83%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2023 10:12
Salon - samochody nowe
Witam, Dostałem ich ...
... jako wybór od mojego ubezpieczyciela jako firmę, która przygotuje dla mnie auto zastępcze. Po pierwsze nie dostałem auta klasy, które powinno być dla mnie. To nie był dla mnie problem, ale auto które dostałem było w nagannym stanie. Nikt w nim nie sprzątał, po aucie były porozrzucane zurzyte maseczki covidowe niewiadomego pochodzenia i dostałem jeszcze polecenie, że auto ma być posprzątane jak będzie zwracane. Oczywiście nie wymagam porządnie wyczyszczonego auta , ale maseczki... Byłem gotów na wymianę samochodu, gdyż każdy może zapomnieć posprzątać wszystko, ale kontakt z firmą był zerowy. Dopiero po zadzownieniu do ubezpieczyciela i poproszeniu o inną firimę dostałem telefon od nich, że zabiorą auto. I podczas tego procesu cięzko było się dogadać z nimi. Osobiście nie polecam.
Użytkownik sieci
4 lipca 2023 14:28
Salon - samochody nowe
Jakby się ktoś ...
... zastanawiał ile jest warta gwarancja i serwis w ramach owej - którą tak się chwali salon Forda - to warto wiedzieć że jest g*wno warta. I lepiej kupić i serwisować auto gdziekolwiek indziej. Takiego poziomu ,,mam to w d*pie" jeszcze nigdzie nie widziałem. Auto na gwarancji, 3 TYGODNIE na serwisie - informacji kiedy w końcu zostanie naprawiony : 0. Kontaktu : 0. Ps 1 załączam zdjęcie papieru toaletowego - jest więcej wart niż wasz customer service oraz wasze gwarancje. Ps 2 załączam też zdjęcie samochodu którego od 3 tygodni nie jesteście w stanie naprawić - tak żeby google dobrze wypozycjonowało tą zasłużoną jedynkę ( i nie zdziwię się jak go wogole zgubicie, po tylu tygodniach nic nierobienia - można zapomnieć gdzie to auto stoi i jakiego jest koloru). Chociaż 1/5 to i tak stanowczo za dużo jak na taki poziom obsługi .
Użytkownik sieci
4 lipca 2023 11:20
Salon - samochody nowe
Jeśli komuś się ...
... wydaje że salon samochodowy Ford Germaz oznacza : szybko, solidnie i sumiennie - to gratuluję poczucia humoru. Samochód na gwarancji, tydzień po przeglądzie (05.06)- staje na drodze(13.06), a szanowny serwis od 3 tygodni, 21(dwadzieścia jeden) zas*anych dni nie jest w stanie wogole powiedzieć kiedy zakończy naprawę (dzisiaj mamy 04.07). Z całym szacunkiem ale standard obsługi i komunikacja - LEŻĄ I KWICZĄ. Serwis bawi się w głuchy telefon, a panowie w serwisie sprawiają wrażenie obrażonych że po kilku TYGODNIACH oczekiwania ktoś śmie dzwonić i wogole pytać. W każdej jednej szopie u Mirka na zabitej dechami wsi - taka awaria jest usuwana 3 razy szybciej a informacje są przekazywane od ręki: kto, co , jak ile i na kiedy. Na informacje co wogole się stało czekałem prawie tydzień (7 dni - ktoś wogole słyszał o takim cyrku gdziekolwiek 🤯), i dzwoniłem tylko 5 razy - żeby się dowiedzieć : skrzynia - czyli to co sam powiedziałem typowi z lawety 3 MINUTY po awarii. To jest DRAMAT.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2023 14:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 maja 2023 20:59
Salon - samochody nowe
Niestety czas trwania ...
... usługi to jakieś nieporozumienie. Pomimo wcześniejszej wymiany informacji o usłudze i czasie trwania (gdzie poinformowano mnie, że usługa zajmie ok. 3 godzin) trwało to prawie 5. O ile jestem w stanie zrozumieć przedłużenie czasu trwania to nie rozumiem braku poinformowania o zaistnialaym fakcie. Wszystkim którzy wybierają się w celach serwisowych polecam uzbroić się w tonę cierpliwosci i wziąć ze sobą książkę... albo najlepiej 2. Pomijam fakt, iż 2 dni przed uzyskaniem usługi otrzymałam telefon z zapytaniem czy zamówiłam części...dobrze, że nie musialm przywieźć swojego mechanika
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2023 11:51
Salon - samochody nowe
Nie polecam sprzedawca ...
... czuł się jakbym go torturował swoją obecnością nie wspominają już jego westchnień keidy chciałem zadać więcej pytań dotyczących samochodu. Ale to jeszcze nic. Chcieliśmy kupić samochód bo podejrzewaliśmy że auta które tam są (używane) będą bezwypadkoowe. Ok nasz błąd nie spytaliśmy czy auto jest powypadkowe ale po to idziemy do germaza żeby kupić samochód z gwarancją i znać jego pełna historię a uwaga sprzedawca nie poinformował że wypadek nastąpił i to całkiem poważny. Zero dokumentacji z napraw powypadkowych i co obejmowały wszystko musiałem szukać sam na autoDNA. Co oczywiście kosztuje też ale kogo to obchodzi. Gdyby poinformował nas ze auto miało poważna kolizję oraz powiedział że rzeczywiście wszystko jest naprawione i są na to papiery to bym przynajmniej mógł wystawić dobrą opinię za szczerość a my się po prostu poczuliśmy jakby ktoś chciał to przed nami zataić. Nie wiem czy cały germaza tak funkcjonuję czy tylko ten sprzedawca tak czy siak ja odradzam.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2023 18:04
Salon - samochody nowe
Auto zawsze zostawione ...
... na dlużej niż ustalone. Aktualnie zamiast 4dni tydzień . Po tym czasie drzwi kolejny raz nie naprawiono. Rozrząd nie wymieniony , bo nie ma na rynku... Może nie ich wina. Wsiadam do auta kierownica szarpie, auto się trzęsie... Odpowiadają, że tak było... Okazało się , że źle przykręcili osłonę silnika, tarła o wał.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2023 00:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 marca 2023 17:35
Salon - samochody nowe
Odebrałem pojazd po ...
... wymianie szyby. Skasowano 5500zl auto wydano brudne i że źle spasowanymi elementami plastikowymi.
Użytkownik sieci
27 lutego 2023 19:52
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Miejsce, w którym zostaniesz oszukany na pieniądze (Wersja oryginalna) Место где вас разведут на деньги
Użytkownik sieci
18 listopada 2022 14:10
Salon - samochody nowe
Tak mogę wytłumaczyć ...
... iż w mojej opinii jest to najgorsza firma jaką znam
Użytkownik sieci
15 listopada 2022 14:38
Salon - samochody nowe
Auto stało 3 ...
... tygodnie , diagnoza wymiana części za 10 tys zł. Zabrałem auto do innego mechanika Koszt naprawy 100 zł.
Użytkownik sieci
14 listopada 2022 21:44
Salon - samochody nowe
Bardzo niska jakość ...
... obsługi klienta. Pracownik na którego trafiłam, wręcz hamski. Nie polecam.
Użytkownik sieci
4 października 2022 17:31
Salon - samochody nowe
Oddałam do naprawy ...
... z AC focusa, podkreślalam kilka razy żeby sprawdzić zawieszenie bo samochód dostał w koło i widoczny jest na oko wyciek z osłony przegubu. Przy odbiorze zapytałam o tę kwestię - wszystko było sprawdzone i jest ok, nic nie wymieniali. Pojechałam do mechanika na wymianę oleju - oczywiście osłona jest pęknięta = do wymiany, tylko że już na mój koszt, dzięki leniwemu serwisantowi.
Użytkownik sieci
27 września 2022 12:17
Salon - samochody nowe
Rozczarowałem się totalnie ...
... wyprawą z Łodzi do Wrocławia. Ze wstępnej rozmowy z Panem Arkadiuszem Żychlińskim wynikało,że samochód którym sie zaintersowałme miał jedną małą szkodę (wymieniony był tylko przedni zderzak) i samochod nie ma żadnych wad. Po oględzoanach okazało się, że klapa bagarznika była szpachlowana ( sprawdziałem do profesjonalnym czujnikiem) silnik trzęsie się jak galareta i słychać szumy - na co Pan Akradiusz ze spokojem stwierdził ,że na jego uch to z alternatora. ! Ostatnie daty w systemie rejestrującym szody były poprzestawiane czego nie potrafił wytłumaczyć Pan Arkadiusz. 500 km przejechnych na darmo 6h godzin z życia straconych bezpowrotnie Nie polecam tego miejsca jako partnera w biznesie.
Użytkownik sieci
22 lipca 2022 16:21
Salon - samochody nowe
22.07.2022 koło g. ...
... 13.00. Oddaliśmy auto firmowe do serwisu - busa. Naprawa kosztowała ok. 9.000. Podchodząc i prosząc o odbiór dostałam odpowiedz od aktualnie obsługującej osoby, że mam chwilę poczekać ponieważ naprawa była zaawansowana i opiekun sprawy mi wszystko wytłumaczy. Po kilku minutach przyszedł i powiedział mi: "wszystko było wytłumaczone osobom wyżej więc oddaje Państwu auto". Widać, było że Pan ma zły dzień i nie chce z nami rozmawiać - zdarza się każdemu. Pod serwisem okazało się, że w aucie którym przyjechaliśmy po busa uciekło nam powietrze z koła. Pan który nas obsługiwał na prośbę o pomoc - pożyczenie klucza do kół zbył nas, że nie może nam pomóc bo mechanicy cały czas używają tych kluczy. Dodać należy, że współpracujemy z Germazem już kilka lat. Wszyscy nas ignorowali jak pod drzwiami wymienialiśmy koło i prosiliśmy klientów pod salonem o pożyczenie klucza. Dobrze, że osoby odwiedzające salon są miłe i pomocne. Serdecznie dziękujemy Panu, który również przyjechał na serwis za pomoc. Salon odradzamy. Na kolejne naprawy i serwisy udamy się gdzieś indziej.
Użytkownik sieci
19 lipca 2022 09:17
Salon - samochody nowe
Nie polecam, diagnostyka ...
... i wymiana turbiny w tym serwisie trwała 13 dni !!! Nawet z myjnią po serwisie się nie uporali, przyszedłem na umówioną gódź. po odbiór a moje auto było czwarte w kolejce do myjni
Użytkownik sieci
7 lipca 2022 15:58
Salon - samochody nowe
Miałem kiedyś nieprzyjemność ...
... chcieć obejrzeć kilka samochodów w tym salonie. Przyjechałem w sobotę około trzynastej. Chyba już nie było to na rękę. Teść chciał kupić dla siebie SUVa a ja szukałem auta dla żony, która chciała albo małe sportowe albo też SUVa. Obsługa, a szczególnie pewna pani miała do mnie pretensje że otworzyłem i oglądam Auto które stoi przed wejściem. Sygnowane salonem więc pomyślałem że pokazowe. Potem w środku wpadając na pomysł że oddam swojego Mercedesa GLC Coupé z 2021 r. żonie a sobie kupię Focus ST. Mogliśmy zostawić z pół miliona ale nie było z kim rozmawiać. Kupiliśmy 2 Tucsony, bo tam nie byliśmy wrogami sprzedawców najwidoczniej mało nadających się do tej pracy
Użytkownik sieci
6 lipca 2022 09:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2022 07:22
Salon - samochody nowe
Udałem się do ...
... serwisu we Wrocławiu z prośbą o wycenę naprawy, miałem ją otrzymać tego samego dnia. Mija trzeci dzień, mimo upominania się przez kanał chat dalej nie znam kosztów a tym samym nie mam jak umówić się na naprawę. Samochód stoi niesprawny funkcjonowanie utrudnione. Po autoryzowanym serwisie spodziewałem się wyższych standardów a przynajmniej rzetelnych informacji.