwiękiem (serwis nie dostał zgody na wymianę w ramach ubezpieczenia a było to ich winna że nie stwierdzili tego wcześniej , tarcza była krzywa od uderzenia ) i serwis i ubezpieczalnia po mojej reklamacji twierdziła ,że było to nie możliwe od uderzenia ( przed uderzeniem auto było sprawne 100 % 19 rocznik przebieg mniej niż 30 tyś ) reasumując wymieniłem tarcze na własny koszt u swojego mechanika i problem ustał , jeśli chodzi o salon w jelonku bemo motors nie polecam najgorszemu wrogowi jak najdalej od tego serwisu mistrz serwisu nie wiem czego jest mistrzem ale na pewno nie tego miejsca ani klucza chyba , że od roweru o ile będzie słyszał ,że mu coś hałasuje . Serwis kpina tylko biorą pieniądze PS w między czasie miałem serwis auta w tym samym czasie pierwszy przegląd od nowości jaki jest wymagany dostałem dokumenty które wnioskowały , że auto jest sprawne w 100% ( ptaszki w rubrykach oznaczające poprawność działania auta były chyba robione z zamkniętymi oczami i stoperami w uszach ) dodam jeszcze ,że całą akcja trwała grubo ponad 3 miesiące , dużo czasu i nerwów stracone przez brak profesjonalizmu. NIE POLECAM !! wszędzie byle nie tam
Użytkownik sieci
8 grudnia 2021 19:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 listopada 2021 13:52
Salon - samochody nowe
Uważajcie na czas ...
... wymiany opon. Jestem już tutaj 3 godziny a jak nie mam samochodu tak nie mam. To był mój pierwszy i ostatni raz. Dobrze że chociaż obsługa serwisu jest miła. Szkoda bo jak kupowałem samochód to było miło ale tego sprzedawcy już nie ma. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
28 października 2021 13:56
Salon - samochody nowe
Po wymianie opon ...
... przyszło do płacenia. Z ustalonych wcześniej 190 zł za wszystkie usługi, zrobiło się 324 zł. Dopytujcie o cenę przed umówieniem się na usługę, żebyście nie zdziwili po jej wykonaniu. ZŁOILI MNIE NA 134 ZYLA, tłumacząc się tym, że BEMO MOTORS zakupił nową maszynę. A fe😡
Użytkownik sieci
8 października 2021 11:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka