86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 21:32
Salon - samochody nowe
Nie jestem zadowolony z usług
Użytkownik sieci
14 stycznia 2024 14:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 stycznia 2024 17:56
Salon - samochody nowe
Po 4 godzinach ...
... czekania na serwisie, okazuje się ze nie maja dostępnych części. Powrót na własny koszt taksówka.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2023 09:27
Salon - samochody nowe
Drodzy Państwo, potwierdzacie ...
... wizytę w serwisie zarezerwowaną na 16.12.23 (1700000026151), po przyjeździe na miejsce na drzwiach widzę kartkę że dzisiaj nieczynne... Naprawdę zwykły mail albo telefon by wystarczył żebym nie musiał w sobotę rano jechać na darmo...
Użytkownik sieci
20 września 2023 12:08
Salon - samochody nowe
Dzisiaj odwiedziłem salon ...
... Forda ponieważ myślimy o wymianie 2-3 aut z naszej floty. Niestety, jako klient byłem niewidzialny, mimo że kręciłem się kilkanaście minut po salonie (byłem również na pięterku szukajac doradcy flotowego). Poprostu dramat, nawet pytałem panów polerujących mustanga czy jest tu jakiś sprzedawca czy to tylko taka wystawa ale widocznie to za mało aby ktoś się zainteresował. Wyszedłem skonsternowany.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2023 09:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Robiliśmy ...
... przegląd samochodu przed zakupem, obsługiwał nas p. Sebastian S. z obsługi klienta na dziale serwisowym. Po otrzymaniu informacji oraz filmu poprosiliśmy p. Sebastiana o wycenę ewentualnych napraw. Niestety pominął on najpowazniejszą kwestie naprawy wycieku z pod głowicy silnika (która może zakonczyc sie totalnym remontem silnika jak to pozniej wytłumaczył nam nasz mechanik) przez co samochodu kompletnie nie oplacalo sie zakupic. Stracilismy czesc zaliczki oraz 500 zl za przeglad i „obslugę” w fordzie. Bardzo nie polecam, lepiej wybrac inny salon Forda w Krakowie.
Użytkownik sieci
27 czerwca 2023 10:47
Salon - samochody nowe
Brak jakiejkolwiek odpowiedzi na maile...
Użytkownik sieci
16 czerwca 2023 13:21
Salon - samochody nowe
the service provided ...
... is not correct, I am not satisfied with your welcome from all
Użytkownik sieci
6 czerwca 2023 22:44
Salon - samochody nowe
Dziś wymieniałem opony. ...
... 3h czekałem i na pytanie co z autem usłyszałem że czeka na mycie. Masakra. Zero informacji że coś się przedłuża mimo że czekałem na miejscu. Firma się zrehabilitowała. Po dwóch dniach dostałem telefon z przeprosinami i propozycja mycia i sprzątania auta. Skorzystałem. Na przyszłość wystarczy informacja że coś się przedłuża. Najważniejsze to umieć się zachować. Dziękuję.
Użytkownik sieci
10 marca 2023 11:37
Salon - samochody nowe
Wyjechałam z serwisu ...
... z uszkodzonym lusterkiem bocznym, złożyłam reklamacje ale niestety nikt się nie chce do uszkodzenia przyznać. Na odpowiedz i sprawdzenie monitoringu czekam już tydzień. I niestety po dość drogim serwisie mam niesprawne auto.
Użytkownik sieci
9 października 2022 18:34
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Zastępują filtr oleju, który odpada po drodze. I straciłem silnik samochodu. (Wersja oryginalna) They replace oil filter which is drop off on the way. And I had lost car engine.
Użytkownik sieci
30 maja 2022 15:01
Salon - samochody nowe
Siedzialem 2.5 godziny ...
... czekajac na telefon ze samochod gotowy a gdy zszedlem na dol zniecierpliwiony okazalo sie ze samochod do odbiory (usterki nie udalo sie wywolac) a co wiecej Pan z serwisu dzwonil i ktos powiedzial (niby ja) ze bede za pol godziny. Za kazdym razem sobie mowie ze wiecej tam nie pojade. Tym razem sie przyloze i wiecej nie pojade. Miazga!
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2022 09:25
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta ...
... w dziale sprzedazy to jakieś nieporozumienie. Poczulem się jak bym wrocil do czasow komuny i mialem wrazenie, ze przeszkadzam pracownikowi.
Użytkownik sieci
2 marca 2022 16:03
Salon - samochody nowe
Dział części tragedia, ...
... rozmawiałem przez telefon i nie wiedziałem czy pan w słuchawce mówi do mnie czy do kologi który stoi koło niego, ku mojemu zdziwieniu okazało sie, że do mnie. Gdy podałem nr nadwozia powiedzial, nie możliwe, dodałem, że samochód jest importowany i chce zamówić konkretną część to sie rozłączył nic nie mówiąc...
Użytkownik sieci
19 lutego 2022 19:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 grudnia 2021 09:55
Salon - samochody nowe
Nie uczciwie mechanicy.
Użytkownik sieci
3 listopada 2021 11:56
Salon - samochody nowe
Witam, po wizycie ...
... w serwisie i zgłoszeniu usterki wsteczny bieg haczy podczas wbijania -sporadycznie , usłyszałem na miejscu , tak ma być i nie będziemy się tym zajmować jest to normalne w tych autach i szkoda im czasu na takie diagnostyki , udałem się do konkurencji Wikar i tam temat został pięknie załatwiony na poczekaniu
Użytkownik sieci
4 października 2021 07:48
Salon - samochody nowe
Uszkodzony wyświetlacz w ...
... Focusie. Panowie dwa tygodnie mnie zwodzili, że covid, że nie ma części itd. Pojechałem do Wikara i zrobili w ciągu dwóch dni. Jedna gwiazdka.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2021 17:08
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi serwisu, ...
... to tragedia. Szkoda czasu i nerwów.
Użytkownik sieci
17 maja 2021 10:04
Salon - samochody nowe
W Listopadzie 2019 ...
... kupiłem w salonie samochodów używanych Focusa, który miał przygodę parkingową w 2018 w miejscu lewego przedniego nadkola. Zostały mi udostępnione wszystkie zdjęcia uszkodzeń oraz wyczytane części, które wymienili w serwisie. Niestety w Styczniu 2020 (czyli po dwóch latach od naprawy) pojechałem do mechanika zmartwiony ściąganiem auta w lewą stronę oraz "biciami" przy skręcie kierownicy. Okazało się, że w trakcie naprawy nie została poprawnie zainstalowana osłona plastikowa i cały drążek kierowniczy razem z przekładnią mocno skorodował. Samochód został naprawiony w warsztacie i zwróciłem się do serwisu, że samochód przez dwa lata miał wadę ukrytą o której nie wiedziałem i jak dokładnie przebiegała naprawa. Serwis umył ręce twierdząc, że zdjęcia pochodzą z innego samochodu i nic im nie udowodnię. "Trzeba było przyjechać na oględziny do nas." Tak.. będę jechał ponad 100km do serwisu mocno uszkodzonym samochodem. Sprawę zostawiam bez komentarza, a na pamiątkę i jako przestrogę dla wszystkich, że nie ważne czy z salonu - ZAWSZE SPRAWDZAJCIE AUTO DKOŁADNIE! PS: Nie roszczę pretensji do sprzedawców firmy Pewne Używane - wypełnili swoje obowiązki w 100% - oceniam wyłącznie pracę serwisu FORD w Krakowie Mały update 17.05.2021 Urwała mi się szpilka w feralnym przednim lewym kole podczas wymiany kół na letnie. Niestety żeby ją wymienić mechanik musi zdjąć piastę z łożyskiem itd.. (taka konstrukcja). Okazało się, że dźwięk podczas szybkiej jazdy to nie głośne opony, a uszkodzone, wypalone łożysko (na zdjęciu poniżej uszkodzone łożysko z mojego samochodu przebieg 70 tyś km), które podczas owej naprawy po szkodzie w ASO nie zostało wymienione. Wszelkie wtyczki czy przewody po stronie naprawy wisiały luźno z połamanymi spinkami montażowymi, a nie zostały umieszczone na miejscach. Wychodzi na to, że naprawa w ASO polega na wymianie elementów, które tylko wyglądają na uszkodzone bez kontroli pozostałych części. Nigdy więcej nie oddam żadnego samochodu do jakiegokolwiek ASO. Nie polecam ODRADZAM RAZ JESZCZE!