89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 września 2016 16:39
Salon - samochody nowe
Odebrałem C-Max'a z ...
... lakierni Bemo Motors Ustowo(wymiana poszycia zderzaka) - dramat!!!!! Pęknięty grill, odstające czujniki parkowania Zamówiono nowy grill i umówiłem się na poprawki. Zostawiłem auto i mimo że chcieli to zrobić w 30min powiedziałem że nie chcę znowu popeliny i zostawiam auto do następnego dnia. Dziś odbieram auto i co? Grill wymieniony - bravo Czujniki jak odstawały tak odstają ale najlepsze jest to, że przy wydłubywaniu grilla, poobdzierali śrubokrętem lakier na zderzaku Rachunek na ponad 6000PLN w ASO i taka sztukateria??? Pan Janek w garażu zrobiłby to na 100% lepiej
Użytkownik sieci
4 lutego 2013 16:15
Salon - samochody nowe
Witam! Takiego miernego ...
... i słabego jakościowo serwisu jeszcze nie spotkałem pomimo tego, że jest to mój 3 nowy samochód. Ceny jak zwykle z kosmosu, a jakość tatalnie beznadziejna. Za tym dodatkowo idzie niespotykana niekompetencja personelu / może nie wszystkich, ale z cała pewnością tych osób które mnie obsługiwały. / Wykonane naprawy lakiernicze musiały być przez nich poprawiane, bo to coś niedomalowane, żle spasowane itp. Jak coś takiego może się zdarzyć w autoryzowanym serwisie. Gdzie jest kadra kierownicza, która powinna weryfikować jakość wykonanej usługi jeszcze przed wydaniem auta dla klienta. Podstawa to ilość, bylejakość i do przodu, a pózniej jakoś to będzie. Nie popełnij tego samego błędu przyszły kliencie, który zrobiłem właśnie ja. Lepiej wybrać jakiś sprawdzony inny warsztat i będzie pewniej, szybciej i na pewno duuużo taniej. Pozdrawiam wszystkich, którzy mają podobne doświadczenia. Czesław