87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2020 08:34
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 maja 2019 10:32
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam? Fatalny ...
... kontakt z działem Assistance Trzecia awaria w ciągu 2 dni. Błąd AWARIA SILNIKA-NATYCHMIASTOWY SERWIS, CHECK ENGINE, nienaturalne stuki z komory silnika, znaczny spadek mocy przez co skrzynia automatyczna nie zmienia powyżej 2 biegu. Rano był STARTER niestety problem powrócił. Dla serwisu to za mało by wysłać lawetę , a stoję 16 km od serwisu. Namawiają abym dojechał samodzielnie. Pan Jędrzej nie słucha argumentów aż w końcu rzuca słuchawką( poziom obsługi-10). Zastanawiam się co kieruje człowiekiem który nie chce wysłać lawety w celu wykonania naprawy za którą przecież bym zapłacił? Kilka tygodni temu dokonałem naprawy blacharsko-lakierniczej w tym samym sewisie i obsługa była wzorowa. Tak więc wszystko zależy od ludzi. Proszę nie odpowiadać ;proszę o kontakt z bok. Ps. Pan Jędrzej dzwonił z tel. 61 8319700 próbował mi wmówić że serwis STARTER zalecał natychmiastowy serwis(oczywiście kłamstwo!). Żadnych zaleceń nie ma w raporcie STARTER. Wszystko po to by wykazać moją winę i nakłonić mnie do samodzielnego przyjazdu. Ford współpracując z takimi firmami akceptuje takie praktyki, a jest to strzał we własne kolano.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2019 18:41
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2019 09:43
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2019 12:20
Salon - samochody nowe
Dział sprzedaży posiada ...
... ZERO kompetencji. Samochód zamówią- potwierdzam. Ale kiedy przyjedzie? Mówią, że za 3 miesiące a po tym czasie:" Ojej nie przyjechał... Nie wiemy czemu. Pewnie jakieś spóźnienie. Pan podpisze aneks, że przedłużamy o kolejne 3 miesiące albo rozwiązujemy umowę". OK odczekałem. Sprzedawca zadzwonił, że auto będzie w tym tygodniu, po czym czekam kolejne 2 tygodnie, a sprzedawca już nie odbiera telefonu. Mają głęboko gdzieś czy samochód, który sprzedali będzie w tym miesiącu czy w przyszłym czy za rok. Stanowczo odradzam tego dealera. Bemo na pewno zmarnuje Twój czas!
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2019 10:15
Salon - samochody nowe
Witam wszystkich uzytkowników ...
... Jeśli mam być szczery to nie polecam tego serwisu gdyz czas wykonania usługi jest masakryczny długi Oczywiscie bez informacji o czasie wykonania usługi Bardzo podobna czynnosc wykonano za pierwszym razem w dwa dni a nastepnego razu zajeło to dni 11 Spasowanie elementów raczej kiepskie na zadanie pytanie czemu tak usłyszałem bo ford tak ma a nie doczyszczone po lakierowaniu elementy pan czyścił śliną i palcem Resztę zostawiam państwu do myślenia Pozostawiłem również swoja opinie u pani ankieterki i to jest bardzo dobre ze strony forda ze chcą wiedzieć co sie dziej w serwisie Tylko co za tym idzie Kiedyś poprosiłem czy mógł bym otrzymywać faktury na przelew usłyszałem od pani przyjmujacej auta do serwisu chyba jakaś wazna nie bo co będzie jak beda wysokie faktury do zapłaty taka odpowiedz otrzymałem na drugim przeglądzie Czy chcecie tam jezdzić Państwo zostawiam to waszej ocenie Pozdrawiam
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2019 10:25
Salon - samochody nowe
Update 2: Zadzwoniono ...
... do mnie z serwisu i okazało się, że urządzenie do sprawdzania było źle skalibrowane i każda próbka wskazywała, że płyn był do wymiany. Rekompensata? Odgrzybianie klimatyzacji (czyli prawie żaden koszt dla serwisu) . Ale jeśli bym nie podszedł do tego z rozsądkiem to wydałbym 180zł niepotrzebnie a serwis dalej by myślał, że urządzenie jest ok. W zeszłym roku wymieniłem płyn hamulcowy (ostatnie 3 lata wymiana oleju i filtrów plus sprawdzenie stanu pozostałych płynów w serwisie) i żadnego problemu. Wszystko ok, w tym roku przyjeżdżam i reguły się zmieniły - filtr powietrza nie jest już wymieniany przy zmianie oleju i filtra oleju. Wymiana filtra powietrza w fieście mk7 230zł! (szok) i okazało się, że po roku trzeba wymienić płyn hamulcowy bo ma 4% wody. Oczywiście wymiana samego płynu bez sprawdzenia dlaczego po roku ma tyle wody. W drugim serwisie niedowierzali, że po roku może płyn nabrać tyle wody. Więc albo był stary płyn albo gdzieś uszczelkami dostaje się wilgoć - ale to serwis powinien mi dać znać co zrobić a nie tylko wymieniać płyn. Szczerze to ostatni raz tam jadę z samochodem. Ma być profesjonalnie a jest podrzędnie. UPDATE: W innym serwisie przed wymianą sprawdzili parametry płynu i okazało się, że jest prawidłowy, nie ma wilgoci więc po prostu serwis chciał mnie naciągnąć na niepotrzebną wymianę
Użytkownik sieci
2 marca 2019 17:01
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 10:36
Salon - samochody nowe
Blacharnia, lakiernia to ...
... jakaś masakra. Auto po kolizji naprawiane było w Bemo na Opłotkach. Musieliśmy reklamować polakierowanie. Po dwóch miesiącach wyszła kolejna usterka związana z naprawą, którą musieli już w innym serwisie po Opłotkach naprawiać. Teraz po 4 miesiącach wyszło, że składając auto, nie podpięli czegoś co skutkuje tym, że będąc 400 km od Poznania, poraz kolejny auto musi iść na reklamację do innego serwisu żeby poprawiać po Opłotkach. Partacze!
Użytkownik sieci
18 stycznia 2019 16:51
Salon - samochody nowe
Transit pojechał na ...
... pierwszą wymianę oleju 60tys km, wymiana trwała cały dzień to już jest porażka i śmiech na sali... Tego samego dnia wlepka serwisowa odpadla (kpina) następnego dnia pojechałem w trasę i auto stopniowo traciło moc po powrocie do domu z Ciekawości otworzyłem pokrywę filtra powietrza i ku mojemu zdziwieniu okazało się że filtr wygląda jak górnik po całym dniu tyraniu przy weglu. Koszt "wymiany" wszystkich filtrów 2100 złoty na fakturze uwzględniony były wszystkie filtry i odgrzybianie klimatyzacji z której dalej śmierdziało , reasumując omijać z daleka szkoda nerwów i pieniędzy nie polecam i nie szanuje takich mataczy. Kpina nie serwis!
Użytkownik sieci
27 grudnia 2018 18:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 grudnia 2018 16:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 grudnia 2018 22:35
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Miła obsługa (Wersja oryginalna) Приятное обслуживание
Użytkownik sieci
20 listopada 2018 17:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 października 2018 16:43
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2018 20:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lipca 2018 10:16
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 maja 2018 21:43
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2018 10:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 marca 2018 14:30
Salon - samochody nowe
ZERO GWIAZDEK! tragedia ...
... i dramat. Przynajmniej jeśli chodzi o klientów flotowych. Mam wątpliwości czy w ogóle filtry na przeglądach wymieniają. Akcja serwisowa wymiany korka wlewu oleju powinna wg serwisu trwać 3 godziny. Żart i absurd. Nie polecam. jedyne co ok to miła obsługa. Ale podejście nie życiowe.