83%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
8 lutego 2017 11:45
Salon - samochody nowe
Po wizycie w ...
... Waszym warsztacie nie uwierzylem ze serwis ma az 3 gwiazdki na 5. Na 34 opinie: 1 gwiazdka pojawila sie 16 razy, 2 gwiazka ani razy, 3 gwiazka jeden razy, 4 gwiazki 5 razy, 5 gwiazki 12 razy (z czego wiekszosc bez informacji czym sobie zaskarbili wysoka ocene). Suma wynosi 92, jak podzielimy przez ilosc opini wyjdzie 2,7. Germaz, komu placicie za podnoszenie ocen za Wasz salon? Serwis nie trzyma sie terminow, nie potrafi naprawic prostej awarii. Upiera sie ze wszystko jest ok, pomimo tego ze awarie potwierdzily dwa warsztaty (w tym jeden to drugie ASO Forda). Nie szanuja klienta, jego czasu oraz jego pieniedzy. Kolejna 1 gwiazdka do kolekcji - teraz prawidlowa srednia to 2,65.
Użytkownik sieci
5 lutego 2017 23:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 stycznia 2017 15:14
Salon - samochody nowe
Jest ok
Użytkownik sieci
18 stycznia 2017 21:19
Salon - samochody nowe
Ocena dotyczy serwisu. ...
... Czułem się jak klient drugiej kategorii pomimo tego, że dokonywałem naprawy pogwarancyjnej za ponad 6 tys. PLN + 1tys. za wynajem auta zastępczego na 10 dni. Brak wiedzy pracowników obsługujących klienta na temat przebiegu naprawy, przekładanie terminu oddania auta, brak zwrotnego kontaktu ze strony opiekuna klienta pomimo wielokrotnych telefonów z prośbą o informację, niechęć w okazaniu wymienionych, uszkodzonych części zasłaniając się nieobecnością mistrza serwisu, bałagan w systemie związany koniecznością zapłaty gotówką lub kartą pomimo złożenia dokumentów upoważniających do otrzymania faktury przelewowej. A na koniec najlepsze - w przypadku chęci zatrzymania zużytych części konieczność uiszczenia dodatkowej opłaty (około 1tys. PLN) w związku tym, że elementy te podlegają regeneracji. Zamiast zaoferować klientowi rabat za to, że zechce oddać zużytą cześć dla Ford Polska, który ją zregeneruje i z powrotem wprowadzi do obiegu, wymusza się to celowo wprowadzając dodatkowe opłaty. Nie dość, że naprawa odbyła się w ASO, zatem części droższe niż z innych źródeł, roboczogodzina także, to zmusza się klienta to pozostawienia wymienionych części bez możliwości wglądu w ich stan techniczny. To była moja ostatnia wizyta w tym miejscu jako klienta indywidualnego, jak i przedstawiciela firmy posiadającej małą flotę aut tej marki. Na jakiej podstawie ten dealer otrzymał prestiżowy status salonu sprzedaży Ford Store?
Użytkownik sieci
17 stycznia 2017 22:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Naprawiala ...
... mi auto po szkodzie z AutoCasco. Naprawa trwała chyba 1,5 lub 2 miesiace. Na ostatnie 3 dni dali mi auto zastępcze z niesprawnym silnikiem. Do dzisiaj nie otrzymałem obiecanych badań zbieżności. Co do napraw blacharskich to tez można mieć zastrzeżenia. Nigdy więcej. Za naprawe skasowali coś koło 6 tyś, biorąc pod uwagę jej czas nigdy bym tego błędu nie powtórzył.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2017 00:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 stycznia 2017 04:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 stycznia 2017 09:03
Salon - samochody nowe
Autoryzowany serwis Forda
Użytkownik sieci
5 stycznia 2017 21:59
Salon - samochody nowe
Zaduzo dupotrujow sprzedawcow
Użytkownik sieci
6 grudnia 2016 17:07
Salon - samochody nowe
Szybka i w ...
... miarę fachowa obsługa. Usterka usunięta następnego dnia choć była to drobnostka całe szczęście zostałem poinformowany o nadmiarze pracy w serwisie. Wolę aby mówiono jak jest a nie obiecywano, że będzie za pięć minut.
Użytkownik sieci
12 listopada 2016 09:37
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 listopada 2016 18:57
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Dobrze (Wersja oryginalna) Ok
Użytkownik sieci
5 listopada 2016 22:04
Salon - samochody nowe
Nie można liczyć ...
... na terminowe wykonanie usługi. Ponadto zakres usterek nie pokrywał się z diagnozą z drugiego serwisu. Ja tam nie wrócę!
Użytkownik sieci
2 listopada 2016 13:32
Salon - samochody nowe
najgorszu salon forda ...
... podejscie do klienta porazka czas wymiany 4 kol tokponad 3 godziny bo nikonu sie nie chcialo nawet podejsc do auta
Użytkownik sieci
2 listopada 2016 12:44
Salon - samochody nowe
Dobra kalkulacja cen, solidność, fachowa obsługa.
Użytkownik sieci
18 października 2016 09:13
Salon - samochody nowe
Byłem z początku ...
... bardzo niezadowolony i potraktowany wyjątkowo z góry, zmieniłem zdanie po tym jak przesympatyczna Pani z Germazu do mnie osobiście napisała i zadzwoniła i zrobiła wszystko, żeby całą sytuację naprostować. Poczułem się jak jeden z najważniejszych klientów - chyba o to właśnie chodzi w sprzedaży. Jeżeli będę miał kupić Forda - wrócę do Germazu.
Użytkownik sieci
15 października 2016 20:14
Salon - samochody nowe
BEZNADZIEJA !!! Miałem ...
... nieszczęście wymieniać tam, w ramach AUTO CASCO, przednią szybę w Focusie. Obsługa niemiła. Najpierw tydzień czekałem na spotkanie z ich rzeczoznawcą, potem dowiedziałem się, że za tydzień ściągną do warsztatu szybę, no i wymiana, to już "tylko dwa dni. Czyli prawie trzy tygodnie miałem jeździć niesprawnym, w świetle przepisów, samochodem. Po długich bojach dostałem samochód zastępczy. Umowa najmu była obwarowana takimi paragrafami, że bałem się tym autem jeździć. NIE POLECAM. To chyba najbardziej dziadowski serwis, w jakim byłem w swoim życiu (jeżdżę samochodami od lat trzydziestu).
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2016 17:20
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lipca 2016 15:45
Salon - samochody nowe
Bardzo przyjemna obsługa, dobre rabaty. Polecam
Użytkownik sieci
5 lipca 2016 21:08
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Miał okazję odwiedzić ten sprzedawcą. #Germaz #Ford #fordpolska Nie polecam go nikomu. Są nieprofesjonalni, po pracy niczego nie sprawdzają. Dyrektor serwisu nie mówi prawdy klientowi i stara się ukryć błędy pracowników. (Wersja oryginalna) Had opportunity to visit this dealer. #Germaz #Ford #fordpolska Can't recommend it to anyone. They are unprofessional, after work they are not checking anything. Service director is not telling the truth to a customer, and is trying to hide employee mistakes.