87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2019 11:41
Salon - samochody nowe
odebrałem w piątek ...
... auto ford transit na gwarancji blokowały się hamulce awaria została usunięta jednak samochód otrzymałem brudny z informacją o braku płynów w spryskiwaczach wiem że to jest szczegół jednak jak na autoryzowany serwis powinni zadbać bardziej na swoją markę .Osobiście wolę firmę FORD AUTO-BOSS w Chorzowie. Polecam
Użytkownik sieci
27 grudnia 2018 11:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 listopada 2018 07:23
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisanta pozostawia ...
... wiele do życzenia,mając własny olej i filtry nie zostałem przyjęty na serwis.Jeżeli tak traktują każdego to gratulacje, tłumaczenie typu że były niesmaki z klientami z własnymi częściami to nie jest wytłumaczenie.Pan z serwisu nawet nie raczył zobaczyć jakie części posiadam. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEGO MIEJSCA.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2018 19:35
Salon - samochody nowe
Odradzam! Chyba najgorszy ...
... salon FORD'a na Śląsku! Cieszę się że sprzedałem już swojego Forda i nie będę miał już z nimi kontaktów!
Użytkownik sieci
24 czerwca 2018 09:15
Salon - samochody nowe
Bardzo mały parking, ...
... duże trudności ze znalezieniem miejsca. Obsługa miła, jednak nie wszystkie informacje pokrywają się z rzeczywistością. Dotarłem tam z autem na lawecie - czas wjazdu auta na serwis to normalnie tragedia, natomiast sama diagnostyka i naprawa dość sprawnie. Łącznie od postawienia do odbioru to równo dwa tygodnie! Jeżeli komuś nie zależy na czasie to może korzystać...
Użytkownik sieci
29 maja 2018 16:48
Salon - samochody nowe
Ocena serwisu Wymieniana ...
... pompa paliwa Po tygodniu ponownie poprawka Za każdą usługę wystawiana faktura Serwis w ogóle nie poczuł się do odpowiedzialności za poprawkę Zanim dojechałam do domu to z dopiero co zatankowanego baku wypłynęła jego zawartość Okazało się że przewód z paliwem pod maską nie był dopięty Obsługujący nasze zgłoszenie Pan Przemysław przestał odbierać od nas telefony i oczywiście nigdy nie oddzwonił
Użytkownik sieci
8 maja 2018 22:30
Salon - samochody nowe
Początek współpracy bardzo ...
... ciekawy ale realizacja zakupu samochodu duzo poniżej oczekiwań... auto zakupione na odległość z dostawą do firmy na lawecie. Ponieważ zakup był jeszcze zima a samochód na oponach letnich, wiec zakupiony został dodatkowy komplet opon zimowych. Wszystko byłoby ładnie, opony wymienione ale dwie opony letnie z samochodu, który miał przebieg 13km przyjechały jak używane dłużej niż wskazywał licznik. Zgłoszona uwaga do salonu w momencie odbioru ale sprawa zbagatelizowania( bo moze tak tylko wyglądać). DOT ten sam, wiec nie ma mowy o pomyłce. Sprawa odżyła w momencie wymiany opon zimowych na letnie, ponieważ wulkanizator stwierdził, ze dwie opony ewidetnie byłby użytkowane duzo dłużej. Zgłoszone do Citicar ale próbowali „ spławić” tym, ze na opony nie dają gwarancji tylko trzeba sie zgłosić do producenta opon!! Totalna głupota!! Zwyczajnie cos zakręcili i nie wiedzieli jak to odkręcić i bajki strali sie wciskać. Dodatkowo pod gumowymi dywanikami zostały ślady błota z butów kogoś kto jeździł samochodem przed dostawa! Sprawa zgłoszona, uprali wykładzinę podczas mojej wizyty w Gliwicach ale plamy wyszły ponownie następnego dnia jak wszystko wyschło. Zaprosili na ponowna wizyte ale jak ktoś nie ma co robić tylko jeździć po 300km na pranie to mógłby tak zrobic ale ja wolałem juz sam to wyprać. Jak widać nie dbają o samochody nowe tylko ukrywają niedociągnięcia:/ Wszystkie moje wątpliwości z dowodami w postaci zostały zgłoszone do oddziału Forda w Warszawie bo takie numery dealerowi takiej marki nie przystoją. Mozna cos przeoczyć albo zwyczajnie nie dopilnować ale jak juz tak chce sie z klienta robić wariata to jest zwyczajne oszustwo!! Ogólnie odradzam tego dealera marki FORD i mam nadzieje, ze centrala zwróci na to uwagę bo ewidetnie psują im opinie.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2018 13:38
Salon - samochody nowe
Lubią naciągać na ...
... niepotrzebne naprawy. A likwidacja szkód to już w ogóle porażka, nie kontaktują się z klientem, kłamią że nie dostali jakichś dokumentów, żeby przeciągnąć terminy. Jak już doczekałem się terminu to się okazało że rezerwacje samochodu zastępczego wpisali na inny dzień niż termin naprawy i samochodu nie dostałem. A jeżeli chodzi o jakość lakierni, to lepiej oddać auto dziecku do pomalowania plakatówkami, a i tak efekt będzie lepszy.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2018 20:45
Salon - samochody nowe
Totalny brak kompetencji ...
... ludzi pracujących za biurkiem w serwisie...
Użytkownik sieci
20 listopada 2017 15:33
Salon - samochody nowe
Wymiana opon umówiona ...
... z trzy tygodniowym wyprzedzeniem na dziś na 14:00, teraz jest 15:30... I końca nie widać... Dramat! Nigdy więcej.
Użytkownik sieci
11 października 2017 18:05
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej ! ...
... Hałas w salonie, odbierany samochód był brudny, a moja żona zniesmaczona, do tego jeden z pracowników podnosil głos na drugiego. Auto spóźnione 4 miesiace.
Użytkownik sieci
18 lipca 2017 10:31
Salon - samochody nowe
Ogólnie salonu nie ...
... polecam. Drugie doświadczenie z salonem i niestety ponownie negatywnie. Najpierw wraz z autem taty przekładany termin odbioru a potem ciągłe wymiany czujników cofania, teraz jako kupujący totalne olewactwo ze strony salonu. Całe szczęście są inne salony w których obsługa jest na dużo wyższym poziomie.
Użytkownik sieci
24 maja 2017 21:42
Salon - samochody nowe
Uwaga! Umowa zakupu ...
... działa tylko w jedną stronę! Uzgodniony i wpisany w umowę termin odbiory nowego auta został przeciągnięty o DWA MIESIĄCE. Mało tego bez jakiegokolwiek słowa "przepraszam". Samochód dostawczy transit castom znacznie różnił się od zamawianego. Zabudowa chłodnicza nie działała w dniu wydania samochodu. Przy odbiorze spędziłem 5 godzin, bo nie mogli usunąć usterki. Do tej pory nikt nie poczuwa się aby usunąć usterki. Zabudowa chłodnicza po miesiącu użytkowania (przewożąc niewielkie ilości) zaczyna się łuszczyć a podłoga rozklejać. ŻENADA I NABIJANIE W BUTELKĘ. Wypinają sie na klienta leasingowego bo wiedzą, że w dniu odbioru samochodu pieniądze za auto mają juz na koncie.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2016 21:18
Salon - samochody nowe
nie polecam nikomu ...
... tego salonu, zamowilem Grand Tourneo Connec z pakietem ( tempomat, podgrzewana szyba, czujniki parkowania) odebralem auto bez tego pakietu..., sprzedawca przestal odbierac telefony, odzwonil dopiero jak dostal pismo od prawnika..., chcial ukryc sprawe przed kierownikiem salonu. Po rozmowach ze laskawie doposaza auto bylem na wizycie celem sprawdzenia jaki rodzaj szyby potrzebny, mieli oddzwonic ustalic termin wymiany, po 3 tygodniach sam musialem zadzwonic dopytac, bo p. Dariusz P. nie potrafil zadzwonic. Polecam obchodzic ten salon z daleka, gdyz o podejsciu do klienta nie maja pojecia
Użytkownik sieci
11 czerwca 2012 19:17
Salon - samochody nowe
Jestem zbulwersowany, byłem ...
... zainteresowany, kupnem używanego samochodu w tym salonie, ale traktowanie klienta uważam za poniżające i wręcz aroganckie, byłem tam dnia 11-06-2012, o godzinie 11,,48 pani w informacji dzwoniła po pana który miał wejść zemną na plac stojących samochodów. czekałem 34 minuty, i nikt nie podszedł. Uważam ze ktoś z zarządu powinien się przyjrzeć bliżej pracy tego pana, widzę że to nie jedyny krytyczny wpis , na temat tego pracownika, mam tylko nadzieję ze nigdy tam nie wrócę.Takie salony powinny przestać istnieć, nie rozumiejące starszych osób!!!!