82%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2022 21:57
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolony ...
... z zakupu auta. Kontakt z Panem Mateuszem był wzorowy - wszystko wytłumaczył nam konkretnie, przystępnie i w miłej atmosferze. Zarowno kontakt telefoniczny jak i na miejscu na duży plus. Czułem się zaopiekowany przez Pana Mateusza, nie jak kolejny klient do odhaczenia.bCała transakcja przebiegła z miłej atmosferze, bez sztucznego nadęcia. Dziękuję za miłą obsługę i zdecydowanie polecam
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2022 21:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2022 15:57
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 marca 2022 11:24
Salon - samochody nowe
Chłopak z działu ...
... sprzedaży Bartosz duża wiedza na temat swoich obowiązków potrafi doradzić i podejść do klienta. Serwis co powiedzieć mają swoje tajemnice na razie udało im się naprawić mojego upośledzonego egzemplarza Forda customa którego nie polecam. Fakt auto ładne i tylko tyle mega awaryjne a że skrzynią biegów automatyczna porażka. Ogólnie panowie z z Germazu widzę że zaczęli pracować na podejściem do klienta.
Użytkownik sieci
24 marca 2022 15:33
Salon - samochody nowe
Serwis oddzwania do ...
... mnie w sprawie mojego zapytania od dwóch miesięcy i coś się dodzwonić nie może :D
Użytkownik sieci
16 marca 2022 21:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 marca 2022 23:23
Salon - samochody nowe
Edit: Niestety zmieniam ...
... opinie. Muszę przyznać jedną gwiazdkę bo mniej się nie da. Auto po przeglądzie przestało jeźdźic. Problemy zaczęły się w grudniu w święta. Przestał odpalać. Na szczęście na chwilę było dobrze. Wymieniliśmy świece żarowe i można było jeźdźic. Dzisiaj auto stanęło i już nie odpaliło. Dodam że przebieg to 45000. Przed przeglądem nic się nie działo. Po przeglądzie nie mam auta. Odradzam serwis wszystkim Po przygodach w innym serwisie postanowiłam wypróbować ten. Niestety ogromne rozczarowanie. Po pierwsze błędnie przyjęto moje zgłoszenie co należy sprawdzić, po drugie jak minęło 8 h odkąd auto zostało oddane do serwisu to ja się kontaktowałam i dopytywałam co jest grane że auto tyle stoi. I wtedy usłyszałam ,że Pana który się zajmował moją sprawą nie ma ale sprawdzą. Okazało się, że jest problem i wymaga dłuższej diagnozy i samochód musi zostać dłużej. Ciekawe czy gdybym nie zadzwoniła to bym uzyskała tą informację. Kolejny dzień roboczy i również nikt mnie o niczym nie informował A po moich 3 interwencjach tylko raz ktoś oddzwonił, dodam że za każdym razem słyszałam że Pan który przyjął moje zlecenie jest na urlopie, tak jakby to cokolwiek tłumaczyło. Naprawdę nie polecam obsługi serwisu. Co do jakości pracy auto zwrócono mi nie umyte, rzecz którą zgłosiłam przekazano że muszę zrobić gdzie indziej, rzecz której nie zgłaszałam A podobno nie działa w sumie nie dostałam informacji co dalej, wymieniono oleje ale już nie wyczyszczono filtrów. Auto w sumie było 16 h więc tym bardziej słabo oceniam jakość pracy. Ciężko mi zrozumieć co jest przyczyną takiego traktowania klientów.
Użytkownik sieci
11 marca 2022 09:30
Salon - samochody nowe
Kupując auto w ...
... salonie z rocznika 2019 r. Było mówione że normalnie ma auto gwarancję 2 lata od zakupu. Auto było zarejestrowane na forda ponieważ podobno musieli to zrobić bo wchodziły euro 6 teraz oddaje auto na gwarancję bo coś cieknie z silnika okazuje się że już jest po gwarancji dzwoni się do pana który auto sprzedawał zapewniał że zmieni to w systemie. Gwarancji jak niema tak nie było zmieniane jest to już 4 miesiąc jak nie więcej. Zostałem oszukany ? Czy tylko mi się tak wydaje
Użytkownik sieci
7 marca 2022 18:19
Salon - samochody nowe
Tylko 2 gwiazdki, ...
... bo obsługa klienta leży; a to jest główny filar każdego salonu samochodowego. Każdy pracownik pochowany w swoim boxie, rozmawia sobie z innym pracownikiem, a klient kręci się po salonie i nie wie gdzie ma się zgłosić, czy wyciągać na siłę pojedynczych pracowników, czy stać i czekać na kogoś. Idźcie na przeszpiegi do jakiegoś salonu Toyoty, to zobaczycie jak powinna działać obsługa klienta. Jedna gwiazdka powyżej minimum, za czas naprawy drobnej usterki. Jak następnym razem nie będę odbierany jako niechciany gość, to podwyższę ocenę. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
7 marca 2022 17:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 marca 2022 19:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 marca 2022 12:56
Salon - samochody nowe
Witam byłem na ...
... akcji serwisowej po wymianie części nie działa mi start stop zgłosiłem to i poprostu zostałem olany a wiem że po wymianę czujnika naładowania aku tak się dzieje jak dotknolem kierownicy to jak bym wsadził je w jakiś smar .A po drugie chciałem kupić z tego salonu Fiestę sprzedawcy siedzą tam za kare pojechałem do innego salonu to zostałem tak obsłużony jak klient który kupuje auto miło i bez problemu a nie jak nie powiem kto słabo
Użytkownik sieci
1 marca 2022 18:22
Salon - samochody nowe
Miło, szybko, sprawnie ...
... i znają się na rzeczy i do tego mały bonus i taki serwis to ja rozumiem z podziękowaniem dla Pana Andrzeja R. a w szczególności dla Pana Tomasz K. Takim fachowcom można powieżyć swoje autko.
Użytkownik sieci
26 lutego 2022 21:50
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 lutego 2022 11:37
Salon - samochody nowe
Obsługa bardzo słaba, ...
... długi czas podstawowego serwisowania auta na gwarancji.
Użytkownik sieci
17 lutego 2022 22:12
Salon - samochody nowe
tragiczny kontakt z ...
... doradcą Michał Czułowski - nie odpowiada na telefony nie oddzwania, po kontakcie z 2 numeru jest niemiły i zbywa!
Użytkownik sieci
17 lutego 2022 18:18
Salon - samochody nowe
Umawiałem się na ...
... akcję serwisową Mach-e. Przyjechałem, auto zostawiłem na tydzień i okazało się, że akcja nie została przeprowadzona - bo nie dotarły części. Germaz miał ponad trzy tygodnie na przygotowanie się. Następnie umówiłem kolejny termin, miały być 2 dni, niestety nie wiem kiedy będzie auto. Akcja trwa. Akcja serwisowa "door to door". Samochód za każdym razem sam odstawiłem, następnie próbowano mi użyczyć Forda Mondeo, jednak w środku był tak brudny, że nie było szans abym go wziął. Otrzymałem Focusa. Gdy próbuję się dowiedzieć, kiedy odzyskam moje auto to słyszę, że mam się cieszyć iż w ogóle zajmują się moim autem bo kupowałem je w salonie w Chorzowie... Usłyszałem, także że tak mogą się zając moim autem że będę bardzo często wracał na serwis. Traktuje to jako groźbę.
Użytkownik sieci
13 lutego 2022 09:55
Salon - samochody nowe
W zeszlym roku ...
... braliśmy z Germaz connecta przyszykowanego przez Pana Bartka. Wszystko w porządku, łącznie z serwisem i obsługa. Chętnie wrócimy po jakąś nową blaszkę lub rangera! Pozdrawiamy MXy 💪👍
Użytkownik sieci
10 lutego 2022 17:24
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lutego 2022 08:35
Salon - samochody nowe
Prezentacja modeli, jazda ...
... próbna, przedstawienie oferty, rozliczenie używanego samochodu, rejestracja nowego pojazdu, ubezpieczenie, koła zimowe i ciągłe kontakty (bo były trudności z produkcją)......wszystkim zajął się profesjonalnie p Wiktor Marczewski. Dziękuję Panie Wiktorze za wszystko a firmie Germaz gratuluję takiego pracownika.