87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 14:15
Salon - samochody nowe
Dlugi czas oczekiwania ...
... na sprzedawce niby caly salon obslugi a tak Jak by nikogo nie bylo
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 17:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 marca 2024 23:33
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
30 marca 2024 10:56
Salon - samochody nowe
Pan menago miły ...
... i uprzejmy. Obszernie opisuje ofertę, ale po informacji, że jeszcze się zastanowimy, traci na ogładzie.
Użytkownik sieci
29 marca 2024 00:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 marca 2024 18:46
Salon - samochody nowe
Fajna obsługa Konkretny salon Polecam Super
Użytkownik sieci
28 marca 2024 06:27
Salon - samochody nowe
Rewelka ;) Super ...
... obsługa, zawsze doradzą Wszystko od A do Z wytłumaczą Polecam !
Użytkownik sieci
21 marca 2024 21:50
Salon - samochody nowe
Polecam Pana Marcina z serwisu
Użytkownik sieci
21 marca 2024 19:46
Salon - samochody nowe
Stanowczo odradzam!!! Salon/sprzedawca ...
... zataił fakt, że NOWE auto było naprawiane blacharsko. Dowiedziałem się o tym dopiero w innym salonie, który odmówił z tego tytułu naprawy gwarancyjnej. Zdaniem kierownika działu sprzedaży, to kompletnie normalnie, że auto się naprawia (lakieruje) i sprzedaje jako fabrycznie nowe, nie informując o tym przyszłego właściciela. Żadnej rekompensaty i chęci załatwienia sprawy polubownie. Wyjeżdżacie samochodem przez drzwi salonu i kończy się normalne traktowanie.
Użytkownik sieci
14 marca 2024 10:08
Salon - samochody nowe
Top One
Użytkownik sieci
6 marca 2024 15:26
Salon - samochody nowe
Salon jak i ...
... obsługa bardzo przyjazna. Odbieraliśmy tutaj nowe auto, pracownicy, zwłaszcza Pan Jacek, niezwykle mili i kompetentni. Korzystając z okazji została również zorganizowana jazda testowa jednym z topowych modeli, gdzie załoga salonu obdarzyła nas ogromnym zaufaniem i pozwoliła odpowiednio przetestować auto. Dziękujemy za miłą obsługę, na pewno będziemy polecać.
Użytkownik sieci
11 lutego 2024 20:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 15:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 lutego 2024 12:05
Salon - samochody nowe
Super!
Użytkownik sieci
24 stycznia 2024 14:17
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2024 13:44
Salon - samochody nowe
Było 2 jest ...
... 5. Sprawa wyjaśniona. Dobrze że pewne osoby zainteresowała nasza opinia i uwagi. Liczę że ta wpadka to tylko przypadek a kolejne wizyty będą pełne zadowolenia. Dzięki
Użytkownik sieci
22 stycznia 2024 18:55
Salon - samochody nowe
Nie polecam samochodu ...
... ford ranger kupilam od nowosci po przejechaniu 61000 km zablokowany wal korbowy stanowisko forda lekcewazace brak pomocy wspolpracy i profesionalnego podejscia pozostaje rzeczoznawca i droga sadowa odradzam zakup obsluga klienta to osoby ktore odpisuja z centrali regulki ze po gwarancji serwis nie kompletny itd to wszystko nie ma potwierdzenia gdy w samochodzie 3 letnim ma miejsce taka powazna awaria .serwis forda nawet nie rozebral silnika co jest powodem awarii ale nie popuszcze jest europejski i amerykanski przedstawiciel forda bo w polskim zawsze jest wina klienta
Użytkownik sieci
20 stycznia 2024 08:55
Salon - samochody nowe
Spadek z 5* ...
... na 2*. Po raz drugi naprawialiśmy szkodę z OC sprawcy. Szkoda, że nie trafiliśmy na tego samego przedstawiciela co wcześniej - uszkodzone nadkole. Przy robieniu zdjęć okazało się, że koło oberwało dość mocno, bo stało pod kątem. Pan z City Car stwierdził, że on nie widzi związku z kolizją i nie podepnie koła pod kosztorys. Byliśmy nieugięci i bardzo dobrze - poszła belka i wielowahacze. Śruby zapieczone, wahaczy też po nieuszkodzonej stronie nie dało się odkręcić, więc uwaga! mieliśmy za wszystko (prawa i lewa strona) zapłacić z własnej kieszeni. Sytuacja była kuriozalna, bo kilka razy sama musiałam rozmawiać z Wartą, że belka i wahacze poszły w wyniku tej samej kolizji, zresztą który diagnosta podbił by przegląd w takim przypadku? Postawiłam przedstawiciela Warty pod ścianą - skoro CC podjął się naprawy to choćby mieli palnikiem odciąć te śruby to my złotówki tam nie dołożymy. Kilka razy miałam wrażenie, że biorą nas za wariatów, że chcemy naciągnąć ubezpieczalnię i wyremontować sobie zawieszenie, chociaż Pan z CC mówił nawet ironicznie o lakierowaniu całego auta... To on powinien dbać o klienta, a nie jeszcze bardziej go do siebie zrażać. Czuć można było, że City Car i Warta mają podpisaną umowę żeby zrobić przy aucie jak najmniej. Te takie przepychanki między nami a CC doprowadziły do tego, że Pan z CC nie informował nas, że auto nie jest do odbioru i musimy sobie przedłużyć samochód w wypożyczalni. Raz właśnie dzwonili z wypożyczalni wieczorem, że auto trzeba oddać na dzień następny, bo ubezpieczyciel nie poinformował o dalszej naprawie. Podsumowując zapłaciliśmy gotówką za dwa wahacze, których nie dało się odkręcić (nadawały się do wymiany), a w sumie auto stało u nich przeszło 3 tygodnie. Szalę na nasze przelało wysłanie filmiku z momentu uderzenia nas przez busa. W 2019 zrobiliśmy remont silnika diesla - wymiana wtrysków. Po prostu nie ma się do czego doczepić. Silnik po dziś dzień pracuje idealnie. Szczerze mówiąc, dziwię się negatywnym opiniom (już nie jestem tego taka pewna - 2021). Jesteśmy świeżo po wymianie drzwi i cieniowaniu elementów samochodu. Podejście do klienta, życzliwość, profesjonalność jak również kontakt z klientem jest w City Car Gliwice na najwyższym poziomie. Byliśmy pod wrażeniem jak Pan G.Krzysiek- doradca uporał się z ubezpieczycielem. 3 dni i samochód był jak nowy. Świeży i pachnący. Godny polecenia jest również przedstawiciel handlowy A.Horbowy, bo dzięki niemu tam trafiliśmy. Szczerze i gorąco POLECAMY :)
Użytkownik sieci
18 stycznia 2024 13:49
Salon - samochody nowe
Część sprzedażowa bez ...
... najmniejszego zarzutu (pozdrawiam p. Olka i Andrzeja). Serwis blacharsko-lakierniczy miał okazję się również ostatnio wykazać w przypadku, jakby nie patrzeć, dość niszowego auta (Focus RS) i w zasadzie nie miałem uwag, mogę śmiało polecić, termin i jakość naprawy w porządku. Natomiast jakość obsługi w serwisie mechanicznym konsekwentnie leci na pysk. Pacjent - Mustang GT cabrio '19 z polskiego salonu oddany na rutynowy serwis olejowy z prośbą o videocheck, kontrolę zawieszenia magneride które dość nierówno wyszło na SKP, oraz sprawdzenie wadliwie działającego połączenia głośnomówiącego. Videochecku oczywiście się nie doczekałem, odnośnie zawieszenia otrzymałem tylko lakoniczne "uwag nie było", natomiast przez 3 dni nikt nie raczył nawet zajrzeć i potwierdzić usterki systemu głośnomówiącego (pojazd został tak długo, ponieważ serwis nie wiedział, że na przeglądzie okresowym wymienia się filtr powietrza i fajnie byłoby mieć taki na stanie). Koniec końców, dalej jeżdżę jak wsiur z telefonem przy uchu, natomiast fakturkę za serwis oczywiście dostałem z punktualnością Shinkansena - i pora na CSa. Także chętnie wymienią olej (bo filtrów to czasem nie ma), a jak jest coś gorszego do diagnozy, to dopóki im nie zrzucicie z lawety kompletnego notlaufa pod salon, to problem dla nich nie istnieje. Najwyraźniej czas przeprosić się z chorzowskim Autobossem. edit: w 2023 w serwisie bez zmian: - Serwis blacharski bardzo ładnie ogarnął Mustanga po kolizji (najechanie innego pojazdu na tył), naprawa bez uwag, auto oddane super czyste - Oddałem nowego Rangera w wersji Raptor na serwis okresowy z uwagą nt. wibracji i dźwięków dochodzących z okolic tylnego mostu. Jak się domyślacie, nic w tej sprawie nie zostało zrobione, obiecany kontakt nie nastąpił, więc jako że auto jest na gwarancji podstawowej nie mam wyboru i czekam aż padnie do końca - dziękuję pan city car.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2024 22:28
Salon - samochody nowe
Byłem na przeglądzie ...
... samochodu, i chyba jest wszystko dobrze... oby tak dalej!