83%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
18 marca 2017 17:39
Salon - samochody nowe
Po wejściu do ...
... salonu zainteresowanie wykazała jedynie Pani od kredytów. - Chcemy kupić auto. - Proszę tutaj do kolegi - wskazała pani. Niestety kolega po zobaczeniu pary z dzieckiem nagle miał ważny telefon i przez 20 minut nikt nie raczył się zainteresować potencjalnym kupcem. Wszyscy zajęci to nie chciałem przeszkadzać i wyszedłem.
Użytkownik sieci
20 lutego 2017 15:25
Salon - samochody nowe
Brak słów, tragedia odradzam!
Użytkownik sieci
16 lutego 2017 10:35
Salon - samochody nowe
TRAGEDIA. !!! Omijać ...
... szerokim łukiem. Dopóki nie zapłacisz za samochód wszystko jest pięknie i ładnie ... po transakcji ... całkowita zmiana nastawienia. Nawet odbarwianie lakieru uznali za coś całkowicie normalnego tłumacząc się, że taką mają technologię i tak się zdarza. Koszmar ! Nigdy więcej nie chcę mieć z nimi nic do czynienia!!!
Użytkownik sieci
8 lutego 2017 11:45
Salon - samochody nowe
Po wizycie w ...
... Waszym warsztacie nie uwierzylem ze serwis ma az 3 gwiazdki na 5. Na 34 opinie: 1 gwiazdka pojawila sie 16 razy, 2 gwiazka ani razy, 3 gwiazka jeden razy, 4 gwiazki 5 razy, 5 gwiazki 12 razy (z czego wiekszosc bez informacji czym sobie zaskarbili wysoka ocene). Suma wynosi 92, jak podzielimy przez ilosc opini wyjdzie 2,7. Germaz, komu placicie za podnoszenie ocen za Wasz salon? Serwis nie trzyma sie terminow, nie potrafi naprawic prostej awarii. Upiera sie ze wszystko jest ok, pomimo tego ze awarie potwierdzily dwa warsztaty (w tym jeden to drugie ASO Forda). Nie szanuja klienta, jego czasu oraz jego pieniedzy. Kolejna 1 gwiazdka do kolekcji - teraz prawidlowa srednia to 2,65.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2017 21:19
Salon - samochody nowe
Ocena dotyczy serwisu. ...
... Czułem się jak klient drugiej kategorii pomimo tego, że dokonywałem naprawy pogwarancyjnej za ponad 6 tys. PLN + 1tys. za wynajem auta zastępczego na 10 dni. Brak wiedzy pracowników obsługujących klienta na temat przebiegu naprawy, przekładanie terminu oddania auta, brak zwrotnego kontaktu ze strony opiekuna klienta pomimo wielokrotnych telefonów z prośbą o informację, niechęć w okazaniu wymienionych, uszkodzonych części zasłaniając się nieobecnością mistrza serwisu, bałagan w systemie związany koniecznością zapłaty gotówką lub kartą pomimo złożenia dokumentów upoważniających do otrzymania faktury przelewowej. A na koniec najlepsze - w przypadku chęci zatrzymania zużytych części konieczność uiszczenia dodatkowej opłaty (około 1tys. PLN) w związku tym, że elementy te podlegają regeneracji. Zamiast zaoferować klientowi rabat za to, że zechce oddać zużytą cześć dla Ford Polska, który ją zregeneruje i z powrotem wprowadzi do obiegu, wymusza się to celowo wprowadzając dodatkowe opłaty. Nie dość, że naprawa odbyła się w ASO, zatem części droższe niż z innych źródeł, roboczogodzina także, to zmusza się klienta to pozostawienia wymienionych części bez możliwości wglądu w ich stan techniczny. To była moja ostatnia wizyta w tym miejscu jako klienta indywidualnego, jak i przedstawiciela firmy posiadającej małą flotę aut tej marki. Na jakiej podstawie ten dealer otrzymał prestiżowy status salonu sprzedaży Ford Store?
Użytkownik sieci
17 stycznia 2017 22:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Naprawiala ...
... mi auto po szkodzie z AutoCasco. Naprawa trwała chyba 1,5 lub 2 miesiace. Na ostatnie 3 dni dali mi auto zastępcze z niesprawnym silnikiem. Do dzisiaj nie otrzymałem obiecanych badań zbieżności. Co do napraw blacharskich to tez można mieć zastrzeżenia. Nigdy więcej. Za naprawe skasowali coś koło 6 tyś, biorąc pod uwagę jej czas nigdy bym tego błędu nie powtórzył.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2017 21:59
Salon - samochody nowe
Zaduzo dupotrujow sprzedawcow
Użytkownik sieci
5 listopada 2016 22:04
Salon - samochody nowe
Nie można liczyć ...
... na terminowe wykonanie usługi. Ponadto zakres usterek nie pokrywał się z diagnozą z drugiego serwisu. Ja tam nie wrócę!
Użytkownik sieci
2 listopada 2016 13:32
Salon - samochody nowe
najgorszu salon forda ...
... podejscie do klienta porazka czas wymiany 4 kol tokponad 3 godziny bo nikonu sie nie chcialo nawet podejsc do auta
Użytkownik sieci
15 października 2016 20:14
Salon - samochody nowe
BEZNADZIEJA !!! Miałem ...
... nieszczęście wymieniać tam, w ramach AUTO CASCO, przednią szybę w Focusie. Obsługa niemiła. Najpierw tydzień czekałem na spotkanie z ich rzeczoznawcą, potem dowiedziałem się, że za tydzień ściągną do warsztatu szybę, no i wymiana, to już "tylko dwa dni. Czyli prawie trzy tygodnie miałem jeździć niesprawnym, w świetle przepisów, samochodem. Po długich bojach dostałem samochód zastępczy. Umowa najmu była obwarowana takimi paragrafami, że bałem się tym autem jeździć. NIE POLECAM. To chyba najbardziej dziadowski serwis, w jakim byłem w swoim życiu (jeżdżę samochodami od lat trzydziestu).
Użytkownik sieci
5 lipca 2016 21:08
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Miał okazję odwiedzić ten sprzedawcą. #Germaz #Ford #fordpolska Nie polecam go nikomu. Są nieprofesjonalni, po pracy niczego nie sprawdzają. Dyrektor serwisu nie mówi prawdy klientowi i stara się ukryć błędy pracowników. (Wersja oryginalna) Had opportunity to visit this dealer. #Germaz #Ford #fordpolska Can't recommend it to anyone. They are unprofessional, after work they are not checking anything. Service director is not telling the truth to a customer, and is trying to hide employee mistakes.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2016 21:49
Salon - samochody nowe
Obsługa niekompetentna, wciskają ...
... ludziom kity, kiedyś była o nich sprawa w TVN Turbo co tylko to potwierdza i sam tam źle zostałem obsłużony...
Użytkownik sieci
9 listopada 2015 14:40
Salon - samochody nowe
Najlepiej trzymać się ...
... od nich z daleka. Wszystko trwa miesiącami. 0 kompetencji.
Użytkownik sieci
18 września 2015 12:39
Salon - samochody nowe
Ostatni raz u ...
... nich byłem, wchodzę oglądam nikt nie podejdzie, mimo że doradcy chodzili sobie po salonie. Strata czasu i przyjazdu tam. Nie chcą sprzedać samochodu.
Użytkownik sieci
6 lutego 2014 01:47
Salon - samochody nowe
Firma z poważnym ...
... logo jednak ludzie tam pracujący niestety do profesjonalistów nie należą po za liczeniem kasy. Po 4!!! godzinach głębokiej diagnostyki nie zauważono , że jeden z czujników parkometru zwisa sobie swobodnie i przez to ów nie działa poprawnie. Jednak według serwisu to było jak najbardziej prawidłowe działanie , kiedy po włączeniu brzmiał jednostajnym ciągłym sygnałem. Nie wspomnę o innych błahych usterkach , którymi nawet podejrzewam nie zainteresowali się . Zupełny brak wiedzy na temat wykonywanej pracy. Pozdrawiam P.S. Ów błahą usterkę usunięto w 15 min!!! u fachowca bez TAKIEGO logo. Służę adresem aby Panowie Fachowcy z pod poważnego logo mogli wziąć ewentualne korepetycje.