86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2023 09:54
Salon - samochody nowe
Jakieś pół roku ...
... temu oddałem Forda Focusa na kilka usług: wymiana oleju, czyszczenie klimatyzacji oraz wymiana przewodów zapłonowych (konkretnie jednego lub dwóch) i coś związanego z tylnym wahaczem. Za całość została zapłacona kwota około 2500 zł. Pierwsza "czerwona lampka" w głowie zapaliła mi się po pojechaniu w rodzinne strony 1 lub 2 miesiące później. Gdy pojechałem do mechanika, który od kilku lat zajmuje się samochodami w mojej rodzinie, żeby wymienił pozostałe przewody zapłonowe, ponieważ taką dostałem radę w ASO, żeby wymienić pozostałe trzy. Znajomy mechanik powiedział mi wtedy, że wszystkie wyglądają na oryginalne i żaden nie był wymieniany. Ok, stwierdziłem, że może przypadek, może ktoś zapomniał. Teraz jednak, po około 4/5 tysiącach kilometrów sprawdziłem olej i był przepracowany, czarny. Akurat znów jestem w rodzinnych stronach, więc znowu oddałem samochód do znajomego mechanika, żeby to sprawdził. Właśnie do mnie zadzwonił i powiedział, że ten olej wygląda, jakby przejechano na nim 20 tysięcy kilometrów. Olej wymieniam co 10 tysięcy kilometrów, po takim dystansie był wymieniany w ASO na mogileńskiej. Wydawało mi się, że jeżeli oddam samochód do ASO, to otrzymam kompleksową i porządnie wykonaną usługę, a tymczasem po pewnym czasie zaczynają wychodzić "kwiatki", które mogą być dziełem przypadku, ale zadziwiająco te przypadki przydarzają się właśnie po wizycie w tym serwisie i dotyczą usług które miał być wykonane. To był drugi raz kiedy serwisowałem tam samochód, gdzie pierwszy miał miejsce za pieniądze z ubezpieczenia AC i przebiegł bez zarzutu, ten natomiast pokryłem z własnej kieszeni. Oczywiście po takim czasie nie jestem w stanie niczego udowodnić ani dojść swojej racji, jednak to wszystko wydaje mi się zbyt dużym zbiegiem okoliczności. Cóż, nauczka na przyszłość, żeby sprawdzać olej i to co można zanim jeszcze odjedzie się z warsztatu.
Użytkownik sieci
3 października 2022 23:36
Salon - samochody nowe
Spezdaz używanych samochodów ...
... to wprowadzanie klientów w błąd. Tylko aby sprzedać jak jest problem z samochodem to robią wszystko aby tego nie naprawić i zawsze jest wina klienta. Porażka ostatni raz tam zakupiłem samochód
Użytkownik sieci
2 września 2022 21:38
Salon - samochody nowe
Nie polecam oszusty ...
... kupiłem wtrysk a wzięli kaucję za starego po zwrocie starego nie zwrucili kauci inaczej muwia przez telefon a inaczej jest w rzeczywistości oszusty nie polecam omijać z daleka
Użytkownik sieci
5 lipca 2022 09:22
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Byłem ...
... już chyba piąty raz na gwarancji i jest tragedia. Samochód zawsze jest poskładany na sztukę, wszystko ledwo się kupy trzyma, części pogubione itp. Po każdej wizycie w tym serwisie musiałem sam składać samochód żeby się nie rozleciał. Na każde pytanie ta sama odpowiedź - ten typ tak ma lub takie są normy pasowania. Brak kompetentnych ludzi !!!!! Mam nadzieję że więcej tam się nie będę musiał zjawić. Jeszcze raz nie polecam !!!! Jedynym normalnym i rzetelnym w tym całym bałaganie jest Mistrz Serwisu. Dla niego duże brawo
Użytkownik sieci
4 lipca 2022 12:39
Salon - samochody nowe
Bezgotówkowe usunięcie szkody ...
... z OC sprawcy w tej firmie to fikcja, na koniec i tak wystawią Ci fakturę. Usunięcie dwóch niewielkich szkód zajęło lekko ponad 2 miesiące!!! Arogancja, kłamstwa, zrzucanie winy na pracowników innego działu to niestety standard. Naprawa karoserii wykonana w taki sposób, że gołym okiem widać miejsce naprawy. Na koniec jak już odebrałem auto, to po otwarciu naprawianych drzwi odpadła korba od otwierania okna- tak wygląda poziom świadczonych usług w firmie Bemo Motors. Wnioski: jeśli nie musisz to tam nie jedź, a już na pewno nigdy nie rezygnuj z auta zastępczego!.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2022 20:22
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... Po zakupie samochodu unikają wszelakiej odpowiedzialności. A na przesłaną reklamację od razu odzywa nie ich radca prawny jakby chcieli człowieka zastraszyć adwokatami.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2022 20:44
Salon - samochody nowe
Nic rewelacyjnego. No ...
... może oprócz cen. Są rewelacyjnie... wysokie!
Użytkownik sieci
8 czerwca 2022 12:37
Salon - samochody nowe
Obsługa na fatalnym ...
... poziomie. Od 3 dni dzwonię na serwis wisząc po godzinie na słuchawce bez skutecznie. Dzwoniąc na sekretariat miła Pani poinformowała mnie, że będzie ktoś dzwonił. Mija kolejny już 3 dzień i nikt nie raczył się odezwać... BRAK mi słów na ten serwis!!!! Odradzam każdemu :(
Użytkownik sieci
17 lutego 2022 20:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 listopada 2021 15:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 września 2021 23:24
Salon - samochody nowe
Nie pokazano wymienionej ...
... części, i nie zrobiono choćby zdjęcia.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2021 16:30
Salon - samochody nowe
Jak w Polsce ...
... ma być dobrze,skoro autoryzowany salon ma we flocie auta powypadkowe i nic o tym nie wiedzą... Prokuratura sie powinna dobrze tym waszym autkom przyjrzeć... Baza Vin nie kłamie... odsyłam kazdego kto chce sprawdzić autko przed zakupem. Autobaza.pl
Użytkownik sieci
12 lipca 2021 20:11
Salon - samochody nowe
Kupiłem od FordBemoMotors ...
... 3 letni samochód używany tylko przez nich i po kilku latach jak zaczęła wychodzić rdza i po zdrapaniu moim oczom ukazała się dziura i rdza. Brawo BemoMotors za naprawę blacharska własnego auta!!! Jeżeli oni tak łatają swoje auto to zastanów się jak zadbają o twoje. Edit: Wysłałem na wskazany adres identyfikację własnej osoby aby nie było że mój przypadek jest fikcyjny.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2021 20:42
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 czerwca 2021 17:55
Salon - samochody nowe
Nawet nie dał ...
... bym żadnej gwiazdki doradcy serwisowi mają w nosie Klienta chciałem dowiedzieć się o koszt montażu wyłącznika poduszki powietrznej i na drugi dzień miał być telefon i zero odzewu patrzą na człowieka z góry a najlepiej to żeby nikt nie przychodził
Użytkownik sieci
7 maja 2021 13:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2021 14:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2021 13:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 marca 2021 12:12
Salon - samochody nowe
Serwisowałem auta w ...
... wielu miejscach ale serwis na mogileńskiej to nieporozumienie. Począwszy od mało kompetentnej recepcjonistki, ktora przez cały dzień chodzi tylko z kąta w kąt i szepta z kierownikiem o niewiadomo czym, kończąc na marnujących moj czas obsługujących. Człowiek który przyjeżdża z autem od firmy leasingowej na starcie traktowany jest jako klient 3 kategorii, a sprawa zepchnięta na ostatnie miejsce w kolejce (bez znaczenia umówiony termin wizyty). Obslugujacy klamie, ze nie ma autoryzacji z firmy leasingowej po czym okazuje się że w ogóle nie wysłał zgłoszenia, stąd na papierze po ich stronie wszystko wygląda ok, klient nieświadomy czeka natomiast po 3-5 godzin na odbiór auta. Zero informowania podczas oczekiwania o tym co się dzieje, siedząc tyle godzin i obserwując "pracę" tych ludzi wrażenie jest jedno, zlew na wszystko. Pod kątem pracy mechaników nie można mieć zastrzeżeń. Natomiast obsługa beznadziejna. Inni uzytkownicy aut flotowych obslugujac auta np. Oplotki w Luboniu wykonują te same przeglądy, w autach z tym samym przebiegiem o połowę szybciej niż na mogileńskiej, w trakcie wysyłany jest film ze sprawozdaniem (zapomnijcie o tym tutaj). Podstawowe zadania przy przeglądzie takie jak oddanie czystego samochodu to tutaj wielka łaska i pretekst do przeciągnięcia serwisu (bo auto przecież czeka na mycie). Mam wrażenie, że obslugujacy spychając samochód na ostatnie stanowisko mysla, ze wlasciciele nie widzą co się dzieje z autem. Moja ostatnia wizyta w tym serwisie i nikomu nie polecam zmarnowanego czasu w tym miejscu.
Użytkownik sieci
1 marca 2021 14:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka