91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2025 14:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam, Handlowiec.ignorant. ...
... Mimo wcześniejszych ustaleń i negocjacji sprzedał auto
Użytkownik sieci
16 grudnia 2024 17:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... Frank-Cars Częstochowa . Przy przeglądzie motorkraft zleciłem zdiagnozowanie usterki słabego ciśnienia spryskiwaczy szyby , za usługę rzekomego zdiagnozowania musiałem zapłacić nie małą sumę . Serwis skasował pieniądze nie sprawdzając co jest przyczyną tylko stwierdzając że silnik podaje zbyt słabe ciśnienie . Po diagnozie zleciłem wymianę uszkodzonego silniczka w innym zaprzyjaźnionym serwisie ( w Frank Cars zbyt długi czas oczekiwania na sprowadzenie uszkodzonej części itd.) okazały się zapchane dysze . Bardzo prosty sposób na sprawdzenie uszkodzenia . Czego im się nie chciało zrobić lub po prostu nie mieli czasu . Zgłosiłem im ich błąd , to że narazili mnie da dosyć duże koszty (ich diagnoza , drugi silniczek , czas serwisu który wymienił silnik i kolejną diagnozę tym razem poprawna ). Ich odpowiedź była taka , ze gdym im zlecił wymianę to wtedy by dysze wymienili i bym o tym nawet nie wiedział . Nie poczuwają się do odpowiedzialności . Niestety jestem zmuszony kolejny raz zlecić serwis samochodu gdyż nie wierze tej firmie że dokonali rzetelnie wymiany oleju i filtra itd. NIE POLECAM
Użytkownik sieci
9 grudnia 2024 17:43
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 listopada 2024 14:17
Salon - samochody nowe
Tragedia tak serwis ...
... jak i obsługa po przyprowadzeniu auta serwisowanego cały czas w serwisie Pan śmieje się w twarz że to powinno jechać na złom a nie do nich z takim przebiegiem To chyba nie zbyt dobra reklama dla Marki. Kolejnym razem przyjazd po odbiór auta po malowaniu boku wymianie drzwi przesuwnych bocznych auto na parkingu z przebitym kołem, rozładowana baterią panowie z warsztatu mieli nawet rozładowane swoje akumulatory do odpalania aut więc trzeba było stać 20 minut ze swoimi kablami i dopiero odpalać. Chyba jeśli robi się naprawę na serwisie i jej koszt to 22 tysiące co już jest duża sumą za wykonaną usługę to wulkanizacja koła powinna być wykonana i sprawdzenie bateri lub naładowanie również. Bynajmniej chyba serwis sam z siebie powinien to zrobić aby klient odebrał auto i mógł jechać do domu a nie pół godziny jeszcze na parkingu je naprawiać bo przecież wyjechało z serwisu.
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 08:27
Salon - samochody nowe
Poziom serwisu Forda ...
... dno. 3x naprawiali skrzynie biegów w nowym Focusie, bez skutku. Po pierwszej naprawie działała pół roku, po drugiej wydali auto uszkodzone nie sprawdzając tego czy wgl działa, a po trzeciej skrzynia wytrzymała miesiąc. PORAŻKA.
Użytkownik sieci
17 maja 2024 17:33
Salon - samochody nowe
Serwis blacharsko-lakierniczy. Obsługa ...
... jest na dobrym poziomie. Jakość usługi , trudno określić , może dla tego serwisu zapylone szyby , ,,hologramy,, po brutalnej polerce malowanego elementu , rysy , wszystko brudne z pasty polerskiej no i worek w drzwiach po śniadaniu🤗 to norma ? Był to pierwszy i ostatni raz.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 09:49
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 marca 2024 14:08
Salon - samochody nowe
Niestety pomimo wielu ...
... lat użytkowania samochodów z salonu FrankCars Ford i BMW, serwis Forda zachował się skandalicznie. Auto Ford Focus trafiał kilka razy na serwis z tą samą usterką dpfu i za każdym razem zamiast naprawy serwis wyczyniał jakieś dziwne ruchy które działały na kolejny miesiąc albo dwa (choć jeden z pracowników mówił mi, że trzeba wymienić cały układ dpf). Ta zabawa trwała do momentu aż skończyła się gwarancja. Zaraz po gwarancji samochód znowu trafił z tą samą usterką i tym razem Panowie wyliczyli mi już koszt naprawy na ponad 7tys netto. Panowie wstyd, kupiłem od Was 10 samochodów w tym 7 fordów i 3 BMW w ciągu 6 lat!!!! I możecie być pewni że nie dość że już nigdy nic od was nie kupię to jeszcze będę wszystkim odradzał. Edit! Szanowny Panie który obsługuje opinie. To Pan mija się z prawdą. Zaproponowaliście, że po naprawie i po zapłacie całości wystąpicie z wnioskiem o bonifikatę do Forda ALE! nie obiecujecie że zostanie on uwzględniony. Edit2 Zostało przyznane duże dofinansowanie do naprawy przez Ford Polska. Finalnie do zapłaty miałem około 1,5tys zł więc presja ma sens, co nie zmienia faktu, że ta naprawa powinna być zrobiona na gwarancji. Smród pozostał.
Użytkownik sieci
3 marca 2024 17:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 lutego 2024 09:05
Salon - samochody nowe
Ocena dotyczy działu ...
... blacharsko-lakierniczego. Wydłużone oczekiwanie na naprawę ,ponad 3 miesiące.Realizacja zlecenia dopiero po telefonach do kierownictwa.Mówią że kosztorys zaakceptowany a tak naprawdę nikt się nie kontaktował z ubezpieczycielem 3 miesiące.Obsługa słaba, wprowadza w błąd,nie dotrzymuje słowa.Kontakt telefoniczny tylko z mojej strony.Wysokie koszty naprawy nie idą w parze z jakością. Słabe spasowanie i wykonanie.Auto po naprawie brudne z błotem i wysmarowanymi szybami .Nie polecam
Użytkownik sieci
28 stycznia 2024 19:26
Salon - samochody nowe
Uwaga na używane ...
... samochody które sprzedają, mimo udzielanej gwarancji chcieli mi wcisnąć samochód z wyeksploatowanym silnikiem, zapewniali w wiadomościach e-mail o idealnym stanie samochodu, udzielali na samochód 12 miesięcznej gwarancji. Po przyjeździe i weryfikacji samochodu okazało się, że silnik nadaje się tylko do remontu kapitalnego!
Użytkownik sieci
15 grudnia 2023 16:44
Salon - samochody nowe
Ocena dotyczy działu ...
... blacharsko-lakierniczego. Wydłużony termin naprawy pojazdu. Obsługa słaba, kontakt telefoniczny tylko z mojej strony.Wysokie koszty naprawy nie idą w parze z jakością. Nie polecam.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2023 23:37
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 września 2023 21:06
Salon - samochody nowe
Nie polecam kierownik ...
... serwisu bardzo nie kompetentny i nie miły .Auto na gwarancji dziwne odgłosy z tyłu auta, kierownik serwisu mówi że tak ma być ponieważ mechanik tak stwierdził. Podczas jazdy z doradcą serwisu (bardzo miły chlopak)potwierdza on że są dziwne odgłosy. A kierownik mówi że najlepiej jakbym pojechał tam gdzie auto było kupowane czyli w gliwicach. Jak tak można traktować klienta.
Użytkownik sieci
20 czerwca 2023 17:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 czerwca 2023 21:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 maja 2023 09:00
Salon - samochody nowe
Obsługa miła aczkolwiek ...
... z terminowością i realizacją zadań na czas jest kłopot...delikatnie rzecz ujmując..za każdym razem kiedy słyszałem skontaktujemy się z państwem..kontakt był z mojej strony bo.."mówiłem, że jak auto będzie gotowe to będę dzwonił" nie dzwonią, terminy rozwlekają się na maxa
Użytkownik sieci
24 lutego 2023 21:37
Salon - samochody nowe
Ostatni raz... Umówiona ...
... wizyta na dzień i godzinę. Na miejscu okazało się że nie ma mojego auta w systemie. Tłumaczenie że nie działają im systemy aby wymienić moduł dzieki któremu można połączyć sie z Ford Pass a jeśli nie wierzysz można iść do "mistrza serwisu". Auto z salonu Tarnów. Może w Łodzi będzie lepiej... (3msc temu) Edit* (24.02.2023)Do dziś brak ford passa. Zero pomocy i odpowiedzi. Do Łodzi nie dzwoniłem. Zbędny gadżet.
Użytkownik sieci
14 lutego 2023 02:12
Salon - samochody nowe
Idąc ulicą rycerską ...
... zostałem przez głośniki przez ciecia z Frank Carsu okrzyczany że mam natychmiast opuścić teren firmy czy jakiś podrzędny cieć naprawdę może mi na tej ulicy wydawać rozkazy czy po prostu nastąpił drobny przerost formy nad treścią o godzinie 2:00 w nocy zostałem zaatakowany z megafonu "proszę opuścić teren" firmy ul rycerska wydaje mi się że jest gminy miasta Częstochowa i uzurpator który tam siedzi i krzyczy przez głośniki jest niespełna rozumu żeby zaczepiać ludzi o 2:00 Prosiłbym również o przestrzeganie ciszy nocnej od 22:00 zakaz darcia się przez głośniki obowiązuje wszystkich obywateli pozdrawiam ciecia
Użytkownik sieci
23 stycznia 2023 19:05
Salon - samochody nowe
Do dziś miałem ...
... dobre zdanie na temat serwisu ale.....zdanie zmieniłem.Kupilem auto w 2018 roku i serwisowałem zgodnie z zaleceniem sprzedawcy. Od półtora roku pojawił się problem z zamykaniem auta dotykowo. Otworzyć można było przez złapanie klamki ale był problem z zamknięciem. Odkryłem że problem się pojawia zimą gdy jest przełom mróz i nagle odwilż.Zgłosilem to w serwisie i serwis stwierdził że akumulator jest do wymiany ale podkreślam że problem był tylko wtedy jeśli po przymrozkach była odwilż i wilgoć na dworze. We wrześniu zeszłego roku rzeczywiście padł mi akumulator i wymieniłem go na nowy. Teraz była odwilż i problem powrócił a akumulator nowy.....Przeboleję to i poczekam aż złapie mróz lub przyjdzie wiosna bo w serwisie pewnie mi to naprawią tylko za jaką cenę choć jak auto było na gwarancji nie zrobili tego ponoć jakieś tam styki przeczyścili.....Pozdrawiam