90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 lutego 2025 07:56
Salon - samochody nowe
Serwis to słowo ...
... nadwyraz w tym salonie. Transit custom odebrany we wrześniu i roller coster błędów. Źle spasowane drzwi boczne . Serwis rozkłada ręce i mówi że nie da się poprawić,, ten typ tak ma ,, lecz egzemplarze stojące u nich w salonie jak i na placu są spasowane idealnie . Silniczek, pompka spryskiwacza zajechana . Zamiast wymienić Pan Paweł z serwisu snuje teorie że,, chyba coś się nagrzewa i nie leci ,, Lol podstawy fizyki o rozszerzalności cieplnej materiałów leżą i płaczą. Nie wspomnę o odwrotnie wsadzonym czujniku płynu do spryskiwaczy . Maska do poprawek lakierniczych / to akurat zrobili ... aż dziwne Serwis po opini wystawionej chce poprawiać drzwi boczne których przed tem nie dało się poprawić. Ale o aucie zastępczym na czas poprawek zapomnij. Ja nie zarabiam stojac a oni eksperymentują na autach . Autoryglowanie drzwi uslyszalem ze ten model tego nie ma ...mimo opcji w multimediach . Na co Pan Paweł z serwisu mowi ,, a no tak ale to dziala tak zeby od srodka nikt nie otworzyl ,, lol ..ale zlodziej od zewnatrz to juz tak . Nie polecam Zaś Serwis w Bydgoszczy rozwiązał sprawę od ręki i spryskiwaczy i autoryglowania . Zaś blacharnia Toruń podejmie rekawice co do drzwi To miejsce radzę omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
30 grudnia 2024 10:05
Salon - samochody nowe
Serwis to kpina. ...
... Zestaw ignorantów o wątpliwych kompetencjach, rzucających między sobą mięsem przy klientach. Nie potrafią usunąć usterki w nowym aucie a na wadę z którą wydali auto wzruszają ramionami uciekając wzrokiem po suficie. Ceny ustalane w oparciu o fazy księżyca, 50-100% wyższe od cen w serwisach konkurencyjnych i droższych marek. Zalecam przy odbiorze nowego auta na skrupulatne sprawdzenie WSZYSTKIEGO. Bo jak sie okaze że nie masz oleju w silniku po wyjeździe z salonu to powiedzą że wypiłeś.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2024 11:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 grudnia 2024 23:46
Salon - samochody nowe
Odbierałem od dealera ...
... nowe auto zamówione przez leasingodawcę. Kilka dni po odbiorze zaczęły występować problemy z elektryczną pokrywą bagażnika. Ze względu na to, że jestem z innej części kraju, to z problemem udałem się do lokalnego ASO. Zupełnym przypadkiem okazało się, że auto było już naprawiane przed moim odbiorem od dealera. Naprawa była powiązana z problemami z elektryczną pokrywą bagażnika, z którymi właśnie udałem się do pobliskiego ASO. Po kilku próbach ASO we współpracy z Fordem nie potrafią naprawić auta. Możliwe, że w związku z podjętą próbą naprawy w BIG coś zostało namieszne i teraz inne ASO nie może tego naprawić. Sprawa jest ciekawa, bo od prawie pół roku użytkuje niesprawne auto.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2024 09:41
Salon - samochody nowe
Obsługa przedsprzedażowa: Super! ...
... Pan się interesował, nawet otrzymałem komplet opon zimowych gratis, nie ma temu nic do zarzucenia. Obsługa posprzedażowa: Błąd z mojej strony że nie sprawdziłem dokładnie tylnich drzwi pojazdu, uszczelki tylnich drzwi sklejone były taśmą klejącą, na moje pytanie w salonie co możemy z tym zrobić bo jednak chciał bym aby były one zrobione, otrzymałem informację żebym „Poszedł sobie do żabki, kupił super glue i skleił”. Przed zakupem rozmawiałem z Panem który powiedział mi że samochód będzie miał 87 tys km przebiegu, przed samym zakupem, okazało się że samochód ma jednak 107 tys km przebiegu, 20 tys więcej, ale można to przeboleć. Co natomiast jest dla mnie karygodnym zachowaniem to to że przed zakupem pytałem wielokrotnie czy samochód aby nie był użytkowany przez wypożyczalnię samochodową, ponieważ sam w takowej pracowałem i wiem jak takie samochody są użytkowane. Pan SKŁAMAŁ potwierdzając wielokrotnie że samochód służył jako pojazd zastępczy dla klientów ich serwisu, pomimo tego że samochód w rzeczywistości był pojazdem wypożyczalni samochodowej. Gdybym wiedział o tym wcześniej to napewno nie zdecydował bym się na jego zakup. 2 tygodnie po zakupie chciałem zmienić dane na fakturze żeby wciągnąć je pod działalność do czego mam prawo, natomiast od Pana u którego zakupiłem samochód usłyszałem że on nie wie czy to jest wykonalne i ich księgowa raczej nie będzie wiedzieć jak to zrobić. Do dzisiaj jestem bez informacji. Smutne że w naszym kraju dalej funkcjonuje zasada w handlu byleby szybko sprzedać, a później zostawić klienta na lodzie. Z szacunku (którego ja niestety tutaj nie uświadczyłem) nie wymienię w komentarzu których z Państwa pracownikach dotyczy mój komentarz.
Użytkownik sieci
29 lipca 2024 16:56
Salon - samochody nowe
Tragedia!!! Odstawiłem samochód ...
... do serwisu na gwarancji naprawa trwa z dobre trzy tygodnie. Powiedziałem że mam niedługo urlop i wszystko opłacone to mnie olali i powiedzieli że nie dadzą samochodu zastępczego bo to już moja sprawa!!! Szkoda że nie można dać mniej niż jednej gwiazdki
Użytkownik sieci
6 czerwca 2024 19:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 maja 2024 15:13
Salon - samochody nowe
nie polecam, nie ...
... pomogli, a wydałam ponad 5k, potem przy rozpatrywaniu reklamacji usługi naprawy zapłaciłam kolejny tysiąc - za nic! jedyne co zrobili ok to wymiana uszczelek przy drzwiach czuję się jak ostatni leszcz
Użytkownik sieci
20 lutego 2024 10:50
Salon - samochody nowe
Standard i jakość ...
... poniżej wszelkiego poziomu. Handlowiec źle dobrał części a później wielki problem ze zwrotem. Dobre miejsce jak potrzebujecie stracić czas
Użytkownik sieci
31 lipca 2023 12:20
Salon - samochody nowe
Nie Polecam. Dzwonię ...
... podaje vin pan szuka czesci podaje cenę i termin dostawy po czym informuje ze w sumie nie mogę złożyć zamówienia przez telefon bo muszę przyjechać wpłacić zaliczkę ;) za cześć wartości 170zł. Salon Forda po drugiej stronie miasta bez problemu miło obsłużył i załatwił sprawę zamawił cześć bez problemu telefonicznie. Po raz kolejny zawiedliście mnie ale czasem warto podjechać dalej żeby obsługa była na odpowiednim poziomie.
Użytkownik sieci
23 maja 2023 07:36
Salon - samochody nowe
Było drogo wiele ...
... razy bez sukcesu naprawy, naciągacze i bezczelni. Właściciel dwóch nowych Fordów, jeden kupiony "SMALL big?" Autohandel
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2023 18:54
Salon - samochody nowe
Nie potrafili naprawić ...
... prostej usterki w ford mustang 5.0 gen 6. Trzymali auto kilka dni i nie rozwiązali problemu, w rezultacie auto, które mam na gwarancji musiałem zawieźć do normalnego mechanika. NIEUDACZNICY :)
Użytkownik sieci
23 listopada 2022 06:41
Salon - samochody nowe
nie dość, że ...
... drogo to jeszcze nie wyczyścili auta.. nie wlali żadnych płynów mimo że poinformowali mnie że nie mam?! silnik miał liście i nie chciało im się go wyjmować… filtry też z liśćmi… nie polecam i jest to najgorszy serwis forda ever…
Użytkownik sieci
27 czerwca 2022 11:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 maja 2022 11:06
Salon - samochody nowe
Słabo:( dalej słabo 😔
Użytkownik sieci
6 maja 2022 18:52
Salon - samochody nowe
Ukradziono mi 2 ...
... koła z lewej strony auta, auto przewieziono w ramach AC i assitance do BIG Autohandel dzień przed długim weekendem. Pan z tej firmy pomimo bycia ASO forda powiedział, że nie naprawia nam auta (skomplikowana naprawa:założyć 2 koła oraz wyklepać próg z jednej strony), ponieważ uwaga nie maja homologacji ma auta z USA. Hit. Lakierowanie itp na pewno jest inne w takich autach. Ponoć to nie pierwszy raz jak tak robią. NIE POLECAM. Zadzwoniłem do najleszego serwisu jaki znam F.U. Magtomi i jestem pełen nadzieji na pozytywne załatwienie sprawy. Panowie są pomocni, odbierają telefony i zależy im na załatwieniu sprawy. Mam nadzieje, że się nie pomyliłem.
Użytkownik sieci
17 marca 2022 12:03
Salon - samochody nowe
Beznadziejny serwis. Brak ...
... profesjonalizmu.😡😡😡 Zmuszony przez leasing do skorzystania z tego serwisu zawiodłem się. Prosta wydawaloby sie sprawa. Uszkodzona felga w przednim kole po kontakcie z krawężnikiem. 🤔 🧐Bład nr.1 podczas expertyzy pan z serwisu ocenił ze wgniecenie felgi jest małe i można jeździć (sic!) 😵💫 co zapewne spowodowało uszkodzenie łożyska w późniejszym czasie...🤯Oczekiwanie na na nową felgę trwalo ponad 2 tyg!!! Mimo ze sklep mazdy po sąsiedzku!!! 😵💫Bład nr 2 wymiana alufelgi 48h?!? Wstawiony wentyl nie pasujacy do felgi zwykly gumowy -tandeta 🥺Blad nr 3 i 4 i 5... po wymianie kolo tlucze i halasuje przy predkosci powyzej 80km/h, zgłaszana reklamacja dwukrotnie... brak reakcji serwisu i udowadnianie klientowi na siłę , ze jest ok. Bo... cytuje..."mistrz serwisu odbył jazde testowa i nie slyszy nie czuje drgan kierownicy..." Wnioski serwisu: " wszystko ok" nie mamy zastrzeżenia do sposobu naprawy Finał sprawy: Wizyta w serwisie Mazdy diagnoza natychmiastowa, uszkodzone łożysko - wymiana 24h, sprawnie, profesjonalnie tulko że dodatkowe koszty🤑☹️ i czas. DLATEGO NIE POLECAM SERWISU. A NAWET ODRADZAM Ignorancja i brak podstawowej wiedzy technicznej oraz krańcowa nieuczciwość!!!! 🤬🤬🤬
Użytkownik sieci
21 lutego 2022 23:35
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2021 16:11
Salon - samochody nowe
Pojechałem na przegląd ...
... focusa przed zakupem. No gdzie jak nie do autoryzowanego dealera? Mam dokument gdzie potwierdzają, że auto w 100% sprawne. Po roku od zakupu focusa od AUTO BZYK pojechałem na standardowy przeglad olejowy. Jak otrzymałem telefon że skrzynia biegów jest do naprawy to myslalem ze oszaleje. Mechanik pokazał mi cala skrzynie zalana olejem i posklejana silikonem. Panowie z serwisu musza miec niezly uklad ze sprzedawca auto bzyk. Takze nie polecam robic przegladow przedsprzezowych w tym serwisie bo pomimo tego ze powinni dbac o markę to ewidentnie maja uklady i robia z klientow debili. Gdybym odkryl to predzej to sprawa mialaby final w sadzie a tak to moge tylko przestrzec przed oszustami.
Użytkownik sieci
6 stycznia 2021 12:20
Salon - samochody nowe
Witam.Jestem bardzo zawiedziony.Mimo ...
... dwóch wizyt serwis nie potrafił usunąć usterki usterki nie grzejących foteli ma umówiono mnie na trzecią wizytę ale chyba nie pojadę.sewis nie jest gotowy na naprawę nowoczesnych technologii w samochodach.szkoda.zapowiadalo się dobrze a nie wyszło.enigmatyczne tłumaczenie doradcy serwisowego nie przekłada się na efekty.