88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Mateusz Jas
10 maja 2022 18:19
Serwis
Najgorszy/Fatalny serwis
Jakiś czas temu oddałem na serwis auto ponieważ doznało kolizji , zostało uszkodzone zawieszenie po długim czasie oczekiwania salon zadzwonił z informacją co jest do wymiany (felga,drążek kierowniczy,) wymienili po czym po tygodniu kolejny telefon ,że zbieżność się nie zgadza i wymienili tylną belkę i tylną felgę (jakby nie widzieli wcześniej...) , auto zostało mi oddane twierdząc , że wszystko jest sprawne po jednym dniu jazdy z zawieszenie wydobywały się nie przyjemne hałasy (kolejna wizyta w serwisie) po całym dniu stwierdziłem ,że jest to łożysko (jestem laikiem) mistrz serwisu stwierdził ,że nic nie słyszy... dalsze negocjacje naprawcze odbywały się już tylko z szefem serwisu która musiał bardzo się wsłuchać w to co się dzieje z autem (słyszał to każdy oprócz serwisu..) po dłużej jeździe próbnej po zdiagnozowaniu przez serwis stwierdzili ,że faktycznie to łożysko... (czekałem kolejny tydzień na wymianę cały czas jeżdżąc nie sprawnym autem ) po wymianie problem nie ustał do końca mistrz serwisu (odzyskał słuch) stwierdził ,że trzeba oczyścić tarcze zrobili , problem nie ustał . Na kolejny dzień wyjechałem w trasę w ciąż z niesprawnym autem po 80 km dodatkowy nie przyjemny dźwięk , okazało się że drugie łożysko również nie zostało wymienione (tak sprawdzają po serwisie) kolejny tydzień za nami wymienili kolejne łożysko o znów oczyścili tarczę , problem przy prędkościach ustał ale wciąż został pierwszy problem z tarczami którą zostały tak na prawdę stwierdzone na samym końcu ( brawo serwis bezpieczeństwo najważniejsze hamulce sprawdzamy na końcu ) dodam że kierownica biła przy hamowaniu istny cyrk nie serwis wszystko to było naprawiane w ramach ubezpieczenia ale nie tarcze i klocki na to serwis chciał mnie naciągnąć na mój rachunek twierdząc ,że ubezpieczalnie nie uzna wymiany tarcz bo są to rzeczy eksploatacyjne. Auto zostało oddane nie sprawne z bijąc kierownicą i nie przyjemny dźwiękiem (serwis nie dostał zgody na wymianę w ramach ubezpieczenia a było to ich winna że nie stwierdzili tego wcześniej , tarcza była krzywa od uderzenia ) i serwis i ubezpieczalnia po mojej reklamacji twierdziła ,że było to nie możliwe od uderzenia ( przed uderzeniem auto było sprawne 100 % 19 rocznik przebieg mniej niż 30 tyś ) reasumując wymieniłem tarcze na własny koszt u swojego mechanika i problem ustał , jeśli chodzi o salon w jelonku bemo motors nie polecam najgorszemu wrogowi jak najdalej od tego serwisu mistrz serwisu nie wiem czego jest mistrzem ale na pewno nie tego miejsca ani klucza chyba , że od roweru o ile będzie słyszał ,że mu coś hałasuje . Serwis kpina tylko biorą pieniądze PS w między czasie miałem serwis auta w tym samym czasie pierwszy przegląd od nowości jaki jest wymagany dostałem dokumenty które wnioskowały , że auto jest sprawne w 100% ( ptaszki w rubrykach oznaczające poprawność działania auta były chyba robione z zamkniętymi oczami i stoperami w uszach ) dodam jeszcze ,że całą akcja trwała grubo ponad 3 miesiące , dużo czasu i nerwów stracone przez brak profesjonalizmu. NIE POLECAM !! wszędzie byle nie tam