87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 lutego 2020 14:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 lutego 2020 07:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 lutego 2020 08:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 lutego 2020 20:07
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lutego 2020 12:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 lutego 2020 12:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 lutego 2020 14:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 stycznia 2020 23:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 stycznia 2020 21:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 stycznia 2020 14:48
Salon - samochody nowe
Poniżej zamieszczam, krótki ...
... opis sytuacji, który naraził mnie na dodatkowe koszty prowadzonej działalności gospodarczej oraz skutecznie zniechęcił do korzystania z usług autoryzowanego serwisu pojazdów marki Ford. Jestem użytkownikiem Forda Transita, w dniu 10 grudnia (wtorek) udałem się do serwisu celem uzyskania wyceny na wymianę uszkodzonych osłon przegubów. Od samego początku sprawę Pan *** We wtorek dostałem słowną informacje odnośnie prognozowanej ceny za podzespoły oraz koszt robocizny. (1600-1800 zł brutto). Przystanąłem na podane warunki i poprosiłem o wysłanie wyceny za pośrednictwem wiadomości e-mail. Pan *** obiecał przesłać wiadomość z wyceną do końca dnia. Następnego dnia skontaktowałem się z telefonicznie Panem *** i ponowiłem prośbę o wycenę oraz wstępnie ustaliliśmy termin naprawy na najbliższy piątek. Zostałem również poproszony o przesłanie wiadomości mailowej z prośbą o wycenę oraz potwierdzenie piątkowej wizyty. Niestety kolejny dzień nie przyniósł żadnego efektu w postaci uzyskania wyceny, więc w czwartek ponowiłem kontakt i uzyskałem odpowiedź, że wycena zostanie przesłana sms-em oraz ponownie została potwierdzona data oraz godzina podstawienia samochodu. W piatek o godzinie 8.15 czyli w ustalonym terminie pojawiłem się w serwisie celem pozostawienia pojazdu w umówionej sprawie. Do tego celu został zaangażowany pracownik, dodatkowy samochód oraz czas, który powinien zostać poświęcony na prowadzenie działalności zarobkowej. Niestety pojawienie się na miejscu w ubraniu wskazującym na charakter wykonywanej pracy, zostałem przez pracowników serwisu potraktowany „z góry” oraz z brakiem należytego szacunku. Bezpośrednio na miejscu okazało się, że nikt nie posiada jakiejkolwiek informacji o terminie naprawy mojego pojazdu. Co gorsza uzyskałem informacje, ze Pan *** jest na urlopie i nikt z obsługujących mnie pracowników nie wykazywał jakiejkolwiek chęci uzyskania informacji o zaistniałej sytuacji bezpośrednio od niego. Zaproponowano mi inny termin naprawy, brak możliwości wyjaśnienia sprawy z jakąkolwiek osobą decyzyjna oraz lekceważace podejście do mojej osoby ze względu na mój pojazd i ubiór. Chcąc złożyć oficjalną skarge zostałem poproszony o pozostawienie numeru telefonu i zapewniono, że skontaktuje się, że mna dyrektor serwisu. Niestety otrzymałem telefon od Pani z recepcji z informacją, że części do samochodu już dotarły. Decyzja o skorzystaniu z usług ASO Ford podyktowana była nadzieja na profesjonalna, terminowa oraz w sposób minimalnym angazujacym moją osobę. Okazalo sie, że standardy, które zostały przedstawione przez osoby pracujące w ASO Ford w ustowie w zaden sposób nie odbiegają od jakiegokolwiek innego warsztatu.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2020 17:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 stycznia 2020 12:59
Salon - samochody nowe
Szczerze odradzam jakąkolwiek ...
... konsultację w tym salonie. Umówiłem się na wizytę do serwisu w celu zakodowania nowego (zapasowego) kluczyka do mojego forda ( escape ) amerykański odpowiednik kugi. Pan zobaczył kluczyk, który przynioslem i w oczy mnie wyśmiał, ze chińczyk z allegro, po czym powiedział, ze się nie da zakodować (nawet nie sprawdzając) A na moje pytanie czy sa w stanie mi zamówić tali jak trzeba a kasa nie gra roli powiedzial, ze sam sobie to musze załatwić z niemieckiego serwisu. Puenta jest taka, ze pierwszy lepszy NIEAUTORYZOWANY serwis forda zrobił mi to w 30 min za 150 zl i z głowy.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2020 19:45
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 stycznia 2020 14:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 grudnia 2019 08:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 grudnia 2019 22:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 grudnia 2019 20:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 grudnia 2019 16:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 grudnia 2019 12:11
Salon - samochody nowe
Od pół roku ...
... jeżdżę fordem zakupionym w Bemo Motors w Ustowie i jeszcze/nadal/ciągle :) jestem bardzo zadowolona z podjętej tam decyzji. Od pierwszej wizyty w salonie czułam, że pracownicy interesują się klientem i chcą zadbać by był zadowolony. Szczególną wdzięczność za profesjonalną, życzliwą obsługę, zrozumienie moich samochodowych potrzeb chciałabym wyrazić Pani Marzenie z działu sprzedaży, która idealnie dopasowała mi auto. Możnaby powiedzieć: "skomponowała" auto na miarę :) Podczas rozmów dokładnie rozpoznała jakiego auta potrzebuję i zaproponowała forda z odpowiednim zestawem dodatkowego wyposażenia, z którego z zadowoleniem teraz korzystam. Ponadto Pani Marzena dobrała najdogodniejszą formę finansowania oraz zapewniła najkorzystniejszą polisę. Profesjonalna i bardzo miła obsługa od A do Z - POLECAM :)
Użytkownik sieci
4 grudnia 2019 17:30
Salon - samochody nowe
Dobra obsługa