88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 marca 2024 16:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 marca 2023 23:47
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... naprawy ani serwisowania samochodu Ford S Max. Miałem gorzkie doświadczenie w naprawie samochodu tutaj. W grudniu 2022 zgłosiłem się do nich z problemem, trochę oleju kapało z dolnej części silnika. Zastąpili "Uszczelnienie pokrywy rozrządu + uszczelniacz walu korbowego". Ogólnie przejechałem około 300-350 kilometrów i doznałem poważnego uszkodzenia silnika (stało się to w połowie stycznia). Zadzwoniłem po lawetę i przyjechałem do nich. Zostawiłem samochód na parkingu w celu diagnostyki. Oczywiście nie przyznali się do winy i powiedzieli, że awaria nie miała nic wspólnego z ich ostatnią naprawą. Poprosiłem o diagnostykę silnika. Samochód stał u nich 7 dni, nikt nawet do mnie nie dzwonił. Sam zadzwoniłem do serwisu, aby dowiedzieć się o wyniku. Powiedziano mi, że cały silnik do wymiany. Poprosiłem o informację co się stało z silnikiem, na co otrzymałem niewyraźne wyjaśnienie, że pękł pasek rozrządu. Aby podać dokładne informacje, trzeba częściowo zdemontować silnik, czego zdecydowanie nie chcieli robić. Zdecydowałem się wziąć samochód i pojechać do innego mechanika. Kiedy przyjechałem, byłem zaskoczony, że samochód był w tym samym miejscu iw tej samej pozycji, w jakiej go przywiozłem. Oznacza to, że możemy stwierdzić, że nawet go nie zbadali. Później zrozumiałem, dlaczego tak zareagowali. Ponieważ awaria była spowodowana niekompetencją mechanika serwisu Forda. WSZYSTKIE PASY BYŁY DOBRE!!! Podczas ostatniej naprawy popełnił błąd i źle dokręcił śrubę, co spowodowało awarię silnika. Takie założenie przyjął inny niezależny mechanik, który naprawiał silnik. W sumie NIE POLECAM!!! Dodatek: Co to znaczy "nie wyraził Pan zgody na weryfikację zgłaszanych usterek"??? Za diagnostykę zapłaciłem 380 zł. Poprosiłem, aby udzielili mi informacji, co się stało z samochodem? Za taką kwotę otrzymałem odpowiedź, trzeba zmienić silnik. Jak mogłem nie pozwolić? Gdybym poprosił cię o diagnostykę samochodu? Nie dość, że zniszczyli silnik mojego samochodu, to jeszcze mają czelność kłamać!
Użytkownik sieci
24 lutego 2023 20:32
Salon - samochody nowe
Przegląd po 24 ...
... miesiącach, wymiana oleju , płynu hamulcowego oraz filtra kabinowego , koszt 1398 zł. Czy to nie jest przesada ? 45 minut pracy ( auto stalo na podnosniku 1.5h , przez ten czas nikt nic nie robił ), materiały około 300 zł. Czuję się oszukany i naciągnięty!!! Tłumaczenie typu , spr różnych układów samochodu , brzmi dla mnie jak oszustwo u podrzędnego handlarza !!! Samochód nie umyty i nie odkurzony w czasie przeglądu. Cena znałem, to prawda, ale dopiero na miejscu poznałem zakres prac. Około 1.000 zł za 45 minut pracy . Każdy niech sobie sam odpowie , czy ceny serwisu są ok.
Użytkownik sieci
18 września 2022 07:01
Salon - samochody nowe
Po dwóch latach ...
... kolega zaprowadził auto i jest to samo z przesłankami czy jeszcze nie gorzej . Serwis to tragedia. W gorszym w życiu nie byłem. Niekompetencja pracowników straszna. Pan od likwidacji szkód sam nie wie co robi. Próba rozmowy z kierownikiem bez konkretnych propozycji i rozwiązań problemu. Mimo że mam na miejscu, 100 razy wolę pojechać do Gdańska albo do Gdyni. Nie polecam.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2021 11:58
Salon - samochody nowe
Niestety muszę wystawić ...
... negatywny komentarz. Pracownicy z działu obsługi klienta oraz sprzedaży części Mirosław Mania oraz p. Aneta Burczyk z chat wykazali się ignorancją do klienta. Zamówiłem emailowo dywaniki do Mustanga i zapewniano mnie, że będzie towar na stanie do 2-3 tygodni. Po 2 miesiącach zero odpowiedzi na email, a w odpowiedzi na status zamówienia przez CHAT otrzymuję infromację, że dywaniki niedostępne i dziękują za odwiedzenie naszej strony.. (Screen z rozmowy w zdjęciu poniżej) Nie polecam tego dealer'a Ford'a
Użytkownik sieci
27 lipca 2021 19:41
Salon - samochody nowe
Mija tydzień i ...
... oferty nie dostałem mimo rozmowy bezpośredniej w salonie i przez telefon. Widocznie za dużo pracy
Użytkownik sieci
10 lipca 2021 19:55
Salon - samochody nowe
P.Marek na stacji ...
... diagnostycznej to osoba nieprofesjonalna. Wynajduje usterki, których fizycznie nie ma w pojeździe (sprawdzone w innej SKP) i proponuje usunięcie ich u nich na miejscu. Nie jestem w stanie stwierdzić czy próbuje naciągnąć na naprawę czy po prostu nie zna się na swojej pracy. W każdym razie nie polecam i zalecam skonsultowanie ewentualnych usterek wynalezionych przez p.Marka z innym mechanikiem.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2021 21:03
Salon - samochody nowe
Auto oddane po ...
... naprawie brudne w środku i na zewnątrz. Gorzej wyglada niż w dniu oddawania do serwisu. Wcześniej wyglądał jak nowy w środku, teraz po naprawie wartej kilka tysięcy oddali w kiepskim stanie, brudny, zakurzony, wysiadam brudna. Masakra!!! Tak się nie traktuje klienta!
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2020 15:58
Salon - samochody nowe
Serwis to tragedia. ...
... W gorszym w życiu nie byłem. Niekompetencja pracowników straszna. Pan od likwidacji szkód sam nie wie co robi. Próba rozmowy z kierownikiem bez konkretnych propozycji i rozwiązań problemu. Mimo że mam na miejscu, 100 razy wolę pojechać do Gdańska albo do Gdyni. Nie polecam.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2020 15:45
Salon - samochody nowe
Jako klient sereisujacy ...
... kilka aut przeniosłem się z serwisu w Gdyni aż do Elbląga bo przyjęli na stanowisko kierownika serwisu Pana Marka Kamyk, który miał nie tylko duże doświadczenie i wiedzę ale przede wszystkim miał chęci do polepszenia jakości wykonywanych przez nich usług. Niestety nie popracował za długo. Widać Ford Gołębiewski Elbląg ma gdzieś kwestie jakości usług i kompetencji pracowników. Obecnie nie ma tam nikogo kto znałby się choć trochę na Fordach, co potwierdza już druga wizyta na naprawę przegubu, który nadal nie jest zrobiony.... Na chwilę obecną nie ma tam po co jeździć...
Użytkownik sieci
31 lipca 2020 12:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 lipca 2020 11:42
Salon - samochody nowe
Słaby wybór przysalonowych samochodów
Użytkownik sieci
25 lipca 2020 14:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lutego 2020 22:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 lutego 2020 15:10
Salon - samochody nowe
SERWIS - TRAGEDIA ...
... , ILE MOŻNA CZEKAĆ NA NAPRAWIANY SAMOCHÓD NAPRAWIANY PO KOLIZJI ? CZEKAMY PRAWIE DWA MIESIĄCE NA SAMOCHÓD KTÓRY MIAŁ BYĆ PO TRZECH TYGODNIACH, PÓŹNIEJ KOLEJNYM TYGODNIU I TAK DALEJ I TAK DALEJ.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 22:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 grudnia 2019 14:14
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM!!! najgorszy ...
... serwis samochodowy na świeice czekam od maja na szybę do forda rangera bo ogrzewanie przedniej szyby przestało działać i ogrzewanie fotela kierowcy początkowo zamówili nie ten model szyby następnie sprawa ucichła czekam na dwie rzeczy od maja a wszystko na gwarancji najgorszy serwis samochodowy nie polecam, mam nadzieje że uda się to zrobić kiedyś ale wiem że nigdy nie wrócę tam
Użytkownik sieci
2 listopada 2019 09:56
Salon - samochody nowe
Auto zostawione na ...
... naprawę gwarancyjną w celu wymiany wadliwych w silnikach Forda 2.0 TDCi wtrysków i ich przeprogramowania. Czas oczekiwania na wykonanie naprawy wyniósł ponad 2 tygodnie, a nie ma jeszcze końca. Brak części na miejscu chociaż Ford doskonale wie, że wtryski są wadliwe, brak akcji serwisowej na ich naprawę. W międzyczasie z Ford Assistance nie ma auta zastępczego, dzięki któremu można by było swobodnie prowadzić działalność. Wg umowy auto podstawiane jest tylko na 4 dni, ale umowa nie ma żadnego pokrycia prawnego. Orzeczenie SN w sprawie pokrycia strat wynikłych z braku możliwości użytkowania pojazdu przeznaczonego na cele związane z prowadzeniem działalności jest jednoznaczne i na korzyść właściciela pojazdu dzięki czemu można się domagać odszkodowania lub opłacenia wszystkich poniesionych kosztów do czasu ukończenia naprawy. Także zachęcam wszystkich gorąco do ubiegania się o odszkodowania i zwrot kosztów za pośrednictwem znających temat kancelarii prawnych. Może wtedy się nauczą robić wszystko na czas i sprawnie.
Użytkownik sieci
28 października 2019 17:35
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 października 2019 17:50
Salon - samochody nowe
Serwis to jakaś ...
... tragedia, przeciągają naprawę z dnia na dzień o niczym nie informują klienta pomimo obietnicy kontaktu telefonicznego z ich strony w takim przypadku. Po prostu dramat! Po 8 dniach samochód nie został naprawiony i nawet nie raczyli o tym poinformować. Żenada!