94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2022 21:27
Salon - samochody nowe
Posiadam Forda 2011 ...
... kupionego jeszecze w salonie na wyszogrodziej. Podczas zgłaszania szkody z polisy PZU usłyszałem od Pana że oni nie mają umowy z tym ubezpieczycielem i zapraszają jak już wszystko sam załatwię to wtedy może zaimą się moją sprawą. Gratuluję podejścia
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2021 10:16
Salon - samochody nowe
Kilka dni temu ...
... wstawiłem auto do serwisu ponieważ paliła sie lampka "check". Poinformowałem , że problem pojawił sie w lutym informacja "awaria systemu adblue" Zdiagnozowano odpłatnie i stwierdzono ,że jest to awaria świec żarowych . Nic na temat syst adblue. Wymieniono świece żarowe , sprawdzono i odebrałem auto . Niestety check zapalił sie nim dojechałem do mostu . Zadzwoniłem od razu , nikt nie odbierał . Po godzinie pracownik serwisu oddzwonił i poinformowałem go o problemie . Umówiliśmy się na następny tydzień na ponowna diagnozę co poszło nie tak . Wczoraj zaprowadziłem auto . Zapytałem czy ta ponowna diagnoza będzie płatna. Odpowiedziano , że nie . Okazało sie , że jednak jest to awaria syst adblue( wcześniej nie stwierdzono mimo mojej informacji ) i kazano mi niestety zapłacic za drugą diagnozę ....... Na moje pytanie czemu tego nie stwierdzono podczas poprzedniej naprawy pracownik recepcji najpierw zasugerował , że awaria adblue( dokładnie grzałki ) nastąpiła w czasie po odebraniu auta w ciągu 10 min !!!! Kiedy przypomniałem że zgłaszałem ten problem wcześniej , stwierdził , że komputer podczas diagnozy wykrywa tylko jedną usterke , tą ważniejszą w danym momencie ........... Na pytanie czemu nie stwierdzono tej usterki po naprawie pierwszej ( świec żarowych ) odpowiedział , że sprawdził auto po naprawie jeżdząc nim .Nic nie mówił czy po naprawie podłączono ponownie auto pod komputer w celu diagnozy czy wszystko jest OK . Sprawdził jeżdżąc ...... Reasumując oddałem auto do naprawy , zapłaciłem , stwierdzono że auto jest sprawne , a usterka jak była tak jest."Check" się pali dalej Uważam że sytuacja w której odbieram auto z serwisu, po 10 min. mam problem, wracam i płacę kolejny raz za diagnozę jest co najmniej nieuczciwa.Dodam , że mam do Płocka około 50km .Trzy wizyty w tym jedna dwoma samochodami bo ktoś mnie musiał odebrać po zostawieniu auta i "check" sie pali jak się palił Generalnie, jeśli ktoś ma za dużo czasu i pieniędzy, lubi odwiedzać serwis raz w tygodniu, płacić za kolejne diagnozy i słuchać bajek nawijanych na uszy - Polecam Ford Płock.
Użytkownik sieci
1 marca 2021 19:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 grudnia 2019 12:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka