88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2018 21:58
Salon - samochody nowe
Salon ok, ale ...
... co z pracownikami..... dziś miałem okazję oglądać przez około pół godzin Forda Edge w tym czasie nikt z obsługi nie poszedł do mnie zaproponować pomoc, nie mówiąc nawet o jakimś: Dzień dobry .... Samochód raczej zamówie innym salonie.... A może powinienem przyjść pod krawatem hmmm? Totalna ignorancja !!!
Użytkownik sieci
6 grudnia 2018 13:55
Salon - samochody nowe
Na miejscu musiałem ...
... długo czekać aż ktoś się mną zainteresuje. Personel był zajęty przy automacie do kawy.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2018 17:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 października 2018 18:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 września 2018 13:30
Salon - samochody nowe
Najpierw 8 dni ...
... czekania na wizytę, a potem 3 godziny oczekiwania na diagnozę, ze wszystko jest OK - KIEDY OCZYWIESCIE NIE JEST OK!!! Słabo!
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2018 21:51
Salon - samochody nowe
Niestety mam wielkie ...
... zastrzeżone do Forda jak i obsługi serwisu a mianowicie. Samochód została przwieziony przez assistance z uszkodzeniem układu wspomagania. Wyciek plynu, szybka diagnoza pęknięcie przewodu a właściwie Ford twierdzil ze dwa przewody naprawa 900 zl + robocizna 600 zl I tu zaczely sie problemy jeden przewód będzie za dwa tygodniu a drugiego nie ma na stanie i niewiadomo kiedy bedzie Odpowiedz forda to - prosze czekać oraz zamówić jeden z obowiązkiem zaplaty - absurd samochód ma stać na parkingu kilka tygodni bo nie ma przewodu i nie wiem kiedy będzie ( nadmienie ze to popularny model S-Max) nadomiar wszystko jak zdecydowalem sie odebrać samochod, za diagnozę mialem zapłacić 270 zl ( 30 min pracy mechanika) po odmowie i informacji ze telefonicznie mówiono o kwocie do 100 zl poprawiono rozliczenie na 100 zl Czyli serwis świadomie chcial naciągnąć, w taki sposób traci sie klientów oraz zaufanie, nie polecam następnym razem napewno nie przyjadę do Euro-car A samochód naprawiony w innym serwisie za 300 zl w dwie godz. można można tylko trzeba chcieć pomoc i napewno nie oszukiwac w rozliczeniach
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2018 20:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 czerwca 2018 11:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 maja 2018 21:19
Salon - samochody nowe
Przyjechałem na diagnostykę ...
... w celu uzyskania informacji czym spowodowany jest spadek mocy auta. Z diagnozy (koszt około 320zł) wynikało, że należy wymienić świece oraz cewkę zapłonową oraz uszczelkę. Pracę sam wykonałem ale auto dalej nie działało i starałem się umówić na kolejną diagnostykę( w ramach gwarancji), ale pani z recepcji powiedziała, że jako nie wykonywali naprawy na ponowną diagnostykę nie ma co liczyć. Koniec końców, znalazłem usterkę w postaci przerwanego kabelka we wtyczce, ergo wymiana części bezzasadna. Wynika z tego, że panowie z serwisu pobrali 320zł za podłączenie się komputerem i nawet nie zweryfikowali tego co wyczytali, a taką diagnostykę proponuje każdy kto ma komputer w cenie 50 zł.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2018 06:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2018 09:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2018 06:38
Salon - samochody nowe
Nigdy wiecej. Przeglad ...
... trwa ponad 4 godziny. Na zasadzie jak zaplacisz 1100 zl to mniej boli niz za 2, 5 godziny jak w innym serwisie w Gd.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2018 00:10
Salon - samochody nowe
Amatorka
Użytkownik sieci
1 marca 2018 11:45
Salon - samochody nowe
Wymiana oleju z myciem auta 4,5h
Użytkownik sieci
11 lutego 2018 19:10
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 lutego 2018 02:06
Salon - samochody nowe
Podjechałem z awarią ...
... NOWEGO AUTA będąc "w trasie" 350 km od domu... Panna z obsługi klienta w serwisie stwierdziła, że może mnie umówić...za dwa dni. Podziękowałem grzecznie i wyzywając w myśli tego huja od pługa śnieżnego będącego pewnie w zmowie z jeleniem.... i serwisem w Gdyni...... Tak dałem...... dojechałem :) W Poznaniu pomogli ot tak:)
Użytkownik sieci
22 stycznia 2018 22:12
Salon - samochody nowe
Po wymianie akumulatora ...
... radio potrzebowalo kodu a ten zaginął.Telefonicznie dowiedziałam się od Pani z serwisu że musze przyjechac bo trzeba wyjąć radio i spisać jego numer i taką usługą to 80 zł i od 10 lat jest taka procedura..A tak naprawde wystarczy nacisnąć dwa guziki by radio wyświetliło swoj numer i ten numer wpisać w darmowej aplikacji by otrzymać kod..Jak dla mnie to zwykle naciagactwo ze strony serwisu i oklamywanie klienta by wyciągnąć z niego jak najwięcej pieniędzy.Ciekawe jakie opowieści wysłuchuja klienci przy poważniejszych awariach i ile za te bajki płaca...
Użytkownik sieci
21 stycznia 2018 08:34
Salon - samochody nowe
Słaby serwis, brak i długie oczekiwanie na części.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2018 08:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 stycznia 2018 16:55
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki