86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 lutego 2021 12:48
Salon - samochody nowe
Wybrałem sobie forda ...
... na mogileńskiej firma leasingowa do umowy potrzebuje skan dowodu rejestracyjnego ale sprzedawca Pan Szymon odmawia sam nie wiem dlaczego tłumacząc że jedna firma leasingowa odmówiła to on skanu nieprzesle niewiem czy tam sprzedawcy są na prowizji chyba napewno nie bo mają w nosie czy auto sprzeda czy nie .Dziwne
Użytkownik sieci
19 lutego 2021 19:10
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Unikaj tego warsztatu! Personel jest niezdarny i niekompetentny. Mimo wcześniejszych ustaleń i umówienia się nie otrzymaliśmy żadnej pomocy. Pracownicy krzyczą na siebie, a klient patrzy. Obsługa klienta nie jest tutaj znana. Podejście personelu jest jak w czasach PRL. Tutaj jeszcze wiele musi się zmienić. Niestety wszystkie poznańskie oddziały Forda należą do Bemo Motors, więc nie masz szans na profesjonalną obsługę klienta. Niestety nie masz wyboru w znalezieniu dobrego warsztatu Forda w Poznaniu, musisz pojechać do innego miasta. (Wersja oryginalna) Meiden Sie diese Werkstatt! Das Personal ist unbeholfen und inkompetent. Trotz vorheriger Absprachen und einer Terminvereinbarung wurde uns nicht geholfen. Die Mitarbeiter schreien sich untereinander an und der Kunde sieht dabei zu. Kundenservice ist hier nicht bekannt. Die Herangehensweise der Mitarbeiter ist wie zu kommunistischen Zeiten. Hier muss sich noch viel ändern. Leider gehören in Poznań alle Ford Filialen zu Bemo Motors, somit haben Sie keine Chance auf einen professionellen Kundenservice. Sie haben in Poznań leider keine Wahl eine gute Ford Fachwerkstatt zu finden, dazu müssen Sie in eine andere Stadt fahren.
Użytkownik sieci
30 grudnia 2020 14:06
Salon - samochody nowe
Oszuści: ford zdiagnozował ...
... brak płynu hamulcowego i powiedzieli mi,że to pewnie kwestia jakiegoś wycieku. Nie poinformowali mnie,że to wynik zjechanych klocków hamulcowych. Chciałem sprzedac im auto, chcieli w nieuczciwy sposób zbić cenę. Pojechałem od razu do serwisu Bosh, gdzie wyjaśnili mi, że brak płynu to wynik zdartych klocków hamulcowych. Uważajcie na nieuczciwe praktyki bemo motors, żałuję straconego czasu.
Użytkownik sieci
30 grudnia 2020 12:20
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis ze ...
... wszystkich, umawiają na konkretną godzinę,a nie zaczynają pracy. Usługa miała zająć godzinę,czekam już trzecia i auto nie jest gotowe,co więcej nie wiedzą kiedy będzie. Nie szanują czasu klientów i są nieuprzejmi. Przedtem przy usłudze lakierniczej,auto miało być wydane po tygodniu,czekałem 3 tygodnie,prace wykonane niechlujnie,opryskano lakierem gumowe elementy, nie zgadza się odcień z oryginalnymi elementami i oddali nieumyty samochód. Na aucie zostały ślady brudu i pasty. Nie polecam,nie dodzwojicie się,Anię nie liczcie że dotrzymają terminu. Usługa będzie kiepska.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2020 12:07
Salon - samochody nowe
Kolejny raz edytuje ...
... komentarz ponieważ mimo obietnic ze strony salonu, osoby obsługującej stronę czy tak naprawdę niewiadomo kogo problem nie został rozwiązany. Salon przyjął lekko uszkodzone auto, zwodził mnie przez prawie rok tym że je naprawi, naprawia, części jadą kosztorys jest akceptowany a nie skontaktował się nawet z likwidatorem szkody. Po 8 miesiącach poinformowano mnie, że mam zabrać auto bo nie są go w stanie naprawić. Odebrałem auto które poza lekka wgniotka w wyniku zdarzenia dodatkowo posiadało szereg problemów które wcześniej nie występowały: miało totalnie rozładowany akumulator, uszkodzenia pierwszej warstwy lakieru tzw klaru, wnętrze było brudne i "zalane" ponieważ zapach wilgoci we wnętrzu był nie do zniesienia, skóry foteli nie zab zapieczone nawet folia i wysuszone na pieprz, szczątkowe ciśnienie w oponach, uszkodzenia układu elektrycznego np: nie działający drogomierz czy podświetlenie zegarów i panelu srodkowego, o hamulcach które zmieniły się w rdzawe kręgi nie wspomnę czy dolaniu jakiegoś szuwaxu do płynu wspomagania. Auto spędzili te wszystkie miesiące na placu pod chmurką obijane przez drzwi wszystkiego zaparkowanego dookoła. Od ponad roku doprowadzam samochód do stanu wyjściowego po tych specjalistach. Jeśli trafi się wam kierownik serwisu blacharsko lakierniczego to obroćcie się na pięcie i uciekajcie bo ani do niego się nie dodzwonicie, ani nigdy nie będzie dostępny lub będzie się z wstydu przed wami chował na warsztacie co niejednokrotnie uskuteczniał uciekając z placu do warsztatu gdy przyjeżdżałem szybko kończą mu się kłamstwa i wymówki, że części zamówione, że dojechały ale nie pasowały, ze kosztorts przyjęty przez ubezpieczalnie - nic takiego nie miało miejsca dopiero kolejny prawdziwy blacharz lakiernik który naprawił uszkodzenia w 2 dni powiedział mi że z ubezpieczalnia poza mną nikt się nie kontaktował. Nie polecam, wciąż czekam na kontakt ze strony Bemo Motors gdyż wcześniej proponowali mi jakąś rekompensatę jednak jak podczas moich wcześniejszych doświadczeń nie czytają maili co wspomniałem na samym wstępie mojego maila.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2020 09:40
Salon - samochody nowe
Obsługa działu sprzedaży ...
... na najwyższym poziomie. Jestem bardzo zadowolony z Mateusza Maj. Wszystko na bieżąco, uczciwe i w należyty sposób przeprowadził transakcję. 5 gwiazdek dla Mateusza Polecam! Niestety ale o obsłudze serwisowej już tego powiedzieć nie mogę. Problemy z odpalaniem nowego auta. Wielokrotne dzwoniłem i albo brak kontaktu i możliwości połączenia, albo zbywanie serwisu na centralę albo mowa że mam na kablach auto odpalać... Jeśli już udało się zorganizować serwis to wieczny problem z autami zastępczymi. DRAMAT!
Użytkownik sieci
29 listopada 2020 20:25
Salon - samochody nowe
Bardzo zła obsługa ...
... przy sprzedaży, naciąganie klientów wieloletnich. Nie polecam tego dealera. Bardzo się zawiodłem.
Użytkownik sieci
17 listopada 2020 12:42
Salon - samochody nowe
No tak sobie. ...
... Szczególnie słabo z jakością obsługi przez recepcję serwisu. Blondynka tam obsługująca, bardzo nieprzyjemnie odnosi sie do klientów.
Użytkownik sieci
27 października 2020 19:13
Salon - samochody nowe
Słabe zainteresowanie ze ...
... strony sprzedawców, a mogliśmy kupić kilka pojazdów...
Użytkownik sieci
8 października 2020 11:48
Salon - samochody nowe
Kompletny brak szacunku ...
... do klienta. Po zgłoszeniu szkody i oględzinach w tym "autoryzowanym serwisie", z wyraźnym zaznaczeniem, ze konieczne bedzie auto zastępcze, po 2 tygodniach braku kontaktu, otrzymalem telefon z firmy ubezpieczeniowej z pytaniem, jak wyglada realizacja naprawy - odpowiedziałem, ze od 2 tygodni nikt sie ze mna nie skontaktował. Pani z firmy ubezpieczeniowej, poinformowała, że popędził serwis i niebawem ktoś sie ze mną skontaktuje. Po kolejnych 2 tygodniach (dokladnie po miesiacu od zgłoszenia!) zadzwonił pan Pięta zajmujący sie moją naprawa, żeby umówić się na naprawę. Jednak, gdy dla pewności zapytałem czy czekać będzie auto zastępcze, pan poinformował, że zapomnial sobie zapisać, że potrzebuję auta zastępczego, i że oddzwoni. Przez tydzień nikt do mnie nie zadzwonił, więc zadzwoniłem ja i podziękowałem za dalsze swiadczenie usług, gdyż z takim lekceważeniem, brakiem szacunku i rzetelności dawno się nie spotkałem. Zdecydowanie odradzam.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2020 13:15
Salon - samochody nowe
Przez jakiś czas ...
... się już zbierało, dziś już przebrała się miarka. Po czyszczeniu/odgrzybianiu klimatyzacji jedynym efektem był chemiczny zapach zakrywający nieco problem, dopiero po kolejnej wizycie i podkreśleniu, że "ostatnio zabieg nic nie dał", udało się skutecznie pozbyć problemu. Dziś po przyjeździe do serwisu na umówioną usługę ustawienia świateł (na której de facto byłem kilka miesięcy temu i światła nadal miałem za nisko a na pulpicie komunikat, żeby sprawdzić ustawienie świateł), otrzymałem informację, że OD WCZORAJ komputery diagnostyczne nie działają i nic dziś się nie da zrobić. A więc 40min jazdy w jedną stronę, 15min oczekiwania, 1min rozmowy i 40min drogi powrotnej na nic. Tak jakby nie można było takiej informacji przekazać telefonicznie.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2020 16:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 14:07
Salon - samochody nowe
Po kolejne usterce ...
... w aucie udałem się do serwisu firmowego z nadzieją, że zdiagnozują usterkę i wszystko będzie ok. Niestety strata pieniędzy, mimo zostawienia samochodu do sprawdzenia układu elektrycznego nie znaleziono przyczyny usterki. Zawiozłem auto do innego mechanika, który był w stanie zdiagnozować przyczynę praktycznie po samej rozmowie. W Fordzie otrzymałem informację, że ładowanie działa prawidłowo, dopiero po mojej uwadze sprawdzono to i okazało się, że nie koniecznie tak jest. Dodatkowo Pani przyjmująca klientów, ewidentnie nie miała dobrego dnia i dawała o tym znać wszystkim dookoła.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2020 12:17
Salon - samochody nowe
Porażka dział blacharsko ...
... lakierniczy umowienie sie na termin akcji serwisowej w Fordzie Transit Connect od dwoch tygodni próbuje ale ciągle spychologia my nie to niech inni zrobia np. Opłotki oddzwonimy i nie oddzwaniają. Obsługa klienta poniżej krytyki.
Użytkownik sieci
25 maja 2020 13:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 maja 2020 08:44
Salon - samochody nowe
Próbowałem dzisiaj zapisać ...
... się na przegląd gwarancyjny mojego forda z 2 tygodniowym wyprzedzeniem. Pan z serwisu nie był w stanie, pomimo wolnych terminów ,umówić mnie na konkretna godzinę. Co zrobiłem? Podziękowałem i bez problem umówiłem się na przegląd w Auto Watin Jelone k. Poznania na konkretna godzinę tego dnia kiedy chciałem. Nie polecam Bemo motors ul mogileńska Poznań, szukajcie innego serwisu. To autentyczna opinia i nikt mi za nią nie płaci.
Użytkownik sieci
25 lutego 2020 23:34
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 lutego 2020 08:25
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 lutego 2020 09:27
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Auto na gwarancji , wystąpił problem z wyciekiem z chłodnicy oleju , serwis zamiast wymiany uszczelek koszt (ok. 100 zł), zakleił wycieki silikonem.
Użytkownik sieci
5 lutego 2020 10:46
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis Forda. ...
... Czekałam na naprawde ( gwarancyjna) ponad 1,5 roku. Ponad to maz oddał auto ktorym pracuje z dużą awaria . Po dwoch tygodniach ( w tym czasie musielismy wynajmowac auto na własną reke) odebralismy wciąż niesprawne auto. To juz zupelna kpina. Pan doradca D.S. ktory nas obsługiwał oklamywal nas bezczelnie na każdym kroku( np. że lakiernie nie dzialaja , po sprawdzeniu tej informacji okazało się ze to kłamstwo jedno z wielu) . Ponad to auto zostało odstawione kolejny raz - awaria czujników parkowania naprawa na gwarancji. Podczas tego "zabiegu" zostało zrobione autem ponad 30 km. Uważam ze zeby sprawdzić czujniki nie trzeba robić takiej trasy. Za to wszystkie naprawy zostaly sprawnie i dobrze wykonane w auto watin w suchym lesie.