86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2019 17:27
Salon - samochody nowe
Ładnie miła obsługa ...
... nowe modele aut ok tylko dlaczego tak mle silniki w tych autach
Użytkownik sieci
31 marca 2019 09:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 marca 2019 12:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 marca 2019 07:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 marca 2019 22:56
Salon - samochody nowe
Samochód(Ford Transit) na ...
... gwarancji trafił do serwisu 11 stycznia na ustawienie geometrii z powodu ciągłego ściągania w prawo. Wykonana regulacja została w miarę sprawnie, jednakże dotyczyła tylko zbieżności kół przednich. Po odebraniu pojazdu i wykonaniu jazdy próbnej auto powróciło z reklamacją, że nadal jedzie w prawo. Mistrz warsztatu po jeździe próbnej w mojej obecności stwierdził, że faktycznie auto jednostajnie jedzie w prawo. Następnego dnia dostałem telefon, że samochód jest gotowy do odebrania. Pytając co zostało wykonane usłyszałem, że założono nowe koła, by wyeliminować ich winę, a gdy to nie pomogło ustawiono zbieżność przednich kół na 0. Wykonałem jazdę próbną w jego obecności i problem nadal występował. Mający inne zdanie mistrz warsztatu poinformował o sprawie kierownika serwisu. Jako, że regulacja zbieżności kół przednich nie pomagała, a zbieżność kół osi tylnej odbiegała od symetrii i geometrii jazdy to właśnie to sugerowałem jako przyczynę ściągania. W odpowiedzi usłyszałem, że "tylna belka w Transicie jest nieregulowana”. Po konsultacji kierownika z Ford Polska padło na wymianę półosi prawej, gdyż podobno były 2-3 przypadki w tym modelu, gdzie faktycznie po wymianie ściąganie ustało. Półoś wymieniono, pomimo sugerowania z mojej strony, że jest to daremne. Jest to wpisane w historii pojazdu jako "wymiana z powodu stuków w okolicach jednostki napędowej". Kolejna jazda próbna i kolejna porażka serwisu. Po nietrafionej diagnozie zaczęto skłaniać się do mojej wersji. W tym celu kolejna konsultacja z Ford Polska oraz Ford of Europe trwająca miesiąc. W odpowiedzi usłyszałem, że mieści się w wartościach tolerancji. Wartym odnotowania jest fakt "rozjeżdżania się" (zamieszczam pomiary geometrii) zbieżności kół tylnych które podobno są sztywne! Zadeklarowano jeszcze, że rozkręcone zostaną resory, aby je porównać, gdyż występuje różnica odległości od śruby mocującej resor do tylnej belki, ale nic w tym kierunku nie uczyniono. Samochód odebrałem w stanie jakim do was trafił. Nadal jedzie w prawo i strasznie niestabilnie. Dziękuję za nową półoś, ale stara również spełniała swoje zadanie. Po osobistym kontakcie z Ford Polska otrzymałem odpowiedź, że po konsultacji z Bemo Motors, stwierdzają iż samochód jest sprawny(czego nie trudno było się domyślić, czytając wypowiedzi innych osób skarżących się bezpośrednio do Ford Polska). Dzięki wam i ogólnemu podejściu do sprawy wyraźnie widać, że gwarancja to zdecydowanie zabieg marketingowy. Kończy się za dwa dni, zatem pozostaje naprawa na własną rękę! Ocena oczywiście najniższa z możliwych.
Użytkownik sieci
28 marca 2019 18:13
Salon - samochody nowe
Partacze nie potrafią ...
... dobrze dobrać koloru lakieru, dwa razy lakierowane nadkole i w dalszyn ciągu nie ten kolor, nadodatek wyszlifowali uszczelki między drzwiami a szybą. Ale jestem cierpliwy więc do skutku będą poprawiać...
Użytkownik sieci
28 marca 2019 07:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 marca 2019 16:55
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 marca 2019 16:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 marca 2019 20:38
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 marca 2019 14:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 marca 2019 16:49
Salon - samochody nowe
Obsługa ok. Dobry dojazd. Polecam
Użytkownik sieci
21 marca 2019 08:42
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... W grudniu złożyłem dokumenty w sprawie likwidacji szkody, mamy końcówkę marca i nic się w tej sprawie nie dzieje. Komunikacja fatalna, informacje zwrotne znikome, ubezpieczalnia nie dostała w porę kompletu dokumentów.
Użytkownik sieci
18 marca 2019 15:58
Salon - samochody nowe
Kompletna porażka i ...
... brak profesjonalizmu. Samochód oddany do serwisu do naprawy próbowali wcisnąć lekko uszkodzoną część jako nową. Zrezygnowaliśmy z usługi i zmarnowaliśmy 2miesiące Ciągłe przestawianie terminów z z uwagi na rzekomy braku samochodu zastępczego (3razy przesunięty termin ze skutkiem zerowym). Na nowym samochodzie ford kuga zamontowali koła od Forda galaxy. Nakrętki ledwo się trzymały. Popełnili największy błąd zagrażający życiu. Na przeglądzie zaniżają w książce serwisowej przebieg auta o 50%. Zamiast 15tys wpisali 10tyś. Porażka za porażką. Omijać szerokim łukiem jeśli zależy zależy wam na bezpieczeństwie.
Użytkownik sieci
14 marca 2019 19:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 marca 2019 07:51
Salon - samochody nowe
Wszystko OK...
Użytkownik sieci
13 marca 2019 20:18
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 marca 2019 10:44
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 marca 2019 11:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 marca 2019 00:13
Salon - samochody nowe
Odczuwalne zainteresowanie klientem zaraz po wejściu.