Zobacz na mapie
90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 września 2020 14:05
Salon - samochody nowe
Podam trzy przykłady ...
... ; Przyjechałem fordem transitem , gdzie silnik nie pracował równo na wolnych obrotach , diagnoza serwisu wtryski i pompa do wymiany koszt wstępny około 10 tys zł , umówienie się na termin i , że miało to być za około tydzień samochód pojechał jeszcze do elektryka na Myśliborską w Gorzowie bo nie świeciły światła obrysówek na kontenerze . W rozmowie z elektrykiem mówię , że serwis będzie wymieniał pompę i wtryski , na co on sprawdził jeden z akumulatorów ( bo samochód miał dwa akumulatory ) , po czym założył nowy akumulator za 385 zł ( akumulator w pojeżdzie miał wypaloną jedną celę ) i silnik od ręki pracuje jak żyletka ( jak stwierdził ten elektryk sterowanie pracą pompy zależy od tegoż właśnie akumulatora ) , trwało to niecałe 30 min . Drugi przykład : syn kupił używane mondeo i dał do serwisu Gezet na inspekcję przed zakupem ( koszt 385 zł ) , serwis stwierdził , że stan ok adekwatny do przebiegu , nie widać nic niepokojącego , po czym kupujemy komplet nowych opon zimowych , jedziemy na ustawienie zbieżności i dowiadujemy się , że nie można jej ustawić bo auto jest po wypadku i ma ,, przekoszony " przód , po czym serwisant bierze nas do kanału i pokazuje gdzie auto dostało i co jest ,, klepane " i nadaje się do wymiany . Wypisuje nam protokół , w którym jest to wszystko zawarte , po czym kontaktujemy się ze sprzedającym i po krótkiej rozmowie z sądem w tle sprzedający odbiera pojazd z powrotem . Trzeci przypadek : chcę kupić nowego fokusa , ale interesował mnie silnik tylko 1,6 ecoboost . Facet z działu sprzedaży pokazuje mi tylko modele z silnikiem 1,0 i namawia usilnie do ich zakupu . Ponieważ nie chcę i pytam o wersję z silnikiem 1,6 mówi , że będą mieli za 10 dni taki model , umawiam się , że zadzwoni do mnie jak tylko samochód przyjedzie , po czym mija 3 tygodnie i cisza , dzwonię i pytam co z pojazdem i słyszę , że na razie nic z tego nie będzie bo takimi silnikami nikt nie jest zainteresowany poza mną więc nie ma sensu go sprowadzać na serwis w Gorzowie . Dziękuję panu za odpowiedż, po czym po dwóch tygodniach kupuję samochód z silnikiem 1,6 ecoboost od innego dealera forda . Miałem do czynienia z działem sprzedaży i serwisem . Proszę niech każdy oceni sobie sam ich "profesjonalizm"
Użytkownik sieci
26 września 2020 12:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 września 2020 16:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 września 2020 16:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 września 2020 13:58
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Nie ma zbyt wielu samochodów, ale przede wszystkim modele e są doskonałe. I oczywiście nie tanie. (Wersja oryginalna) Машин не так много,но в основном в е модели отличные. И естественно не дешёвые.
Użytkownik sieci
12 września 2020 11:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2020 16:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2020 13:43
Salon - samochody nowe
Super
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2020 15:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 16:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 13:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 12:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 23:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 15:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 czerwca 2020 14:07
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna i miła obsługa
Użytkownik sieci
24 czerwca 2020 12:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 czerwca 2020 12:08
Salon - samochody nowe
Odradzam każdemu ten ...
... serwis, omijać jak najszerszym łukiem. Wymieniali nam skrzynie biegów która kosztowała nas ok. 10k, naprawa miała miejsce w drugiej połowie 2017r. Minęło jakoś dwa lata, samochód przejechał 30tyś km. i zaczęły się problemy ze skrzynią i sprzęgłem. Okazało się u innego serwisanta że skrzynia została nie poprawnie zamontowana, komputer przy montażu został uszkodzony i posklejany sylikonem. m.in. z tego wyniku po raz kolejny musimy naprawiać nie tylko skrzynię biegów ale i sprzęgło spowodowanymi błędami komputera. I to ma się nazywać autoryzowany serwis, pieniądze to chyba chowa po kątach tak jak części które trzeba wymienić oraz wady które trzeba wykazać klientowi na swoją winę przy przeglądzie.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2020 22:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 czerwca 2020 13:39
Salon - samochody nowe
Miła obsługa i pełen profesjonalizm. Polecam
Użytkownik sieci
9 czerwca 2020 17:00
Salon - samochody nowe
Super obsługa 👍