87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 marca 2022 08:54
Salon - samochody nowe
W zeszłym roku ...
... wymiana oleju (Castrol 4l) i filtru 330 zł, w tym roku zaśpiewali 799zł za samą wymianę oleju bez filtru! Później zaproponowali cenę 499 zł olej motocraft. Tym Państwu już dziękuję. Samodzielna wymiana oleju to koszt ok. 200 zł.
Użytkownik sieci
3 marca 2022 20:35
Salon - samochody nowe
Nie wiem jak ...
... działa ta firma,ale dnia wczorajszego czyli 02.03.22 zostaliśmy wraz z mężem potraktowani klaksonami przez pana kierującego autem firmowym "City Car Gliwice" ,który tak bardzo się śpieszył i poganiał nas,że nie zauważył ,że auta przepuszczane przez nas z prawej strony miały pierwszeństwo...po pana reakcji zastanawialiśmy się jak zdał pan swoje prawo jazdy...nie pozdrawiamy z miejscowości Racibórz.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2021 09:13
Salon - samochody nowe
zero kontaktu ze ...
... strony kierownika, przy sprzedaży bardzo mili, wszystko sprawnie. Okazało się przy odbiorze, że jest uszkodzona listwa, ustaliliśmy, że naprawa odbędzie się w moim mieście, mieli umówić termin. Zero zainteresowania, trzeba dzwonić i się prosić żeby sprawa została ruszona, niby zaczęli działać. Dzisiaj mijają 2 tygodnie od udanej próby kontaktu. ( ponad miesiąc od odbioru auta i stwierdzonej usterki).Od tej pory zero informacji i kierownik nie odbiera telefonu. Pomijam fakt, że chciałam dokupić dodatkową gwarancję, także nie mogę się doprosić faktury, chyba już nie chcą zarobić. Auto ok, ale salonu nie polecam. Od komentarza kontakt był, sprawa załatwiona, dodaję gwiazdkę.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2021 23:50
Salon - samochody nowe
Niestety blacharnia lakiernia ...
... znowu zawodi. Kolejny raz auto jedzie na reklamację. Źle dobrany lakier oraz uszkodzenia których nie było. Przed przekazaniem samochodu proponuję zrobie zdjęć w jakim stanie oddają państwo auto. Tylko dzięki temu reklamację musieli uznać. Serwis jak zawsze próbuje wcisnąć jak najwięcej niepotrzebnych napraw. Nic się nie zmieniło odkąd obsługa ma % od usługi
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2021 07:45
Salon - samochody nowe
Historii towarzyszących temu ...
... miejscu wystarczy mi na nie jedno spotkanie towarzyskie… jednym słowem tragedia…
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2021 15:44
Salon - samochody nowe
Słaba diagnoza dochodów używanych do sprzedaży
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2021 10:54
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... miejsca. Wszystko jest w jak najlepszym porządku do momentu reklamacji i do tego momentu byłem bardzo zadowolony i poważnie traktowany. Później zaczyna się byc traktowanym jak intruz i krętacz, który próbuje coś ugrac. Nie ma znaczenia, co powie klient, bo z góry jest to traktowane jak kłamstwo, a najważniejsze zadanie serwisu to znaleźć uszkodzenie mechaniczne, które zawsze znajdą, aby nie brać odpowiedzialności. Ewentualnie obciążą odpowiedzialnością klienta. Byłem na reklamacji 3 razy. Za 3 razem nikt nawet do mnie nie oddzwonił. Dodam, że sa to drobnostki, które nie wymagają ogromnych pieniędzy i czasu, a moim zdaniem są efektem niedbalosci warsztatu.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2021 17:11
Salon - samochody nowe
Proszę uważać na ...
... ten salon samochodowy. Wydają auta niezgodne z zamówieniem i w momencie reklamacji uznają "że nie ma tematu" bo ważna jest faktura i wydawane auto, a nie umowa z konfiguracją. Temat poruszany od kilku miesięcy. Brak reakcji salonu.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2021 20:32
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 czerwca 2021 03:33
Salon - samochody nowe
Masz usterkę auta ...
... udaj się fo innego serwisu rok nie potrafili usunąć usterki bo komputer nie pokazał co zepsuło. Naszczescie w Auto Boss zatrudnia prawdziwych mechaników i naprawili podczas JEDNEJ wizyty bez ironicznych uśmiechów.
Użytkownik sieci
30 maja 2021 14:47
Salon - samochody nowe
Czekając na odbiór ...
... firmowego dostawczaka ( transit ) postanowiłem rozejrzeć się za nowym samochodem, który planuje kupić w najbliższym czasie, ubrany nie byłem zbyt elegancko, gdyż byłem w pracy ( dostawca ). Wybór wcześniej padł na fieste lub focusa... Chodząc po salonie dosłownie 10min i oglądając oba modele, nikt, dosłownie nikt nie podszedł zapytać czy można w czymś pomóc. Bedąc w tym samym salonie kilkukrotnie w ubiorze już "prywatnym" nagle znajduje się osoba, która podchodzi i pyta... Ogólnie poczułem się źle taką obsługą i wybór padł na inną markę. Niestety samochody firmowe to nadal fordy co wiąże się z tym, że raz na jakiś czas będe musiał się pojawić w gliwicach... NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
10 maja 2021 12:11
Salon - samochody nowe
10-02.2021 Niestety muszę ...
... zweryfikować moje pozytywną opinię do serwisu. Musiałem wykonać przegląd po 60 tys. km i bardzo się zdziwiłem , że najbliższy wolny termin był za 2 tyg. Dla przedstawiciela który robi autem 5 tys miesięcznie to nie do przyjecia. A wytłumaczeniem Pani z recepcji była "akcja opony" W Auto-Boss przegląd umówiłem za 3 dni. Dla stałego klienta który od wielu lat jeździ tylko do Was to trochę słabe. Jeżdżę autem flotowym od 10 lat mamy Fordy. Wcześniej serwisowałem w dużym salonie w Katowicach. Obsługa klienta była fatalna, do tego niesłowność, opóźnienia brak informacji (pracownik który mnie obsługiwał poszedł do domu). W City Car jest wręcz przeciwnie. Auto zawsze gotowe na umówioną godzinę ,a nawet jeżeli coś się opóźnia to zawsze dostaję informację ile to potrwa. Serwis na najwyższym poziomie , nigdy nie miałem zastrzeżeń , a bywam dosyć często. Miesięcznie przejeżdżam ok 5 tys. kilometrów.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2021 21:08
Salon - samochody nowe
Oceniam tylko zakup ...
... auta. Drobne niedomówienia, przemilczenie pewnych spraw to ich specjalność. Wynegocjowanie wykładziny do bagażnika okazało się niemożliwe. Dla załagodzenia sprawy zaproponowano mi zakup wykładziny za pół ceny. Nie skorzystałem, wydało mi się to po prostu śmieszne.
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2021 10:39
Salon - samochody nowe
zero kontaktu ze ...
... strony kierownika, przy sprzedaży bardzo mili, wszystko sprawnie. Okazało się przy odbiorze, że jest uszkodzona listwa, ustaliliśmy, że naprawa odbędzie się w moim mieście, mieli umówić termin. Zero zainteresowania, trzeba dzwonić i się prosić żeby sprawa została ruszona, niby zaczęli działać. Dzisiaj mijają 2 tygodnie od udanej próby kontaktu. ( ponad miesiąc od odbioru auta i stwierdzonej usterki).Od tej pory zero informacji i kierownik nie odbiera telefonu. Pomijam fakt, że chciałam dokupić dodatkową gwarancję, także nie mogę się doprosić faktury, chyba już nie chcą zarobić. Auto ok, ale salonu nie polecam.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2021 16:23
Salon - samochody nowe
Daję jedną gwiazdkę ...
... bo niżej się nie da. Omijać szerokim łukiem ten salon sprzedaży. Totalny brak profesjonalizmu ze strony sprzedających. Pan T.... Z..... chyba przychodzi za karę do pracy. Jego arogancja oraz sposób przekazu jest na zerowym poziomie. Zdjęcia samochodu inne niż w realu. Pan kierownik nie wie co robią jego pracownicy, całkowita "wolna amerykanka". Całkowity brak komunikacji. Panowie tydzień czasu wymieniają baterię do czujnika lakieru i nadal nie wymieniona. Salon sprzedaży chyba tylko z nazwy, gdyż w dawnych czasach giełda samochodowa była na wyższym poziomie. Jeszcze raz odradzam, aby nie denerwować się przy kupnie samochodu.
Użytkownik sieci
2 marca 2021 07:19
Salon - samochody nowe
Bardzo wygórowane ceny diagnostyka 260 pl
Użytkownik sieci
11 lutego 2021 17:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 lutego 2021 16:29
Salon - samochody nowe
skontaktował się z ...
... serwisem. straszna postawa. ceny są nazywane jak chcesz
Użytkownik sieci
5 lutego 2021 13:02
Salon - samochody nowe
Brak odpowiedniego przygotowania ...
... smochodu i niskie zaangażowanie w caly proces.
Użytkownik sieci
3 lutego 2021 04:26
Salon - samochody nowe
Ford ranger w ...
... ciągu jednego miesiąca 2raz w serwisie usterki nie usunięto kontakt z serwisem fatalny samochód oddany zero informacji na temat naprawy trochę dziwne podejście do klienta brak reakcji właściciela servisu