87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 października 2023 07:11
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 października 2023 02:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 października 2023 08:36
Salon - samochody nowe
Polecam.
Użytkownik sieci
6 października 2023 13:58
Salon - samochody nowe
Szybka, miła i fachowa obsługa działu części.
Użytkownik sieci
3 października 2023 15:57
Salon - samochody nowe
Dzein Dobry, Mamy ...
... bardzo dobre doswiadczenie ...jechalismy z Monachium po standardowej wymianie rozrzadu i niestety pod Berlinem zapalila sie lampka silnika. Servis Forda z Niemiec polecil, zeby dojechac do Poznania i zaraz udac sie do autoryzowanej stacji Forda. No wiec po drodze zjechalismy do Bemo Motors w Luboniu ...bylo niestety kolo 18.30 czy nawet 18.40 - przyjal nas b. mily i kompetentny pracownik (p. Jakub Sowinski) niestety diagnostyki nie mozna juz bylo zrobic bo bylo za pozno - poniewaz samochod jechal dobrze i nie bylo problemow wiec dojechalismy do Poznania i umowilismy sie na drugi dzien. Wlasciwie nie spodziewalismysie duzego problemu ..raczej 'tylko' problemu z elektronika. Niestety po diagnistyce komputerowej okazalo sie, niestety , ze jest blad 'korelacja walu korbowego i walka rozrzadu' - czyli , ze rozrzad byl zle w Nimczech ustawiony. Co za niespodzianka !! Tak czy inaczej ...zostawilismy samochod a my pojechalismy dalej pociagiem na nasza wczesniej zaplanowana wyprawe. Wlasciwie codziennie bylismy informowani o postepie prac i znalezionych usterkach i problemach. Na samym koncu wystapil maly 'poslizg' - na ostatnia czesc trzeba bylo czekac 1 dzien dluzej. Przyjechalismy juz z walizkami do warsztatu ...samochod byl przygotowany , umyty, czesci wymienione zapakowane - wszystko super. Ja sie troche balam czy znowy cos sie nie stanie ale Pan Jakub nie mial zadnych watpliwosc , ze wszystko jest ustawione poprawnie i nie bedzie zadnych problemow. I tak tez bylo !!! Uwazam , ze to bardzo dobry i kompetentny servis i pracownik p. Jakub Sowinski.
Użytkownik sieci
29 września 2023 19:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 września 2023 22:30
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 września 2023 12:00
Salon - samochody nowe
Also very talented ...
... bunch. Smartest dealer around. Come check them out. Bring popcorn.
Użytkownik sieci
25 września 2023 11:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 września 2023 16:20
Salon - samochody nowe
Byłem dopiero raz. ...
... Długo czekałem na przyjęcie, pomimo umówionej godziny. To samo z odbiorem pomimo telefonu , że już jest do odbioru. Nad tym obsługa serwisu jeszcze musi popracować. Polecam warunkowo. Kolejna wizyta, znowu oczekiwanie na umówione spotkanie. Tym razem krócej około 10 minut. Oczekiwanie na przyjęcie to już standard. Po naprawie powypadkowej przyjeżdżałem na poprawki kilka razy. Nie jestem zadowolony. Myjnia to jakaś kpina. Szyby brudne. Elementy chromowane i wyświetlacze wewnątrz umazane. Tylko opiekun z blacharni ratuje sytuację.
Użytkownik sieci
13 września 2023 19:46
Salon - samochody nowe
Dzień dobry. Chciałbym ...
... się zapytać co jest nie tak z organizacją pracy i obowiązków w waszej firmie? Stłuczka miała miejsce 30 maja w Poznaniu o godzinie 20 30. Assistans "działa" 24/7 jednak o 20:30 przez godzinę nikt nie odebrał, co by było, gdyby stłuczka nastąpiła w nocy w Pcimiu Dolnym? Spanie w aucie do rana? Auto Toyota, zostało skierowane na naprawę do serwisu Forda! Było tam sześć tygodni (uszkodzony zderzak, błotnik, maska oraz lampa) sześć tygodni trwała naprawa! W miedzy czasie n razy musiałem odkręcać odebranie mi auta zastępczego, bo przecież "już dawno powinno być zrobione". Po 6 tygodniach Ford oddał auto niespełniające jakikolwiek standardów naprawie auto. Czujniki parkowania musiały i tak zostać programowane przez Toyotę. Zderzak po godzinie wyskoczył z zatrzasków, po tygodniu czujnik parkowania wpadł do zderzaka. Temat został skierowany do Toyoty. Niestety Toyota po wycenie i ocenieniu możliwości poprawki została zablokowana przez Athlon. Athlon wymaga od Forda poprawki. Ford nie chce poprawiać swojego błędu, więc Athlon wymaga pokrycia kosztów przez Forda, Ford nie chce ich pokryć. Toyota .a związane ręce, a ja 4 bite miesiące nie mogę się doczekać naprawy usterki. Hej #Athlon, #BemoMotors , czy prosta naprawa jest dla Was nie do przeskoczenia?! Zdecydowanie odradzam !
Użytkownik sieci
11 września 2023 13:57
Salon - samochody nowe
Troszkę mało pracowników, ...
... czasem trzeba czekać. Ogólnie na plus . Polecam
Użytkownik sieci
8 września 2023 14:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 września 2023 18:07
Salon - samochody nowe
Totalna porażka. Miałam ...
... wypadek 19 lipca. Zdecydowałam, że auto do naprawy przekaże tutaj. Do dnia dzisiejszego nie zajęto się moim samochodem. Dzwonię to ciągle jakaś wymówka. Totalna kpina. Dzisiaj mamy 4 września. Nie polecam decydować się na naprawę w tym serwisie
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2023 16:26
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa /Pan ...
... Klimek/ od momentu zgłoszenia problemu aż do wydania sprawnego auta. Komunikacja z działem serwisu w czasie naprawy wzorowa.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2023 13:03
Salon - samochody nowe
Bardzo sympatyczna i ...
... kompetentna obsługa. Podczas rozmowy można poruszyć każdy szczegół wybieranego modelu i uzyskamy odpowiedź. Kawa dobra i umila dodatkowo czas spędzony w salonie. Jak ktoś ma jeszcze szczęście to usłyszy dźwięk odpalanego Raptora, cudny pomruk ;)
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2023 14:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2023 23:48
Salon - samochody nowe
W porządku.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2023 11:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2023 17:09
Salon - samochody nowe
Ok