87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 listopada 2021 10:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 października 2021 21:23
Salon - samochody nowe
Dwa tygodnie czekania ...
... na informacje odnośnie reklamacji naprawy dokonanej w salonie.
Użytkownik sieci
9 października 2021 14:20
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2021 11:17
Salon - samochody nowe
Byłem w Bemo. ...
... Wszedłem, powiedziałem dzień dobry i nic. Kręciłem się k. auta ze zdjęcia około 10 min. Oglądałem, robiłem zdjęcia, trzaskałem drzwiami i co? Zero zainteresowania. W salonie były 3 osoby z obsługi. Nikt nie podszedł, nikt się nie zainteresował. Dwie wytapetowane panie zajęte były rozmową o zakupach i kosmetyczkach, zero reakcji nawet jak się im przyglądałem, co oczywiście widziały. Obejrzałem okurzone auto osrane przez ptaki, oklejone przez pajęczyny i wyświechtane wewnątrz. Na pewno nie kupię go tutaj. Pozdrowienia dla dyrekcji salonu i zarządu Bemo. Przyszły klient Forda.
Użytkownik sieci
19 lipca 2021 08:27
Salon - samochody nowe
Od miesiąca czekam ...
... na wstawienie szyby, brak kontaktu ze strony blacharnii. Pan z blacharnii podaje termin po czym jest on niedotrzymany oraz co najgorsze i świadczące o braku profesjonalizmu to brak kontaktu ze strony salonu oraz notoryczne obiecywane że na pewno się ktoś skontaktuje od tygodnia.
Użytkownik sieci
28 maja 2021 14:28
Salon - samochody nowe
Niestety serwis nie ...
... poradził sobie z problemem (usterką) pacjent Ford Transit Courier zakupiony pod koniec 2020r. Auto przy obecnym przebiegu 20tys km i 6 miesiącach użytkowania już 3 razy odwiedzało serwis - usterka nadal nie usunięta. Problem z softem i wypalaniem filtra DPF - niestety serwis nie otrzymał programu aktualizacyjnego przez co został tylko wymieniony olej, a soft nie został wgrany (bo go nie posiadają). Średnio ta usterka występuje co 2 miesiące lub 10 tys km. Niestety strata czasu na wyjazdy do serwisu, problem z samochodem zastępczym, strach pojechać w dalszą trasę bo jak wyskoczy komunikat "problem z silnikiem - zgłoś się do serwisu" zostaje wzywać assistance. Wniosek jest jeden albo auto felerne albo mechanicy nieudolni. Auto odebrane z serwisu bez dokończonej naprawy, bez usunięcia usterki - proszę jeździć i obserwować co się dalej będzie działo na tą chwilę nic więcej nie możemy zrobić - odpowiedź "fachowca" z serwisu. DRAMAT, PORAŻKA !!!!
Użytkownik sieci
21 maja 2021 18:19
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Pomorska 1000 % lepiej.
Użytkownik sieci
17 maja 2021 16:06
Salon - samochody nowe
Dla Pana Marcina ...
... K. 5 a nawet więcej gwiazdek za spredaż samochodu a dla serwisu jedna gwiazdka to za dużo, gdyż nie potrafią rozwiązać problemu albo zrzucają winę na inną osobę.
Użytkownik sieci
29 marca 2021 08:25
Salon - samochody nowe
Zle wspomnienia
Użytkownik sieci
17 marca 2021 17:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 marca 2021 17:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 marca 2021 14:59
Salon - samochody nowe
Nie bardzo rozumiem ...
... ,za co te 5 ,bo ja nie zdazylam obejrzec auta w salonie ,a juz zostalam niemilo potraktowana .Nie przynioslam blota na butach 😊😊😆wiecej tam nie wrócę. Brawo .
Użytkownik sieci
17 lutego 2021 12:00
Salon - samochody nowe
Ja większość, sprzedać ...
... sprzedadzą ale serwis to śmiech na sali
Użytkownik sieci
19 listopada 2020 15:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 października 2020 18:33
Salon - samochody nowe
Nie pomogli. Niestety-:(
Użytkownik sieci
24 października 2020 13:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 września 2020 20:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 września 2020 11:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2020 00:00
Salon - samochody nowe
To z rodziną ...
... w sobotę pooglądaliśmy auto. Za wiele sie nie dowiedziałem ale oczekiwania moje nie były wygórowane. Formularz spisany. Nr telefonu, mail. Na maila przyjdzie wycena. We wtorek wysłałem maila. Nic. Środa. Nic. Dotarł, nie dotarł? Czekać? Może na urlopie, może w szpitalu? A moze poprostu zlewa? A potem serwis już sobie wyobrażam.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2020 18:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka