90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2024 22:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 grudnia 2023 14:04
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 października 2023 20:25
Salon - samochody nowe
Proszę mi powiedzieć, ...
... jak to jest, że posiadam auto na gwarancji, wyświetla mi się "check engine", dzwonię do Państwa, mówię co sie dzieje i że posiadam gwarancje, a w odpowiedzi słyszę, że "podpięcie pod komputer nie obejmuje gwarancji i koszt to 430zl (lub 450 - nie pamiętam). Dzwoniąc do aso w Krośnie, otrzymałem informację, że ta usługa jest bezpłatna jeśli mam gwarancję i tam też sie udałem. Doskonale rozumiem, że aso sa różne, stawki sa różne, etc., ale przecież gwarancja na forda (ford protect) jest jedna i wszędzie obowiązuje takie same jej zasady. Zgadza się? Będę zobowiązany za konkretną i logiczną odpowiedź, bo coś krótko mówiąc tutaj nie "gra". Pozdrawiam Kontynuacja.. Wyrazy uznania dla Szefa serwisu - Pana Bogusława, który skontaktował się ze mną osobiście i wziął odpowiedzialność za zaistniałą sytuację i niewystarczające kompetencje Pań, z którymi miałem styczność podczas rozmowy telefonicznej. Za słowami Pana Bogusława poszły również czyny za co ogromny plus. Sprawa została wyjaśniona i rozwiązana jak należy. Dziękuję Panie Bogusławie za szybką reakcję.
Użytkownik sieci
10 lipca 2023 12:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 maja 2023 12:50
Salon - samochody nowe
Właśnie usunięto moją ...
... negatywną opinię . Po ponad 2 tys wyświetleń .
Użytkownik sieci
10 maja 2023 10:14
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam, ...
... zakup nowego samochodu okazał się porażką, transakcja miała się zamknąć wraz z rejestracją do 31 marca 2023 tak aby skorzystać z promocji, powinien przyjechać do salonu 22-23 marzec, zero informacji od dealera, obsługujący mnie sprzedawca był na urlopie, nikt nic nie wie , mają oddzwonić i nic. 27 marca dostaję telefon samochód nie został sprowadzony z fabryki. Było mi przykro, kolejkę do rejestracji musiałem odmówić. Umawiamy się ze sprzedawcą że początkiem kwietnia dostanę nową ofertę, i nic !! Żenada
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2023 15:39
Salon - samochody nowe
Ocena Mierna. Jak ...
... dało by się 0 to bym wstawił właśnie 0. Szwagier forda naprawiał blacharsko właśnie w tym oddziale. Okazało się że leje się woda do środka do samochodu. Tragedia nie polecamy w 100%
Użytkownik sieci
3 lutego 2023 15:52
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 stycznia 2023 07:53
Salon - samochody nowe
Uwaga: na wstępie ...
... zaznaczam że ocena dotyczy tylko sklepu z częściami- o reszcie nie mam wiedzy. Jestem niestety zmuszony wystawić 1. Chcąc kupić części do swojego Forda wielokrotnie wydzwaniałem, o różnych godzinach i nikt, nigdy nie odebrał. Raz zjawiłem się na miejscu i czekałem ok. 20min na pojawienie się sprzedawcy- oczywiście nie pojawił się nikt. Polecam się tym zająć, bo obsługa wygląda tragicznie.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2022 10:04
Salon - samochody nowe
Po kontakcie telefonicznym ...
... wysłałem listę kilku części do wyceny. Po 2 miesiącach brak kontaktu, gdzie był obiecany w ciągu tygodnia. Po tym czasie chciałem się przypomnieć, jednak nie można się dodzwonić - podjąłem 10 prób. Dział sprzedaży części jest niepoważny - żaden nr nie odbiera.
Użytkownik sieci
28 lipca 2022 16:26
Salon - samochody nowe
Nieczynna stacja kontroli pojazdów
Użytkownik sieci
21 lipca 2022 22:25
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... Bezwzględnie warto wybrać inny serwis. Byle nie ten. Zwykły przegląd samochodu, niby czynność niezbyt skomplikowana a jednak nawet tak prostą usługę można zrobić na 1 gwiazdkę. I to tylko dlatego że nie ma opcji "zero gwiazdek". Coś takiego jak obsługa klienta nie istnieje. Pan z serwisu ma w d.... klientów. Ten serwis powinno się zaorać.
Użytkownik sieci
16 lipca 2022 22:08
Salon - samochody nowe
Korzystałem z autoryzowanego ...
... serwisu w celu wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegow. Niestety po kilku dniach skrzynia zaczela sie zacinac. Zadzwonilem w sprawie sprawdzenia usterki. Dostalem informacje, ze moga podpiąć do komputera za "bagatela" 500 zl. Niestety liczylem na sprawdzenie przez serwis usterki, ktora powstala przez nich. Specjalista mechanik od automatycznych skrzyn biegow stwierdził ze przy wymianie zostaly popelnione podstawowe bledy, naprawa bedzie mnie klsztowala ok. 3 tys. A serwis forda umywa rece. Szczerze nie polecam. Nadal licze na kontakt i rozwiazanie problemu? Chyba ze serwis nadal nie poczuwa sie do winy.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2022 14:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam, jako ...
... klient flotowy. Od 7 miesięcy nie potrafią naprawić samochodu, pomimo że samochód jest na gwarancji, Podejście serwisu do klienta na poziomie zero, i spada o czym też świadczą inne opinie. Opowiadanie bajek bo czegoś nie mam jest na poziomie przedszkola, ja świadczę usługi serwisowe ale z innym podejściem do klienta.
Użytkownik sieci
20 maja 2022 21:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2022 16:04
Salon - samochody nowe
Salon sprawiał wrażenie ...
... opuszczonego. Pracownicy skupieni na sobie a nie na klientach
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2022 09:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 marca 2022 18:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 grudnia 2021 10:14
Salon - samochody nowe
Przez 4 dni ...
... z rzedu starałem sie dodzwonic do działu czesci i jest to niemozliwe!!! Za kazdym razem czekałem od 30 min do godziny czasu rowniez porobwałem dodzwonic sie na serwis - 2 krotnie ktos odebrał i mnie rozłaczył.
Użytkownik sieci
27 listopada 2021 14:42
Salon - samochody nowe
Pierwszą styczność miałem ...
... kilka miesięcy temu gdy w moim Fordzie stopiła mi się kostka od żarówki h7, zadzwoniłem tutaj i odebrał Pan, który powiedział mi ze nie mają takiej i żebym sobie poszukał „elektryka” zamiast zaproponować wizytę i rozwiązanie problemu bo jednak wymiana żarówki samodzielnie w tamtym momencie była dla mnie niemożliwa i potrzebowałem sprawnego samochodu do jazdy po zmroku, a gdy zapytałem czy jakbym przyjechał bez wcześniejszego umawiania i przedstawienia problemu to czy też by mi nie pomogli i mnie odesłali - Pan odparł, że tak i na tym zakończyła się rozmowa. Postanowiłem jednak dać kolejna szanse temu miejscu przedwczoraj, umawiając się na badanie techniczne. Na stronie salonu za pośrednictwem formularza można umówić wizytę wybierając datę i godzinę. Nie otrzymałem żadnego potwierdzenia ani sms-a, więc następnego dnia, na który się umówiłem zadzwoniłem do salonu z zapytaniem czy to jest w ogóle aktualne bo nie otrzymałem wcześniej wspomnianego potwierdzenia. Pierwsza Pani, która odebrała powiedziała, że tak, to aktualne i przełączy mnie dalej, jednak druga Pani, do której zostałem przekierowany z wielka łaską odpowiedziała że o 16:00 zamykają (umówiłem się na 17:30, była 15:10 gdy dotarłem do Rzeszowa i byłem w pobliżu salonu). Zapytałem dlaczego na stronie da się wybrać późniejsza godzinę i zostałem wprowadzony w błąd to odparła, że przekaże to do informatyków, a także dowiedziałem się że nie ma możliwości żebym przyjechał teraz i zrobili mi badanie przed zamknięciem bez zaproponowania innego terminu przez Panią, z którą rozmawiałem. Nie polecam i po takich błahych sytuacjach nie pomyśle więcej o skorzystaniu z usług.