82%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
7 maja 2018 10:36
Salon - samochody nowe
Miejsce niewarte polecenia. ...
... Nigdy nic sensownie nie naprawione. Ignorowanie potrzeb klienta.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2018 18:17
Salon - samochody nowe
Ciężko zaparkować, ciężko ...
... znaleźć właściwie miejsce salon lub serwis. Obsługa słaba. Byłam umówiona a i tak czekałam 15 min. w kolejce do recepcji by dowiedzieć się do którego stanowiska mam podejść. Okazało się że samochód nawet nie będzie wyjeżdżał na warsztat, ba nawet mechanik się do niego nie pofatygował, ponieważ usterka tego nie wymaga i wystarczyły oględziny pana z recepcji. I na to wszystko musiałam czekać 2 tygodnie! W dodatku czekam na obiecaną na drugi dzień wycenę opon.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2018 08:39
Salon - samochody nowe
Słaby salon
Użytkownik sieci
12 marca 2018 14:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 marca 2018 12:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 stycznia 2018 10:14
Salon - samochody nowe
Rozgardiasz, bałagan, brak kompetencji
Użytkownik sieci
12 stycznia 2018 07:22
Salon - samochody nowe
Serwis Tragiczny ! Brak szacunku do klienta.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2017 13:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 grudnia 2017 14:04
Salon - samochody nowe
Zero kompetencji. Zero ...
... odpowiedzialności. Przy przegladzie z samochodu ginie jego wyposażenie, a oni nic z tym nie robią. Zbywają klienta. Nie polecam ani jako dealera sprzedaży, ani jako serwis. Podejście beznadziejne. I chyba coś jest w powiedzieniu "ford gówno wort" - do firmy Germaz pasuje idealnie.
Użytkownik sieci
12 listopada 2017 18:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 października 2017 15:21
Salon - samochody nowe
Usługi serwisowe wykonywane ...
... bardzo niedbale i na niskim poziome, a ceny bardzo wygórowane. Podczas odbioru samochodu z serwisu widząc, że elementy karoserii są tak spasowane, że z jednej strony jest jest przerwa 1 mm z drugiej strony 20 mm złożyłem od razu reklamacje. Kierownik serwisu który pofatygował się do mojej reklamacji powiedział: TERAZ TAK SIĘ ROBI. Oczywiście to kłamstwo i wymigiwanie się od reklamacji. Totalne dno serwisowe i olewanie klienta. ODRADZAM.
Użytkownik sieci
14 października 2017 00:03
Salon - samochody nowe
Ayto na gwarancji ...
... pęknięta uszczelka drzwi. Po oględzinach uszczelki dzwi dostałem termin za tydzień na wymianę , po przyjeździe za tydzień dowiedziałem się że teraz podłączą samochód to komputera i mam znowu przyjechac za tydzień bo jest taka procedura. W drugim serwisie Forda jednego dnia oględziny i zamówienie uszczelki a za cztery dni przyjechałem na umówioną godzinę wymienić , w ciągu godziny miałem wymienioną uszczelkę na nową.
Użytkownik sieci
30 września 2017 14:30
Salon - samochody nowe
Wymiana zderzaka - ...
... 5 miesięcy! Brzmi niemożliwie, a jednak... W maju pierwsza wizyta, następnie wysłanie kosztorysu do ubezpieczyciela (odpowiedział serwisowi w 2 dni), a ja czekałem na kontakt do lipca. W lipcu jak sam się skontaktowałem to dowiedziałem się, że trwa sezon urlopowy i mam przyjechać 4 września. Tego też dnia oddałem samochód, który odebrałem... 30 września o co też łatwo nie było i wymagało zaangażowania kolegów z floty. Już tu nie wrócę chciałbym powiedzieć, ale... Zderzak podobno nowy. Tak jak nowe rysy na drzwiach i miedzy światłami przednimi oraz nie działające światło "stopu". Trwa wyjaśnianie, a ja czekam...
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2017 07:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2017 08:02
Salon - samochody nowe
Ostatnio już tylko ...
... ubezpieczenia wykupuję. Jak jeszcze serwisowałem tam samochód zauważałem pewną zasadę - właściciele droższych samochodów np. mustangów, galaxy są obsługiwany priorytetowo, reszta niech czeka mimo że jest się umówionym na konkretną godzinę. Znalazłem dobrego mechanika i mam problem z głowy.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2017 20:21
Salon - samochody nowe
Do serwisu umówiłem ...
... się z nowym grand c-maxsem auto od nowości ma problem z dużym spalaniem żędu 13 litrów średnie a chwilowe nawet 55 jest to 1.5 bęzyna 150 km wjęc jest to nie do przyjęcia a oni po 3 h stwierdzili że nie ma żadnych błędów i kazali sobie zapłacić 226 zł za auto na gwarancji które nie pracuje poprawnie według mnie wadliwie działa automatyczna skrzynia lecz niestety nie słuchają właściciela i nie chcą się przyznać do tego iż nie potrafią sobie poradzić z tym autem a że jest to kolejne zgłoszenie które mogło by skutkować odśtąpieniem od umowy to kąbinują jak tego uniknąć radzę omijać Fordy z daleka
Użytkownik sieci
29 lipca 2017 10:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 lipca 2017 17:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lipca 2017 13:51
Salon - samochody nowe
Fatalna jakość serwisu ...
... blacharsko - lakierniczego, całe szczęście że auto służbowe ale nawet kobieta widzi fuszery.
Użytkownik sieci
13 lipca 2017 10:36
Salon - samochody nowe
Jabylem tam dwa ...
... miesiace temu w ramach promocji przegladu auta za 39zl przed przegladem technicznym.Po ich przegladzie nic nie stwierdzili wszystko ok.Pojechalem na przeglad techniczny okazalo sie ze maglownics ma luzy i nadaje sie do regeneracji.Nawet diagnosta mi pokazal.Takie luzy nie robia sie w 3 dni od przegladu w Germaz.Takie cos powinno wyjsc na ale po opiniach widac jakie jest ich podejscie.