82%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
9 grudnia 2024 15:16
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa klienta bezczelnie kłamiąca!
Użytkownik sieci
8 grudnia 2024 19:04
Salon - samochody nowe
Spoko obsługa
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 18:38
Salon - samochody nowe
Obsługa super za ...
... każdym razem usługa wykonana na czas nic dodać nic ująć.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 22:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 16:30
Salon - samochody nowe
Z przyjemnością przyznaję, ...
... że proces zakupu samochodu we wrocławskim Fordzie Germaz odbył się w sposób wzorcowy. Szczególne podziękowania należą się obsługującemu nas Panu Mateuszowi Grygielowi
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 13:08
Salon - samochody nowe
Obsługę oceniam na ...
... 5+. Wszystko było na czas i zgodnie z umową. Polecam
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 03:57
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 listopada 2024 23:39
Salon - samochody nowe
Kupiłem pojazd używany. ...
... Obsługa klienta na bardzo wysokim poziomie. Bardzo rzetelnie i cierpliwie odpowiedziano na wszystkie moje pytania. Formalności załatwione bardzo sprawnie. Podziękowania dla Panów: Radosława i Arkadiusza.
Użytkownik sieci
20 listopada 2024 13:00
Salon - samochody nowe
Szczerze polecam wszystkim ...
... zainteresowanym dealera Forda Germaz na ulicy Strzegomskiej we Wrocławiu. Zacznijmy może od samego początku czyli wrażeń po wejściu do samego salonu. Od razu można było odczuć zainteresowanie potencjalnym klientem i pomoc od samego początku czytaj recepcja po specjalistów ds. sprzedaży (serdecznie pozdrawiam pana Dennisa). Po wrażeniach z jazdy testowej którą także otrzymałem bez żadnego problemu i nadzoru postanowiłem zamówić auto pod siebie. Wszystko przebiegło tak jak powinno w każdym innym salonie aczkolwiek wiadomo że nie jest to takie oczywiste. Niestety nieoczekiwane sprawy osobiste spowodowały iż musiałem anulować swoje zamówienie a dodam iż auto było już w trakcie produkcji i nie można było wycofać mojej konfiguracji. Nie było to żadnym problemem i poziom zrozumienia ludzi tam pracujących i wsparcie zasługuje na najwyższe noty. Po ogarnięciu swoich spraw na pewno do nich powrócę i wszystkim życzę takiego właśnie traktowania. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
20 listopada 2024 11:13
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM Nie ...
... polecam współpracy. Zakupiłem pojazd z myślą o dostosowaniu go dla osoby niepełnosprawnej w ramach specjalistycznej zabudowy. Niestety, montaż windy został przeprowadzony nieprofesjonalnie, co spowodowało uszkodzenie pojazdu (próg załadowczy, nadkole wewnętrzne, podłoga). Firma współpracuje z dac.pl oraz windsam.pl Pomimo tego, że firma wybrała podwykonawcę do zabudowy, wszyscy umywali ręce od odpowiedzialności. Reklamacja trwała tygodniami, bez konkretnego rozwiązania i poczucia odpowiedzialności z ich strony. Brak odpowiedzialności wpłynął negatywnie na możliwość korzystania z pojazdu przez osobę niepełnosprawną. Winda która została dostarczona do zabudowy została uszkodzona w okresie od dostarczenia do zabudowy do przekazania pojazdu użytkownikowi. Została rownież zle zamontowana. Koszt wygenerowany naprawą windy musieliśmy sami pokryć, nie mówiąc o tym że winda została trwale uszkodzona i jej żywotność spadła co będzie generować w niedalekiej przyszłości kolejne koszty. W całość było zamieszane również UDT. Generalnie Reklamacja dotyczyła poważnych uszkodzeń pojazdu i urządzenia dźwigowego co wpłynęło na jego funkcjonalność. Rzeczoznawcy oraz opinie ekspertów, czas wyjazdów i koszty w celu weryfikacji i napraw oraz sam przestój pojazdu - to nasze straty. Gdyby firmy zaoferowały zadośćuczynienie za te wszystkie rzeczy nie byłoby tematu. Każdemu się zdarza błąd. Brak profesjonalizmu, wsparcia klienta i szacunku do jego czasu. Zakup auta miał być pomocą dla osoby niepełnosprawnej, a stał się źródłem ogromnego stresu i dodatkowych kosztów. Nie polecam! Proszę o nie wysyłanie przez każdą z tych firm pozwów oraz gróźb adwokackich w celu usunięcia opinii. To na prawdę pogrążenie i brak profesjonalizmu. Proszę docenić to, że ta sprawa się tak skończyła a Państwo unikaliście odpowiedzialności. NIE POLECAM
Użytkownik sieci
20 listopada 2024 11:13
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 listopada 2024 11:23
Salon - samochody nowe
Człowiek szuka wymarzonego ...
... auta miesiąc przeglądając różne oferty .. , po czym znajdując go na otomoto salonu germaz.. Czyta że cena jest promocyjna w przypadku finansowania i ubezpieczenia.. Myślę sobie super, nie ma problemu chętnie skorzystam! W dalszej części jest informacja odnośnie m. in. leasingu na ten samochód( idealnie dla mnie). Do Wrocławia mam ok 300 km ale myślami już jechałem po samochód w poniedziałek.. Zadzwoniłem żeby się umówić po czym usłyszałem że auto jest na fakture VAT marża a nie na 23%...co wyklucza finansowanie leasingiem. Jak to możliwe że tak duża grupa nie ma możliwości faktury VAT 23% na samochód... A w ogłoszeniu pisze o możliwości leasingowania tego auta.. Wasze ogłoszenia wprowadzaja ludzi w błąd, proszę zwrócić na to uwagę.
Użytkownik sieci
17 listopada 2024 07:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 listopada 2024 10:01
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa, z ...
... czystym sumieniem mogę polecić ten salon. Pan Dennis to profesjonalista w swoim fachu. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 12:54
Salon - samochody nowe
Niestety kontakt z ...
... klientem kuleje, chcieliśmy kupić auto, handlowiec miał za chwilę oddzwonić... Ta chwila trwa do tej pory.
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 11:17
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam salon ...
... Ford Germaz w Zielonej Górze. Przyznaję, że byłem wymagającym klientem – wiedziałem dokładnie, czego szukam i ile jestem gotów zapłacić. Dzięki wytrwałym negocjacjom udało się wypracować satysfakcjonujące porozumienie, a dziś cieszę się nowym Fordem Puma. Składam szczególne podziękowania dla kierownika działu sprzedaży za pełen profesjonalizm, kompleksową obsługę oraz wyjątkowo życzliwe podejście, które uwzględniało wszystkie moje potrzeby i oczekiwania.
Użytkownik sieci
9 listopada 2024 16:30
Salon - samochody nowe
Po 37 dniach ...
... w końcu odebrałem Focusa z serwisu. Wymiana turbosprężarki przerosła Germaza. Nie wiem skąd szło zamówienie ale chyba z kosmosu! Tym bardziej że w sklepie internetowym Forda jest dostępna od ręki! Auta zastępczego oczywiście nie dostałem pomimo wielokrotnych próśb. Ponieważ auto stało niejeżdzone ponad miesiąc czasu system start-stop nie załącza się. Pewnie w nagrodę zaraz będę musiał wymienić akumulator bo nikt w Germazie nie wpadł na to żeby go zabezpieczyć przed niską temperaturą albo przynajmniej przed wydaniem auta podładować go. Komputer pokładowy po odpaleniu silnika wyświetlił komunikat o rozładowanej baterii w kluczyku. To taki dodatkowy bonusik od Germaza. Samochód czymś był spłukany bo trudno nazwać to że było umyte po zaciekach na całej karoserii. Najgorsze w tej całej sytuacji jest to że nawet nie usłyszałem ludzkiego "przepraszam". Widocznie takie nowe standardy w Germazie!
Użytkownik sieci
7 listopada 2024 08:17
Salon - samochody nowe
Coś dużo jest tych negatywów.
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 15:05
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam obsługę ...
... w salonie, przede wszystkim w osobie Pana Tomasza K. Jest to człowiek potwornie cierpliwy, posiadający ogromną wiedzę i doświadczenie, nastawiony przede wszystkim na zadowolenie klienta. Odebrałem dwa samochody, w przyszłości wrócę w to miejsce żeby spełniać swoje motoryzacyjne marzenia. Dziękuję za sprawne przeprowadzenie transakcji i liczę na dalszą współpracę.
Użytkownik sieci
30 października 2024 16:16
Salon - samochody nowe
Na początku tego ...
... roku po raz pierwszy skorzystałem z usług Germaz. Kupiłem używanego Jeepa. Proces sprzedaży, kontaktu oceniam wysoko. Co ciekawe, w aucie doszło do awarii i silnika, a dzięki wsparciu zespołu Germaz bardzo sprawnie przebiegł proces wymiany na nowy w ramach udzielonej gwarancji. Kiedy okazało się, że poprzednia awaria objęła również skrzynie, sprawa została równie profesjonalnie załatwiona, a nie była prosta. Szczególna rola przypadła Panu Radosławowi Klajn. Sytuacja była skomplikowana, naprawa przebiegała poza Germaz, na zlecenie ASO Jeep. Pan Radosław wykazał się bardzo wysokim poziomem profesjonalizmu, perfekcyjnie poprowadził proces, co pozwoliło i tym razem skorzystać z gwarancji. Szczerze polecam - jakość zarówno przed, jak i po zakupie.