83%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
27 marca 2019 14:02
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 marca 2019 13:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 marca 2019 07:00
Salon - samochody nowe
Fajnie
Użytkownik sieci
26 marca 2019 21:48
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa, szybki serwis i dobra kawa! ;)
Użytkownik sieci
26 marca 2019 17:39
Salon - samochody nowe
Super profeska
Użytkownik sieci
23 marca 2019 11:49
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 marca 2019 18:05
Salon - samochody nowe
Całkowicie odradzam korzystanie ...
... z usług tego warsztatu. Miałem tą nieszczęsną okazję dwa razy korzystać z ich usług ( a właściwie jedną, ale o tym później). Pierwsza wizyta dotyczyła naprawy zderzaka przedniego w moim aucie. Przy odbiorze już drobne ryski wzbudziły moją podejrzliwość, nagrałem film. Niemniej ryski to tam nic, to co zobaczyłem w progu drzwi, aż mnie ugotowało w środku. Załączam zdjęcie. W progu drzwi dwie głębokie rysy, a pracownik który obsługiwał szkodę wmawiał mi, że jest to moja szkoda i tak już było. Na próbę reklamacji powiedział mi, że jak zapłacę 800zł z własnej kieszeni to firma monitorująca warsztat się może temu przyjrzeć czy to oni czy to nie oni uszkodzili moje auto. Bezczelność była taka, że to butem jest zrobione, bez żartów. Mnie to wygląda na wciągnięcie jakiegoś narzędzia typu odkurzacz garażowy do środka auta a później została rysa. Powiedziałem przy oddawaniu auta by nie był czyszczony w środku - oczywiście nikt tam nie szanuje woli klienta, więc został wyczyszczony i stąd szkoda - bo nie widzę powodu do wchodzenia do auta przy naprawie. Powiedziałem, że już nigdy nie skorzystam z ich usług, ale pech chciał że musiałem. Zgłosiłem się więc ze szkodą 14.01 - sam musiałem napisać do biura Germaz by ktoś zajął się szkodą, którą mają naprawić. 7 lutego zostałem umówiony na oględziny - zrozumcie abstrakcję, ponad pół miesiąca czekałem na zrobienie paru zdjęć. W moim aucie coraz głębsze powstawały uszkodzenia w ramach szkody, przez co nalegałem na przyspieszenie naprawy. A na informacje, że warsztat powinien załatwić pojazd zastępczy odesłali mnie do ubezpieczyciela, który to polecił mi skontaktować się w tej sprawie z warsztatem. Burdel na kółkach. Po wycenie został mi przedstawiony termin 5 marca, niemal dwa miesiące czekania. W marcu to już autem nie dało się bezpiecznie poruszać po drodze. W marcu kierownik zarządzający sekcją stwierdził, że ja jako klient lub moje auto jestem niemile widziany. Zrozumcie to, półtorej miesiąca czekania a chwilę przed rozpoczęciem jakiś gość z wysokim mniemaniem o sobie decyduje, że pana to jednak nie przyjmiemy i niech pan spierd… O tym, że warsztat kolejkuje klientów i najpierw mustangi to można poczytać w innych opiniach, ale to było takie zaskoczenie, że głowa mała. Obiecali, że naprawią a tak naprawdę nie mieli ochoty, ciekaw jestem kto podstawił swoją furę w tym czasie co miała być naprawiana moja. Po otrzymaniu wiadomości, że odmawiają stwierdziłem, że chce z gościem porozmawiać. Zwolniłem się z pracy na 2,5 h by porozmawiać, a gość wyszedł zza biurka do mnie i mówi "Nie przyjmiemy pana auta, koniec rozmowy" lub coś w tym stylu. Tyle. Normalnie można się poczuć iż istny bóg wcielony zaszczycił cię chwilką swojego czasu. To naprawdę trzeba mieć ogromne ego, by komuś w twarz powiedzieć tylko tyle, gdy ty chcesz się dowiedzieć dlaczego. Później jeszcze wyszła z tego wielka kłótnia i jedyne co się dowiedziałem, to tyle że Germaz ( czytaj on ) ma do tego prawo by decydować kto będzie ich klientem. Oraz druga ważna rzecz, że jestem krzykaczem i mnie zaprosił do pokoiku by porozmawiać - a właściwie powtarzał w kółko "my mamy prawo do tego". Gościowi zależało jedynie na opinii by ktoś kto akurat tam przebywał nie usłyszał jak postępują z klientem co nie ma drogiego auta, ale mój też najtańszy nie jest bo nówka 75 tys. a w chwili oddawania 42 tys. Zgłosiłem więc chęć porozmawiania z prezesem firmy, co będę się z byle kierownikiem dogadywał co myśli, że jest młodym bogiem. Prezes nie wyraził chęci na rozmowę ze mną, ale za to … trzymajcie się mocno bo będzie grubo. 18 marca napisała do mnie kancelaria prawna, która stwierdziła, że narażam ich dobre imię oraz pożal się boże kierownika w którym żądają usunięcia mojej opinii. Tak więc powstała ta opinia, którą czytasz co jest zbiorem czystych faktów i moich odczuć co do traktowania mnie jako klienta. Osobiście jestem zdania, że na dobre imię to trzeba sobie zapracować a nie likwidować opinię z Google. Poświęciłeś czasu na moją historię, proszę zapoznaj się z innymi.Nie dołączaj do nas, wybierz inny warsztat
Użytkownik sieci
21 marca 2019 16:24
Salon - samochody nowe
Serwisuję auta w ...
... tym miejscu od blisko 3 lat i za każdym razem pełen profesjonalizm. Dziś jednak coś zazgrzytało...wg mojej oceny być może niezbyt obiektywnej ,można było zrobić te same rzeczy w dużo krótszym czasie. Ja rozumiem że czas jest wyliczony na wszystkie usługi ale odrobinę czynnika ludzkiego nie zaszkodzi. .. tak czy inaczej polecam miejsce. Jakość wykonywanych prac ok.
Użytkownik sieci
20 marca 2019 00:03
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 marca 2019 16:25
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsługa ...
... klienta, godny zaufania Sprzedawca z miłym i pozytywnym podejściem do kupującego, satysfakcja z otrzymanego samochodu jak i z jakości obsługi Pana Wojciecha z działu samochody używane. Czesława Pitura, która w dniu 14.03.2019 r. nabyła samochód hyundai I20 z 2013 r. w salonie Germaz we Wrocławiu.
Użytkownik sieci
14 marca 2019 18:46
Salon - samochody nowe
Jestem zadowolony z ...
... usługi, mimo że naprawa trwała długo.Sprawa kulejącej logistyki.
Użytkownik sieci
14 marca 2019 12:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam.
Użytkownik sieci
11 marca 2019 19:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 marca 2019 15:44
Salon - samochody nowe
Serwis mocno się ...
... zmienia, kiedyś tam była tragedia, aktualnie jest o wiele lepiej, samochód jest sprawdzany przed przeglądem, oddany najczęściej w umówionej godzinie, umyty, wszelkie zmiany są uzgadnianie. Problemem nadal jest dodzwonienie się do salonu. Po serwisie jest telefon z ankietą dotyczącą jakości wykonanej usługi.
Użytkownik sieci
8 marca 2019 13:30
Salon - samochody nowe
Salon nastawiony na ...
... obsługę flot i mający ogromny przerób samochodów. Doradcy starają się pomóc. Serwis też nie jest szczególnie uciążliwy. Można otrzymać pojazd zastępczy w przypadku napraw gwarancyjnych. Najsłabszą strona jest to, że z tego serwisu trzeba korzystać. Pojazdy mają ciekawe rozwiązania i czasami są jedynym rozsądnym wyborem na rynku - biorąc pod uwagę rozsądne ceny, jednak jakość nie jest w pełni zadowalająca.
Użytkownik sieci
8 marca 2019 08:33
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa, szybko i sprawnie.
Użytkownik sieci
7 marca 2019 09:39
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 marca 2019 05:47
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 marca 2019 07:10
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 marca 2019 06:45
Salon - samochody nowe
Fajny salon i serwis.