88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 lipca 2022 10:51
Salon - samochody nowe
Bardzo świetna fachowa obsługa
Użytkownik sieci
6 lipca 2022 20:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 czerwca 2022 21:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 maja 2022 11:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 maja 2022 07:36
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 maja 2022 19:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 maja 2022 10:00
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... 9 rano na diagnostykę - problemy z czujnikem parkowania. Szybka weryfikacja, omówienie naprawy i kosztów. Koło 13 opuściłem serwis. Usterka usunięta. Polecam.
Użytkownik sieci
13 maja 2022 11:51
Salon - samochody nowe
To był mój ...
... ostatni przegląd Motorcraft. Na początku przegląd kosztował jakieś 279 zł i była to bardzo atrakcyjna oferta, biorąc pod uwagę, że oprócz wymiany oleju wymieniano też filtr powietrza i oferowano pełne mycie zewnętrzne i wewnętrzne. Jakiś czas temu podniesiono cenę, zrezygnowano z wymiany filtra powietrza - a w zeszłym roku ostatecznie także z mycia nawet zewnętrznego - chociaż w promocji samochód został umyty z zewnątrz. Obecnie przegląd kosztuje już 499zł - i dostajemy nieumyty samochód - prawdopodobnie dodatkowo upaćkany przez serwis. Generalnie unikam mycia samochodu, wierzę w deszcz i siły natury - więc wizyta w Fordzie była jednocześnie Wielkim Świętem Mycia - i właśnie mi to odebrano. Umówmy się - 499zł za wymianę oleju to już trochę za dużo. Na marginesie, do tej pory serwis Motorcraft wiązał się z uwagami typu 'zapocenie pompy oleju' czy 'korozja rury wydechowej' - i że można z tym jeździć... w tym roku zrezygnowano także z tego (nie sądzę, że te usterki same ustąpiły). Na plus - w tym konkretnym punkcie (Jelonek) w ramach Akcja Klimatyzacja za 99zł wykonywane jest ozonowanie, zamiast standardowej procedury odgrzybiania.
Mateusz Jas
10 maja 2022 18:19
Serwis
Najgorszy/Fatalny serwis
Jakiś czas temu oddałem na serwis auto ponieważ doznało kolizji , zostało uszkodzone zawieszenie po długim czasie oczekiwania salon zadzwonił z informacją co jest do wymiany (felga,drążek kierowniczy,) wymienili po czym po tygodniu kolejny telefon ,że zbieżność się nie zgadza i wymienili tylną belkę i tylną felgę (jakby nie widzieli wcześniej...) , auto zostało mi oddane twierdząc , że wszystko jest sprawne po jednym dniu jazdy z zawieszenie wydobywały się nie przyjemne hałasy (kolejna wizyta w serwisie) po całym dniu stwierdziłem ,że jest to łożysko (jestem laikiem) mistrz serwisu stwierdził ,że nic nie słyszy... dalsze negocjacje naprawcze odbywały się już tylko z szefem serwisu która musiał bardzo się wsłuchać w to co się dzieje z autem (słyszał to każdy oprócz serwisu..) po dłużej jeździe próbnej po zdiagnozowaniu przez serwis stwierdzili ,że faktycznie to łożysko... (czekałem kolejny tydzień na wymianę cały czas jeżdżąc nie sprawnym autem ) po wymianie problem nie ustał do końca mistrz serwisu (odzyskał słuch) stwierdził ,że trzeba oczyścić tarcze zrobili , problem nie ustał . Na kolejny dzień wyjechałem w trasę w ciąż z niesprawnym autem po 80 km dodatkowy nie przyjemny dźwięk , okazało się że drugie łożysko również nie zostało wymienione (tak sprawdzają po serwisie) kolejny tydzień za nami wymienili kolejne łożysko o znów oczyścili tarczę , problem przy prędkościach ustał ale wciąż został pierwszy problem z tarczami którą zostały tak na prawdę stwierdzone na samym końcu ( brawo serwis bezpieczeństwo najważniejsze hamulce sprawdzamy na końcu ) dodam że kierownica biła przy hamowaniu istny cyrk nie serwis wszystko to było naprawiane w ramach ubezpieczenia ale nie tarcze i klocki na to serwis chciał mnie naciągnąć na mój rachunek twierdząc ,że ubezpieczalnie nie uzna wymiany tarcz bo są to rzeczy eksploatacyjne. Auto zostało oddane nie sprawne z bijąc kierownicą i nie przyjemny dźwiękiem (serwis nie dostał zgody na wymianę w ramach ubezpieczenia a było to ich winna że nie stwierdzili tego wcześniej , tarcza była krzywa od uderzenia ) i serwis i ubezpieczalnia po mojej reklamacji twierdziła ,że było to nie możliwe od uderzenia ( przed uderzeniem auto było sprawne 100 % 19 rocznik przebieg mniej niż 30 tyś ) reasumując wymieniłem tarcze na własny koszt u swojego mechanika i problem ustał , jeśli chodzi o salon w jelonku bemo motors nie polecam najgorszemu wrogowi jak najdalej od tego serwisu mistrz serwisu nie wiem czego jest mistrzem ale na pewno nie tego miejsca ani klucza chyba , że od roweru o ile będzie słyszał ,że mu coś hałasuje . Serwis kpina tylko biorą pieniądze PS w między czasie miałem serwis auta w tym samym czasie pierwszy przegląd od nowości jaki jest wymagany dostałem dokumenty które wnioskowały , że auto jest sprawne w 100% ( ptaszki w rubrykach oznaczające poprawność działania auta były chyba robione z zamkniętymi oczami i stoperami w uszach ) dodam jeszcze ,że całą akcja trwała grubo ponad 3 miesiące , dużo czasu i nerwów stracone przez brak profesjonalizmu. NIE POLECAM !! wszędzie byle nie tam
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2022 00:35
Salon - samochody nowe
Profesjonalne podejście do ...
... klienta., Pan Artur L.. kompetentny w każdym calu i do tego bardzo kontaktowe, polecam
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2022 16:58
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2022 08:40
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa, elegancki salon, polecam!
Użytkownik sieci
30 marca 2022 16:05
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękuję pani ...
... Marcie Nowak za mega profesjonalne podejście do klienta. Zakup samochodu w państwa salonie z taką obsługą to czysta przyjemność. Potrafiła pani Marta tak przedstawić samochód że bez problemu opanowalem wszystkie jego walory i tajniki w jeden dzień. Od trzech tygodni jeżdżę w mega aucie z super wyposażeniem. Wielki ukłon również dla Pani Iwony Oleszczuk od ubezpieczeń. Bardzo miła i konkretna osoba która wyszukala mi mega tanie ubezpieczenia Forda Customa. Jestem bardzo zadowolony ze trafiłem w ręce p.Marty i p. Iwony bo jestem w 100 % zadowolonym klientem. Oby więcej było takich salonów z taką obsługą. Serdecznie pozdrawiam Roman S.
Użytkownik sieci
16 marca 2022 10:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 marca 2022 23:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 marca 2022 18:13
Salon - samochody nowe
Polecam ciekawa oferta aut
Użytkownik sieci
28 stycznia 2022 11:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 stycznia 2022 13:52
Salon - samochody nowe
Gorąco Polecam kupiłem ...
... nowego Forda Transita Pani Marta Nowak w pełni Profesjonalnie zadbała o dostawę odbiór i wyposażenie jakie oczekiwałem , ubezpieczenie oraz formę finansowania . Od początku do końca włącznie z wyjaśnieniem obsługi .Polecam tego sprzedawcę kupujcie w Bemo Motors Jelonek u Pani Marty Nowak .Adam Kowalski
Użytkownik sieci
12 stycznia 2022 12:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 grudnia 2021 14:03
Salon - samochody nowe
Polecam zdecydowanie. Przy ...
... braku aut pan w dziale sprzedaży kompetentnie, z kulturą doradził, pomógł w szybkim zakupie, w innych salonach u konkurencji odczułem że aut jest mało - chętnych wielu. Dział sprzedaży w Jelonku to profesjonalizm na najwyższym poziomie