87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 15:05
Salon - samochody nowe
Tak bemo motors ...
... przeprowadziło wymianę przedniej szyby w aucie Audi a4, że oddano auto bez kalibracji czujników bo nie są wymagane, w po zgłoszeniu reklamacji i wykonaniu kalibracji, błędy co jakiś czas ponownie się pojawiają. Odradzam ten serwis. Edit: Serwis zabrał auto na sprawdzenie w nieautoryzowanym serwisie Audi, gdzie stwierdzono problemy z oprogramowaniem. Sprawdziłem usterkę w autoryzowanym serwisie Audi i tam stwierdzono nieprawidłowości w instalacji ogrzewania kamery, które mogły powstać przy wymianie szyby. Więc jak widać Bemo motors unika odpowiedzialności od naprawy w ramach reklamacji.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2023 12:04
Salon - samochody nowe
Dobre produkty, beznadziejny ...
... serwis a zwłaszcza obsługa. Chamstwo, buta, nepotyzm, układy i olewanie problemów klienta. Jak to mówią dobry serwis poznajemy po tym jak radzi sobie z problemami. Tu udają że problemów nie ma, grając na czas i robiąc z klienta debila. I nie chodzi o szeregowych pracowników a o zdaje się przypadkowo dobraną i niekompetentną kadrę kierowniczą.Aby tylko wcisnąć towar na setki tysięcy a później olewka problemów klienta. Nie polecam punktu Forda Szczecin Ustowo. Omijać.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2023 12:09
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Przychodzi człowiek z problemem: CarPlay w Ford Puma rocznik 2022 raz działa raz nie. Próbowałem innych telefonów, kabli itp. Tłumacze to Panu z serwisu na co on że to ma prawo raz działać raz nie i żebym sprawdził sobie na stronie Forda kompatybilność telefonu z samochodem. Sprawdziłem to przy nim i mój telefon jest kompatybilny na co nie dostałem odpowiedzi tylko że jak nie będzie działać to mam wysiąść z auta na 5 min i odczekać aż zacznie działać. Prawie się roześmiałem, bo to nie jest 40 letni samochód, będę na autostradzie się zatrzymywać, zamykać drzwi i odczekiwać 5 minut żeby CarPlay znowu zaczął działać… Problem nie został rozwiązany, próbowałem jeszcze z wyrozumiałością przemówić do Pana z serwisu ze rozumiem co chce mi przekazać ale tylko widać było jego zdenerwowanie tym ze walczę o naprawę niedziałającego CarPlay. Serwis zrobił tylko reset fabryczny i tyle. Jeden telefon do serwisu Forda na ulicy Pomorskiej i Pani powiedziała ze to musi działać i nie ma tak ze działa albo nie. Nie polecam serwisu Forda na ustowie. Sprzedać samochód tak ale serwis już nie…
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2023 14:04
Salon - samochody nowe
Miła obsługa.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2023 16:01
Salon - samochody nowe
Naprawa samochodu z ...
... AC wydawaloby sie ze nie bedzie problemow alee. Spasowanie przodu samochodu pozostawia wiele do zyczenia, maska wzgledem blotnika odstaje, drzwi ocieraly o blotnik. Dopiero po drugiej wizycie zostalo to jakos wyregulowane ale teraz blotnik odstaje od drzwi. Samochod odebrany po pierwszych poprawkach wstawiony do garazu gdyz tata nie jezdzil juz autem z powodu choroby. Bylem jedynym uzytkujacym ten pojazd i samochod w 6 miesiecy zrobil 2tys km gdyz wiecej mnie nie ma w kraju niz jestem. Po wizycie na stacji diagnostycznej pierwszy raz po naprawie diagnosta chcial wymienic zarowke a tu niespodzianka. Lampa zlapana na trytke w miejscu dolnego mocowania. Po wizycie w serwisie dostalem informacje ze uplynelo za duzo czasu od naprawy i oni tak napewno niezrobili. Niestety tata w weekend zmarl a samochod i ubezpieczenie bylo na tate i juz nic nie moge zrobic. Propozycja bylo otrzymanie rabatu 20% na zakup nowej lampy ktora powinna byc wymieniona podczas naprawy z AC przy likwidacji szkody i napewno byla sprawna przed powstaniem szkody bo wymienialem zarowki i nic nie bylo strytowane. Takze niepolecal warsztatu albo sprawdzac wszystko dokladnie. Bo komu przyszlo by do glowy zeby zagladac pod zderzak czy wszystko jest ok przy odbieraniu auta z autoryzowanego serwisu. Swoja droga wysle maila z informacja do glownej siedziby forda zeby lepiej sprawdzali swoich pracownikow.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2023 15:50
Salon - samochody nowe
Czas naprawy w ...
... postaci wymiany szyby przedniej jest bardzo długi i trwa ponad 2 tygodnie!! O czym Pani umawiająca na naprawę przez telefon nie informuje. Dopiero jak pofatyguje się na oddanie do naprawy auta, po wszystkich formalnościach na moje pytanie ile to będzie trwało: otrzymałem informacje od 2 do 3 tygodni. Wymiana szyby! Na ten okres pojazd zostaje w serwisie unieruchomiony, co też jest niezgodne z informacją otrzymaną przez telefon, że na okres naprawy dostanie się pojazd zastępczy. Także, zostaw auto, a Ty sobie radź.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2023 20:26
Salon - samochody nowe
Za naprawę z ...
... AC kazali dopłacić za wyimaginowany udział własny (rzekome rysy na lakierze niezwiązane ze szkodą - były to rysy na folii ochronnej, dokładnie po to zainstalowanej przez inny autoryzowany serwis), kiedy ich zignorowałem przekazali sprawę windykatorowi. Dla świętego spokoju zapłaciłem ok. 400 PLN. Naprawa wykonana niechlujnie, źle spasowane elementy, kolor lakieru mocno się odcina od reszty (dali złoty zamiast zielonozłotego!), nie odtworzyli folii zabezpieczającej. Poprzedni incydent jakieś naście lat temu (jeszcze na Pomorskiej): podczas malowania błotnika pomalowali też szybę. Dałem im drugą szansę, trzeciej już nie będzie.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2023 07:24
Salon - samochody nowe
Zakupiłem tutaj Forda ...
... Rangera, Bemo nie potrafi sobie poradzić z wyłączającym się radiem i zestawem głośnomówiącym przez pół roku. Radio po wymianie nadal się zawiesza
Użytkownik sieci
23 stycznia 2023 15:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 stycznia 2023 17:49
Salon - samochody nowe
nie polecam serwisu
Użytkownik sieci
4 listopada 2022 09:52
Salon - samochody nowe
Zanim oddasz auto ...
... do serwisu zwróć uwagę na stan paliwa i adblue! Raz kazali mi dostarczyc paliwo poniewaz po naprawie stare paliwo bylo wyrzucone (watpliwa jakosc) dowiozlem 20litrow. Przy odbiorze mialem paliwa na 5km wedlog komputera a stan licznika byl taki sam. A ostatnio tydzien przed tankowalem adblue a po 5 godzinach po ogledzinach auta oddano mi z zasiegiem 700km adblu. A komputer zaczyna dawac znac gdy jest okolo 2.5 tys km do konca...Oddaje auto któryś raz i za każdym razem jest cos nie tak. A w serwisie na pomorskiej Po malowaniu auta (stluczka)w serwisie autoryzowanym dostałem spowrotem samochud nieumyty z zewnątrz i z zaciekami na drzwiach poprostu paranoja. Tydzień temu przyjechałem z zapalona kontrolka silnika zdiagnozowali problem za 450zl i wyjechałem z każdą mozliwa kontrolka niezależna od zdiagnozowanego problemu plus jak już wcześniej wspomniałem z brakiem adblu. W odzewie pracownik powiedzial ze problem sie poglebil dlatego te kontrolki... troche dziwne ze tydzien nic a po wyjezdzie problem sie poglebil...Szczerze jestem niezadowolony i mam nadzieję że poza miła odpowiedzią pod moim komentarzem zarządcy serwisu porusza nadmienione sprawy wśród pracowników!
Użytkownik sieci
23 października 2022 23:53
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 września 2022 13:06
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia!!!! 15 ...
... tys przejechane na oponach samochodem tylko robione trasy .stwierdzono że za dużo kręcę w miejscu🤣🤣🤣🤣samochód na gwarancji i jeszcze musiałem zapłacić 250 zł za sprawdzenie zbieżności. Po co samochody na gwarancji🤣🤣🤣
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2022 12:17
Salon - samochody nowe
Jednym słowem tragedia!!!!. ...
... Jadąc 100 km do ALA Serwisu[jak można go nazwać serwisem]. Zostawiając samochód na oględzinach zostałem, poinformowany ze naprawa zajmie mniej więcej od 5 do 7 dni.(Blacharstwo/Lakiernia. Po czym wróciłem do domu, samochodem zastępczym. Po tygodniu czasu wracając z myślą że odbiorę sprawny samochód, jest wielkie rozczarowanie. Po 7 dniach samochód mal być sprawny. A wyszło na to że już jestem 2x na reklamacij, nie licząc tego że gdy osoba upoważniona odawala mi kluczyki z myślą że samochód jest sprawny. Te same wady były nadal. (maska nie dociągnięta, luźne śruby itd.) A na koniec dowiaduje się że lepiej tego nie możemy zrobić://// Jedna wielka tragedia. OMIJAC SZEROKO TEN SERWIS. Zostawiam 1 gwiazdkę gdybym mogl dal bym tej Pani 5 gwiazdek :) dla Pani Patrycij(sympatyczna osoba i bardzo uprzejma)
Użytkownik sieci
8 lipca 2022 20:17
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2022 05:29
Salon - samochody nowe
Nie życzę nikomu ...
... takiego losu jak mnie spotkał po dużej części z winy serwisów (blacharni i ASO) oddali mi pojazd bez przeglądu technicznego, po 2 miesiącach trzymania go na blacharni, zrobili płatny serwis gwarancyjny i nie naprawili usterki w radio. Samochód u nich kupiony, tragedia jeżeli chodzi o komunikację z klientem. Wszyscy mili grzeczni ale informacji mało i efektów brak poziom bardzo niski.
Użytkownik sieci
10 marca 2022 10:48
Salon - samochody nowe
Bardzo nie solidne ...
... podejście do klienta. Nie dotrzymywanie terminów.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2022 18:40
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej u ...
... was się nie zjawie. Przyjechałem usunąć szkodę z oc sprawcy Edge usa do wymiany zderzak i to w wersji europejskiej Pani zaczęła mi mówić ze coś tu śmierdzi w tej szkodzie i nie naprawia mi tego samochodu. Jechałem specjalnie z Koszalina na oględziny żeby Pani mnie spławiła i odesłała do domu. Mam nadzieje ze ten komentarz zostanie pokazany pracownikom i zapamiętajcie jedna rzecz to ze przyszedłem w dresie do was nie znaczy ze nie stać mnie na wasze produkty i patrząc na wasze podejście do klienta dziwie się ze jeszcze tam pracujecie przestańcie ludzi oceniać po wyglądzie bo to jest żenujące 🤦♂️ A sprawę zgłoszę na pewno dalej ponieważ mam kilka fordów i jak ma tak wyglądać współpraca to trzeba będzie chyba zmienić markę 👌
Użytkownik sieci
15 grudnia 2021 17:37
Salon - samochody nowe
Odradzam usługi lakierni. ...
... Po niewielkiej stłuczce czekaliśmy na odbiór samochodu ponad 5 miesięcy, a i tak nie doczekaliśmy finału naprawy, bo zabrakło kilku plastików nadwozia. Na ostatni miesiąc dostaliśmy auto zastępcze- jedyny plus. Bałagan, niekompetencja i spychologia- każde biurko w innej firmie, nikomu nie zależy, nikt nie odpowiada za nic.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2021 21:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam współpracy ...
... z fordem. Przeciąganie terminów odbioru auta oraz proponowanie w zamian modelu w wyższej cenie w uboższym wyposażeniu.