87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 12:17
Salon - samochody nowe
Serwisuje pojazdy w ...
... mojej firmie i niestety mam bardzo przykre doświadczenia, jeżeli chodzi o warsztaty blacharsko-lakiernicze na Opłotki i Mogileńskiej. Wcześniej naprawa Tranista na Mogileńskiej: Wymiana szyby z ubezpieczenia, wklejona niechlujnie i źle przez co woda się dostawała do kokpitu. Naprawa tego zajęła kilka dni bo próbowano ją wpierw ratować a przy próbie wklejenia z powrotem została uszkodzona i trzeba było zamówić kolejną. Naprawa tego samego auta po kolizji z przodu, auto niewystarczająco dobrze poskładane i spasowane, niemniej jednak polakierowane prawidłowo. Aktualnie na Opłotki ciągnie się naprawa Forda Mondeo przez ponad 6 tygodni, choć informowano mnie na wstępie, że nie powinno to zająć dłużej niż 3 tygodnie. Bemo nie potrafi się dogadać z ubezpieczycielem z którym mają umowę. W dodatku nie mogą dostać bocznej szyby do własnego auta, które ma mniej niż 10 lat. Opiekun szkody nie oddzwania, nie odpisuje na wiadomości, tłumacząc się zepsutym telefonem po osobistej wizycie w siedzibie. Co do serwisu mechanicznego nie mam zastrzeżeń, aczkolwiek cenowo na równo z Volvo Karlik, jak nie bywa drożej. Jest to słabe, Bemo zrobiło sobie monopol w Poznaniu ale jakość i cena usług pozostawia sobie wiele do życzenia.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2023 09:49
Salon - samochody nowe
Ktoś mi wgiął ...
... maskę w leasingowanym Fordzie. Maska lekko wgięta, ale jest do wymiany. Z oświadczeniem sprawcy i wszystkimi papierami pojawiłem się na oględzinach 13 października. Jutro mijają 2 miesiące od tego zdarzenia, a ja nie mam nawet terminu, kiedy maska zostanie wymieniona. Do tego żadnego kontaktu ze strony Bemo Motors. Jak sam nie zadzwonisz to niczego się nie dowiesz. To, że mają problem z częściami to można jakoś zrozumieć. To, że nie zadają sobie nawet trudu żeby powiadomić klienta co się dzieje to tego usprawiedliwić nie można. Gdyby to nie było auto w leasingu i muszę je naprawić w ASO to już dawno byłoby naprawione w porządnym serwisie za dużo mniejsze pieniądze.
Użytkownik sieci
26 września 2023 22:30
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 września 2023 12:00
Salon - samochody nowe
Also very talented ...
... bunch. Smartest dealer around. Come check them out. Bring popcorn.
Użytkownik sieci
14 września 2023 16:20
Salon - samochody nowe
Byłem dopiero raz. ...
... Długo czekałem na przyjęcie, pomimo umówionej godziny. To samo z odbiorem pomimo telefonu , że już jest do odbioru. Nad tym obsługa serwisu jeszcze musi popracować. Polecam warunkowo. Kolejna wizyta, znowu oczekiwanie na umówione spotkanie. Tym razem krócej około 10 minut. Oczekiwanie na przyjęcie to już standard. Po naprawie powypadkowej przyjeżdżałem na poprawki kilka razy. Nie jestem zadowolony. Myjnia to jakaś kpina. Szyby brudne. Elementy chromowane i wyświetlacze wewnątrz umazane. Tylko opiekun z blacharni ratuje sytuację.
Użytkownik sieci
13 września 2023 19:46
Salon - samochody nowe
Dzień dobry. Chciałbym ...
... się zapytać co jest nie tak z organizacją pracy i obowiązków w waszej firmie? Stłuczka miała miejsce 30 maja w Poznaniu o godzinie 20 30. Assistans "działa" 24/7 jednak o 20:30 przez godzinę nikt nie odebrał, co by było, gdyby stłuczka nastąpiła w nocy w Pcimiu Dolnym? Spanie w aucie do rana? Auto Toyota, zostało skierowane na naprawę do serwisu Forda! Było tam sześć tygodni (uszkodzony zderzak, błotnik, maska oraz lampa) sześć tygodni trwała naprawa! W miedzy czasie n razy musiałem odkręcać odebranie mi auta zastępczego, bo przecież "już dawno powinno być zrobione". Po 6 tygodniach Ford oddał auto niespełniające jakikolwiek standardów naprawie auto. Czujniki parkowania musiały i tak zostać programowane przez Toyotę. Zderzak po godzinie wyskoczył z zatrzasków, po tygodniu czujnik parkowania wpadł do zderzaka. Temat został skierowany do Toyoty. Niestety Toyota po wycenie i ocenieniu możliwości poprawki została zablokowana przez Athlon. Athlon wymaga od Forda poprawki. Ford nie chce poprawiać swojego błędu, więc Athlon wymaga pokrycia kosztów przez Forda, Ford nie chce ich pokryć. Toyota .a związane ręce, a ja 4 bite miesiące nie mogę się doczekać naprawy usterki. Hej #Athlon, #BemoMotors , czy prosta naprawa jest dla Was nie do przeskoczenia?! Zdecydowanie odradzam !
Użytkownik sieci
4 września 2023 18:07
Salon - samochody nowe
Totalna porażka. Miałam ...
... wypadek 19 lipca. Zdecydowałam, że auto do naprawy przekaże tutaj. Do dnia dzisiejszego nie zajęto się moim samochodem. Dzwonię to ciągle jakaś wymówka. Totalna kpina. Dzisiaj mamy 4 września. Nie polecam decydować się na naprawę w tym serwisie
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2023 22:02
Salon - samochody nowe
Fatalny serwis. Kupiłem ...
... u nich trzy auta ale na tym koniec . Całkowity brak profesjonalizmu . Moja opinia dotyczy całego BEMO Motors ale w szczególności dotyczy to serwisu na Hakena w Szczecinie
Użytkownik sieci
20 maja 2023 17:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2023 14:36
Salon - samochody nowe
Mogileńska .Kobieta konsultant ...
... nie rozumie tematu -dział serwis totalna ignorancja moja noga tam nie postanie
Użytkownik sieci
26 stycznia 2023 10:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 listopada 2022 12:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 września 2022 16:13
Salon - samochody nowe
Naprawa z autocasco. ...
... Sprawa zgłoszona do TU 23.06.2022. W przeciągu tygodnia odbyły się oględziny pojazdu. W dniu 8.07 kontaktując się z TU dostałem informację o wypłacie odszkodowania do serwisu. Niestety Pani obsługująca moja szkodę przebywała na urlopie do 18.07. Po powrocie Pani z urlopu skontaktowałem się w celu umówienia naprawy. Jak się jednak okazało, serwis nie był w stanie zapewnić samochodu zastepczego na czas naprawy. Po dość długim oczekiwaniu( do 19.09.22)i kilkuklrotnym kontakcie do tego czasu, okazało się, że serwis nadal nie jest w stanie zapewnić pojazdu zastepczego. Z racji chęci sprzedaży uszkodzonego pojazdu, auto zastępcze zostało wynajete na mój koszt. W dniu 20.09.2022 nastąpił kolejny kontakt z serwisem, z mojej strony, w celu oddania samochodu do naprawy. Niestety okazuje się, że jest to niemożliwe ponieważ części zamówione do naprawy przyszły uszkodzone. Serwis nie jest w stanie określić się kiedy dotrą nowe części oraz kiedy nastąpi naprawa pojazdu
Użytkownik sieci
1 czerwca 2022 14:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Mateusz Mat
1 czerwca 2022 14:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Nie polecam !!!!!!
Oddałem samochód na naprawę gwarancyjna
Gwarancja została odrzucona .
Za oględziny kazali mi zapłacić hahhahaha
[ocenzurowano przez moderatora]
!!!!!
Użytkownik sieci
20 marca 2022 11:56
Salon - samochody nowe
Serwis blacharsko lakierniczy ...
... oceniam na 1 gwiazdkę bo nie idzie dać zera. Nie dał bym tam już nawet śmietnika do naprawy i lakierowania nie mówiąc o samochodzie. Po pierwsze cena naprawy to jakiś kosmos i mimo że płaciła za to firma ubezpieczeniowa to i tak robi się słabo jak się widzi rachunek. Dlatego też można by oczekiwać nienagannej jakości i tu niespodzianka. Po pierwsze zupełnie inny kolor co widać nawet na zdjęciach. Po drugie lakier o strukturze cytryny jak kiedyś na progach w małym Fiacie. Po trzecie widoczne nieudolne próby polerowania lakieru przez jakiegoś totalnego amatora. Zostawiłem busa a jako zastępczy mają tylko osobówki. Ogólnie MASAKRA i nie polecam.
Użytkownik sieci
8 marca 2022 06:38
Salon - samochody nowe
Niestety tym razem ...
... nie jestem zadowolony z obsługi . Po rozmowie telefonicznej zostałem poinformowany iż ktoś oddzwoni do mnie w sprawie naprawy kluczyka i wymiany pilot od auta. I do dzisiaj cisza z ich strony to już 6 dni jak nikt się nie odzywa.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2022 14:47
Salon - samochody nowe
Czas oczekiwania na ...
... doradcę serwisu masakra. Pani na recepcji chyba za karę pracuje. Nie polecam 1*
Użytkownik sieci
1 stycznia 2022 17:18
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... wymianę opon, podałem wszystkie dane, otrzymałem wycenę a podczas wizyty w serwisie otrzymałem informację, że cena będzie ponad dwukrotnie wyższa od wcześniej ustalonej. Pan Kierownik nawet się nie pofatygował żeby porozmawiać o tym zdarzeniu.
Użytkownik sieci
10 listopada 2021 16:23
Salon - samochody nowe
5 listopada 2021r ...
... odbyłem wizytę w tym serwisie. Wizyta fordem focusem na wymianie oleju. Auto miało przejechane 74440 km 14.000 tys.km od poprzedniej wizyty ale kończył się rok więc było trzeba zrobić. Powiem szczerze że odbierając auto i wychodząc z salonu byłem bardzo nie zadowolony. Np. Sprawdzenie powłoki lakierniczej - została wykonana na brudnym aucie, tłumaczenie że nie zdążyli umyć ( Śmiech i parodia ) Usunięcie błeduktóry nie miał wpływu na silnik: podłączenie laptopa na 3 min koszt 120 zł Wymiana bateri: koszt bateri 6 zł super, ale jej wymiana to już 50 zł netto ( parodia ) Klocki: w super stanie 10 mm ale jeden z lewej strony źle mi zbiera tarcz. Po zapytaniu co jest tego powodem otrzymałem odpowiedzi że tak to jest i że nie muszę się niczym martwić. Końcowy koszt 1900 zł netto.