89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 października 2020 21:51
Salon - samochody nowe
Wchodzisz i masz ...
... wrażenie że przeszkadzasz, bo jesteś klientem indywidualnym.
Użytkownik sieci
29 lipca 2020 12:35
Salon - samochody nowe
Tragedia nie szanują czasu klienta.
Użytkownik sieci
29 maja 2020 09:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 maja 2020 17:51
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... bylo o 5, (Wersja oryginalna) bylo by 5 ,
Użytkownik sieci
28 lutego 2020 16:29
Salon - samochody nowe
Szczerze- jestem w ...
... szoku. Chcialam kupic auto uzywane (cena wyjsciowa okolo 40k pln- salon na Pomorskiej). Poprosilam o sprawdzenie auta w warsztacie zewnetrzym ktorego wynikiem byly wykryte niezgodnosci miedzy raportem mechanikow Bemo oraz zewnetrzego warsztatu. Finalnie, zaproponowalam cene nizsza (minus, to koszty dodatkowe wynikajace ze stanu techniczego). Sprzedawca obslugujacy auta uzywane, nie chcial wysluchac wynikow przeglagu, natomiast kwote ktora podalam nazwal "smieszną"(?!). W tym momencie zakonczylismy dyskusje. Nie chcialabym wyciagac pochopnych wnioskow iz celowo wprowadzano mnie w błąd co do stanu technicznego, ale jesli ktos z Panstwa zainteresowany jest zakupem samochodu uzywanego (i nie odstrasza go poziom slabej obslugi klienta)- polecam zrobic swoj wlasny przeglad. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
15 lutego 2020 08:33
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 stycznia 2020 15:07
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 stycznia 2020 18:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 grudnia 2019 17:46
Salon - samochody nowe
Obsługa ma wywalone ...
... na klientów którzy potrzebują natychmiast pomocy serwisowej bo np. Są w środę i samochód się popsuł, to biedni nie mają miejsca na warsztacie
Użytkownik sieci
19 października 2019 21:38
Salon - samochody nowe
Naprawa gwarancyjna. Jak ...
... kupowałem auto, byłem królem w salonie. Gdy przyjechałem na naprawę gwarancyjną, byłem traktowany jak największy wróg. Auto stało kilka godzin w serwisie, usterka nie została usunięta a przy rozmowie telefonicznej (2 dni później) stwierdzono, że mnie na tej naprawie nie było, i że nie ma nawet takiego zlecenia.. Dodatkowo, zgłosiłem dziwne styki w przednim zawieszeniu, pan pojeździł po dziurach i stwierdził że jest ok, i że mam na wykrycie tego dwa lata bo inaczej będę miał problem i będę musiał sam to naprawić. Ogólnie podejście do klienta było świetne tylko w chwili zakupu auta. Później już nie będę komentował. Szkoda, przyjeżdżałem do was już od ładnych kilku lat. Serwisowa liście przez te lata 3 inne moje auta. Edit. Po ostatniej wizycie, odniosłem już inne wrażenie z podejściem do klienta. Pan Piotr z działu sprzedaży, jak zwykle pełen profesjonalizm, chętnie pomagał i doradzał ws. Auta które stało na serwisie na naprawie gwarancyjnej. Ogólnie lepiej niż ostatnio a sama naprawa przebiegła prawidłowo.
Użytkownik sieci
28 września 2019 15:04
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2019 23:27
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 lipca 2019 20:23
Salon - samochody nowe
Reklama promocji po ...
... wejściu do salonu żart ,samochody rzeczywiście droższe dwukrotnie .Zapytałem czemu tak -żeby pan wszedł .ja ha ha.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2019 14:52
Salon - samochody nowe
Bardzo słabe podejście ...
... do klienta. Najlepiej kupić auto i już się nie pojawiać 😅 Naprawy idą jak krew z nosa, usterki naprawiane po kilka razy, bo przecież "u nich na komputerze nie było żadnego błędu". To wystarczająco zniechęca do kontaktu z serwisem.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2019 11:39
Salon - samochody nowe
Dnia wczorajszego zgłosiłem ...
... się na Akcję Klimatyzacja w cenie 99zł. Okazało się, że klimatyzacja nie działa więc zgodziłem się na sprawdzenie i znalezienie przyczyny, co miało kosztować około 200zł. Zrobiono serwis i znaleziono przyczynę ( chłodnica klimy do wymiany) , cena znalezienia usterki 318zł. Ale co najśmieszniejsze wymieniono mi również olej i filtr oleju, o czym nie było w ogóle mowy a olej wymieniałem miesiąc wcześniej, doliczono następne 228zł. Doradcą był pan Piotr N. Reasumując przyjechałem na serwis za 99zł. a wyjechałem z nadal nie sprawną klimatyzacją, płacąc 546zł. Czuję się okradziony przez Bemo Motors Pomorska 115B.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2019 00:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 czerwca 2019 00:08
Salon - samochody nowe
Dziś rano o ...
... 9:30 oddałem auto na wymianę oleju i płynu do chłodnicy. Odebrałem je o 11:30. Idąc do niego zauważyłem że pali się kierunkowskaz, po wejściu bez kluczyka działał nawiew i paliły się wszystkie kontrolki. Doradca stwierdził że to wina zegarów, że mam sobie to naprawić bo to nie ich problem. Rozłączył akumulator, podłączył go i odpaliło, gdzie ciągle w nim coś piszczało. Doradca stwierdził że może przejdzie, mam jeździć. Wróciłem do domu, mam 5 minut. Gaszę - piszczy i działa nawiew, razem z wszystkimi kontrolkami, ale udało mi się je zamknąć z czym też jest problem to poszedłem. Wracam za 30 minut bo potrzebuję jechac, a auto w ogóle nie odpala. Odpięcie i podpięcie akumulatora nie daje efektu. Świecą się wszystkie kontrolki, wycieraczka i nawiew działa, nic więcej nie funkcjonuje. Po przekręceniu kluczyka cisza. Poszedłem do ASO, mówię co i jak, doradca przyszedł z mechanikiem jak to stwierdzili z dobroci serca, podłączają pod komputer a tu brak kontaktu. Otworzyli miejsce gdzie jest sterownik bem gsi i wyleciała z tego miejsca woda. Mówią że zalane z mojej winy, że pewnie uszczelka obok szyby puściła i tam to wpadło i zalało. Nie ważne, że nie ma deszczu, że nie było myte kilka dni, nagle się tam pojawiła woda. Skwitowali że nie ich wina, że mogłem dbać o auto, że są tu z dobroci serca i nic więcej nie robią, mam sobie naprawiać. Infolinia również mnie zlewa. Skoro doradca stwierdził że nie ich wina, to nie ich wina.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2019 17:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 maja 2019 17:49
Salon - samochody nowe
Chodziłem po salonie 30min nikt nie podszedł
Użytkownik sieci
13 maja 2019 15:46
Salon - samochody nowe
Przybyłem punktualnie do ...
... serwisu i usiadłem w poczekalni (dokładnie tak jak przed rokiem, umówiony na konkretną godzinę ), ponieważ nikt mnie nie wywołał (tak jak przed rokiem) po ok 20 min. podszedłem i zapytałem czy jest jakieś opóźnienie, odpowiedziano mi, że nie i skoro się nie zgłosiłem to teraz jestem spóźniony i wypadam z kolejki. Zaproponowano mi aby zostawił kluczki gdzieś u "dziewczyn", . nie do końca zrozumiałem. Ok, poszedłem do auta po swoje rzeczy, wróciłem i chciałem dopytać, ile będę musiał czekać, do jakich dziewczyn dać kluczyki, czy doradca ma mój nr tel.itp. niestety miałem wrażenie jakbym był powietrzem. Doradca widząc, że nad nim stoję z kluczykami nie dał sobie zadać pytania kierując uwagę na innych klientów. Podsumowują, nic takiego się nie stało, może i mogłem podejść i zapytać wcześniej ale kręciłem się po salonie od 9.20 ponad pół godziny, nikt nie zapytał czy w czymś nie pomóc, po co tu jestem, a skoro była rezerwacja i termin minął to wypadało by zadzwonić czy będę czy nie. Ostatecznie zrezygnowałem z dalszego oczekiwania i serwis nie doszedł do skutku