86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2020 15:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 stycznia 2020 22:05
Salon - samochody nowe
Omijac szerokim kręgiem
Użytkownik sieci
2 stycznia 2020 11:47
Salon - samochody nowe
Słaba jakość obsługi, ...
... w poczekalni słychać nie cenzuralne słowa zirytowanych pracowników. Ogólnie doradzają według oferty pakietowej z góry określonej. Ponadto nie wychodzą na przeciw i potrzeby klienta. Słabo...... P. S. panowie a już słuchanie na temat bielizny koleżanki (z obsługi wspierającego serwisu) co by nosiła przy klientach... to już hmm... zenada. Jeszcze jedno co dodam to że doradca pan Marek który doradzał z początku odnośnie pakietów dla mnie z początku zatajał fakt rozwiązań (tanich usług) pakietowych tylko dlatego abym wybrał droższy pakiet z cennika. Odradzam korzystanie z takich usług zresztą poczytajcie opinie w necie... Jeden człowiek może się mylić ale jeśli ich jest dziesiątki?
Użytkownik sieci
18 grudnia 2019 13:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 listopada 2019 12:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Dwa ...
... lata temu zakupiłem forda transita, który okazał się pojazdem po naprawie lakierniczej - nie za bardzo udanej. Wyszedłem z propozycją rekompensaty, niestety powiedziano mi, że nic z tym nie mogą zrobić.
Użytkownik sieci
14 listopada 2019 17:55
Salon - samochody nowe
Kupując auto dostałem nie jasne informacje.
Użytkownik sieci
31 października 2019 15:51
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2019 12:32
Salon - samochody nowe
Nie kompetentna obsługa
Użytkownik sieci
4 lipca 2019 13:38
Salon - samochody nowe
Rozrząd wymieniony w ...
... 2016 roku. 44 000 km przejechane. Inny warsztat stwierdził że jest do wymiany. Jestem w kontakcie z Fordem w celu wyjaśnienia sprawy.
Użytkownik sieci
1 lipca 2019 21:02
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... serwisu na Mogileńskiej. Samochód oddany rano, wizyta umówiona na 11:30. Bardzo miła Pani w recepcji informuje, że serwisant zadzwoni do mnie przed przystąpieniem do diagnostyki. Niestety do 13 barak kontaktu więc telefon z mojej strony. Kolejna miła Pani informuje mnie, że serwisant nie odbiera ale na pewno oddzwoni. Faktycznie po 15 min kontakt z pytaniem ale co mają Panowie diagnozować bo auto jeździ. Wyjaśniam o co chodzi. Przy odbiorze auta uzyskuje opis wykonany czynności. Diagnostyka nie wykazała żadnych błędów. Niestety auto cały czas ma ten sam problem. Kolejny dzień kolejny mechanik i niespodzianka. Po podłączeniu komputera jest błąd. I tak oto chciałem zrobić diagnostykę w serwisie... Zdiagnozowana w serwisie możliwa przyczyna problemów okazała się nietrafiona.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2019 17:19
Salon - samochody nowe
Totalna porażka serwisu. ...
... Przy zakupie wszyscy mili natomiast obsługą posprzedażona psuje cała opinie o firmie.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2019 15:22
Salon - samochody nowe
Czas oczekiwania na ...
... rozpoczęcie usługi to jakaś porażka po 3h...
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2019 12:24
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 marca 2019 22:56
Salon - samochody nowe
Samochód(Ford Transit) na ...
... gwarancji trafił do serwisu 11 stycznia na ustawienie geometrii z powodu ciągłego ściągania w prawo. Wykonana regulacja została w miarę sprawnie, jednakże dotyczyła tylko zbieżności kół przednich. Po odebraniu pojazdu i wykonaniu jazdy próbnej auto powróciło z reklamacją, że nadal jedzie w prawo. Mistrz warsztatu po jeździe próbnej w mojej obecności stwierdził, że faktycznie auto jednostajnie jedzie w prawo. Następnego dnia dostałem telefon, że samochód jest gotowy do odebrania. Pytając co zostało wykonane usłyszałem, że założono nowe koła, by wyeliminować ich winę, a gdy to nie pomogło ustawiono zbieżność przednich kół na 0. Wykonałem jazdę próbną w jego obecności i problem nadal występował. Mający inne zdanie mistrz warsztatu poinformował o sprawie kierownika serwisu. Jako, że regulacja zbieżności kół przednich nie pomagała, a zbieżność kół osi tylnej odbiegała od symetrii i geometrii jazdy to właśnie to sugerowałem jako przyczynę ściągania. W odpowiedzi usłyszałem, że "tylna belka w Transicie jest nieregulowana”. Po konsultacji kierownika z Ford Polska padło na wymianę półosi prawej, gdyż podobno były 2-3 przypadki w tym modelu, gdzie faktycznie po wymianie ściąganie ustało. Półoś wymieniono, pomimo sugerowania z mojej strony, że jest to daremne. Jest to wpisane w historii pojazdu jako "wymiana z powodu stuków w okolicach jednostki napędowej". Kolejna jazda próbna i kolejna porażka serwisu. Po nietrafionej diagnozie zaczęto skłaniać się do mojej wersji. W tym celu kolejna konsultacja z Ford Polska oraz Ford of Europe trwająca miesiąc. W odpowiedzi usłyszałem, że mieści się w wartościach tolerancji. Wartym odnotowania jest fakt "rozjeżdżania się" (zamieszczam pomiary geometrii) zbieżności kół tylnych które podobno są sztywne! Zadeklarowano jeszcze, że rozkręcone zostaną resory, aby je porównać, gdyż występuje różnica odległości od śruby mocującej resor do tylnej belki, ale nic w tym kierunku nie uczyniono. Samochód odebrałem w stanie jakim do was trafił. Nadal jedzie w prawo i strasznie niestabilnie. Dziękuję za nową półoś, ale stara również spełniała swoje zadanie. Po osobistym kontakcie z Ford Polska otrzymałem odpowiedź, że po konsultacji z Bemo Motors, stwierdzają iż samochód jest sprawny(czego nie trudno było się domyślić, czytając wypowiedzi innych osób skarżących się bezpośrednio do Ford Polska). Dzięki wam i ogólnemu podejściu do sprawy wyraźnie widać, że gwarancja to zdecydowanie zabieg marketingowy. Kończy się za dwa dni, zatem pozostaje naprawa na własną rękę! Ocena oczywiście najniższa z możliwych.
Użytkownik sieci
28 marca 2019 18:13
Salon - samochody nowe
Partacze nie potrafią ...
... dobrze dobrać koloru lakieru, dwa razy lakierowane nadkole i w dalszyn ciągu nie ten kolor, nadodatek wyszlifowali uszczelki między drzwiami a szybą. Ale jestem cierpliwy więc do skutku będą poprawiać...
Użytkownik sieci
21 marca 2019 08:42
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... W grudniu złożyłem dokumenty w sprawie likwidacji szkody, mamy końcówkę marca i nic się w tej sprawie nie dzieje. Komunikacja fatalna, informacje zwrotne znikome, ubezpieczalnia nie dostała w porę kompletu dokumentów.
Użytkownik sieci
18 marca 2019 15:58
Salon - samochody nowe
Kompletna porażka i ...
... brak profesjonalizmu. Samochód oddany do serwisu do naprawy próbowali wcisnąć lekko uszkodzoną część jako nową. Zrezygnowaliśmy z usługi i zmarnowaliśmy 2miesiące Ciągłe przestawianie terminów z z uwagi na rzekomy braku samochodu zastępczego (3razy przesunięty termin ze skutkiem zerowym). Na nowym samochodzie ford kuga zamontowali koła od Forda galaxy. Nakrętki ledwo się trzymały. Popełnili największy błąd zagrażający życiu. Na przeglądzie zaniżają w książce serwisowej przebieg auta o 50%. Zamiast 15tys wpisali 10tyś. Porażka za porażką. Omijać szerokim łukiem jeśli zależy zależy wam na bezpieczeństwie.
Użytkownik sieci
22 lutego 2019 14:30
Salon - samochody nowe
Tragedia, dezinformacja i ...
... burdel na kółkach. Wymiana listw ma zająć 30 minut, po 2 godzianch sie pytam czy dlugo jeszcze to slysze ze 15 minut. Mija godzina i juz nic mi nie chca powiedziec bo ktos na spotkaniu a osoba obok ma wyjebane - to nie jej temat. Stado baranow do zwolnienia i zamiatania chodnikow!!
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 21:47
Salon - samochody nowe
W sprawie części ...
... nie odpisują na maila , nie oddzwaniają . Fatalna obsługa .
Użytkownik sieci
20 lutego 2019 17:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu!!! Próbowali bezczelnie wyłudzić odemnie wkład własny w wysokości 1200 zł za odprysk od kamyczka na szybie auta zastępczego który był już tam wcześniej. Na oględzinach samochodu pan dziwnym trafem od razu zauważył minimalny odprysk. Stwierdzili ze szyba nadaje się tylko do wymiany. Omijajcie ten serwis szerokim łukiem!!!