90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 lutego 2024 10:50
Salon - samochody nowe
Standard i jakość ...
... poniżej wszelkiego poziomu. Handlowiec źle dobrał części a później wielki problem ze zwrotem. Dobre miejsce jak potrzebujecie stracić czas
Użytkownik sieci
31 lipca 2023 12:20
Salon - samochody nowe
Nie Polecam. Dzwonię ...
... podaje vin pan szuka czesci podaje cenę i termin dostawy po czym informuje ze w sumie nie mogę złożyć zamówienia przez telefon bo muszę przyjechać wpłacić zaliczkę ;) za cześć wartości 170zł. Salon Forda po drugiej stronie miasta bez problemu miło obsłużył i załatwił sprawę zamawił cześć bez problemu telefonicznie. Po raz kolejny zawiedliście mnie ale czasem warto podjechać dalej żeby obsługa była na odpowiednim poziomie.
Użytkownik sieci
23 maja 2023 07:36
Salon - samochody nowe
Było drogo wiele ...
... razy bez sukcesu naprawy, naciągacze i bezczelni. Właściciel dwóch nowych Fordów, jeden kupiony "SMALL big?" Autohandel
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2023 18:54
Salon - samochody nowe
Nie potrafili naprawić ...
... prostej usterki w ford mustang 5.0 gen 6. Trzymali auto kilka dni i nie rozwiązali problemu, w rezultacie auto, które mam na gwarancji musiałem zawieźć do normalnego mechanika. NIEUDACZNICY :)
Użytkownik sieci
23 listopada 2022 06:41
Salon - samochody nowe
nie dość, że ...
... drogo to jeszcze nie wyczyścili auta.. nie wlali żadnych płynów mimo że poinformowali mnie że nie mam?! silnik miał liście i nie chciało im się go wyjmować… filtry też z liśćmi… nie polecam i jest to najgorszy serwis forda ever…
Użytkownik sieci
27 czerwca 2022 11:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 maja 2022 11:06
Salon - samochody nowe
Słabo:( dalej słabo 😔
Użytkownik sieci
6 maja 2022 18:52
Salon - samochody nowe
Ukradziono mi 2 ...
... koła z lewej strony auta, auto przewieziono w ramach AC i assitance do BIG Autohandel dzień przed długim weekendem. Pan z tej firmy pomimo bycia ASO forda powiedział, że nie naprawia nam auta (skomplikowana naprawa:założyć 2 koła oraz wyklepać próg z jednej strony), ponieważ uwaga nie maja homologacji ma auta z USA. Hit. Lakierowanie itp na pewno jest inne w takich autach. Ponoć to nie pierwszy raz jak tak robią. NIE POLECAM. Zadzwoniłem do najleszego serwisu jaki znam F.U. Magtomi i jestem pełen nadzieji na pozytywne załatwienie sprawy. Panowie są pomocni, odbierają telefony i zależy im na załatwieniu sprawy. Mam nadzieje, że się nie pomyliłem.
Użytkownik sieci
17 marca 2022 12:03
Salon - samochody nowe
Beznadziejny serwis. Brak ...
... profesjonalizmu.😡😡😡 Zmuszony przez leasing do skorzystania z tego serwisu zawiodłem się. Prosta wydawaloby sie sprawa. Uszkodzona felga w przednim kole po kontakcie z krawężnikiem. 🤔 🧐Bład nr.1 podczas expertyzy pan z serwisu ocenił ze wgniecenie felgi jest małe i można jeździć (sic!) 😵💫 co zapewne spowodowało uszkodzenie łożyska w późniejszym czasie...🤯Oczekiwanie na na nową felgę trwalo ponad 2 tyg!!! Mimo ze sklep mazdy po sąsiedzku!!! 😵💫Bład nr 2 wymiana alufelgi 48h?!? Wstawiony wentyl nie pasujacy do felgi zwykly gumowy -tandeta 🥺Blad nr 3 i 4 i 5... po wymianie kolo tlucze i halasuje przy predkosci powyzej 80km/h, zgłaszana reklamacja dwukrotnie... brak reakcji serwisu i udowadnianie klientowi na siłę , ze jest ok. Bo... cytuje..."mistrz serwisu odbył jazde testowa i nie slyszy nie czuje drgan kierownicy..." Wnioski serwisu: " wszystko ok" nie mamy zastrzeżenia do sposobu naprawy Finał sprawy: Wizyta w serwisie Mazdy diagnoza natychmiastowa, uszkodzone łożysko - wymiana 24h, sprawnie, profesjonalnie tulko że dodatkowe koszty🤑☹️ i czas. DLATEGO NIE POLECAM SERWISU. A NAWET ODRADZAM Ignorancja i brak podstawowej wiedzy technicznej oraz krańcowa nieuczciwość!!!! 🤬🤬🤬
Użytkownik sieci
21 lutego 2022 23:35
Salon - samochody nowe
2.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2021 16:11
Salon - samochody nowe
Pojechałem na przegląd ...
... focusa przed zakupem. No gdzie jak nie do autoryzowanego dealera? Mam dokument gdzie potwierdzają, że auto w 100% sprawne. Po roku od zakupu focusa od AUTO BZYK pojechałem na standardowy przeglad olejowy. Jak otrzymałem telefon że skrzynia biegów jest do naprawy to myslalem ze oszaleje. Mechanik pokazał mi cala skrzynie zalana olejem i posklejana silikonem. Panowie z serwisu musza miec niezly uklad ze sprzedawca auto bzyk. Takze nie polecam robic przegladow przedsprzezowych w tym serwisie bo pomimo tego ze powinni dbac o markę to ewidentnie maja uklady i robia z klientow debili. Gdybym odkryl to predzej to sprawa mialaby final w sadzie a tak to moge tylko przestrzec przed oszustami.
Użytkownik sieci
6 stycznia 2021 12:20
Salon - samochody nowe
Witam.Jestem bardzo zawiedziony.Mimo ...
... dwóch wizyt serwis nie potrafił usunąć usterki usterki nie grzejących foteli ma umówiono mnie na trzecią wizytę ale chyba nie pojadę.sewis nie jest gotowy na naprawę nowoczesnych technologii w samochodach.szkoda.zapowiadalo się dobrze a nie wyszło.enigmatyczne tłumaczenie doradcy serwisowego nie przekłada się na efekty.
Użytkownik sieci
17 października 2020 20:34
Salon - samochody nowe
Proponują zakup usługi, ...
... która niekoniecznie musi być wykonana np wymiana świec przed upływem limitu kilometrów.
Użytkownik sieci
10 października 2020 06:55
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 15:35
Salon - samochody nowe
Ta firma ma ...
... mega bałagan w systemie, mam wykupioną z góry przedłużoną gwarancję do 5 lat i pakiet 5 przeglądów rocznych a za każdym razem obsługa żąda odemnie pieniędzy a na hasło kontraktu serwisowego zawsze mają problemy żeby to znaleźć chociaż auto było kupowane u nich. Obsługa klienta jest bardzo nie kompetentna wciskają ludziom sami dobrze nie wiedząc co, mam na myśli tutaj sytuacje gdzie pan z obsługi mówił że trzeba wlewać do wtryskiwaczy płyn do czyszczenia tylko że w jest taki mały problem ze ecoboost ma wtrysk bezpośredni gdzie jest minimum 200bar ciśnienia, później oczywiście się wycofał z tych bredni, myślę że gdyby zapytać o przemiany adiabatyczne to też obsługa nie wiedziała by co to jest. Co innego akurat sami mechanicy oni akurat wiedzą reprezentują wysoki poziom. Ogólnie nie polecam.
Użytkownik sieci
24 lipca 2020 21:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 czerwca 2020 13:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 czerwca 2020 15:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2020 16:47
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Jestem ...
... ich klientem od wielu lat, raczej cierpliwym, ale po dzisiejszej wizycie postanowiłem zostawić opinię. Obecnie użytkuję 3 z rzędu Mondeo. ASO bardzo obniżyło poziom usług. 2 lata temu odbieram nowiutkie Mondeo Vignale. Dojeżdżam do stacji benzynowej i zauważam na jasnej podsufitce ślady po palcach ubrudzonych pastą-miedzianką. Ślady były przy daszku przeciwsłonecznym kierowcy, przy słupku B od strony pasażera oraz gdzieś miej więcej po środku podsufitki. Wróciłem. Wyprali. Zabrudzenia usunięto jedynie w jakimś stopniu. Zażądałem wymiany podsufitki. Usłyszałem od sprzedawcy, że za mało zarobili na tym aucie, (!!!) bo kupowałem z wyprzedaży rocznika 2017. Plamy jeszcze raz próbowali usunąć, ale tym razem widoczne cienie tłumaczyli „pewnym wyczesaniem” podsufitki. Od tamtej pory serwis odwiedzałem kilka razy - przeglądy okresowe i raz gwarancyjna wymiana czujnika parkowania. Tu mechanik źle przykręcił zderzak. Poprawili, ale po mojej interwencji. Sami w ogóle tego nie zauważyli. Dzisiaj byłem tam ostatni raz. Coroczny przegląd: wymiana oleju, etc. Panowie, na koniec, umyli mi auto w myjce automatycznej, ale wcześniej nie usunęli brudu. I ten pod szczotkami załatwił mi lakier na amen. Katastrofa. Niestety podpisałem protokół odbiorczy przed wyschnięciem samochodu. Na mokrym nie widać było ogromu rys, które ujawniły się dopiero po dłuższej jeździe, gdy auto przeschło. Jeśli będzie korzystać z tego serwisu, to pamiętajcie - patrzcie im na ręce i nic nie podpisujcie przy biurku. Najpierw starannie sprawdźcie całe auto. Ja tam już nie kupię żadnego samochodu,a Naprawy/ przeglądy będę realizował w jakimś innym miejscu. Mam nadzieję, że lepiej trafię. Z samego samochodu jestem bardzo zadowolony i na tę chwilę nie mam zamiaru zmieniać marki.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2020 17:17
Salon - samochody nowe
Witam serdecznie. Chciał ...
... bym podzielić się historią naprawy Mojego Forda w autoryzowanym serwisie, któremu muszę wystawić ocenę negatywną. Na początku października dokonałem zakupu Fiesty St w jednym z Bydgoskich salonów Forda. Bardzo zadowolony z zakupu (ocena wystawiona na pięć). Niestety samym autem nie nacieszyłem się długo. W dwie godziny od wyjechania z salonu zostałem uderzony w tył auta. Wypadki się zdarzają. Na miejsce naprawy wybrałem autoryzowany serwis już w rodzinnym mieście. Umowa podpisana. Termin przewidywany naprawy dwa tygodnie. Nie jest źle. Po dwóch tygodniach otrzymuję informację, że wszystkie części dojechały czekamy tylko na zdarzak. Super. W końcu zderzak to część, która jest potrzebna przy każdej stłuczce więc pewno będzie szybko... trwało to pięć miesięcy. W między czasie informowany byłem, że zderzaka nie ma. Powinienem w tej sprawie kontaktować się z Ford Polska. Infolinia Forda informuje mnie, żeby napisać e-maila,a oni odpowiedzą. Mejla wysłałem pod koniec grudnia, a odpowiedz dopiero po interwencji kolejnej przyszła po 4 miesiącach. Nie ma co się o niej rozpisywać ponieważ nic z niej nie wynikało oprócz tego jak bardzo im przykro. Po ponad pięciu miesiącach czekania. Dochodzi zdarzak i auto "gotowe" do odbioru. Po tak długim czasie oczekiwania poprosiłem o jakąś propozycję rekompensaty. Kierownik obiecał, że ustali z zarządem i da znać. Przyjeżdżam po Auto. Forma rekompensaty po tak długim czasie naprawy to: do wyboru czapka z daszkiem albo koszulka polo albo nakrętki na wentylki...przypomnę , że musiało to być ustalone z zarządem. Wstyd wogóle coś takiego proponować klientowi. Idę oglądać auto. Okazuje się, że po prawie pół rocznej naprawie oddaje się auto z pogryzioną anteną od radia, odchodzącą listwą progową i z felgami przy okazji lakierowania nadwozia, również miejscowo wymalowanymi w kolorze nadwozia. Tragedia. Auto odbieram, ponieważ nie ma samochodu zastępczego i umawiamy się na poprawki jak dojdą części. Ja, na prośbę kierownika zaproponowałem jako formę rekompensaty koła zimowe. Po kolejnych dwóch tygodniach przychodzą części i auto jest poprawiane. Listwa progowa niestety niedolakierowana. Tym razem o rekompensacie rozmawiam z dyrektorem. Okazuje się, że to nie ich wina. Warsztat naprawę zrobił w dwa tygodnie, a że tyle czasu nie było zdarzak to wina Ford Polska. I mam się kontaktować z nimi. Po 10 minutach tłumaczenia jak odpowiada na mejla Ford. Dyrektor zobowiązał się ustalić to samemu i oddzwonić. Oczywiście, jak się można było spodziewać dyrektor nie ma w zwyczaju oddzwaniać do klientów więc odpowiedź znowu musiałem sam wydzwonić. Po tylu rozmowach udało się wyżebrać talon na jeden przegląd. Dlatego piszę opinię. Bo będziecie mieć z tego więcej pożytku niż ja z talonu i czapki z daszkiem. Drogi kierowco oddający samochód do tego warsztatu uzbrój się w mocne nerwy, anielską cierpliwość i pamiętaj o trzech rzeczach: Umowa z przewidywanym terminem naprawy oznacza, że mogą naprawiać auto tak długo, jak chcą. Dobrze sprawdź auto przy odbiorze bo może być sporo do poprawy. No i najważniejsze za wszystko odpowiada nie serwis, tylko Ford Polska, z którym nie będziesz mógł się skontaktować. A po tak długiej naprawie i straconych nerwach wyjedziesz w gratisowej czapce z daszkiem. Reklamujący na dodatek firmę, która potraktował Ciebie jak baranka . Kupiłeś auto, super. Ale jak się coś wydarzy to już najlepiej nie przyjeżdżaj nigdy do nas. Pozdrawiam i życzę wszystkim więcej szczęścia, ale raczej w innym warsztacie. Daniel.