82%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
10 stycznia 2025 12:28
Salon - samochody nowe
Osobiście nie polecam. ...
... Panowie robili serwis lakieru na zderzaku po stłuczce i po kilku miesiącach zaczął się łuszczyć lakier bezbarwny. Oczywiście umywają ręce i twierdzą na podstawie zdjęć, że to kamień ale w dwóch innych serwisach powiedziano mi, że to kiepski lakier i powinno się to zareklamować. Jako klient zostałem olany.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2024 12:47
Salon - samochody nowe
Wymiana oleju i ...
... dwóch filtrów i ozonowanie wnętrza trwa 4 godziny . Nieporozumienie
Użytkownik sieci
10 grudnia 2024 12:39
Salon - samochody nowe
Zdecydowani na zakup ...
... forda ragnera, zastanawialiśmy się nad wyborem wersji wildtrak czy raptor. Pomimo kilku telefonów do salonu (każdy kończył się obietnicą "oddzwonimy") nie udało się nawet umówić aby "pomacać" auto. Pomimo, że Germaz jest blisko, lepiej szukać dalej, gdzie obsługa zwyczajnie nie olewa klientów.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2024 15:16
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa klienta bezczelnie kłamiąca!
Użytkownik sieci
20 listopada 2024 11:13
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM Nie ...
... polecam współpracy. Zakupiłem pojazd z myślą o dostosowaniu go dla osoby niepełnosprawnej w ramach specjalistycznej zabudowy. Niestety, montaż windy został przeprowadzony nieprofesjonalnie, co spowodowało uszkodzenie pojazdu (próg załadowczy, nadkole wewnętrzne, podłoga). Firma współpracuje z dac.pl oraz windsam.pl Pomimo tego, że firma wybrała podwykonawcę do zabudowy, wszyscy umywali ręce od odpowiedzialności. Reklamacja trwała tygodniami, bez konkretnego rozwiązania i poczucia odpowiedzialności z ich strony. Brak odpowiedzialności wpłynął negatywnie na możliwość korzystania z pojazdu przez osobę niepełnosprawną. Winda która została dostarczona do zabudowy została uszkodzona w okresie od dostarczenia do zabudowy do przekazania pojazdu użytkownikowi. Została rownież zle zamontowana. Koszt wygenerowany naprawą windy musieliśmy sami pokryć, nie mówiąc o tym że winda została trwale uszkodzona i jej żywotność spadła co będzie generować w niedalekiej przyszłości kolejne koszty. W całość było zamieszane również UDT. Generalnie Reklamacja dotyczyła poważnych uszkodzeń pojazdu i urządzenia dźwigowego co wpłynęło na jego funkcjonalność. Rzeczoznawcy oraz opinie ekspertów, czas wyjazdów i koszty w celu weryfikacji i napraw oraz sam przestój pojazdu - to nasze straty. Gdyby firmy zaoferowały zadośćuczynienie za te wszystkie rzeczy nie byłoby tematu. Każdemu się zdarza błąd. Brak profesjonalizmu, wsparcia klienta i szacunku do jego czasu. Zakup auta miał być pomocą dla osoby niepełnosprawnej, a stał się źródłem ogromnego stresu i dodatkowych kosztów. Nie polecam! Proszę o nie wysyłanie przez każdą z tych firm pozwów oraz gróźb adwokackich w celu usunięcia opinii. To na prawdę pogrążenie i brak profesjonalizmu. Proszę docenić to, że ta sprawa się tak skończyła a Państwo unikaliście odpowiedzialności. NIE POLECAM
Użytkownik sieci
17 listopada 2024 11:23
Salon - samochody nowe
Człowiek szuka wymarzonego ...
... auta miesiąc przeglądając różne oferty .. , po czym znajdując go na otomoto salonu germaz.. Czyta że cena jest promocyjna w przypadku finansowania i ubezpieczenia.. Myślę sobie super, nie ma problemu chętnie skorzystam! W dalszej części jest informacja odnośnie m. in. leasingu na ten samochód( idealnie dla mnie). Do Wrocławia mam ok 300 km ale myślami już jechałem po samochód w poniedziałek.. Zadzwoniłem żeby się umówić po czym usłyszałem że auto jest na fakture VAT marża a nie na 23%...co wyklucza finansowanie leasingiem. Jak to możliwe że tak duża grupa nie ma możliwości faktury VAT 23% na samochód... A w ogłoszeniu pisze o możliwości leasingowania tego auta.. Wasze ogłoszenia wprowadzaja ludzi w błąd, proszę zwrócić na to uwagę.
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 12:54
Salon - samochody nowe
Niestety kontakt z ...
... klientem kuleje, chcieliśmy kupić auto, handlowiec miał za chwilę oddzwonić... Ta chwila trwa do tej pory.
Użytkownik sieci
9 listopada 2024 16:30
Salon - samochody nowe
Po 37 dniach ...
... w końcu odebrałem Focusa z serwisu. Wymiana turbosprężarki przerosła Germaza. Nie wiem skąd szło zamówienie ale chyba z kosmosu! Tym bardziej że w sklepie internetowym Forda jest dostępna od ręki! Auta zastępczego oczywiście nie dostałem pomimo wielokrotnych próśb. Ponieważ auto stało niejeżdzone ponad miesiąc czasu system start-stop nie załącza się. Pewnie w nagrodę zaraz będę musiał wymienić akumulator bo nikt w Germazie nie wpadł na to żeby go zabezpieczyć przed niską temperaturą albo przynajmniej przed wydaniem auta podładować go. Komputer pokładowy po odpaleniu silnika wyświetlił komunikat o rozładowanej baterii w kluczyku. To taki dodatkowy bonusik od Germaza. Samochód czymś był spłukany bo trudno nazwać to że było umyte po zaciekach na całej karoserii. Najgorsze w tej całej sytuacji jest to że nawet nie usłyszałem ludzkiego "przepraszam". Widocznie takie nowe standardy w Germazie!
Użytkownik sieci
7 listopada 2024 08:17
Salon - samochody nowe
Coś dużo jest tych negatywów.
Użytkownik sieci
25 października 2024 18:39
Salon - samochody nowe
Działu serwisu niestety
Użytkownik sieci
22 października 2024 22:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 października 2024 15:21
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Na ...
... stronie mają wspaniałe oferty, jak przychodzi co do czego to auta widmo. Albo tłumaczą, że auto sprzedane albo że cena nieaktualna albo jeszcze inny powód.
Użytkownik sieci
17 października 2024 22:57
Salon - samochody nowe
Przegląd rejestracyjny umówiony ...
... na konkretną godzinę. Przyjeżdżam 5 minut przed czasem i dostaje informacje ze jednak trzeba będzie zaczekać jeszcze 40 minut bo wjechało wczesniej inne auto z salonu. Szkoda zmarnowanego czasu.
Użytkownik sieci
11 października 2024 17:55
Salon - samochody nowe
Rozmowy na czacie ...
... z doradcami są stratą czasu. Obiecują przesłać ofertę i nic z tego nie wynika. Czują się bezkarni. Skoro firma zatrudnienia takich ludzi należy ją omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
8 października 2024 12:29
Salon - samochody nowe
Jak by się ...
... dało mniej to bym dał. Kontakt z działem części to jakiś żart.
Użytkownik sieci
3 października 2024 12:58
Salon - samochody nowe
EDIT: odbiór auta,po ...
... dwóch dniach nie działa czujnik. Oddaję do reklamacji (trzy tygodnie później, przyznaję) ekspertyza: to nie ma nic wspólnego ze szkodą ani z naprawą. Pytanie, czy mogło być wcześniej niewidoczne? Tak, bo teraz też nie jest. Czyli mogło być niewidoczne i mogło być uszkodzone, jeśli nie wykryto wtedy, to nie przysługuje reklamacja. Germaz mówi sam za siebie. Wrzucam korespondencję, bo szkoda czasu na opis - tego się nie opisze, jednak polecam przeczytać. Dziś 23.08.2024 - auta nadal nie mam, ponad miesiąc czekam na naprawę i nadal bez żadnych konkretów. Czyli nie wiem, kiedy będę miała auto. Mój pierwszy mail: Dzień dobry, 20.07 zostało do Państwa przywiezione moje auto po szkodzie, tydzień później auto ocenił rzeczoznawca z firmy ubezpieczającej i zatwierdził koszty. Nikt do mnie nie zadzwonił, nie powiadomił co dalej. Cierpliwie czekałam. W kolejnym tygodniu tj. 6.08 zadzwoniłam do salonu i otrzymałam i informację dokładnie tej treści „właśnie przyszły części i ruszamy z naprawą” Moje pytanie, kiedy auto może być gotowe? „Byłoby szybko, ale w przyszłym tygodniu jest długi weekend, więc maksymalnie do dwóch tygodni czyli do 20.08, jak będzie wcześniej to zadzwonię”. I teraz już wiadomo, ze Pani, która mi to przekazała po prostu kłamała i zapomniała sobie odhaczyć rozmowę ze mną, ponieważ dokładnie 14.08 (ponad tydzień od poprzedniej rozmowy) zadzwoniła do mnie o 15:30 i powiedziała dokładnie tę samą regułkę „Dzień dobry, właśnie przyszły części i zaczynamy robić Pani auto”. Nie chce Pan wiedzieć, ilu niecenzuralnych słów użyłam w głowie odnośnie braku profesjonalizmu tej Pani i jej kłamstw. Na domiar wszystkiego, zapytałam jej, kto dzisiaj o 15:30 zajmie się moim autem i w piątek w trakcie długiego weekendu, więc znów kłamała. Na koniec powiedziała, że w poniedziałek zadzwoni i powie mi, ile będzie trwała naprawa, a to znaczy, że jeśli w ogóle miała taki zamiar (chociaż po moim mailu to zrobi) to dopiero w poniedziałek ktokolwiek zajmie się moim autem, potem się okaże, że z powodów różnych - chyba takich, że potencjalnie nie jestem Państwa super klientem, chociaż auto kupione u Państwa, dostanę je może za dwa tygodnie, a może później, ponieważ się okaże, że jest sezon urlopowy albo właśnie części przyszły. Oszukiwanie mnie , kłamanie w tak nieudolny sposób, bo Pani zapomniała, że ze mną rozmawiała, jest …papier jednak nie wszystko przyjmie … Bardzo mi przykro, że jestem tak naiwnym klientem, który zaufał w Państwa profesjonalizm i zdecydował się korzystać z Państwa usług. Teraz trudno mi zaufać w to, że auto zostanie właściwie naprawione, bo to podejście sugeruje, że niespecjalnie Państwo biorą klienta pod uwagę, jeśli akurat nie chcą mu Państwo czegoś sprzedać. Odpowiedź: 19.08.2024 (nadal bez konkretów) Dzień dobry, W dniu dzisiejszym kończymy naprawę blacharską i przekazujemy Pani pojazd na przygotowanie do lakierowania i lakiernię. Otrzymałam informację z hali, że będziemy starać się tak aby wydać Pani pojazd w piątek W środę dam znać jeszcze jak wygląda sytuacja Odpowiedź 21.08.2024 (nadal nic się niw wydarzyło i nadal nic nie wiem) Dzień dobry, Mondeo mamy w przygotowaniu do lakierowania, z uwagi na to, że uszkodzony jest cały bok to jest to proces praco/czasochłonny i aby naprawa była wykonana prawidłowo, zgodnie z technologią producenta nie uda nam się wydać Pani pojazdu do piątku. Po naprawie otrzymuje Pani 3 lata gwarancji także wszystko musimy wykonać starannie Jak będę miała następne informację będę dawała znać Mój wniosek: Żałuję, że nie poczytałam wcześniej opinii na temat tego salonu., Żałuje, ze zaufałam, ale człowiek uczy się na błędach. A najbardziej rozbawia mnie tekst, że w moim przypadku lakierowanie będzie wykonane prawidłowo , dlatego długo, więc każdy kto otrzymał pojazd w normalnym terminie, to lepiej niech sprawdzi jakość naprawy. I nadal nie mam auta i nadal nie wiem, kiedy będę miała. Codziennie mogę dostawać informacje, ze już już są w ogródku i już witają się z gąska .... salon, który istnieje tak długo, nie jest w stanie przewidzieć czasu naprawy.
Użytkownik sieci
25 września 2024 14:08
Salon - samochody nowe
Jak ktoś tam ...
... kupi auto to musi być mocno zdesperowany. Brak kompetencji sprzedawcy to najmniejsza wada, ale otrzymanie oferty na której napisał wyższą cenę niż była oferowana przez jego kolegę(sam nie zauważył nawet że na drugiej stronie była wpisana oferta o 5k niższa) uważam za nieuczciwość i próbę naciągnięcia klienta. Odradzam serdecznie wizytę chyba że ktoś chce sobie sam pooglądać auta(chociaż wybór też nie jest duży)
Użytkownik sieci
5 września 2024 14:42
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu jeśli chodzi o serwis , brak kompetencji jeśli chodzi załatwianie spraw , osoba która zamawiała części nawet nie wiedziała że jest coś takiego jak problem z częściami i mnie nie poinformowała a czekałbym chyba z miesiąc gdybym sam nie pojechał i dopilnował sprawy a raczej zrezygnowałem z ich usług i pojechałem do forda na Bardzkiej i tam o dziwo części były i sprawę załatwiłem w trzy dni a więc można , żenada , tak samo jak załatwiałem ubezpieczenie , osoba która się zajmuje ubezpieczeniami woli sobie pogadać z koleżanką niż mnie obsłużyć i nieważne na jakie tematy rozmawiali ale wypadałoby coś się odezwać i tak po 15 min poszedłem do innej Pani która mnie sprawnie obsłużyła, ogólnie ten salon to już od dawna chyba schodzi na psy patrząc na opinie
Użytkownik sieci
3 września 2024 14:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2024 11:55
Salon - samochody nowe
Don’t waste your ...
... time. Germaz put my 2 year old and myself in danger because of their incompetence. The owner cares only about money.