82%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
4 marca 2019 12:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lutego 2019 13:57
Salon - samochody nowe
Omijac szerokim lukiem. ...
... Bylem z kolega tam czekalismy 30 minut az ktokolwiek w ogole zauwazyl ze jestesmy.
Użytkownik sieci
22 lutego 2019 09:41
Salon - samochody nowe
Niestety serwis nie ...
... ma stałych cen na usługi co serwisant to inna cena Szkoda wszystko kosztem klienta.
Użytkownik sieci
12 lutego 2019 13:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 lutego 2019 07:18
Salon - samochody nowe
Masakra. Szkoda że ...
... nie ma gwiazdek minusowych. Auto miało wypadek nie z mojej winy na drugi dzień od odbioru z salonu. W czerwcu minie 3 rok i auto dalej nie skończone. Za transita dostałem na tydzień Focusa, a później jak potrzebowalem busa to na jeszcze jeden tydzień odzyskałem swoje(bo Jeszce nie zaczęli naprawiać). Pożyczenie transita democara na jeden dzień to kolejna porażka. Poprawek było z 8 i dalej jest beznadzieja. Na jedną byłem umówiony na styczeń 2017 ale coś wypadło i przelożyli na luty. Nie doczekałem się na tę poprawkę przez ponad ROK!!! Oczywiscie sam musialem się zglosic.... Wlew paliwa dalej nie pasuje, a tlumaczenie ze w nowych jest tak samo to porażka. Wiele elementów zostało niepotrzebnie zniszczonych przez fachowców, ale jakoś to powymieniali i polerowali. Naklejki na próg byli innego koloru. Na drzwiach nie bylo naklejki ochronnej, a do dzis brakuje tej która pokazuje jakie powinno być ciśnienie w oponach. Próg poprawiali trzy razy i dalej wygląda jak by brakło farby. Masakra.... Od 4 miesięcy czekam aż przyjmą auto na drobną reklamację tzn. Odpadający lakier z drzwi i cały zardzewialy próg . Pan kazal mi sie przypomnieć za dwa miesiące, dlaczego skoro jest kolejność zgłoszeń (byłem 38 W kolejce)???. Powiedziano mi ze prawdopodobnie w piatek wraca auto zastepcze a jak nie to poniedzialek, po czym po tygodniu od tej daty dostałem smsa o urlopie który skończył się tydzień temu. I cisza!!! Pracownik reklamacji mówi że ferrari też nie daje dożywotniej gwaracji, a co mnie to obchodzi. Ford daje 3 lata od skończonej naprawy, a ona jeszcze nie skończona. Czy chce auto zastępcze??? Należy mi się teraz jak i wcześniej należało. Jak nie ma transita to sobie wynajmę a obciąże forda! Ciekawe jaka będzie jakość naprawy progu ponieważ ktoś nie zabezpieczył szczeliny między koszykiem a progiem i rdza kasy już na pewno głęboko... MASAKRA....
Użytkownik sieci
6 lutego 2019 17:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 lutego 2019 13:37
Salon - samochody nowe
Zakup auta i ...
... doradztwo w miare ok ... ale juz sam serwis to totalna porażka - nie polecam jako firma bo najlepiej zbyc klienta i upierać się że wina jest po jego stronie ...
Użytkownik sieci
2 lutego 2019 20:53
Salon - samochody nowe
Bardzo przeciętny serwis, czasami wręcz kiepski.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2019 13:16
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 stycznia 2019 17:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 stycznia 2019 10:24
Salon - samochody nowe
Porażka jeśli chodzi ...
... o terminowość realizacji i obsługę w salonie.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2019 17:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 grudnia 2018 13:12
Salon - samochody nowe
Ceny z kosmosu. ...
... Wycieraczka i pióro tył do s-max ponad 300zl. A na "aledrogo" 50zł oryginał.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2018 13:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 grudnia 2018 13:16
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Kłamią, ...
... zmieniają zdanie, wydłużają czas. Samochodów zastępczych nie chcą wydawać/nie mają/ nie należy Ci się. Czasem jednego dnia Ci sie należy, a drugiego juz okazuje się że nie.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2018 12:53
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem ...
... i nagrywać rozmowy - kłamią w żywe oczy. Jednego dnia Pani obiecuje auto zastępcze od razu do momentu odebrania pojazdu, a potem olewka. Przy drugim kontakcie okazuje się że termin oczekiwania prawie 2 miesiące od zgłoszenia szkody.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2018 10:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 listopada 2018 19:52
Salon - samochody nowe
Zero profesjonalizmu, nie polecam
Użytkownik sieci
15 listopada 2018 09:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 listopada 2018 11:28
Salon - samochody nowe
Szkoda że nie ...
... można dawać - jedna gwiazdka to nawet za dużo! ,Banalna akcja serwisowa konserwacji podwozia dotycząca Forda Rangera zorganizowana przez Forda.umówiłem się na konkretny dzień ,po tygodniu stania samochodu w serwisie na mój telefon(następny poniedziałek) jak wygląda sytuacja ,zostałem poinformowany ze dopiero dziś przyszły części zamówione przez nich(już dwa tygodnie wcześniej wiedzieli że jestem umówiony na konkretny zabieg ).Następny poniedziałek(już 2tygodnie na warsztacie) zostałem poinformowany ze MOŻE zrobią go w piątek lub sobotę .Na moje słowa że chyba żartują sobie ,gościu mętnie tłumaczył że są zawaleni robotą .Już nie dziwię się że Tauron zrezygnował z ich usług serwisowych,samochód stoi 3 tygodnie i tak naprawdę nie wiadomo kiedy będzie zrobiony Ku przypomnieniu: Akcja serwisowa podwozia zorganizowana koncern samochodowy FORD