85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 listopada 2024 16:51
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 10:41
Salon - samochody nowe
Po przejęciu świetnego ...
... serwisu w Warszawie na Ostroroga, dzialalnosc tego dealera ponizej standardow, ktore ustanowil poprzedni Właściciel Pan Lipski. Szkoda. Slaby serwis, nieumiejetne i niechlujne wykonywanie uslug - np. po rutynowym przegladzie auto zostalo uszkodzone (wyciek spod pokrywy rozrzadu). Kolejny przyklad niedbalstwa i braku szacunku dla klienta to umowienie wymiany opon na godzine 12:00 - dokladnie na moment (sic!) w ktorym rozpoczyna sie przerwa obiadowa. Na wymiane opon czekalismy do godz 16:00! Generalnie - nie polecam serwisu Bemo Motors.
Użytkownik sieci
11 listopada 2024 12:18
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... jazdę próbną przez internet, otrzymałem mailowe potwierdzenie. Pan na miejscu stwierdził "ale ja państwu nie potwierdzałem", żadnych przeprosin za tę sytuację.
Użytkownik sieci
10 listopada 2024 13:08
Salon - samochody nowe
W dziale z ...
... częściami jeden z obsługujących wg mnie brak kompetencji.
Użytkownik sieci
21 października 2024 12:38
Salon - samochody nowe
Będąc na darmowej ...
... akcji aktualizacji oprogramowania pan z serwisu oznajmił, że mam uszkodzoną maglownicę co powodowało blokadę wspomagania kierownicy. Faktycznie tak się działo. Pan serwisant zasugerował aby umówić się na wymianę na nową. Koszt miał być mniejszy niż 10 tysięcy złotych ale minimum 7-8 tys. z wymianą. Znalazłem serwis maglownic w internecie i pojechałem 130 km w jedną stronę aby się dowiedzieć czegoś więcej. W serwisie maglownic po diagnostyce pan stwierdził, że maglownica jest bardzo dobra a problem tkwi w zasilaniu. W drodze powrotnej wstąpiłem do mojego mechanika ,który otworzył maskę ,spojrzał i poszedł po mały płaski klucz. Dokręcił nakrętkę kabla dochodzącego do modułu przy akumulatorze i sprawa problemu z maglownicą zakończona. Gdybym zostawił auto na Mogileńskiej byłbym uboższy o sporą kwotę pieniędzy. Tak zarabiają serwisy. Dlatego jak można to omijać szerokim łukiem. Ja tego miejsca nie polecam jako serwisu.
Użytkownik sieci
30 września 2024 10:18
Salon - samochody nowe
Chciałem oddać samochód ...
... do serwisu, Pani która odebrała telefon miała chyba gorszy dzień. Nie rozmawiało nam się dobrze. Obiecała, że oddzwoni do mnie Pan z serwisu z przygotowaną ofertą (ceną) serwisu. Niestety nie zadzwonił. Rozumiem, że serwis może mieć duże obłożenie, ale ja czuję się jako klient olany. Jak tak wygląda komunikacja z warsztatem, to odradzam kontaktu.
Użytkownik sieci
5 września 2024 13:11
Salon - samochody nowe
Witam Odebrałam wczoraj ...
... samochód marki hyundai Sprzedawca który mnie obsługiwał tragedia zero w nim profesjonalnego podejścia Auto nie zgodne z jego opisem miał pare rzeczy zrobić przy samochodzie . Jak przyjechałem po samochód to nic nie zrealizował z tego co mówił i jeszcze próbuje wmówić że to zrobił Nie polecam tego salonu w Poznaniu
Użytkownik sieci
4 września 2024 10:07
Salon - samochody nowe
Czlowiek zadaje Wam ...
... pytanie na maila czy dana czesc będzie pasowac a wy nie umiecie normalnie odpisac tylko każdego zlewacie.Ten kto tam odpisuje na te maile powinien po łapach dostać bo widać na kliencie wam.wcale nie zależy.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2024 16:02
Salon - samochody nowe
Dobre miejsce jak ...
... ktoś musi wymienić klocki hamulcowe a sam nie ma czasu ani miejsca żeby to zrobić. Auto w ciągu 3 miesięcy 3 razy z tą samą usterka która stwarza zagrożenie życia dla kierowcy i innych uczestników ruchu drogowego. Plus nie wiem czy próbują robić z siebie osoby mało rozumne czy użytkownika pojazdu, bo rzekome jazdy testowe do Jarocina które odbyły się podobno dwa razy według licznika trwały 69km. Jeśli posiadacie teleport podzielcie się technologią ze światem
Użytkownik sieci
3 lipca 2024 10:43
Salon - samochody nowe
Zostawiam dwie gwiazdki. ...
... Dlaczego? Bo jako ogólnie patrząc na serwisy są gorsze ale jako autoryzowany to dość kiepsko. Odebrałem samochód ze szkody po naprawie z OC sprawcy. Pan Oskar jak mi oddawał mój samochód który stal pod drzewem i był w połowie brudny w środku też był brudny. To że lampy są zaparowane przy odbiorze to dziwne. Pan Oskar stwierdził że to nie jest ich wina tylko ubezpieczyciela. (Ciekawe) Jak polerowali tylną klapę to nie zostały zabezpieczone lampy i zostały porysowane. Dodam tylko że samochód przed oddaniem do serwisu miał miesiąc!! Końcówki wydechu zostały pogięte po uderzeniu i nie zostało z nimi nic zrobione. Pan Oskar stwierdził że tylko ja je widzę wygięte bo wiem że były uszkodzone a nikt inny tego nie zauważy… brak słów
Użytkownik sieci
25 czerwca 2024 22:31
Salon - samochody nowe
An Arroganz kaum ...
... zu überbieten, wollten unserAuto im Urlaub reparieren lassen, Klimaanlage defekt. Leider null Interesse, Mitarbeiter schleichen durch den Laden ohne mich als Kunden sehen zu wollen. Verdrücken sich in die Ecken oder sind sehr genervt. Für den Kunden geht das gar nicht!!! Haben KlimaCheck woanders machen lassen, war sehr nett, das Geld hätte Bemo Motors auch verdienen können, aber wer so vor Arroganz strotzt, der hat es nicht wirklich verdient! Good luck!! Ich hoffe, dass Einheimische besser bedient werden als der ausländische Urlauber 😅
Użytkownik sieci
17 czerwca 2024 09:06
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta bardzo niekulturalne. Arogancja i chamstwo.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2024 18:04
Salon - samochody nowe
Serwisu nie polecam. ...
... Przeciągają naprawy. Ciężko od nich uzyskać informację o etapie naprawy. Jak możecie wybierzcie inny serwis Forda.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2024 16:47
Salon - samochody nowe
Ogólnie mówiąc katastrofa. ...
... Zarówno sprzedaż i serwis. Jedna gwiazdka to i tak dużo. Ale najpierw serwis. Miałem Focusa na gwarancji i pojechałem do Aso aby zamocowali nową osłonę termiczną wydechu bo ta co była poprostu odpadła. Nie chcieli zamontować nowej bo powiedziano mi że starą urwałem. Pytanie tylko K U Ź W A po co?! Na karmnik?! Teraz sprzedaż: w tym roku kupno nowej Kugi. Wszystko ładnie pięknie do momentu zapłacenia pierwszego przelewu. Potem klienta mieli w nosie. W dniu odbioru, tj 8 marca, specjalnie z żoną pojechałem po auto. I oczywiście auto nie gotowe!!! Ramek do tablic rejestracyjnych szukali po magazynie, kabli do ładowania nie było. Poza tym 2,5 godziny czekaliśmy na wydanie auta bo pani z programu finansowania powiedziała że finansowanie nie jest jeszcze uruchomione. A 3 dni wcześniej zapewniano mnie że wszystko jest dobrze. No myślałem że mnie szlak trafi!!! Dopiero gdy powiedziałem że nie chcę tego ich finansowania i zrobię drugi przelew od razy to zadzwonił do mnie dyrektor finansowy że już jest wszystko ok i mogę wyjechać z salonu. Tak więc ODRADZAM MOGILEŃSKĄ !!!!! Edit. Jest 10.06.2024 i żadnej weryfikacji nie ma. Miał być bon na paliwo za 200 zł za beznadziejną obsługę. Niestety od 8 marca nikt się nie odezwał. Odpisują na opinie byle tylko odpisać. Nic nie robią. Cały czas podtrzymuję swoją opinię. Omijajcie Mogileńską!!!
Użytkownik sieci
7 czerwca 2024 11:26
Salon - samochody nowe
Byłem umówiony na ...
... godzinę a czekam już pół godziny po wyznaczonym czasie obsługa tragedia
Użytkownik sieci
15 maja 2024 10:53
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem do serwisu ...
... aby uzyskać informację odnośnie kompleksowej wyceny wymiany rozrządu Ford Transit Custon. Telefonicznie otrzymałem wycenę na kwotę 2800 zl.Po doświadczeniach z serwisami poprosiłem o przesłanie wyceny na adres e-mail i o zgrozo wyszło nagle ok 6300 zł. Pojechałem 100km dalej do innego serwisu Forda i zrobili całość za 2800zl. Naciągacze i tyle w temacie.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2024 10:35
Salon - samochody nowe
Omijajcie szerokim łukiem. ...
... Kupiłam od nich auto. Jak się później okazało mój samochód wystawiony na oto Moto przez nich również miał cenę zupełnie inną (nota bene) 4tysiace niższą. Dramat. Kolejną rzeczą z którą mieli problem to zwrot zaliczki ( tu w standardzie jest że po zakupie auta zaliczka w kwocie 1000 zł jest zwracana) czekałam na nią ponad miesiąc. Sprzedawca nie raczył oddzwonić ani też odpisać na wiadomość. Gdybym nie skontaktowała się z działem finansowym na własną rękę do dziś najprawdopodobniej nie zobaczyłabym pieniędzy. Na miejscu właściciela bardziej patrzylabym na ręce swoim pracownikom bo coś tu mocno nie gra.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 13:30
Salon - samochody nowe
Kolejna wizyta i ...
... znowu coś . Wymiana oleju oraz opony i klocki to czas sześciu godzin . Poprzednia wizyta to pozostawiony gwóźdź w oponie mimo że wskazywałem nawet w którym kole . Ostatni Ford w życiu przez obsługę serwisową
Użytkownik sieci
19 marca 2024 19:59
Salon - samochody nowe
Wszystko na @, ...
... zobaczymy czy będzie jakaś reakcja.... pojazd Hyundai Tuscon.
Użytkownik sieci
14 marca 2024 08:11
Salon - samochody nowe
Serwisuje pojazdy w ...
... mojej firmie i niestety mam bardzo przykre doświadczenia, jeżeli chodzi o warsztaty blacharsko-lakiernicze na Opłotki i Mogileńskiej. Wcześniej naprawa Tranista na Mogileńskiej: Wymiana szyby z ubezpieczenia, wklejona niechlujnie i źle przez co woda się dostawała do kokpitu. Naprawa tego zajęła kilka dni bo próbowano ją wpierw ratować a przy próbie wklejenia z powrotem została uszkodzona i trzeba było zamówić kolejną. Naprawa tego samego auta po kolizji z przodu, auto niewystarczająco dobrze poskładane i spasowane, niemniej jednak polakierowane prawidłowo. Aktualnie na Opłotki ciągnie się naprawa Forda Mondeo przez ponad 6 tygodni, choć informowano mnie na wstępie, że nie powinno to zająć dłużej niż 3 tygodnie. Bemo nie potrafi się dogadać z ubezpieczycielem z którym mają umowę. W dodatku nie mogą dostać bocznej szyby do własnego auta, które ma mniej niż 10 lat. Opiekun szkody nie oddzwania, nie odpisuje na wiadomości, tłumacząc się zepsutym telefonem po osobistej wizycie w siedzibie. Co do serwisu mechanicznego nie mam zastrzeżeń, aczkolwiek cenowo na równo z Volvo Karlik, jak nie bywa drożej. Jest to słabe, Bemo zrobiło sobie monopol w Poznaniu ale jakość i cena usług pozostawia sobie wiele do życzenia.