82%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
12 października 2020 13:23
Salon - samochody nowe
Wybrałem Pol-Motors na Bardzkiej zamiast germazu
Użytkownik sieci
6 października 2020 13:55
Salon - samochody nowe
Germaz to jedna ...
... wielka klapa. Arogancja pracowników jest niewyobrażalna. Klienta traktuje się jakby był nikim. Pan Robert z działu finansów nie wie co się dzieje z dokumentami i odmawia ich wydania. Pani Monika z działu windykacji straszy sądem za pomyłkę Germazu. Szef udaje, że wszystko jest świetnie. Nigdy więcej tu nie kupię auta bo nie warto.
Użytkownik sieci
5 października 2020 17:48
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa klienta ...
... bezczelnie kłamiąca. Niestety przykład idzie z góry. Za problemy wywołane przez Germaz zero przeprosin, a w prezencie pisma z sądowymi wezwaniami. Naprawdę żałuję, że zakupiłem samochód w tym salonie prowadzonym przez mądrych inaczej.
Użytkownik sieci
5 października 2020 17:27
Salon - samochody nowe
Daje jedna gwiazdkę ...
... bo mniej już nie można. Nikt za nic nie odpowiada. Pracownicy są bez żadnego nadzoru. Tragedia, komedia i po prostu dramat.
Użytkownik sieci
5 października 2020 14:55
Salon - samochody nowe
Nie mam już ...
... siły na walkę z Germazem. Po zakupie samochodu jestem zastraszony oraz nękany przez Germaz i pracowników. Pracownicy obrażają klientów i kłamią. Niestety dyrektor generalny nie odpowiada za poczynania personelu.
Użytkownik sieci
5 października 2020 14:49
Salon - samochody nowe
Nie bierzcie leasingu ...
... w Germazie bo nie dostaniecie oryginału umowy! Pracownicy odmawiają jej wydania i oczywiście nie jest to "niczyja" wina. dyrektor generalny również nie poczuwa się do wzięcia odpowiedzialności za swoich pracowników bo sprzedaje tak dużo samochodów, że nawet nie wie co pracownicy robią! Jest tyle lepszych salonów, że naprawdę nie polecam sobie psuć nerwów na ten burdel rodem z prl.
Użytkownik sieci
5 października 2020 14:44
Salon - samochody nowe
Chcecie być straszeni ...
... sądem po zakupie samochodu? Kupcie coś w germazie i poczekajcie :) Pani Monika Zima wyśle wam pismo żeby postraszyć windykacją za błąd z winy salonu!
Użytkownik sieci
5 października 2020 14:41
Salon - samochody nowe
Germaz to stan ...
... umysłu. Dział finansowy jest opryskliwy dla klienta. Firma, która swoje błędy zrzuca na klientów i straszy ich sądem. Notoryczne kłamstwa pracowników. Najgorszy salon z jakim miałem nieprzyjemność kiedykolwiek współpracować.
Użytkownik sieci
2 października 2020 17:18
Salon - samochody nowe
Pod żadnym pozorem ...
... nie współpracujcie z germazem! Firma nie chciała przekazać orginału umowy leasingowej. Ostatecznie po wielu próbach udało się. Wymagało to kontaktu z samym szefem, ponieważ personel zupełnie nie reagował na problem. Myślałem że to koniec problemów ale jednak nie. Germaz przelał mi zbyt dużo z tytułu zwróconej nadpłaty. Zamiast uprzejmie się skontaktować w celu wyjaśnienia problemu od razu straszą windykacją. Zero przeprosin zero profesjonalizmu. Jest to najgorszy salon w jakim kiedykolwiek zakupiłem samochód i wszystkim gorąco odradzam.
Użytkownik sieci
4 września 2020 13:05
Salon - samochody nowe
Wydawałoby się, że ...
... standardem przy większych naprawach jest to, że serwis oddaje właścicelowi umyty i posprzątany samochód... Niestety nie w Fordzie przy Strzegomskiej... Jak mnie poinformowano w serwisie, przy wymianie przedniej szyby (koszt całkowity grubo ponad 4000 PLN), takie usługi nie przysługują. Szok i niedowieżanie. Miałem Hondę - serwis zawsze oddawał wysprzątane i umyte auto. Miałam Toyotę - tak samo. Ogromne rozczarowanie.
Użytkownik sieci
1 września 2020 15:11
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa klienta. ...
... Zostawiliśmy auto w serwisie na wymianę szyby. Czas oczekiwania 8 dni, gdzie w innych salonach robione jest to w maksymalnie 3 dni. ALE NAJWAŻNIEJSZE: Auto oddane w fatalnym stanie. Brudne, ubłocone ślady w samochodzie... Przy sprzedaży wszyscy są mili i "do rany przyłóż", kiedy już kupicie auto, to jesteście traktowani jak petent...
Użytkownik sieci
1 września 2020 10:58
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2020 10:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam.Obsługa słaba ...
... a serwis jeszcze gorszy.Zapewniają,że samochód oddadzą w ciągu 1 dnia a czekaliśmy 5. Namawiają na wymianę najróżniejszych części bo ubezpieczyciel to pokryje a potem się okazuje ,że firma ubezpieczeniowa nie chce pokryć a my zostajemy z tysiącami zł do zapłaty.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2020 12:28
Salon - samochody nowe
Serwis i jego ...
... opryskliwa obsługa mają daleko do konkurencyjnych marek. umawiasz się na 3 godziny czekania, po 5 godzinach musisz się upominać, bo auto nadal na weryfikacji. Przyjmujący do serwisu miał zadzwonić i dać znać, ale mu się zapomniało. A jak zwróciłem uwagę, że zapomniał zadzwonić i powiadomić, że czas się przedłuży, to odrzekł,że nie ma możliwości sprawdzania wszystkich samochodów co 10 minut... To po co się umawia? A jak zwróciłem uwagę, że mechanik wyłączył automatyczne światła, to została mi zwrócona uwaga, że powinienem je sobie był przecież sprawdzić. Hamulce, koła, silnik i nadwozie tez miałem sobie sprawdzić? To po co ten przegląd? A o koszcie już nie wspomnę: więcej niż za auto klasy premium Dwie gwiazdki zamiast jednej, bo mniemam, że coś jednak zrobili podczas tego przeglądu...
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 20:02
Salon - samochody nowe
Serwis .Nie dobierają ...
... telefonów. Nie reagują na emaile gdzie proponują klientom aby umawiać się na serwis brak odpowiedzi . Szkoda czasu aby tam auto serwisowac .
Użytkownik sieci
20 lipca 2020 19:48
Salon - samochody nowe
Łysy pan z ...
... działu serwis jest chamski nawet wobec kobiet!!!!! Od dziś tylko Ford przy Bardzkiej
Użytkownik sieci
4 czerwca 2020 13:16
Salon - samochody nowe
Z początku obsługa ...
... była dobra, ale do czasu. Mailowo zamówiłem dywaniki do samochodu zaznaczając, że stawię się po nie osobiście, co pracownik salonu potwierdził. Gdy za dwa dni stawiłem się po zamówiony towar, okazało się, że tego samego dnia z rana towar został wysłany kurierem, za pobraniem. Musiałem opłacić przesyłkę, której nie chciałem jednocześnie tracąc również czas na stawienie się w salonie. Rozumiem, że można popełnić błąd, jednak po tym kontakt się urwał, Pan który mnie obsługiwał poprosił o dane do korekty faktury celem zwrotu kosztów i na tym się skończyło, zwrotu nie dostałem. Nie polecam. Nie pozdrawiam.
Użytkownik sieci
1 maja 2020 11:15
Salon - samochody nowe
Z plusów: Bardzo ...
... dobry kontakt z serwisem,moj opiekun,p. Sebastian informowal mnie co sie dzieje z samochodem,kiedy mniej wiecej bedzie zrobiony oraz co ustalił diagnosta ws zawieszenia w moim samochodzie. Samochod był na akcjach serwisowych i bardzo szybko sprawa została załatwiona. Z minusów: Jeden,ale moim zdaniem bardzo duzy minus. Samochod byl na akcji serwisowej ukladu chlodzenia gdzie auto oddałem z prawidlowym stanem plynu chlodniczego. W dzien odbioru samochodu mialem trase okolo 400 km ,po ktorej zajrzalem pod maske aby dolac plyn do sprsykiwaczy i zobaczylem z jakim stanem plynu chlodniczego oddano mi samochod. Mechanik nie uzupelnil plynu anie nie nie otrzymalem zadnej informacji ze mam sobie dolac itd. Moim zdaniem taka sytuacja jest karygodna. Zalaczam zdjecie z jaka iloscia plynu serwis wydał samochod bez informacji o tym.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2020 08:55
Salon - samochody nowe
Po prostu dramat. ...
... Omijać szerokim łukiem. Nowe auto a walczę z reklamacja już 9mcy. Szkoda słów.
Użytkownik sieci
19 marca 2020 13:48
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisowa najniższego ...
... poziomu! Trzeba było dzwonić i dopytywać, bo w obiecanych terminach nikt się nie odzywał. Auto miało wymieniony rozrząd. Musiałem poprawiać montaż w innym warsztacie. Auto oddane na diagnostykę kompletną: Diagnosta nie wychwycił: -nieprawidłowej pracy silnika (wypadanie zapłonów) -trzaskającego zawieszenia (stabilizator drążka wahacza do wymiany) -umierających przegubów (autem wręcz telepało) Tak więc nie dość że nieprzyjemność kontaktu z serwisem kosztowała mnie ponad 2 500 zł, to jeszcze musiałem ponad 1 000 zł zapłacić w innym warsztacie za faktyczną diagnozę i faktyczną naprawę Totalna niekompetencja, nigdy więcej nie skorzystam z usług tego warsztatu.