83%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
15 września 2018 01:02
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 września 2018 13:36
Salon - samochody nowe
Polecam super sprawnie szybko. MEGA
Użytkownik sieci
14 września 2018 08:32
Salon - samochody nowe
Profesjonalna pbsługa wrxysyko do rzeczy
Użytkownik sieci
13 września 2018 14:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 września 2018 13:51
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 września 2018 10:15
Salon - samochody nowe
Jest Ok. Robię ...
... tam coroczne przeglądy mojego auta wraz z przedłużeniem terminu ważności dowodu rejestracyjnego. Uczciwie trzeba przyznać, że terminy naprawy się nieco wydłużyły więc pewnie są ofiarami własnego sukcesu. Jeżeli masz auto kupione w salonie, to raczej nie polecam domorosłych mechaników, o czym się naocznie przekonałem na własnej skórze. Generalnie polecam, ale poczytaj inne opinie na nich temat
Użytkownik sieci
5 września 2018 12:16
Salon - samochody nowe
Mam mieszane uczucia. ...
... Raz niby ok innym razem same problemy. Korzystałem kiła razy bo mam auto na gwarancji ale mogli by być bardziej otwarci i dbać o klienta. Czasem żeby uzyskać prostą odpowiedź trzeba być bardzo ale to bardzo cierpliwym i przejść przez parę działów. Coś tego typu wie Pan relingi kosztują tyle i tyle ale montaż to już nie ze mną to na serwisie Pan zapyta OK. A na serwisie a jak bym chciał jeszcze hak zamontować a to tyle i tyle ale to sam montaż bo o rodzaj haków to musi Pan pytać w dziale akcesoriów a i będzie Pan potrzebował jeszcze prawdopodobnie osobno oryginalej wiązki przewodów a to Pan się dowie na dziale części zamiennych. SERIO KURCZE? Mogli by się lepiej ogarnąć no bo to chyba nie firma budrzetowo i każdy musi być od czegoś innego co by jakiś stołek zajmował. Albo niech się ogarnie jeden z drugim i przeklęci po całym salonie i da mi konkretną odpowiedź. Aktualizacja. Wrzesień 2018 Odjełem jedna gwiazdkę :( A za co? A za obsługę jak zwykle. Moja taka wyśrodkowanie opinia poprzednio czyli ani dobra ani zła się raczej pogorszyła. Byłem na początku września ze swoim autem w serwisie i do serwisu nie mam złych uwag- zrobili co mieli zrobić, jakiś rabat mały policzyli, kontakt z obsługą rzeczowy i praktyczny. Dysponując chwilkę czasu postanowiłem spędzić trochę ponad 1.5 godz w salonie oczekując na zakończenie usługi serwisowej. Na 12 modeli aut wsiadłem sobie do 9 i to z przodu, z tylu, otwieralem wszystkie bagażniki, spędziłem przy każdym kilkanaście minut i wyobraźcie sobie że dosłownie NIKT ale to NIKT do mnie nie podszedł zapytać czy coś wytłumaczyć czy pomóc w wyborze. Jedynie na dziale pojazdów dostawczych starszy (sorki za takie ogólny opis) Pan w siwych włosach i okularach od razu podszedł do mnie jak tylko wsiadłem do Forda Transit- zagaił rozmowę, spytał się czy coś pomóc itd. MASAKRA przecież tam jest mnóstwo stanowisk z pracownikami na dole jak i na tej antresoli i zero zainteresowania klientem????? A byłem od rana i przed godz. 12 wyszedłem z stamtąd więc raczej pracownicy nie byli przemęczeni tym bardziej że nie było innych ludzi bo był to środek tygodnia. Halo Panie właściciel Pan zarabia tylko na serwisie, czy na flotowych autach a może na wypożyczalni aut? Bo na sprzedaży nowych to chyba niestety nie :( Ale spoko pomyślałem, że tak jak są opisane te stoiska: ten jest od blacharsko, Ci od serwisu, ten od wypożyczeń, a ten czy tamten od czegoś innego i może mnie nie widzieli sprzedawcy. Pomyślałem w końcu: a podejdę do sprzedawców nowych aut podpytać się o ofertę bo bym chętnie kupił kolejne auto bo żona potrzebuje jakieś wozidło dla dzieciaków do szkoły, przedszkola itd., Ale po tym co zobaczyłem i podsłuchalem niechcący to mi się odechciało. A mianowicie usiadłem sobie i czekałem na zakończenie serwisu, bo ile można chodzić w kółko koło aut, patrzę wchodzi małżeństwo w średnim wieku. Intensywnie oglądają Fiestę przez dłuższy czas a reakcji ze strony pracowników zero. Dopiero bardzo ładna Pani z recepcji, która to recepcja jest ustawiona 50 cm od tej Fiesty sama chyba nie wytrzymała i podeszła zapytać czy pomóc do tego Państwa. A potem poszła PROSIĆ dosłownie prosić handlowca żeby łaskawie podszedł do Państwa i jeszcze kawkę im zrobiła. Stałem sobie na antresoli bo tam jest punkt oczekiwania dla klientów i niechcąco podsłuchałem rozmowę tej Pani Hostesy z kolegą z salonu, że tamten sprzedawca odpowiedział że mu się nie chce podchodzić :O ŻENADA. Na pocieszenie mogę chociaż przyznać że z serwisu tym razem byłem bardzo zadowolony. Więc reasumując serwis 5 gwizdek, sprzedaż aut nowych 0 gwizdek A i dla Pana siwego w okularkach sprzedawcy z aut użytkowych też 5 gwizdek. Dla mnie pocieszające jest to, że głównie serwisuję swoje auto u nich bo przed zakupem to bym się poważnie musiał zastanowić przy takiej obsłudze. I nie chodzi mi żeby mi się ktoś na szyję rzucał ale chociaż żeby mu się chciało pracować.
Użytkownik sieci
4 września 2018 10:18
Salon - samochody nowe
Problem: pali się ...
... żółta lampka ostrzegawcza silnika. dzwonię od godzi. 8.00 do serwisu, udało się dopiero o godz. 10.00. Usłyszałam, że pierwszy możliwy termin na diagnostykę to dopiero 25.09, lub postawienie auta pod serwisem, żeby w wolnej chwili mechanik się nim zajął - minimum tydzień oczekiwania. To dopiero diagnostyka. czy naprawa w takim razie dopiero w grudniu?!
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2018 16:18
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsługa ale brakuje klimatyzacji
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2018 12:28
Salon - samochody nowe
Fatalny serwis. Prosta ...
... naprawa zajęła im ponad 2 miesiące. Co chwile przesuwają termin odbioru auta bo w ostatnim momencie okazało się, że coś jeszcze jest uszkodzone. Mam wiele aut w firmie i ani Opel ani VW ani Fiat, ani BMW, ani Peugeot mnie tak nie traktował jak Germaz. Został najzwyczajniej w świecie "olany". Zgłosiłem reklamacje do Forda, który odpisał mi, że to nie ich problem i o co mi chodzi, przecież auto zostało naprawione. A kto zapłaci za 2 miesiące leasingu. OMIJAJCIE TEN ZAKŁAD!!!!!!!!!!!!
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2018 18:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2018 17:59
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa. Naprawa ...
... wykonana bardzo dobrze i szybko. Przy okazji powiedziano mi na co mam w najbliższym czasie zwrócić uwagę.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2018 22:00
Salon - samochody nowe
Tragedia, samochód w ...
... trakcie gwarancji w serwisie - naprawa układu chłodzenia. Po 3 dniach diagnostyka, na 4. dzień zamówienie części. Obecnie dzień 6-7. nie mogę się dodozwonić do serwisu, nie mam od nich żadnej informacji, jeżeli się już dodzownię po 30min na telefonie przemiła pani infomuje mnie, że zaraz oddzowni do mniej serwisant, który zajmuję się samochodem i.......nic się nie dzieje nikt nie dzwoni, i tak mija kolejne 24h. Jutro 8 dzień, nic nie wiem, nie było w ogóle mowy o samochodzie, zastępczym... dodam że mam wykupioną extra usługę ford protect. Mój pierwszy i ostatni samochód na F i ostatnia wizyta w Germaz. Gorąco polecam jak ktoś tęskni za komuną.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2018 15:42
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2018 22:06
Salon - samochody nowe
Miła obsługa
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2018 21:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2018 13:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2018 09:33
Salon - samochody nowe
Sama usługa w ...
... Germaz dobrej jakości (były by 4 gwiazdki). Oceniam nisko że względu na FATALNA firmę obsługująca samochody zastępcze. Firma ta nazywa się "panek". Firma ta potrafi robic problemy na każdym kroku I zadać nienaleznych pieniędzy. W skrócie - Moja dobra rada - nawet jeśli Germaz zaoferuje wam auto "za darmo" sugeruje upewnić się że dostawca takiego auta będzie ktoś inny. Jeśli ma to być panek - sugeruje pójść do innego salonu albo wypożyczyć auto na własny koszt gdzie indziej.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2018 14:44
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2018 13:10
Salon - samochody nowe
Miła szybką obsługa