83%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
23 grudnia 2019 09:48
Salon - samochody nowe
4 miesiace "naprawa" ...
... samochodu. Czad! Najgorszy salon z jakim miałem okazję się spotkać. Praca serwisu to jakaś kpina z Krzysiem na czele. Nieuprzejmy, zaborczy, facet, dla którego wszystkie ich procedury mają przez petenta być wiadome. Nigdy więcej z tymi amatorami. I to jest najlagodniesze co mogłem napisać.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2019 16:43
Salon - samochody nowe
Serwis Forda ma ...
... remont. Zatem poczekalnia jest obok w Suzuki. Nie dołożyli ani jednego krzesła więcej. Wody nie ma kto dolać do dystrybutora. Fotele dla klientów tak powycierane że za chwilę wyjdą z nich wszystie bebechy. Wstyd panie prezes.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 16:01
Salon - samochody nowe
Trzy tygodnie czekania ...
... na naprawę auta z AC i dowiaduję się, że auto za stare. Potem jeszcze telefon z serwisu z pretensjami, dlaczego nie przyjechałem na umówioną wizytę.
Użytkownik sieci
30 listopada 2019 14:32
Salon - samochody nowe
Samochody sprawne, oddawanie po godzinach utrudnione- remont
Użytkownik sieci
8 listopada 2019 18:21
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam. ...
... Kolejna wizyta i kolejne problemy. Przy naprawie drzwi wyłamali plastikową osłonę klamki, musiałem czekać na elementy. Dziś podczas mycia przy przeglądzie zmyli świeży lakier z własnej poprawki lakierniczej, został sam podkład. Początkowo próbowali udowodnić, ze biały to srebrny. Zgubili oryginalną śrubę od pokrywy filtra kabinowego. Oczywiście nic nie powiedzieli, że pewnie wpadła za tapicerkę, zostawili bez. Stan oleju po przeglądzie niższy niż przed oddaniem samochodu. Zgłaszałem usterki zawieszania się komputera pokładowego, dostałem odpowiedź, że samochody teraz tak mają i że będzie dobrze. Każda gwarancyjna drobnostka trwa tam godzinami. Jestem bardzo zawiedziony. Kontakt telefoniczny bardzo utrudniony. W zasadzie boję się tam oddawać auto tym bardziej, że nie pozwalają patrzeć, co przy nim majstrują. Więcej postaram się tam nie jechać. Mam nadzieję, że inne ASO FORDA wypadają lepiej.
Użytkownik sieci
23 października 2019 15:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 października 2019 14:29
Salon - samochody nowe
dział samochodów używanych ...
... baaardzo przeciętny, pan obsługujący pozwolił przejechać się samochodem (wartym 40 tyś) wokół budynków. Nie polecam
Użytkownik sieci
26 września 2019 11:46
Salon - samochody nowe
Po wielu latach ...
... zmieniam swoją opinie.Juz tydzień mam forda w serwisie i nie jest to kapitalny remont silnika.Na części czekacie 5 dni jakby kurierów w tym kraju nie było.Ja nam 1 grupę inwalidzka i wszędzie używam samochodu.Juz jedzenia mi brakuje.To jest niesamowite lekceważenie.Po 14 godzinie konia z rzędem kto się tam dodzwoni.Dla zainteresowanych podaje nr rej DW 332 HV
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2019 20:33
Salon - samochody nowe
Zapomnieli oddać książkę ...
... serwisową. Bez uzgodnienia ze mną wysłali pocztą. Ktoś ją powinien przywieźć. Ceny przeglądu gwarancyjnego z kosmosu. To się nadaje do skargi w federacji konsumenta. Cen na stronie nie ma. Nikt nie uprzedza, że to taki koszt. A co tam przecież każdy ma 1000 zł od tak .
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2019 21:27
Salon - samochody nowe
Serwis jest tragiczny, ...
... dobrze że rośnie im konkurencja w długołęce
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2019 15:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2019 07:32
Salon - samochody nowe
PORAŻKA!!! W końcu ...
... po kilku " nie jasnościach" , " niezrozumieniach" ( temat na osobny artykuł) itp itd 1 Lipca odebrałem auto FORD TRANSIT CUSTOM z GERMAZU z 1,5 godzinnym opóźnieniem - usłyszałem możemy zaproponować Panu kawę z automatu na górze ( żenada) ! po kilkuset kilometrach zauważyłem kilka drobnych rzeczy do poprawy. Jedną z rzeczy było ściąganie kierownicy w prawą stronę na prostej drodze. Po 2-3 dniach od odebrania przyjechałem do tego " salonu" w celu umówienia się na sprawdzenie tego ponieważ moim zdaniem auto nie miało geometrii, ciśnienie w oponach itp poprawne ( z drugiej strony co mnie to obchodzi, wyjeżdżam autem z "salonu" nie z giełdy). Ok, umawiam się na usunięcie usterki, Pan na recepcji mówi mi nie ma problemu, itp usunięcie oczywiście bezpłatne w ramach reklamacji. Pan na recepcji szuka terminu i znajduje na 29 lipca! hmmm, trochę długo ale ok. umawiam się. W dniu 29 lipca po przyjęciu na serwis po kilku godzinach Pan z serwisu oznajmia mi że auto jeśli ciągnie kierownice to rzeczywiście może być geometria ale zaproponował mi wykonanie geometrii odpłatnie ponieważ mam za duży przebieg ponieważ "akcja geometria" jest bezpłatna do 1500 km a ja mam już 4000 km. Od razu zadaję pytanie, DLACZEGO więc NOWE auto zostało wypuszczone z "salonu" bez geometrii ? Oraz dlaczego mam zapłacić za usunięcie usterki którą zgłosiłem od razu a serwis był mnie w stanie przyjąć dopiero po 3 tygodniach. Usłyszałem że takie są procedury i trzeba było wezwać lawetę to "na cito" by mnie przyjęli i oczywiście niezawodne " przykro mi bardzo" " niestety nie mogę nic z tym zrobić". Otóż w innych salonach tak klientów się nie traktuje i nie wmawia się takich głupot o procedurach !!!! Po za tym kazali mi wynająć sobie auto bo mi nie przysługuje zastępcze w ramach reklamacji.... (pierwsze słysze) Moim zdaniem w tym "salonie" nowe to są tylko auta zjeżdżające z lawet natomiast standardy czy procedury dotyczące obsługi klientów zatrzymały się jeszcze w czasach gdzie w salonach stały jedynie "maluchy" !!! Nie polecam!!! tak jak wcześniej ktoś pisał warto pojechać 150-200 km dalej i być normalnie traktowanym
Użytkownik sieci
10 lipca 2019 10:01
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 czerwca 2019 12:01
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 maja 2019 15:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 maja 2019 03:19
Salon - samochody nowe
Oczekiwał bym czegoś ...
... więcej po autoryzowanym serwisie Forda, ceny z kosmosu jeżeli chodzi o serwis.
Użytkownik sieci
29 maja 2019 14:33
Salon - samochody nowe
Nieuprzejma obsługa w ...
... serwisie. Są tak zarobieni, że dla klientów czasu im brak. Masakra. EDIT! Jesteśmy klientem flotowym - firma z Gdańska. Serwisujemy pojazdy o numerach rejestracyjnych GST lub GD. Najbliższa wizyta jutro, 30.05.2019 o 11:00. Myślę, że to pozwoli zidentyfikować klienta. De facto w tym tygodniu w poniedziałek i wtorek chcąc umówić pojazd na oględziny (szkoda z AC) dwukrotnie obiecywaliście Państwo oddzwonić, niestety tak się nie stało. Dopiero dziś udało mi się umówić na oględziny w dniu 11.06.2019, choć ponownie usłyszałem tekst: "kogoś nie ma, oddzwonimy!"! Tym razem nie dałem się "podejść"...
Użytkownik sieci
28 maja 2019 16:31
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis jaki ...
... spotkałem na swojej drodze . Od dwóch lat zajmują się drobną sprawą mojego haka holowniczego i do tej pory zero odzewu . Największa porażka To FORD GERMAZ Wrocław . Odradzam lepiej jechać 200 km dalej ale być traktowanym jak klient . Fabryka sprzedaży pojazdów liczy się sprzedaż nie wizyta z problemem . Kupiłem kolejnego Forda w Kaliszu AUTO GRUPA LIS . Powiem Bajka podejście do klienta , uśmiech na twarzy aż chce się tam jechać i serwisować auto . Polecam
Użytkownik sieci
20 maja 2019 19:44
Salon - samochody nowe
Od kilku tygodni ...
... rozglądamy się z Żoną, za samochodem dla Niej. Od początku podobała jej się Fiesta, więc wybraliśmy auto ze stocku i poprosiliśmy o jego wycenę wraz z pakietem serwisowym. Wykonaliśmy jazdę testową. Potem było już tylko pod górkę. Jedna Pani zajmuje się wycenami, drugi Pan przygotowaniem oferty. Efekt ? Mnóstwo zamieszania, nieporozumień, wprowadzania w błąd a nawet kłamstw w cztery oczy. Na kolejne wizyty Żona jeździła już niestety sama (a handlowiec widząc kobietę lał wodę i wciskał "kit", że nie ma u nich pakietów serwisowych). Kilka dni później stwierdził że są, ale nie może nam go sprzedać, bo weszły jakieś nowe przepisy unijne (dotyczyły one chyba tylko tego salonu, bo w żadnym innym o nich nie słyszeli). Po kolejnych kilku dniach i mozolnym tłumaczeniu, doszliśmy do porozumienia. Myślimy sobie: "hura.. teraz już tylko z górki". Niestety nie. Kolejna wycena jaką otrzymaliśmy, zawierała nasz upragniony pakiet serwisowy, ale nie dotyczyła naszego pojazdu ! A jeszcze następna kalkulacja, również okazała się błędna (zresztą jak wszystkie poprzednie), ponieważ okazało się, że była liczona dla przebiegów rocznych o połowę niższych, niż zaznaczaliśmy za każdym razem. Pierwsza wycena przedstawiała ratę miesięczną na poziomie ok 400-tu zł, ostatnia (i tak błędna i zaniżona bo dla rocznego przebiegu 30 tyś km zamiast dla 40-tu) wyniosła prawie 600 zł. Ot taka mała pomyłka, a właściwie mam wrażenie że celowe wprowadzanie w błąd. Cały precedens trwał ok dwóch tygodni i nadal pozostajemy bez właściwej wyceny. Straciliśmy czas, nerwy i pieniądze na dojazdy tam i z powrotem. Gdyby trafiło na osobę która się nie zna i nie "drążyłaby szczegółów" to zostałaby nabita w butelkę i zagadana na śmierć przez Pana handlowca. Zero kompetencji, profesjonalizmu i poszanowania klienta !! Odradzamy.
Użytkownik sieci
20 maja 2019 10:26
Salon - samochody nowe
Nie byłem zadowolony ...
... z obsługi klienta, nie zachęcają żeby do nich wracać...