90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 listopada 2021 13:02
Salon - samochody nowe
Dobrych kilka lat ...
... temu kupiłem auto w tym salonie w Rzeszowie, serwisowałem również u nich. Po czterech latach przy temp. poniżej +/- 4st C zaczął wyskakiwać komunikat o błędzie silnika. Auto przechodziło w tryb awaryjny, co uniemożliwiało normalną eksploatację - zwłaszcza na autostradzie. Po wyłączeniu zapłonu i odczekaniu jakiś 10 min błąd się sam kasował. Próbowałem zdiagnozować tą usterkę jak się pojawiała - jednak z powodu braku rezerwacji terminu na serwisie nie było to możliwe. Umawianie nie miało sensu ponieważ pojawienie się błędu było nieprzewidywalne. I tak mnie zostawili z czteroletnim autem za +/- 100tyś.
Użytkownik sieci
5 października 2021 15:32
Salon - samochody nowe
Serwis z częściami ...
... zamiennymi ? Co to ma być? Dzownie od godziny nikt nie raczy odebrać, parę dni temu też dzownilem i to samo!!! Masakra, zmieńcie pracownika albo coś bo to jest już irytujące
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2021 19:52
Salon - samochody nowe
W sobotę tylko jeden pracownik za karę
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2021 08:32
Salon - samochody nowe
Recepcjonista kompletnie nie ogarnięty.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2021 16:13
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 lipca 2021 16:59
Salon - samochody nowe
Pojechałem tylko na ...
... wymianę oleju, jakie było moje zdziwienie jak na rachunku końcowym były jeszcze inne rzeczy które nie były ze mną uzgadniane a wystarczyło zadzwonić i zapytać. Słabo wyszło, więcej tam nie pojadę.
Użytkownik sieci
1 lipca 2021 15:05
Salon - samochody nowe
Żadna rewelacja
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2021 13:15
Salon - samochody nowe
Niby nowy właściciel, ...
... ale podejście do klienta niezmienne. Na początku rozmowy byłem zaskoczony zmianą podejścia do klienta (na plus). Jednak wszystko zepsuło się kiedy powiedziałem, że rozważam kilka marek. Pani z którą rozmawiałem nie chciała już kontynuować rozmowy, wręcz chciała się szybko pożegnać. Na ofertę, którą miałem wtedy też otrzymać na maila, czekam do dziś (niecałe 2 tyg). Dobrze, że na Podkarpaciu jest kilka salonów Forda - zarobi ktoś inny.
Użytkownik sieci
22 marca 2021 16:11
Salon - samochody nowe
Witam wszystkich . ...
... W zeszłym tygodniu oddałem uszkodzony wężyk do zbiorniczka wyrównawczego na reklamacje , wężyk jak wężyk nie był uszkodzony tylko końcówka która się wciska za zatrzask poprostu odpadła od rurki. Ku mojemu zaskoczeniu reklamacja nie została uwzględniona ( przypuszczam że z automatu ) ponieważ pan od reklamacji stwierdził że to ja zrobiłem niepoprawnie wkładając do zbiorniczka wyrównawczego - to jakas parodia !! Dzisiaj mam zamiar zgłosić to niepoważne podejście do klienta powiatowemu rzecznikowi konsumentów. Stanowczo odradzam nieprofesjonalne traktowanie klienta . Z poważaniem Łukasz
Użytkownik sieci
23 maja 2020 14:46
Salon - samochody nowe
Po prostu tragedia ...
... ! Godziny pracy w tygodniu skrócone do 16:00. Zamiast później otwierać salon i dać innym możliwość zakupu części to salon jest wcześniej zamykany i normalny człowiek który pracuje w tygodniu już nie ma mozliwosci zakupienia czegokolwiek w sklepie. A można było otwierać salon o 10-11 a nawet 12 i niech każdy po południu załatwi sobie każdą sprawę a tu poszli na łatwiznę typu my zamkniemy wcześniej a ty sobie załatwiaj wolne żeby coś u nas kupić. Dzwoniłem w piątek pytałem o części i oczywiście nikt mnie nie poinformował że salon jest nie czynny w sobotę ! Jechałem 70 km w jedną stronę żeby w sobotę odbić się od klamki. Jedyna kompetentna osoba z którą rozmawiałem to był pan z ochrony który co chwilę musi wychodzić i przepraszać za czyjąś niekompetencję. Nawet na drzwiach nie ma aktualnych godzin otwarcia salonu.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2020 12:57
Salon - samochody nowe
Bardzo słabo. Miałem ...
... naprawę z OC sprawcy, musiałem czekać na części. Pan z obsługi powiedział że on nie ma czasu sprawdzać kiedy części dotrą, jak będą to będą. W końcu po naprawie przy odbiorze okazało się że samochód ma rozładowany akumulator, musiałem czekać aż panowie go raczą naładować. Po malowaniu, dostałem auto z pomalowaną szybą (oczywiście oklejenie szyby ujęte w kosztorysie). Dodatkowo na fakturze wpisane malowanie klapki wlewu paliwa, gdzie ta klapka znajduje się po drugiej stronie samochodu niż uszkodzenie. Zdecydowanie nie polecam.