87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2020 14:43
Salon - samochody nowe
600 km po ...
... przeglądzie zaczęły trzeszczeć / piszczeć hamulce z przodu - odpowiedź doradcy serwisowego podczas kolejnej wizyty - bez sprawdzenia samochodu - "jak pan chce to wymienimy klocki". Moim zdaniem jeżeli auto było na przeglądzie to układ hamulcowy który powinien wystarczyć do następnego przeglądu powinien zostać sprawdzony - a w przypadku gdy są jakieś uwagi to powinienem zostać poinformowany o niezbędnych lub najbliższych naprawach. Na koniec pan doradca powiedział - "sprawdzenie będzie płatne - ja tego nie zrobię na gwarancji". Czyli rozumiem że skoro zapłaciłem za "słabo zrobiony" przegląd - to za sprawdzenie hamulców po takim przebiegu już muszę płacić :) Profesjonalizm :D
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2020 18:19
Salon - samochody nowe
Jest ok
Użytkownik sieci
29 czerwca 2020 12:57
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Ford ...
... z niewielkim uszkodzeniem trafił do Bemo Motors na dział blacharski. Likwidacja szkody w ramach polisy AC. Po 7 tygodniach nadal nie było zrobione. Po większych naciskach telefonicznych samochodem zajęto się to 2 m-cach. Po auto miałam przyjechać koniecznie rano . Przyjechałam, jednak nie mogłam odjechać, ponieważ po 2 m-cach przestał działać akumulator. Nikt nie sprawdził tego.... Auto (i akumulator) wcześniej działało bez zarzutu, rocznik 2017. Aby odjechać musiałam przywieźć nowy akumulator. Tak więc nie była to bez-kosztowa usługa, straciłam najpierw 2 mce na czekanie na naprawę, a potem pół dnia na wymianę akumulatora....
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2020 11:24
Salon - samochody nowe
Państwo umawiają samochód ...
... na oględziny, mimo, iż z powodu epidemii nie mają możliwości sprowadzenia części. Epidemia trwa od miesiąca, raczej trudno było o tym nie wiedzieć. Dziękuję, że szanujemy swój czas.
Użytkownik sieci
19 lutego 2020 17:14
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 stycznia 2020 14:48
Salon - samochody nowe
Poniżej zamieszczam, krótki ...
... opis sytuacji, który naraził mnie na dodatkowe koszty prowadzonej działalności gospodarczej oraz skutecznie zniechęcił do korzystania z usług autoryzowanego serwisu pojazdów marki Ford. Jestem użytkownikiem Forda Transita, w dniu 10 grudnia (wtorek) udałem się do serwisu celem uzyskania wyceny na wymianę uszkodzonych osłon przegubów. Od samego początku sprawę Pan *** We wtorek dostałem słowną informacje odnośnie prognozowanej ceny za podzespoły oraz koszt robocizny. (1600-1800 zł brutto). Przystanąłem na podane warunki i poprosiłem o wysłanie wyceny za pośrednictwem wiadomości e-mail. Pan *** obiecał przesłać wiadomość z wyceną do końca dnia. Następnego dnia skontaktowałem się z telefonicznie Panem *** i ponowiłem prośbę o wycenę oraz wstępnie ustaliliśmy termin naprawy na najbliższy piątek. Zostałem również poproszony o przesłanie wiadomości mailowej z prośbą o wycenę oraz potwierdzenie piątkowej wizyty. Niestety kolejny dzień nie przyniósł żadnego efektu w postaci uzyskania wyceny, więc w czwartek ponowiłem kontakt i uzyskałem odpowiedź, że wycena zostanie przesłana sms-em oraz ponownie została potwierdzona data oraz godzina podstawienia samochodu. W piatek o godzinie 8.15 czyli w ustalonym terminie pojawiłem się w serwisie celem pozostawienia pojazdu w umówionej sprawie. Do tego celu został zaangażowany pracownik, dodatkowy samochód oraz czas, który powinien zostać poświęcony na prowadzenie działalności zarobkowej. Niestety pojawienie się na miejscu w ubraniu wskazującym na charakter wykonywanej pracy, zostałem przez pracowników serwisu potraktowany „z góry” oraz z brakiem należytego szacunku. Bezpośrednio na miejscu okazało się, że nikt nie posiada jakiejkolwiek informacji o terminie naprawy mojego pojazdu. Co gorsza uzyskałem informacje, ze Pan *** jest na urlopie i nikt z obsługujących mnie pracowników nie wykazywał jakiejkolwiek chęci uzyskania informacji o zaistniałej sytuacji bezpośrednio od niego. Zaproponowano mi inny termin naprawy, brak możliwości wyjaśnienia sprawy z jakąkolwiek osobą decyzyjna oraz lekceważace podejście do mojej osoby ze względu na mój pojazd i ubiór. Chcąc złożyć oficjalną skarge zostałem poproszony o pozostawienie numeru telefonu i zapewniono, że skontaktuje się, że mna dyrektor serwisu. Niestety otrzymałem telefon od Pani z recepcji z informacją, że części do samochodu już dotarły. Decyzja o skorzystaniu z usług ASO Ford podyktowana była nadzieja na profesjonalna, terminowa oraz w sposób minimalnym angazujacym moją osobę. Okazalo sie, że standardy, które zostały przedstawione przez osoby pracujące w ASO Ford w ustowie w zaden sposób nie odbiegają od jakiegokolwiek innego warsztatu.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2020 12:59
Salon - samochody nowe
Szczerze odradzam jakąkolwiek ...
... konsultację w tym salonie. Umówiłem się na wizytę do serwisu w celu zakodowania nowego (zapasowego) kluczyka do mojego forda ( escape ) amerykański odpowiednik kugi. Pan zobaczył kluczyk, który przynioslem i w oczy mnie wyśmiał, ze chińczyk z allegro, po czym powiedział, ze się nie da zakodować (nawet nie sprawdzając) A na moje pytanie czy sa w stanie mi zamówić tali jak trzeba a kasa nie gra roli powiedzial, ze sam sobie to musze załatwić z niemieckiego serwisu. Puenta jest taka, ze pierwszy lepszy NIEAUTORYZOWANY serwis forda zrobił mi to w 30 min za 150 zl i z głowy.
Użytkownik sieci
6 listopada 2019 10:09
Salon - samochody nowe
W skrócie nigdy więcej
Użytkownik sieci
29 października 2019 13:37
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa
Użytkownik sieci
11 października 2019 11:28
Salon - samochody nowe
Niska ocena za ...
... podejście do Klienta. Niestety Pani z obsługi przedstawiała ofertę bardzo niechętnie - żadnych szczegółów. Każdy temat sam rozpoczynałem aby coś więcej się dowiedzieć. W tym czasie druga Pani była wolna i też tak dziwnie spoglądała w naszym kierunku. To podejście obsługi w dużym stopniu zniechęciło mnie do kontynuowania przygody w tym salonie. Po przejściu do sąsiedniego salony firmy Hyundai obsługa zdecydowanie na wyższym poziomie. Milej i fachowo.
Użytkownik sieci
25 września 2019 16:31
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki