87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2025 09:53
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... polecić tej firmy. Pomimo szczerej chęci zakupu Forda Mustanga Mach-e, muszę pokierować swe kroki gdzie indziej. Samochód do testów jest...ale go nie ma. Miałem dostać informację zwrotną odnośnie jazdy testowej, ale zostałem brzydko mówiąc "olany". Absolutnie nie wróży to dobrze na przyszłość klientowi, który chciałby tutaj zostawić sporo pieniędzy i związać się np. serwisem.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2025 15:50
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... załatwiania czegokolwiek w tym niby salonie autoryzowanym Forda, bardzo niekompetentni pracownicy, zbywający klienta na każdym kroku. Proces zakupu auta z finansowaniem (leasing) trwał ponad miesiąc mimo, że auto było już w salonie. Auto wydane niesprawne, brak zainteresowania szybkim rozwiązaniem problemu. Brak szacunku dla klienta.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2025 18:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 grudnia 2024 12:22
Salon - samochody nowe
Niestety bywam dosyć ...
... często klientem tego serwisu. Obsługa za każdym razem traktuje klienta jakby pracowała tu za karę, a momentami można poczuć się jak w jakimś wiejskim warsztacie, a nie ASO. Jakość obsługi delikatnie mówiąc odstaje od konkurencji. Przy czym chcę zaznaczyć, że opinia dotyczy tylko serwisu mechanicznego. Kupując samochód za 200 tys liczyłem na lepszą obsługę serwisową i profesjonalne podejście do klienta...
Użytkownik sieci
18 grudnia 2024 10:10
Salon - samochody nowe
No i było ...
... miło ale już nie jest ...Trzeba dodać ze po zdiagnozowaniu w tym serwisie ze wszytsko. OK silnik pad po około 2 tygodniach ...no ale komputer nie pokazywał błędów A klient to wróg nic się nie zna... a jak coś wie za dużo albo sam widzi objawy ... no... Dwa lata temu mogłem powiedzieć na plus... Jednym słowem jeśli czujnik pokazuje złe parametry brak błędów dtc ... czekać na błędy dtc aż wydatek będzie 6tys... Tak krótko mówiąc... Silnik do wymiany. Dziękuję Serwisowi za wspaniałą diagnozę Współczuję ludzie którzy korzystają z usług aktualnie.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 12:22
Salon - samochody nowe
Nie polecam, szczególnie ...
... działu części zamiennych. Kupiłem tutaj samochód i skontaktowałem się, aby zamówić części. Podczas rozmowy telefonicznej ustaliłem zamówienie oraz adres e-mail, na który miałem otrzymać szczegóły zamówienia. Dodatkowo, wysłałem SMS na numer telefonu komórkowego, z którego rozmawiałem. Niestety, po tygodniu nie otrzymałem żadnej odpowiedzi - całkowita cisza. Co więcej, osoba, która odebrała telefon służbowy, nawet się nie przedstawiła. Kompletny brak komunikacji i organizacji. Nie polecam korzystania z ich usług.
Użytkownik sieci
23 października 2024 14:32
Salon - samochody nowe
Raczej po opiniach ...
... jak i po doświadczeniu... stanowczo odradzam trzeba szukać innych warsztatów może coś będzie...
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2024 11:06
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam wizyty ...
... w ASO. Lekceważące podejście do klienta, brak empatii. Komunikacja wewnętrzna w tym salonie leży, każdemu pracownikowi musiałam od początku opowiadać z jakim problemem związanym z samochodem się zmagam. Finalnie nikt mi nie pomógł ani nie skierował dalej.
Użytkownik sieci
25 lipca 2024 09:35
Salon - samochody nowe
Na jedną wymianę ...
... koła które miało być gotowe czeka 45 minut gdzie normalnie same bez sprzętu zajmuje ci to 5 minut. Hala gdzie zostało to robione to dramat tam jeden spawa auto postawione nie daleko niego.!!! Czekasz jak ten debil bo chodzą koło tego auta i nikt się nim nie zajmuje.jeden kontowa istry lecą na całą hale zwrasz uwagę a oni że mają tylko tyle miejsca. Brak automatycznej poduszki do podnoszenia wszystko ręcznie robią porażka 21wiek. Wy odbieracie ja nieco inaczej? A pytał się ktoś jakie wartości mam zadane w kołach niestety nie i zaraz po wyjechanie z państwa warsztatu musiałem uzupełnić powietrze powiedziano mi że jest 2.5 a okazało się pod domem że bylo2.3 a moje wartości były 2.7. Wysyłam zdjęcia na dowód jak stoi auto od klienta a wy w tym czasie spawacie i szlifujecie busa gdzie iskry latają a to bardzo łatwo zachodzi w integerecje z lakierem lub mogliście uszkodzić folie ale to przecież ja jestem niedorzeczne.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 14:15
Salon - samochody nowe
Dlugi czas oczekiwania ...
... na sprzedawce niby caly salon obslugi a tak Jak by nikogo nie bylo
Użytkownik sieci
21 marca 2024 19:46
Salon - samochody nowe
Stanowczo odradzam!!! Salon/sprzedawca ...
... zataił fakt, że NOWE auto było naprawiane blacharsko. Dowiedziałem się o tym dopiero w innym salonie, który odmówił z tego tytułu naprawy gwarancyjnej. Zdaniem kierownika działu sprzedaży, to kompletnie normalnie, że auto się naprawia (lakieruje) i sprzedaje jako fabrycznie nowe, nie informując o tym przyszłego właściciela. Żadnej rekompensaty i chęci załatwienia sprawy polubownie. Wyjeżdżacie samochodem przez drzwi salonu i kończy się normalne traktowanie.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2024 18:55
Salon - samochody nowe
Nie polecam samochodu ...
... ford ranger kupilam od nowosci po przejechaniu 61000 km zablokowany wal korbowy stanowisko forda lekcewazace brak pomocy wspolpracy i profesionalnego podejscia pozostaje rzeczoznawca i droga sadowa odradzam zakup obsluga klienta to osoby ktore odpisuja z centrali regulki ze po gwarancji serwis nie kompletny itd to wszystko nie ma potwierdzenia gdy w samochodzie 3 letnim ma miejsce taka powazna awaria .serwis forda nawet nie rozebral silnika co jest powodem awarii ale nie popuszcze jest europejski i amerykanski przedstawiciel forda bo w polskim zawsze jest wina klienta
Użytkownik sieci
20 stycznia 2024 08:55
Salon - samochody nowe
Spadek z 5* ...
... na 2*. Po raz drugi naprawialiśmy szkodę z OC sprawcy. Szkoda, że nie trafiliśmy na tego samego przedstawiciela co wcześniej - uszkodzone nadkole. Przy robieniu zdjęć okazało się, że koło oberwało dość mocno, bo stało pod kątem. Pan z City Car stwierdził, że on nie widzi związku z kolizją i nie podepnie koła pod kosztorys. Byliśmy nieugięci i bardzo dobrze - poszła belka i wielowahacze. Śruby zapieczone, wahaczy też po nieuszkodzonej stronie nie dało się odkręcić, więc uwaga! mieliśmy za wszystko (prawa i lewa strona) zapłacić z własnej kieszeni. Sytuacja była kuriozalna, bo kilka razy sama musiałam rozmawiać z Wartą, że belka i wahacze poszły w wyniku tej samej kolizji, zresztą który diagnosta podbił by przegląd w takim przypadku? Postawiłam przedstawiciela Warty pod ścianą - skoro CC podjął się naprawy to choćby mieli palnikiem odciąć te śruby to my złotówki tam nie dołożymy. Kilka razy miałam wrażenie, że biorą nas za wariatów, że chcemy naciągnąć ubezpieczalnię i wyremontować sobie zawieszenie, chociaż Pan z CC mówił nawet ironicznie o lakierowaniu całego auta... To on powinien dbać o klienta, a nie jeszcze bardziej go do siebie zrażać. Czuć można było, że City Car i Warta mają podpisaną umowę żeby zrobić przy aucie jak najmniej. Te takie przepychanki między nami a CC doprowadziły do tego, że Pan z CC nie informował nas, że auto nie jest do odbioru i musimy sobie przedłużyć samochód w wypożyczalni. Raz właśnie dzwonili z wypożyczalni wieczorem, że auto trzeba oddać na dzień następny, bo ubezpieczyciel nie poinformował o dalszej naprawie. Podsumowując zapłaciliśmy gotówką za dwa wahacze, których nie dało się odkręcić (nadawały się do wymiany), a w sumie auto stało u nich przeszło 3 tygodnie. Szalę na nasze przelało wysłanie filmiku z momentu uderzenia nas przez busa. W 2019 zrobiliśmy remont silnika diesla - wymiana wtrysków. Po prostu nie ma się do czego doczepić. Silnik po dziś dzień pracuje idealnie. Szczerze mówiąc, dziwię się negatywnym opiniom (już nie jestem tego taka pewna - 2021). Jesteśmy świeżo po wymianie drzwi i cieniowaniu elementów samochodu. Podejście do klienta, życzliwość, profesjonalność jak również kontakt z klientem jest w City Car Gliwice na najwyższym poziomie. Byliśmy pod wrażeniem jak Pan G.Krzysiek- doradca uporał się z ubezpieczycielem. 3 dni i samochód był jak nowy. Świeży i pachnący. Godny polecenia jest również przedstawiciel handlowy A.Horbowy, bo dzięki niemu tam trafiliśmy. Szczerze i gorąco POLECAMY :)
Użytkownik sieci
18 stycznia 2024 13:49
Salon - samochody nowe
Część sprzedażowa bez ...
... najmniejszego zarzutu (pozdrawiam p. Olka i Andrzeja). Serwis blacharsko-lakierniczy miał okazję się również ostatnio wykazać w przypadku, jakby nie patrzeć, dość niszowego auta (Focus RS) i w zasadzie nie miałem uwag, mogę śmiało polecić, termin i jakość naprawy w porządku. Natomiast jakość obsługi w serwisie mechanicznym konsekwentnie leci na pysk. Pacjent - Mustang GT cabrio '19 z polskiego salonu oddany na rutynowy serwis olejowy z prośbą o videocheck, kontrolę zawieszenia magneride które dość nierówno wyszło na SKP, oraz sprawdzenie wadliwie działającego połączenia głośnomówiącego. Videochecku oczywiście się nie doczekałem, odnośnie zawieszenia otrzymałem tylko lakoniczne "uwag nie było", natomiast przez 3 dni nikt nie raczył nawet zajrzeć i potwierdzić usterki systemu głośnomówiącego (pojazd został tak długo, ponieważ serwis nie wiedział, że na przeglądzie okresowym wymienia się filtr powietrza i fajnie byłoby mieć taki na stanie). Koniec końców, dalej jeżdżę jak wsiur z telefonem przy uchu, natomiast fakturkę za serwis oczywiście dostałem z punktualnością Shinkansena - i pora na CSa. Także chętnie wymienią olej (bo filtrów to czasem nie ma), a jak jest coś gorszego do diagnozy, to dopóki im nie zrzucicie z lawety kompletnego notlaufa pod salon, to problem dla nich nie istnieje. Najwyraźniej czas przeprosić się z chorzowskim Autobossem. edit: w 2023 w serwisie bez zmian: - Serwis blacharski bardzo ładnie ogarnął Mustanga po kolizji (najechanie innego pojazdu na tył), naprawa bez uwag, auto oddane super czyste - Oddałem nowego Rangera w wersji Raptor na serwis okresowy z uwagą nt. wibracji i dźwięków dochodzących z okolic tylnego mostu. Jak się domyślacie, nic w tej sprawie nie zostało zrobione, obiecany kontakt nie nastąpił, więc jako że auto jest na gwarancji podstawowej nie mam wyboru i czekam aż padnie do końca - dziękuję pan city car.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2023 18:52
Salon - samochody nowe
Człowiek chce kupić ...
... auto a podejście jak do jakiegoś śmiecia nikomu nie polecam
Użytkownik sieci
24 października 2023 09:36
Salon - samochody nowe
Tragedia. Pracownicy ZERO ...
... kompetencji. Po miesiącu od nowego przeglądu wielki fachowiec stwierdza, że amortyzatory przednie do wymiany. Po wymianie, auto przyjeżdża na przegląd (minęło kilka dni) i nagle nie podbiją bo w ciągu tych kilku dni amortyzatory tylne się zużyły... ciekawe gdzie skoro auto stało u mechanika ?!?! Kręcą z papierami, nikt nic nie wie. Tragedia i jeszcze raz Tragedia Unikajcie tego pseudo salonu, a już na pewno serwisu..
Użytkownik sieci
23 października 2023 18:37
Salon - samochody nowe
Jeden wielki bajzel...
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2023 10:56
Salon - samochody nowe
Z przykrością muszę ...
... wystawić negatywną ocenę, gdyż mimo wcześniejszego telefonicznego umówienia się z salonem w celu obejrzenia samochodu, po przyjeździe okazało się, że auto jest już zarezerwowane. Przejechaliśmy ponad 500 km na marne:(
Użytkownik sieci
29 czerwca 2023 19:35
Salon - samochody nowe
Gdyby nie to ...
... że za naprawę płacił ktoś inny, to była by 1 gwiazdka. Lubię Forda, ale właśnie takie "ASO" skutecznie zniechęcają człowieka do marki. Ford który ma 10 lat to również Ford, a sposób komunikacji z klientem, opieszałość, tanie cwaniakowanie sugeruje że to już jednak nie Ford ;). No nic. ASO Skoda vs ASO Ford KO. Lellek rządzi.
Użytkownik sieci
27 marca 2023 12:06
Salon - samochody nowe
Od trzech dni ...
... nie idzie się tam dodzwonić,więc nie skorzystam z usług tego salonu ☹️