89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2024 13:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 23:48
Salon - samochody nowe
Wszystko jest dobrze, ...
... byłem zadowolony z działań serwisu Forda, ale to do czasu, widziałem, że praktykant (niski, chudy w okularach i krótkich włosach) wymieniał mi eko filtr i podczas tego patrzył w telefon, praktykant wsadził mi filtr w oryginalnej folii zabezpieczającej i zostawił tak auto jako gotowe, widziałem, że wpatrywał się w telefon i dlatego po serwisie zajrzałem tam. Wszystko działo się ponad miesiąc temu.
Użytkownik sieci
30 listopada 2024 12:00
Salon - samochody nowe
Dojeżdżam do tego ...
... serwisu z Olsztyna. Opłaca się. Im się chce. I są skuteczni. Polecam.
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 12:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 listopada 2024 23:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 września 2024 13:41
Salon - samochody nowe
Ford Transit Connect.Auto ...
... miało problemy z hamulcami, auto stało w dwóch warsztatach i w żadnym nie mogli postawić diagnozy i ustalić usterkę.Umówiłem się na sprawdzenie auta w salonie Gołębiewski.Fachowa obsługa , usterka naprawiona, koszt naprawy też nie był wygórowany.Szczerze polecam
Użytkownik sieci
25 września 2024 23:05
Salon - samochody nowe
Zapraszam, najlepsza obsluga
Użytkownik sieci
24 września 2024 06:58
Salon - samochody nowe
Miejsce dobrze zorganizowane, ...
... miła kompetentna obsługa w recepcji, kompetentny sprzedawca znający pojazdy, umie rozpoznać oczekiwania klienta. Że względu na kompetencje personelu i markę POLECAM
Użytkownik sieci
23 września 2024 06:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 września 2024 16:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 września 2024 21:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2024 17:44
Salon - samochody nowe
Great service even ...
... though I'm a foreigner 1000 km from home. I needed both batteries replaced on my Tourne Custom.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2024 13:31
Salon - samochody nowe
Wszystko ok ale ...
... ogarnijcie niektórych praktykantów, siedzi przed salonem jeden do którego wołali inni (Seweryn) strasznie wulgarny i popędza innych choć sam siedzi na krawężniku
Użytkownik sieci
15 lipca 2024 16:03
Salon - samochody nowe
W poszukiwaniu jednej ...
... części do Forda Transita przeszukałem cały internet. Rozpoczynając od Allegro, przechodząc w zagraniczne odmęty internetu, a tutaj okazuje się, że w Elbląskim oddziale Forda dana, poszukiwana cześć, jest dostępna! Nie dość, że zamówiony element dotarł szybko, to dodatkowo profesjonalna obsługa klienta wzbudziła we mnie naprawdę pozytywne wrażenie.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2024 12:58
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 czerwca 2024 20:21
Salon - samochody nowe
Mają dobrą kawę. Polecam
Użytkownik sieci
18 czerwca 2024 20:25
Salon - samochody nowe
Bardzo mila i ...
... rzetelna obsługa serwisu która sprawdziła samochód przed zakupem od A do Z gorąco polecam jeżeli ktoś nie jest pewny stanu technicznego auta o sprawdzenie go w serwisie Ford Gołębiewski
Użytkownik sieci
11 czerwca 2024 19:02
Salon - samochody nowe
Jest to bardzo ...
... dobrze usytuowane miejsce na salon samochodowy.
Użytkownik sieci
27 maja 2024 08:32
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 maja 2024 12:41
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenia z ...
... serwisem Ford Gołębiewski były bardzo pozytywne do momentu pierwszej "trudnej" sytuacji. Wcześniej serwisowałem używanego Forda C-max 2 tylko tam. Po namowach kierownika serwisu zdecydowałem się na usługę „FORD Gwarancja 12”. Auto przeszło testy weryfikacyjne i ochrona "gwarancyjna" została udzielona. Warto dodać, że przez usługę "gwarancyjną" Ford sprzedaje zwykły produkt ubezpieczeniowy. W czasie trwania Gwarancji 12 musiałem wymienić olej, a konsultant zaproponował mi usługę "Przegląd 4+". Zdecydowałem się na taki pakiet razem z odbiorem samochodu door-to-door. Otrzymałem nagranie z inspekcji samochodu, na którym została przedstawiona usterka kompresora klimatyzacji i sugestia jego wymiany. Znałem treść umowy "Gwarancja 12" i wiedziałem, że kompresor klimatyzacji jest objęty ochroną ubezpieczeniową. Przy odbiorze samochodu powołałem się na ww. umowę, a kierownik serwisu zaprosił mnie do serwisu na kolejny dzień, celem przygotowania dokumentacji do uruchomienia procedury gwarancyjnej. Do tego momentu obsługa serwisu Ford Gołębiewski stała na najwyższym poziomie. Potwierdziłem najwyższe standardy w rozmowie oceniającej z Ford Polska. Po złożeniu wniosku miałem czekać na kontakt ze strony serwisu w celu umówienia wymiany kompresora. Niestety, od tego momentu nikt ze strony Ford Gołębiewski nie podjął żadnej próby kontaktu ze mną. Po 7 dniach roboczych zadzwoniłem do serwisu, gdzie ton rozmowy nie był miły ani prokliencki. W bardzo oszczędnych słowach zostałem poinformowany, że mój samochód nie będzie naprawiony. Żadnych wyjaśnień, brak uzasadnienia czy podstawy prawnej. Po chwili zadzwoniłem jeszcze raz, prosząc o wyjaśnienia. Dostałem tylko forward maila od ubezpieczyciela. Widziałem również, że Ford Gołębiewski otrzymał odpowiedź następnego dnia roboczego po zgłoszeniu szkody. Zapis, który unieważnił gwarancję to: Kontrakt Ford Gwarancja 12 jest zawierany na okres 12 miesięcy, nie dłużej jednak niż do kolejnego przeglądu okresowego wykonywanego zgodnie z planem obsługi pojazdu u Autoryzowanego Dealera Ford. W praktyce pracownicy Ford Gołębiewski tego nie wiedzą, a konstrukcja prawna pozwala zakwalifikować każdą wizytę u Autoryzowanego Dealera Ford jako wyłączenie tej gwarancji. Ford Polska wprost przyznaje, że klienci bardzo często wpadają w tę pułapkę. Sprawa była również weryfikowana z UOKiK oraz miejskim rzecznikiem konsumentów, niestety otrzymałem sugestię, że specyficzny kształt tej umowy cywilnoprawnej uniemożliwia jakiekolwiek dochodzenie roszczeń bez uprzedniego naprawienia szkody w autoryzowanym serwisie. REASUMUJĄC: Plusy: - jeśli nie ma skomplikowanych problemów, bardzo dobra obsługa - terminowość - auto zawsze umyte Minusy: - natychmiastowa zmiana nastawienia do klienta w sytuacjach trudnych - selektywna postawa prokliencka - brak informowania o postępie spraw przez serwis pomimo wcześniejszego zobowiązania się do tej czynności - brak znajomości umów dot. sprzedawanych produktów NIE POLECAM ZAKUPU “GWARANCJA 12”. Należy się również liczyć z tym, że w przypadku skomplikowanych napraw jest duże ryzyko pogorszenia jakości komunikacji.