85%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2018 16:44
Salon - samochody nowe
przetrzymuja auto juz ...
... przeszlo 3 tydzien , nie potrafia zdiagnozowac auta ... po czasie i braku wytłumaczen z ich strony nie odbieraja telefonu... , tłumaczą sie tylko ze oddzownia jak bedzie wiadomo - lecz nie oddzwaniaja. kazdy tam co innego gada, a co do czego nikt za nic nie jest odpowiedzialny i nikogo nic nie interesuje. Od 3 tygodni nie mam auta które jest podstawą mojej pracy , ale ich to wcale nie interesuje. Auto bylo w przeciagu tych 21 diagnozowane 2 razy , ale o próbie podjecia naprawy na razie z ich strony cisza. Dodam, ze inne moje auto zostalo przez nich zepsute które równiez bylo na gwarancji lecz o naprawie z nich strony juz nie bylo mowy musialem ponieść koszty i naprawic je u innego mechanika.
Użytkownik sieci
31 lipca 2018 18:45
Salon - samochody nowe
Niestety kolejny raz ...
... serwis w tej firmie to porażka. Samochód zjechał z hali serwisowej i prawie godzinę stał na zewnątrz, a ja czekałem wewnątrz na odbiór. Nikt nie raczył przyjść i powiedzieć, że auto jest gotowe (a raczej nie gotowe, ale wg nich gotowe). Dopiero jak poprosiłem pracownika o zorientowanie się co z moim autem okazało się, że mogę już odebrać. Auto wręczono mi oklejone folią na fotelu, kierownicy i gałce skrzyni biegów. Musiałem sam sobie to zdjąć i gdzieś wyrzucić, a że kosza na zewnątrz nigdzie nie było to zaniosłem panu z serwisu i poprosiłem, aby wyrzucił. Jeszcze przy przyprowadzeniu auta pani pytała, czy ma zostać umyte bo to jest darmowe. Poprosiłem o mycie, dostałem nie dość, że nie umyte to jeszcze na boku jakiś smar rozmazany. Niestety rzekomo kierownika w pracy już nie było, bo było przed godz. 18. Amatorszczyzna. I to już kolejny raz. Zastanawiam się, czy nie skontaktować się z centralą Forda, bo skarg na tą firmę dużo, a poprawy u nich żadnej. Zniechęcają tylko to marki.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2018 07:27
Salon - samochody nowe
Aż strach tam ...
... jechać. Wjazd do salonu to zgroza jak na budowę (można uszkodzić podwozie). Sklep z częściami i wyposażeniem to nędza zaopatrzeniowa.
Użytkownik sieci
27 września 2017 08:22
Salon - samochody nowe
niestety, fatalny serwis. ...
... gdyby nie jedna, dwie osoby, które się starają, nie pojechalbym więcej, ale i tak jak mogę unikam jak ognia.
Użytkownik sieci
16 lipca 2017 10:41
Salon - samochody nowe
Wizyta na 12.30 ...
... zmienila sie na 13 a auto wzieli dopiero przed 15 wymiana oleju z godziny zmienila sie w 5 godzin masakra
Użytkownik sieci
3 lipca 2017 12:29
Salon - samochody nowe
Firma Dom Samochodowy ...
... Germaz sp. z o.o. Zielona Góra zajmująca się sprzedażą i serwisowaniem Forda jest niesłowna. Pierwszy raz kupiłem nowy samochód z tego salonu, pod koniec 2016 roku za gotówkę, w rozliczeniu zostawiając używane dotąd auto. Niestety moje poprzednie auto nie zostało zaakceptowane w rozliczeniu – pomimo wcześniejszych, szumnych deklaracji i zapewnień. Zostałem z problemem sam. Firma naraziła mnie na liczne telefony i wizyty w salonie oraz załatwianie pospiesznie kredytu. Poniosłem dodatkowe, niemałe koszty. Oczywiście nie otrzymałem żadnej propozycji rekompensującej ten fakt. Będę odtąd unikał firmy Germaz. Na marginesie dodam również, że pracownicy firmy są niesolidni. Pomimo, iż w instrukcji obsługi Forda Kuga zaznaczono wyraźnie, że klapy bagażnika nie należy zamykać ręcznie lecz za pomocą specjalnego przycisku, to w trakcie mojej jedynej wizyty w serwisie pracownik zamknął klapę ręcznie i mój sprzeciw bardzo go zdziwił. Wszystkie te negatywne zdarzenia spowodowały, że na wszelki wypadek auto będę serwisować w niezwykle przyjaznej i profesjonalnej firmie GEZET sp. z o.o. z Gorzowa Wielkopolskiego.
Użytkownik sieci
29 maja 2017 20:42
Salon - samochody nowe
Oddaliśmy auto do ...
... naprawy, w aucie był uszkodzony automat alternatora (samochód nie odpalał za każdym razem), w serwisie stwierdzono ze to wina EGR i po wykasowano błędów, naliczeniu sporej opłaty, oddano nam auto z informacja ze został wyczyszczony egr i następnym razem trzeba będzie go wymienić. Naprawa w serwisie kosztowała przeszło 311 zł. Automat rozrusznika 70zł w poleconym warsztacie z usługa koszt nie przekroczył 200 zł. Tak niekompetentnych pracowników (mówię o fordzie w serwisie w Zielonej Gorze) nie spotkałem do tej pory. Nie są w stanie zdiagnozować usterki która została zdiagnozowana przez laika z dziedziny motoryzacji. Wstyd. Odradzam korzystanie z tego serwisu. Jedyne co im wyszło to umycie auta.
Użytkownik sieci
13 maja 2017 09:21
Salon - samochody nowe
Bardzo "średnia" obsługa.
Użytkownik sieci
13 marca 2017 12:36
Salon - samochody nowe
Brak poszanowania dla klienta, zero kontaktu.
Użytkownik sieci
7 marca 2017 20:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 grudnia 2016 14:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 listopada 2016 12:34
Salon - samochody nowe
Pytałem o B- ...
... maxa. Powiedzieli że nie ma w tej chwili, ale bedzie po weekendzie. W poniedziałek pytam jeszcze raz a cwaniak poszedł spytać czy jest i zniknął. Olał mnie, bo widziałem że gada sobie z pannami w innym pomieszczeniu. Spoko, kupie auto gdzie indziej.
Użytkownik sieci
7 października 2016 12:00
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprofesjonalna obsługa. Nie dba o klienta detalicznego.
Użytkownik sieci
29 września 2016 00:54
Salon - samochody nowe
Witam jak dotad ...
... bylem bardzo ale to bardzo zadowolony z uslug serwisu ale po dzisiejszej wizycie bede juz raczej unikal serwsu Germaz
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2015 09:42
Salon - samochody nowe
Najgorszy wg. mnie ...
... serwis marki Ford w Polsce. Kompletny brak profesjonalizmu, niestety z braku drugiego w Zielonej Górze jestem zmuszony od czasu do czasu się u nich pojawić. Jeśli tylko czas pozwala serwisuję auto w ReWo w Lubinie. Tam klienta traktują poważnie.